Adaugă comentariu

30 comentarii
  1. Vai de p… mea. Ala trebuie lasat fara carnet pe viata. Daca era Doamne fereste coliziune frontala intre ambii ?
    + si keep safe, mai ales pe ceata. Ma gandesc ca vizibilitatea reala era mult mai mica decat vizibilitatea camerei video.

    • Într-adevăr, vizibilitatea era mai slabă decât pe cameră, nu știu de ce. Până la accident am venit cam 60 km doar pe ceață destul de densă, de aceea am preferat să păstrez o distanță de siguranță mai mare. Faza cu Citroenul venind către accident s-a întâmplat. Dacă în locul meu era unul care stătea în fundul celui cu Citroenul, îl putea acroșa pe cel ce a făcut dreapta.
      De asemenea, zona în care s-a întâmplat accidentul, este una pe care se circulă cu viteză destul de mare și traficul e destul de aglomerat iar primul gând care mi-a venit când m-am oprit a fost să nu mă pupe vreunul din spate. Am vrut să scot și să pun triunghiul însă aveam bagaje multe în portbagaj.

  2. Nou

    Pietoanta de la a doua faza, e proasta facuta gramada. Sare ca vaca in drum fara sa se asigure! La faza acccidentului, cel care a ajuns pe camp, mi se pare mie sau mergea cu farurile stinse fiind greu de observat pe ceata aia?

    • Nu le avea stinse și asta ți-o spun din real, nu de pe cameră. Am încercat să apropii la maxim și în filmare acum de curiozitate însă și când pune frână se vede destul de puțin. La mai multe mașini venind pe drum, abia după ce mă apropiam le zăream pozițiile pe ceața aia. Au fost momente când a fost mult mai densă.

    • Stop cadru la 2:22 unde impresia este ca nu are nicio lumina aprinsa cu exceptia lampii de marsarier, si apoi 2.23 lampile de pozitie aprinse.

      Luand in calcul ca probabil era in stare se soc dupa cele intamplate, cam greu sa le aprinda atunci.

      Concluzie: MINIM pozitiile le avea aprinse insa conditiile meteo opturau vizibilitatea acestora.

  3. Nou

    Doamna pieton de la faza 2 este complet inconstienta, degeaba se hotaraste partenerul ei… Vedeti si postarea asta: https://www.facebook.com/godinamarian/posts/1713659332197490:0

    • Acela nu e partenerul ei, ci pur și simplu un pieton.

    • Ala trebuia sa opreasca cum a vazut-o ca asteapta la trecere si sa ii acorde prioritate. In nici un caz nu se poate spune ca a sarit in fata masini din moment ce a asteptat vreo 2 secunde sa treca.
      Iar articolul ala e doar pentru divertisment.

    • @cristihan La faza a doua (0:32) a fost neacordare de prioritate pietonului angajat in traversare, de zburat permisul soferului ca sa fie mai atent data viitoare.

  4. Stai ca nu pricep, s-a dat numarul de inmatriculare prin statie sau cum?

    • D, ascultă pe înregistrare, la 2:26 și 3:20 unii colegi din trafic vorbeau despre incident și de asemenea număr de înmatriculare (cât s-a reținut). Știam și eu tipul și culoarea mașinii, o parte din nr. s-a dat prin stație și de asemenea faptul că a luat-o pe drumul ce duce către Sovata.

    • Bine ca l-au prins pe idiot, astia merita spanzurati de picioare in piata constitutiei o saptamana.

  5. Si asa deci, se grabea tembelul ? Da’ ce mă-sa de graba avea de n-a putut sa opreasca ? La exemplare din astea le trebuie anulat permisul si amenda sa se cace pe el, sa munceasca tot neamu sa-si plateasca prostu amenda…

    • Amenda am înțeles că a fost vreo 400 de lei.

    • Nou

      400 de lei? Pisat! 4.000 trebuia! Sa vanda cadavru’ de masina si sa mai puna bani sa o plateasca!!! Mortii masi’ de bulangiu…

  6. Nou

    in situatii de genu asta cand cel care a provocat accidentul nu are nimic la masina nu a fost contact intra masini cine suporta reparatiile masinii avariate?merge reparata cu asigurarea vinovatului asta si pt ca a fost gasit!!

    • Pai nu prea cred ca n-a avut nimic, vad ca zboara plastice pe acolo. Ceva-ceva a avut si el.

    • Oglinzile s-au pupat.

    • În cazul de față ambele oglinzi au împrăștiat bucăți în aer. Însă teoretic vorbind, dacă eviți pe unul de genul, fără contact, și nu ai dovezi solide, e nasol și-ți faci singur mașina.

  7. IDIOTU !!!! daca era un tir se oprea direct pe terenul de football daca nu se rasturna .. mai dadea si peste oameni acolo .. ar fi iesit urat ..

    • Tirul nu s-ar fi ferit de pe drum într-atâta. Ar fi tras probabil pe margine dar fără să forțeze limita. Și mi se pare normal să nu pună unul tirul pe spate pentru un căcat ce se grăbește. Însă și tiriștii sunt de toate națiile acum, n-are rost să dezbatem că taie curbele, vin cu tupeu de gabarit șamd. Noroc pt cel cu turismul că nu era ceva solid acolo și a nimerit chiar între stâlpi.

  8. Bine ca ai avut filmarea ca altfel scapa sinucigashu/ inconstientul/ racerul ala basma curata si victima ramanea cu paguba. Frumos din partea ta ca ai stat si ai ajutat omul cu filmarea, poate altul nici nu oprea sau doar lasa un nr de telef.
    Daca cel cu Seatul Cordoba nu reactiona la timp, iesea urat pt multa lume nevinovata ( masina din fata ta, tu, camionul ), cred ca omul a ales raul cel mai mic.

    • Stai linistit ca nu scapa inconstientul, erau prea multi martori. O declaratie dureaza 5 minute sa fie scrisa, 1 e necesar, 2 sunt optim iar 2+ este perfectiune.

  9. Chiar la prins pana la urma ? Ce ma bucur !!!!!

  10. Nou

    Foarte bine ca taranul ala cu Haudi a fost prins. Daca nu era filmat ciuciu. Pagubitul isi facea masina pe banii lui.
    +

  11. Mie imi place ca aia continua sa joace fotbal linistiti, desi o masina tocmai le intrase in gard.

  12. @Dey 2:10 Dap, idiot depasitor care te scoate de pe drum, cu consecinte mai grave sau mai putin grave, pe principiul: „Da-te ba vine io … si doar n-o sa intri-n mine!” 🙁
    +

  13. Stiu ca este cam greu, poate chiar imposibil, dar ma arde curiozitatea sa aflu cum evolueaza cercetarile si cum se termina cu asta.

Vezi si...