Adaugă comentariu

9 comentarii
  1. Nou

    „firea” (sau cine-o fi decis atunci) a fost de vina cand a sacrificat 1/2 benzi, pe alocuri, ale acestei importante artere pentru o mizerie de pista de fatada cu 0 utiltiate, doar ca sa ne ca*am pe noi la Ue c-avem o pista care duce de nicaieri pana nicaieri pe „aleea de promenada”.

    in realitate:
    -a sufocat enorm circulatia pe victoriei
    -pista duce din victoriei in reg. elisabeta adica de fix nicaieri pana fix nicaieri intrucat din ambele capete nu exista continuitate
    -a fost buna la depozitat zapada dar iarna trecuta inteleg ca s-au revoltat biciclistii ca de ce nu e pista curata si dadeau zapada inapoi pe carosabil :))
    -e buna la parcat si la facut nervi, e plin de masini pe la toate intrarile, biciclistii merg, in stil tipic romanesc, tot pe trotuar chiar daca au pista.

    in afara de asta, nu. nu e vina lu’ „firea” ci a oricarui sofer pe care-l doare-n do de niste minime chestiuni si intra ca vita in intersectie desi nu are unde.

    • Nou

      Tu cred ca nu intelegi cum functioneaza pistele de biciclete si nici cum au ajuns orasele din vest sa fie ca in prezent. Altfel, ca era jumatate de banda in plus sau nu, tot acolo se ajungea. Tot orasul e blocat, si cu siguranta nu e din cauza unei jumatate de benzi de pe o singura artera de circulatie. Mai gandeste-te inainte sa fii asa vehement.

    • Avand in vedere ca vechiul drum de 3 benzi da intr-un drum cu 2 benzi, parerea mea e ca nu s-a sufocat niciun trafic… Avantajul pe care-l vad acum este ca toti care veneau pe banda de stanga fortau banda de mers inainte sau dreapta si blocau traficul, iar acum nu prea mai ai ce forta…
      Si in plus, daca ajungem sa consideram benzile de biciclete inutile, de ce nu propui ca sa facem din 2 trotuare 1, ca sa putem castiga o banda de mers, sau chiar sa le eliminam de tot… Si asa facem inca o banda de mers cu masina… Viata nu se rezuma la mersul cu masina… Mai sunt si alte mijloace de locomotie…

    • :)) hai ca a identificat doctor faust problema!

    • Nou

      in principal, Bucurestiul e „blocat”
      1) din cauza nonB care nu sunt taxati la intrare + in centru
      2) din cauza ca se permite inmatricularea „flotelor” de firma fara a face dovada locurilor de parcare
      3) din cauza ca se permtie inmatricularea a mai mult de 1 auto per PF la domiciliu fara a face dovada locurilor de parcare

      in rest, cred ca tu nu intelegi cum functioneaza pistele de bicicleta in tarile cu apa calda, mai precis spatii anume destinate separat de trotuar si/sau carosabil.
      in mizeria asta intai s-au laudat cu sute de km. trasate pe trotuare, printre stalpi, pomi si gherete neautorizate, apoi le-au desfiintat, teoretic, si-au f**** 1/2 benzi aiurea ca sa faca parcare pentru cocalari pe victoriei, la un trotuar, pe alocuri lat de 3/4 metri. biciclistii oricum merg pe unde vor, recte trotuar, carosabil, practic pe unde vrea maciuca lor, ca si soferii, ca si pietonii, pentru ca, sa fim seriosi, oricum nu patesc nimic, nici unii dintre ei, in bucuresti.

      in rest, trafic fluent vom avea cand nu vom mai avea benzile ocupate de masini oprite aiurea si cand polita va ocupa interesctiile si pentru altceva decat pentru fluidizat ruta ca trece coloana oficiala.

    • Nou

      @fox
      eu nu consider benzile inutile. eu consider mizeria aia inutila.
      din partea mea as interzice complet auto in oras avand infrastructura de transport in comun eficienta, non-stop + parcari suficiente din zona in zona!
      eu sunt anti-auto, dont worry

  2. Așa e acolo zi de zi. E doar altă situație care arată că nu avem Poliție.