It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Dobi la volan

Adăugat de jeanbart
Raportează ca șters! 50

Unde este putin loc, se baga un dobitoc….

22 comentarii

  1. Decizii ilogice, manevre riscante, neatenție, tupeu si orgolii prostești.

  2. esti prea stresat la volan. cu al doilea ce ai avut? a depasit pe linie discontinua, te-a deranjat ca a trebuit sa ii faci loc?

    • Tu nu vezi ca autorul deja se apropia de masina din fata, iar depasirea aluia a insemnat ca l-a fortat pe autor sa franeze mult mai brusc?
      O spui si tu, autorul „a trebuit sa ii faca loc”! Cand depasesti, trebuie sa te asiguri ca AI LOC, nu sa ii fortezi pe ceilalti sa iti faca!

    • Stresat? Absolut deloc. Dar in zona aia in loc sa circule frumos, in coloana, sint unii agarici care tin cu tot dinadinsul sa depaseasca 5-6 masini sa ajunga doar cu 100 metri mai in fata, triplînd marja de pericol. Si de cind am camera mi-am pus aripi noi pe fata, gratis.

    • Zici? Da stop cadru la 0.09 si o sa vezi ca ala avea loc garla sa se bage, chiar si o duba intra lejer acolo numai ca autorul nu a facut ce zice legea ‘ sa nu mareasca viteza de deplasare’ ca distanta dintre el si microbuz s-a micsorat si nu vad ca microbuzul sa franeze.

    • Sudsemnatu: unde vezi tu ca a accelerat? Daca autorul mergea cu 86km/h in ultimele 10 minute, si chiar atunci se apropia de microbuzul care mergea cu 75, cum sa nu se micsoreze distanta dintre ei (fara sa creasca deloc autorul viteza de deplasare)… Deci, ce obligatie nu a respectat autorul?

  3. ttclujnapoca

    Frumos, la faza a2a de ce creste viteza pe gps? Doar asa sa il blochezi pe ala sa ai motiv de claxon. Nu ai ce mari viteza cand esti depasit. Iar la ultima faza, ce faci tu ilegalitati? Sti ca nu e permisa depasirea prin dreapta?

    • 1. Eram in accelerare usoara de mai mult timp, dar pen’ca nu aveam vizibilitate am lasat-o mai moale.
      2. Cind ai libera B1 esti obligat sa te repliezi, nu sa dormi pe B2 ca ceilalti 2.

    • ttclujnapoca

      Pana una alta, nu maresti viteza cand esti depasit, deci usoara accelerare e o mizerie prost gandita.
      Nu e scuza pentru manevra ta ilegala de depasire prin dreapta.
      Nu te mai enerva atat de mult;)

    • Nu am marit viteza in depasire. Ala venea lansat tare si nu a avut rabdare sa stea putin mai in spate (unde mai era o masina), am vazut in ultimul moment ce a facut.

    • ttclujnapoca

      Deci se vede pe gps ca iti creste viteza, dar tu o ti pe a ta. Putin trebuie sa iti pese de depasirile lor cand pe tine nu te incurca daca nu cresti viteza. Dar e la moda sa ii incurcam noi da deah…putem:))

    • Da, cum ziceam si mai sus, a vrut sa ii inchida aluia locul de repliere cand ala depasrea legal si tot el sare cu gura mare si cu claxoane. de ce?

    • @ttclujnapoca
      Eu vad ca viteza variaza asa: 86-87-86-84-81-75-68-64 km/h
      Deci… cand a crescut? In prima secunda? De la 86 la 87? Adica 1 km/h (care intra in marja de eroare prin aproximare/rotunjire), si si aia cu intarzierea aferenta camerei? Hai sa fim seriosi!

    • ttclujnapoca

      DriveTM si cu conduci ca si cum esti singur pe drum? Cand vezi ca esti depasit urmaresti sa ii inchizi spatiul ca sa il „faci vedeta”?
      Fazele astea sunt mancate demult, doar sa cauti scandal e o prostie

    • ttclujnapoca

      Si autorul a spus ca era in accelerare usoara de mai mult timp, deci si cand era depasit el accelera usor.

  4. autorul:
    „Eram in accelerare usoara de mai mult timp, dar pen’ca nu aveam vizibilitate am lasat-o mai moale. […] Nu am marit viteza in depasire.”
    ttclujnapoca:
    „Si autorul a spus ca era in accelerare usoara”
    E clar cat ai inteles. Si e clar ca si tu conduci „ca si cum esti singur pe drum”, adica faci depasiri inutile, prostesti si fara sa te asiguri ca poti sa depasesti fara sa ii fortezi pe ceilalti, desi din sensul opus vin masini. Si toate astea doar ca sa castigi un loc sau doua in aceeasi coloana, deci sa ajungi cu cateva secunde mai repede la destinatie…

    • ttclujnapoca

      Fii serios, si incearca sa conduci fara sa astepti sa faci vedeta pe altii si fara sa ii incurci voit.

    • @ttclujnapoca
      Eu fac asta deja de mult timp. Nu numai ca nu ii incurc voit, ci chiar ii ajut cat pot pe cei care respecta, ca si mine, regulile.
      Cei ca tine, pe de alta parte… Crezi ca ti se cuvine totul, si cand ti se explica cu argumente ca ceea ce faci e gresit, ignori si continui sa dai vina pe ceilalti.

  5. Filmul e incomplet, noi vedem doar cum creste de la 85 la 87, si vedeam doar cand ala vine in dreptul lui, e posibil ca autorul sa fi inceput sa accelereze de cand l-a vazut pe ala ca vine lansat, adica cu 2-3 secunde in spate, chiar si el zice ca era intr-o accelerare usoara. Oricum ar fi, legea zice clar ca trebuie sa il lasi sa se replieze pe ala care te depaseste, care e problema la urma urmei? Avea unde sa il lase se vede clar la 0:09, a si facut-o doar ca a claxonat….care e problema?

    • Daca vedeam secundele dinainte, ar fi fost intr-adevar clar pt toata lumea. Pana atunci, sunt doar presupuneri. Autorul zice ca nu a accelerat, si ca l-a vazut tarziu in oglinda pe cel care a venit in depasire dubla. Legea zice ca ai obligatia sa nu accelerezi, ceea ce autorul sustine ca a respectat. Legea nu zice ca trebuie sa franezi brusc ca sa ii faci loc, ci din contra, cel care depaseste trebuie sa se asigure ca o poate face in siguranta si ca va avea atat timp, cat si loc sa se replieze.

    • @subsemnatu
      -Eram in accelerare usoara deoarece voiam sa-l depasesc curind.
      -Nu l-am vazut pe cel angajat, din spate, deoarece a facut depasire dubla.
      -Am claxonat pentru atentionare, pentru a evita un pericol iminent, deoarece acela era spatiul meu de siguranta.
      Pricepit?

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!