+, dar cateva faze nu le-am inteles. Erau prea light si normale.
Nou
Mr driver
Sper sa am parte numai de faze light, totusi revin in forta saptamana asta 🙂
Nou
pizma_n22
La prima faza cat aveai la intrare in Ampoita,100?
Nou
Mr driver
Probabil ca aveam. Dar te saturi dupa ce stai mult timp in spatele unei dube prin care nu vezi nimic inainte. Cred ca e ceva psihologic.
Nou
pizma_n22
Vineri venind de la Timisoara,dupa Lugoj pana la Deva este o portiune de se urca,se si intunecase afara,am prins o masina mare care nu mergea mai mult de 70,peste 30 minute am stat in spatele ei,abia duca Sacamas,am reusit sa o depasesc din a doua incercare,cand nu ai ce face nu ai ce face.
Inainte cu doua saptamani pe exact acceasi portiune,am fost lider de pluton pe o ceata de nu vedeai la 30 metri,am mers maxim 70.
8 comentarii
BMW-ul alb care facea stamga s-a incadrat bine, deoarece era linie discontinua.
Ai dreptate, nu am vazut ca e permis acolo, oricum cam periculos!
1:29 Aiurea si fara sens depasirea aia pe pod. 2:43 Periculoasa manevra facuta pe autostrada 🙁 +
+, dar cateva faze nu le-am inteles. Erau prea light si normale.
Sper sa am parte numai de faze light, totusi revin in forta saptamana asta 🙂
La prima faza cat aveai la intrare in Ampoita,100?
Probabil ca aveam. Dar te saturi dupa ce stai mult timp in spatele unei dube prin care nu vezi nimic inainte. Cred ca e ceva psihologic.
Vineri venind de la Timisoara,dupa Lugoj pana la Deva este o portiune de se urca,se si intunecase afara,am prins o masina mare care nu mergea mai mult de 70,peste 30 minute am stat in spatele ei,abia duca Sacamas,am reusit sa o depasesc din a doua incercare,cand nu ai ce face nu ai ce face.
Inainte cu doua saptamani pe exact acceasi portiune,am fost lider de pluton pe o ceata de nu vedeai la 30 metri,am mers maxim 70.