Adaugă comentariu

15 comentarii
  1. Vorba unei colege…asa s-au aliniat planetele la a2a faza. De la benzi la trecere era liber, putea fi urata faza.

  2. Mi s-a facut parul de gaina la a doua faza. 😐

  3. Nou

    La secunda 42 aii baieti baiii si apoi valul de adrenalina a trecut,usurarea.Bun instinct,bine ca nu a fost nimeni pe trecere din gresala.La faza cu dubistul nu te asteptai sa intoarca acolo,intentionat ai claxonat mai mult sau din inertie si pentru ce sunt „ceasurile”de pe bord? +

  4. Nou

    Da si tie iti place adrenalina!!! La a 2-a faza ai verde intermitent, asta inseamna sa te asiguri si dupa sa treci ;), nu cum ai facut tu cu piciorul pe acceleratie!

  5. Nou

    Ai si tu dreptate un unele cazuri dar nu poti sa claxonezi in ultimul hal, gandeste-te cat ii deranjezi pe cei care au fereastra la strada, ei cu ce ti-au gresit? In oras calxonatul e interzis, dai maxim cate unul scurt in caz de urgenta dar sa nu exagerezi pentru orice prostioara.

  6. Cervantes, el are obligatoriu stinga si ca sa ajunga la mine a trecut peste doua linii continue ca sa mearga tot inainte. De pe banda pe care eram trebuia sa dau prioritate la pietoni (care aveau rosu acum) si la tramvai mai incolo.

    bogdan_is, ai dreptate 🙁 Din fericire (sau ne?) claxonul nu e prea puternic. Sau nu suficient de puternic incit sa le pocneasca vinisoarele din ochi mai repede la idiotii cu care ma intilnesc. Nu e o scuza, dar cei care stau in astfel de zone sint mai deranjati de huruitul continuu al strazii decit de un claxon razlet.

    pizma_n22, nu ma asteptam sa intoarca, ma asteptam s-o ia inainte si sa-si continue miscarea pe B2. Pina m-am mai uitat odata in stinga ca sa pot sa ma duc pe B3 s-a apucat si el sa intoarca.
    Ceasurile din bord… unul e ceas clasic, celalalt e de temperatura a apei. Asa vin la modelul asta ca dotare standard.

  7. Ai mare nevoie de ceva girofar la smartu ala. Ori ai cel mai mare ghinion sa patesti cele mai idioate faze, ori chiar nu te vede lumea. A-2-a si a-4-a faza sunt…

  8. Nou

    La faza de la 1:25 cumva 3 persoane in masina ? sper spre binele tau sa ai un forfour .

  9. Cam cate mii de km te tin placutele de frana? 🙂

  10. Nou

    urata trecerea aia de pietoni de la Colegiul National…cei de jos vin tare, cei de sus la fel, iar cei dinspre Fundatie pleaca ca din pusca atunci cand prind un moment liber…toate astea peste cele doua treceri de pietoni…

  11. Ai reflexe bune in trafic,plus!
    Insa si eu sunt de parere ca exagerezi cu durata claxonatului.(nu ca „ratacitii” aia n-ar merita..)

  12. A 2a faza, era buna daca aveai nevoie sa-ti faci bara din fata. Asa, macar de forma, cat sa nu avariezi altcv. Nu ca restul nu ar fi meritat, dar ala ar fi meritat din PLIN !!!!!

  13. ANV, in placute trebuie sa dai tare. Daca vrei sa le tii ani de zile nu e ok, cam dupa doi ani incep sa-si piarca din proprietati pentru ca se coc. Pe mine ma tin cam 50k pe fata pentru 40-50% uzura (cind le schimb) la una dintre masini dar care are frina de motor serioasa (atit de serioasa ca am coborit transfagarasanul tot si discurile erau la temperatura „camerei”), si la cealalta (cea din care s-a filmat acum) cam 20k tot pentru 40-50% uzura, dar asta nu are frina de motor deloc. Nu astfel de evenimente iti distrug placutele, ci frecusul din traficul cotidian. Acelasi lucru e valabil pentru ambreiaje.

    AugustinTM, cind mi-am schimbat pneurile de iarna un nene mai distrat a parcat in mine acolo in curtea service-ului. Deci ar fi fost un moment bun, dar in momentele alea faci tot posibilul sa nu iti iei un airbag intre ochi si respectiv sa nu dai cu masina in ceva si mai tare sau pietoni.

    DPrio, asa cum ziceam mai sus, cam asa stau lucrurile cu claxonul… insa nu ma pot abtine.