Driving in RuIasiAh 26

Adăugat de Mituc
Raportează ca șters! 47

Atentie, nu contine decit ginduri de bine!

A plouat iar azi. Bag seama ca pe unii fara cap i-a plouat direct in git, ca mergeau pe strada ca orbii si ca innecatii. Mai multi debili in unitatea de timp ca azi nu am mai intilnit de foarte mult timp. Toate secventele astea sint captate in 15 kilometri facuti azi intre 16:45 si 18:30. Dar sa vedem:

  • 00:00 – 00:20 – Un oarecare mergea cam ciudat pe strada, ziceai ca ar conduce cu o mina: ba scapa masina in spate, ba la schimbarile de treapta masina ajungea sa mearga secunde bune incetinind, etc. Profit de ocazie si zic sa trec de el, dar surpriza, conducea intr-adevar cu o mina si vedea doar cu un ochi. Mai tirziu la semafor (secventa nu este inclusa) a aruncat tot felul de chestii pe geam (tigara, ceva hirtii), probabil fuma si bea cafea la volan sau nu stiu ce facea;
  • 00:20 – 00:55 – Un cretin sinistru o ia tot inainte peste vreo doua linii continue, fara sa se asigure, desi el are obligatoriu stinga de acolo. Liniile continue se vad pe asfalt, el venea de aici: https://goo.gl/maps/4jfkioRnLUM2 ;
  • 00:55 – 01:15 – Semnul e pentru toata lumea, iar dumneaei „Stiu, dar ce sa fac?!”. Pai ce sa faci, o iei cum spune indicatorul nu blochezi traficul mergind invers, si intorci mai sus la semafor sau iesi din complexul Palas pe la cealalta iesire. E simplu!
  • 01:15 – 01:55 – Un alt cretin sinistru, de data asta cu o duba mai mare, trage pur si simplu de volan fara sa se asigure si intoarce peste dubla continua. Alti cretini sinistri, aia de la ADP si care mai vopsesc strazile, respectiv inutilii de la inutilitia rutiera care trec cu rablele cu radar prin astfel de zone, nu au nici o problema sa intrerupa dubla continua ca sa lase astfel de portita ca sa nu mai ocoleasca boierii 500m, ci sa varzuiasca tot traficul cind intorc ei. Dar asta e altceva, buhaiul asta a reusit sa nu nimereasca una dintre cele doua portite care aveau 15 metri intre ele;
  • 01:55 – 02:10 – Trebuie sa faca ei ceva sa fie un loc mai in fata. Nu ca ar ajunge mai repede unde au de ajuns, dar ii face pe ei sa se simta mai bine, fie ei taximeTRISTI sau alte categorii de idioti;
  • 02:10 – 03:15 – Un accident aparent pe trecere. E o artera mica, aglomerata si sugrumata, la intrarea pe care ai prioritate doar dintr-o directie de pe care nu se prea intra dar de pe care circula traficul prioritar, si mai e si o trecere fix in buza intersectiei acolo si ea mascata de stilpi, chioscuri de ziare, panouri publicitare si alte chestii care nu au ce cauta in astfel de zone. https://goo.gl/maps/7jiUqArcMjn .
  • 03:15 – 04:05 – Doi debili fara faruri aprinse si alti doi debili doar cu pozitiile. Primul debil si-a dat seama ca nu vede pe la capatul strazii. Ceilalti nu stiu, poate in garaj;
  • 04:05 – 04:30 – Da, nu mergeam suficient de repede asa ca a zis ca mai bine ma claxoneaza. Il las sa se duca, ce-am sa fac, doar n-am sa tin un nervos in spatele meu daca pot sa-i dau drumu sa se duca in lumea lui;
  • 04:30 – 04:40 – Nervosul e pe B2, a ajuns foarte departe.
Ce mai caută lumea:
  • iasi in trafic

15 comentarii

  1. Vorba unei colege…asa s-au aliniat planetele la a2a faza. De la benzi la trecere era liber, putea fi urata faza.

  2. Mi s-a facut parul de gaina la a doua faza. 😐

  3. La secunda 42 aii baieti baiii si apoi valul de adrenalina a trecut,usurarea.Bun instinct,bine ca nu a fost nimeni pe trecere din gresala.La faza cu dubistul nu te asteptai sa intoarca acolo,intentionat ai claxonat mai mult sau din inertie si pentru ce sunt „ceasurile”de pe bord? +

  4. Da si tie iti place adrenalina!!! La a 2-a faza ai verde intermitent, asta inseamna sa te asiguri si dupa sa treci ;), nu cum ai facut tu cu piciorul pe acceleratie!

  5. Ai si tu dreptate un unele cazuri dar nu poti sa claxonezi in ultimul hal, gandeste-te cat ii deranjezi pe cei care au fereastra la strada, ei cu ce ti-au gresit? In oras calxonatul e interzis, dai maxim cate unul scurt in caz de urgenta dar sa nu exagerezi pentru orice prostioara.

  6. Cervantes, el are obligatoriu stinga si ca sa ajunga la mine a trecut peste doua linii continue ca sa mearga tot inainte. De pe banda pe care eram trebuia sa dau prioritate la pietoni (care aveau rosu acum) si la tramvai mai incolo.

    bogdan_is, ai dreptate 🙁 Din fericire (sau ne?) claxonul nu e prea puternic. Sau nu suficient de puternic incit sa le pocneasca vinisoarele din ochi mai repede la idiotii cu care ma intilnesc. Nu e o scuza, dar cei care stau in astfel de zone sint mai deranjati de huruitul continuu al strazii decit de un claxon razlet.

    pizma_n22, nu ma asteptam sa intoarca, ma asteptam s-o ia inainte si sa-si continue miscarea pe B2. Pina m-am mai uitat odata in stinga ca sa pot sa ma duc pe B3 s-a apucat si el sa intoarca.
    Ceasurile din bord… unul e ceas clasic, celalalt e de temperatura a apei. Asa vin la modelul asta ca dotare standard.

  7. Ai mare nevoie de ceva girofar la smartu ala. Ori ai cel mai mare ghinion sa patesti cele mai idioate faze, ori chiar nu te vede lumea. A-2-a si a-4-a faza sunt…

  8. La faza de la 1:25 cumva 3 persoane in masina ? sper spre binele tau sa ai un forfour .

  9. Cam cate mii de km te tin placutele de frana? 🙂

  10. urata trecerea aia de pietoni de la Colegiul National…cei de jos vin tare, cei de sus la fel, iar cei dinspre Fundatie pleaca ca din pusca atunci cand prind un moment liber…toate astea peste cele doua treceri de pietoni…

  11. Ai reflexe bune in trafic,plus!
    Insa si eu sunt de parere ca exagerezi cu durata claxonatului.(nu ca „ratacitii” aia n-ar merita..)

  12. A 2a faza, era buna daca aveai nevoie sa-ti faci bara din fata. Asa, macar de forma, cat sa nu avariezi altcv. Nu ca restul nu ar fi meritat, dar ala ar fi meritat din PLIN !!!!!

  13. ANV, in placute trebuie sa dai tare. Daca vrei sa le tii ani de zile nu e ok, cam dupa doi ani incep sa-si piarca din proprietati pentru ca se coc. Pe mine ma tin cam 50k pe fata pentru 40-50% uzura (cind le schimb) la una dintre masini dar care are frina de motor serioasa (atit de serioasa ca am coborit transfagarasanul tot si discurile erau la temperatura „camerei”), si la cealalta (cea din care s-a filmat acum) cam 20k tot pentru 40-50% uzura, dar asta nu are frina de motor deloc. Nu astfel de evenimente iti distrug placutele, ci frecusul din traficul cotidian. Acelasi lucru e valabil pentru ambreiaje.

    AugustinTM, cind mi-am schimbat pneurile de iarna un nene mai distrat a parcat in mine acolo in curtea service-ului. Deci ar fi fost un moment bun, dar in momentele alea faci tot posibilul sa nu iti iei un airbag intre ochi si respectiv sa nu dai cu masina in ceva si mai tare sau pietoni.

    DPrio, asa cum ziceam mai sus, cam asa stau lucrurile cu claxonul… insa nu ma pot abtine.

    • „Nu are frana de motor deloc” – e electrica sau cum?!
      +

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!