It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Driving in RuIasiAh 1

Adăugat de Mituc
Raportează ca șters! 190

Atentie, contine formulari si expresii nerecomandate celor care nu au indeplinit virsta necesara pentru dobindirea permisului de conducere.

Unii se distreaza intr-o lume nebuna nebuna, altii incearca sa supravietuiasca intr-una cretina cretina. Densitatea de adormiti si idioti este foarte mare prin aceasta zona. Cu nesimtitii o mai scoti la capat, aia-s treji, cu adormitii si idiotii mai greu.

S-o luam pe faze:

  1. Sint parcari in zona cite vrei. Un parcat pe trotuar sare repede sa prinda semaforul, nu se asigura, trece si peste linia continua si-mi iese in fata.
  2. Alt idiot cu o masina identica. De ce sa arda el gazul in mers legal pentru inca 100 de metri cind poate face stinga peste linie dubla continua, la citiva metri de sensul giratoriu care i-ar permite fix aceeasi manevra insa facuta regulamentar? Manevrele regulamentare sint pentru prosti si fricosi. E mai bine asa peste dubla continua prin fata unei alte masini si a unui microbuz plin cu calatori.
  3. Un mergator legal mergea cu viteza legala de vreo 20-30kmph pe drum european in afara localitatii (pentru ca voia sa faca stinga). Incepe semnalizarea manevrei si calca frinele fix cind isi muta miinile pe volan sa efectueze manevra. Pizdetz avoided.
  4. Fentam coloana cu excavatorul. Cine-i mai tare ca noi? Nu tu semnal, nu tu asigurare, doar manevre de intimidare. Bai, ai ahuit?!
  5. „Sa ies acum?/Nu, mai lasa-l sa se apropie./Acum e bine?/Nu, mai asteapta putin./Acum?/Da, acum, daca va calca frinele brusc poate se opreste la timp!”. Na taxist blia!
  6. Un pidar se teme sa mearga pe drumul lui asa ca intra pe al celor care vin din sensul opus, pe principiul „daca nu vezi nimic dupa curba inseamna ca nu vine nimic”, ca doar n-o sa incetineasca sa poata tine masina corect pe drum…
  7. Trezirea busca din somn (atentie la bmw-ul alb). Sau a terminat de postat pe FAILbook, sau ceva. Somn de voie, canci semnalizare a manevrelor, selectare corecta a benzilor de mers, etc. Totul pina cind se opresc alti soferi sa mai lase si pietonii sa treaca moment in care descoperim brusc capabilitatile masinii, ne aducem aminte ca avem foarte multa treaba si devenim grabiti, frinam brusc si evitam noi un impact ca niste soferi foarte meseriasi ce sintem, si apoi ne aratam maiestria si barbatia facind niste manevre bruste si in viteza de asemenea cu 0 semnal. Am lasat faza mai lunga pentru a reiesi toate aspectele descrise mai sus (initial o facusem de 15 secunde, dupa aia am ajuns la un minut si ceva 🙂 ).

Va doresc vizionare placuta si multa clarviziune in trafic!

Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/driving-in-iasi/

42 comentarii

  1. Dupa cum mergi, ma astept la filmulete mult mai interesante in vara aceasta!:)

  2. AndreiVip

    Mama .. ce faze

    P.S: Ti-am dat un ” + „

  3. Ai niste reactii foarte intarziate. Conduci cu viteza mult prea mare pentru reflexele pe care…nu le ai. Ok, nu a fost vina ta la nici una din faze, dar ele puteau fi prevazute mai din timp si nu trebuia sa franezi la limita.

  4. Cosmin Gr

    Traiesti viata la maxim , deloc preventiv , majoritatea fazelor pot fi prevenite , lasa frana aia mai usor ca s-ar putea sa te trezesti in derapaj ! –

  5. @Bamse ai dreptate merge prea repede si asta il expune la neatentia si aproximarea gresita din partea participantilor la trafic, dar pentru faza cu Tico e de +!

  6. Fazele 3 si 5 sunt de infarct.

    Dar, la fel ca si cei dinainte, trebuie sa-ti atrag atentia ca nu conduci deloc preventiv. In ambele cazuri ar fi trebuit sa reduci viteza dinainte, nu in ultimul moment (cel putin eu asa as fi facut). Si nu vreau sa zic ca ai avea vreo vina oricat de mica pentru vreuna din faze, da’ nevinovat sau nu, tot e aiurea sa fii implicat intr-un accident. Nevinovatia sau prioritatea nu-s protectii divine, sa te apere.

  7. La cate luni schimbi anvelopele? 🙂
    Conduci prea repede. Si deloc preventiv.
    + pentru fazele in sine, dar…

  8. NU comentez decat la 3, unde sincer, majoritatea ar fi continuat depasirea si ar fi iesit cu buba.
    Bravo!

  9. razvantrc

    pui la munca abs-u` nu gluma! 🙂

  10. tico-ul avea semnal de ceva vreme, nu se vede ca asa se intampla cand soarele bate direct in stopurile masinii: invinge soarele cu 7 la 1.
    deci lectie de invatat.

  11. La ala cu tico, mi-a stat putin inima.

    Plus de la un coleg de suferinta iesean.

  12. Conduci prea ca pe campul de lupta, dupa parerea mea. Vitezoman, hazardat, iar majoritatea situatiilor sunt evitabile.
    Nu votez.
    Offtopic: Un pic mai variat daca ar fi repertoriul injuraturilor, ar fi ok 🙂
    Iti urez sa nu mai ai in trafic motive de injurat!

  13. Referitor la fazele 3 si 5, se aude pe filmare cum scade zgomotul motorului, deci incetinesc, si eram in limitele legale de viteza (asta a propos de remarcile de mai sus referitoare la condusul ca pe cimpul de lupta) si inainte de a incepe sa incetinesc si dupa. Nu, nu am frinat, dar nu consider ca e necesar in astfel de situatii ambii avind timp sa faca ce aveau de facut.

    Este o diferenta intre condusul preventiv adica sa nu surprinzi prin manevre alti participanti la trafic sau sa-i surprinzi din motive de vizibilitate sau pur si simplu din lipsa timpului pentru a termina o manevra, si alta e sa conduci incercind sa previi apocalipsa si privind orice obiect in miscare de pe sosea ca o posibila sursa de impact, eventual sa te uiti si dupa meteoriti.
    Ori, cei doi, aveau timp berechet sa se asigure, sa anticipeze pozitii, sa semnalizeze, sau ce mai aveau ei de facut. Unul a semnalizat foarte tirziu si a tras de volan aproape tot atunci sau la o diferenta de maxim 2 secunde (@bogdanb, m-am uitat pe inregistrarea originala si e posibil sa ai dreptate, parca a inceput sa semnalizeze odata cu mine doar ca batea soarele in becurile alea chioare iar eu deja ma asiguram din fata de peste el si din spate sa fac manevra de depasire), celalalt de la faza 5 a asteptat pina am ajuns in raza lui si a iesit (un idiot, pur si simplu).

    Ce preventie sa faca orice sofer in astfel de situatii in afara de a da totul pentru a evita situatii mai neplacute, decit poate cei de la rutiera sa verifice mai des dpdv. psihologic si al cunostintelor pe cei care bintuie pe sosele? Vad ca cei mai vehementi sint cei fata articole publicate aici, as fi vrut sa invat de la ei. Sau poate ei exceleaza in statul in casa, sa-l practic si eu?

    @kor: pneurile de vara odata la 2 ani sau 35-40k km cind le dau jos cu 3-4mm de uzura din 8.5-10, si-s pneuri cu UTQG de 200/280 😉 Deci tin mult mai mult decit media. Nu e chiar asa nasol cum pare, in clipuri se vad exceptii si situatii, nu e un stil de viata, un stil de condus sau un tip de evenimente cu incidenta multipla zilnica. Iar trafictube a fost creat pentru astfel de exceptii, nu? As putea sa postez si cei 80-300km parcursi zilnic pe parcursul mai multor luni, dar cred ca ar fi plictisitor, nu ar mai avea haterii cu ce sa se dea atutcunoscatori, samd 🙂

  14. Adrenalina pura, nu alta !!

  15. Nu sta cu ochii pe capota, „arunca” privirea mult inainte, ca sa poti anticipa traficul. Altfel, e nasol doar cu interventii de ultim moment.

  16. @Mituc, stiu ce zic, eu am patit-o cu un golf 5 in conditii similare de lumina (alta masina cu semnalizarea destul de prost vizibila, un cerc oranj de 3cm diametru in mijlocul unui ditamai stop rosu), dar eu eram in depasire si desteptu’ a si virat… nu ne-am atins, dar doar datorita mie

    de atunci cand am soarele in spate sau lateral spate, casc ochii si ma uit doar la distante, daca mai vad si vre-o lumina la un moment dat cu atat mai bine.

  17. @Mituc
    ca idee, stii la ce ma gandeam eu cand vedeam ca te apropii de tico ala? „Da’ fuq, da’ asta nu franeaza, nu-l vede pe ala oprit in fata?”

    Si nu e de hatereala sau ceva, da’ n-ai anticipat deloc. Ti-au fost date niste sfaturi, atat.

  18. Sabotor, e mai simplu cind te uiti pe inregistrare si stii ce va urma 🙂 Cind te trezesti cu el aproape stationind pe drum european (nu era oprit de tot, mergea foarte incet, cu 20-30) de obicei e „Da’ fuq, da’ asta sta aici? Hai sa-l depasesc, doar n-o sa ma opresc in spatele lui sa asteptam impreuna tirul”.
    Eu inteleg sfaturile date si sint de acord cu ele, insa contextul de aplicare nu e chiar ideal.

  19. Eu nu inteleg cum un asa sofer poate sa ia atatea plusuri?! La 3 cum naiba il vezi pe ala aproape oprit si dat spre axul drumului si incerci sa-l depasesti?! Era si un semn inainte de atentionare de intersectie cu drum din stanga si dreapta.

  20. + cu o „mica” mentiune. LAS-O MAI MOALE !!!

  21. eu am ajuns la o concluzie in urma clipurilor lui Mituc.
    E medic de meserie, ca de-aia ii intreaba pe toti daca-s sanatosi, in plus, cei in cauza is prosti si au probleme cu gatul 😀

  22. Plus de la mine, tot un ieșean. Într-un oraș așa mare, tot la fel de mare e indiferența. Criminalii ăștia la volan nu ar mai trebui să conducă niciodată.

  23. Cu ala ultimul ce ai avut de i-ai franat in bot? Aaa.. acum m-am uitat si pe descriere…ai dat prioritate pietonului caruia nu erai obligat sa ii dai prioritate 😀

  24. N-am stiut ca unui om poate sa ii placa atat de mult gatul unei femei. Sau ale mai multor femei 🙂

  25. Minus de la mine, mai ales pentru faza cu Tico. Incadreaza-te mai devreme pe banda 2 sa aiba timp omul sa te vada. E adevarat, la viteza pe care o aveai el putea intui ca il vei devansa, dar nu te baza pe asta…

    Daca vei continua sa conduci in stilul asta nu te vad bine nici pe tine, nici pe cei din preajma ta (pietoni)… La ce bun graba asta generala, racer style?

    Si eu am masina cu multi cai, dar asta nu inseamna ca e musai sa-i folosesc non-stop, ci doar cand e nevoie.

  26. privernezu

    @TraficDeva .. noi in MOLDOVA noastra nu prea avem drumuri cu doua benzi , ci doar drumuri EUROPENE cu o (1) banda pe sens + ACOSTAMENT … mai in stanga de TICO este CONTRASENS . @ Mituc … cum zicea unu la televizor „moara GIBILAN” dar tu cred ca schimbi „gumele” mai des decat mine , care am tractiune spate ( si profit de ea , bineinteles doar in parcari goale ) … :)) !

  27. Prietene.. – ! Esti un reisar, probabil pe la douajde ani. Primul tau accident o sa fie destul de grav, sper ca nu destul de grav incat sa te ia cu farasul. Esti un resiar care nu pare sa aiba experienta in a conduce.

    O sa zici ca am ceva cu tine, dar… dupa ce am dat minusul, m-am uitat la cine a postat… am vazut mituc… pfff… de ce nu ma mira?!?!

  28. Mie imi place injuratura 🙂 cu accent moldovean. Face toti banii cum s-ar zice.

    Un sfat daca imi permiti, ti l-au mai dat si colegii ( si nu am nimic cu tine ), un pic mai lent ca nu pleaca destinatia nicaieri si mai multa preventie … e mai bine sa bei o bere linistit cu 10 minute mai tarziu decat sa umbli zile intregi pe la service-uri si sa te frece la nervi minunatii inspectori de daune.

    La faza cu Tico e clar ca ala A SEMNALIZAT, dar in 2 metri :(, cine vede altceva vede gresit si soarele batea din lateral, plus ca manevra lui a fost destul de „din scurt”, nu stia ca vrea sa faca stanga.

  29. Mituc nu schimba gumele. Gumele il schimba pe Mituc!

  30. GBA, nu i-am frinat in bot, uita-te unde e el la 2:38 cind incep sa frinez si unde e la 2:41 cind plec iar de pe loc sa nu ma loveasca. Insa daca merge cu 80 prin oras clar toti ii frineaza in bot, si semafoarele incep sa se aprinda mai putin optim.

    Legea cu privire la prioritatea pietonilor e una timpita. Conform legii daca te afli pe banda 6 din 6 iar un pieton se angajeaza in traversare pe banda 1 tu tre’ sa opresti, sa astepti 2 minute sa ajunga ala acolo, si apoi sa pleci. Ma rog, daca treci cind el e inca pe banda 4 nu-l incomodezi si teoretic nu intri in situatie de neacordare de prioritate (a se vedea definitia neacordarii de prioritate), dar aproape orice politist iti va lua carnetul pe care eventual il poti recupera in instanta daca faci rost de filmarile de la camerele de supraveghere publica sau te crede cineva pe cuvint.
    Daca insa te afli pe ultima banda de mers iar pietonul traverseaza din celalalt sens si e tot pe ultima banda de mers poti sa treci la un metru de el, conform legii nu ai nici o obligatie fata de el atita timp cit nu-l incomodezi in traversare si-l faci sa se opreasca sa treci tu sau ceva (adica nu ajungi in situatia de neacordare de prioritate). Daca in ultimul caz insa pietonul grabeste pasul poate iesi POC sau tot felul. Deci, de ce sa risc? La pietoni opresc, ca nu pierd decit 3 secunde, numai bine se mai degajeaza putin traficul in fata si pot merge cu o vizibilitate mai buna.

    cristian.ene: folosesti cuvinte si calificative la care ori nu le cunosti sensul, ori pur si simplu le arunci doar asa ca e simplu de aruncat cu cuvinte. Poti sa mergi tu cu 60 pe european ca e „legal”, nu cu 100 ca ricerii. In mod clar si incontestabil (la modul cit se poate de serios) ii vei putea evita mai usor pe cei care merg cu 20 si se gindesc brusc sa faca stinga, insa nu cred ca vei face fericit pe nimeni altcineva 🙂

    Ma3x®, esti printre putinii care vede ce am vazut si eu din spatele volanului si apoi de o mie de ori cit m-am uitat la inregistrarea evenimentului astuia care se putea termina neplacut. Iti multumesc pentru obiectivitate!

    privernezu, le rotesc des, ca am avantajul simetriei pe punti 🙂 Asa tin mai mult 🙂

  31. Mituc, ia mai vezi odata cum e cu traversatul latimea benzilor si cu:
    mai intai te uiti in stanga si apoi dreapta. cand exact e cazul pentru apoi-ul ala?

    p.s.: ori gume economice, ori gume bune.
    La gume bune sunt alte 2 categorii: gume foarte bune pe ud, si bune pe usact, sau gume foarte bune pe uscat, si bunicele pe ud. mai e si categoria cu sau fara zgomot.
    Ar mai fi ceva care tu poate monitorizezi mai rar: presiunea in pneuri (se face la rece) si eventual poti folosi azot in loc de aer.

    cheers!

  32. < Ov > da ce-i da Mituc
    < Ov > cred ca intra pe geam in masina

    😀 😀

  33. Minus pt condusul brutal si pt viteza de deplasare.

  34. @Mituc – unde sunt 3 -6 benzi, in 99,99% din cazuri exista semafor.

  35. Kor, in orasele normale la cap – da. Dar uite, la faza 7 de exemplu nu sint semafoare in functiune. De fapt in Ru..Iasi..ah sint multe artere cu 2-3 benzi pe sens cu treceri de pietoni nesemaforizate (bonus, statiile mijloacelor de transport in comun sint cu 5 metri inaintea trecerilor de pietoni, exceptie facind vreo 3-4 statii in tot orasul care nu e chiar unul mic).

    SARSAILA, la ce faza te referi cind spui condus „brutal” si „viteza de deplasare”? Mersul constant in linie dreapta cu viteza cam legala e brutal mai nou? Ce inseamna „brutal” cind te referi la condus?

  36. Lene la editare…. bagati-ai heterodina il el de organ. E greu ?

  37. Cum face Tico la stanga asa intru eu la serviciu. Tot pe DN 28, la iesirea din Iasi, dupa Metro la statia radio. E destul de periculos sa faci stanga pe acest drum. Eu procedez in felul urmator: Ma incadrez din timp langa axul drumului, incep sa dau semnalizare stanga cu mai mult de 100 m, cand am masini mai multe in spate incep sa ating frana din cand in cand – sa semnalizaz cu ea – atrage atentia celui din spate, daca am masini pe contrasens opresc, bag viteza 1 si stau pregatit sa demarez in caz ca vine un capcaun din spate. Nu mai zic ca de la inceputul pregatirii pentru manevra la stanga stau mai mult cu ochii in oglinda decat inainte.
    Si mai am o varianta cand e foarte aglomerat si am o coloana de masini in spate: Incetinesc, trag mai pe dreapta, merg pe acostament (DA, merg pe acostament!!!!) si dupa ce trece coloana, cu semnalizarea de rigoare, ma incadrez si fac la stanga!
    Mituc ai un plus dar incearca sa mergi nitel mai usurel! 😉

  38. Ti-au mai zis-o si altii, conduci cam prea „energic”. Iti cam place s-o pisti. Nu zic ca esti de vina pentru situatiile prezentate, doar ca o conduita preventiva te-ar fi scutit de o parte din ele.
    Drumuri bune!

  39. iti dai seama ,daca venea unul pe b1 in momentul in care il evitai pe ala !!! :)))

  40. Sunt curios ce te faci daca ajungi sa conduci 30 minute in traficul din Bucuresti. Din cate vad eu tu iti pui singur viata in pericol….dar lasa viata ta ca poate nu este asa importanta dar cu copilul in masina?
    You suck.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!