It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

*dupa* accident mortal cu motociclist, Timisoara 16 05 2018

Adăugat de TimTrafic
28

Accidentul s-a intamplat in Timisoara, pe str. Diaconu Coresi in jurul orei 16:30. Din spusele martorilor, acesta a depasit o masina pe banda de biciclisti, iar la revenire a obervat la distanta o masina ce voia sa iasa din parcare. S-a speriat, franand brusc pe roata spate, fapt care a cauza pierderea controlului. S-a izbit de sosea, casca zburand la cativa metri buni disntata .Nu a existat contact intre el si masina ce voia sa iasa. Avea viteza mare, din spusele politistilor si martorilor, urmele de franare au aproximativ 15m

9 comentarii

  1. Doar o mica observatie, data cred ca ar trebui sa fie 16.05. Poate merge schimbat in titlu.

  2. Donatorii de organe si va mai mirati de ce sunteti blamati !

  3. Alt geniu care merge cu 150-200 pe stradute prin oras. Unde-i marsu acum prin care dau ei vina pe toti doar pe ei nu se vad? In oras stiu sa mearga cu 200 la ora si se dau smecheri si dupa ce se sinucid fac pe victimele. Daca chiar vor adrenalina pot oricand sa mearga pe circuit… ahh, acolo se fac de rusine la prima curba.

  4. Cel putin o sa aiba o inmormantare frumoasa. O sa vina toti colegii lui cu motoarele turate la maxim. Asa e datina la noi…musai.

  5. Ochiul Nevazut

    15m urma de franare = ~ 70 km/h

    • 15m urma de franare pana unde s-a izbit/pierdut controlul !!! nu uita acest lucru , probabil daca nu se lovea in vreun obstacol acei 15/17m de franare ar fi fost mult mai multi.

    • Cum ai calculat?

  6. Este imposibil sa determini viteza unei motociclete pe baza urmei de franare. In momentul in care exista aceasta urma de franare, este cel mai probabil generata de frana spate care, in conditii ideale, are intre 10% si 30% eficienta. O blocare a franei fata (frana cea mai eficienta a unei motociclete) duce in 99.9% din cazuri la o cazatura imediata si foarte rapida.
    Motivul este simplu: la franare centrul de gravitatie al motocicletei se deplaseaza spre fata acesteia si, prin urmare, roata spate nu are suficienta forta de apasare pentru a genera forta de frecare semnificativa. Opusul e valabil pentru frana fata.
    De asemenea, datorita faptului ca biciclistii si motociclistii sunt „obiecte” mai inguste decat o masina, este greu sa le determini viteza vizual, un motiv pentru care se intampla acele accidente in care, desi respectivul pe 2 roti este vazut, tot nu i se acorda prioritate pentru ca teoretic exista suficient timp. Si de aici invariabila concluzie ca avea viteza mare.
    In cazul de fata cel mai probabil nu viteza e de vina ci faptul ca i-a sarit casca de pe cap si orice a facut el inainte ca acest lucru sa fie posibil (casca proasta sau nelegata). Pacat.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!