It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Dupa accident: neacordare prioritate

Adăugat de Ameriknu
Raportează ca șters! 63

Un accident a avut loc pe Bulevardul Timisoara din Bucuresti, intre un Renault Clio si un Volkswagen Golf.
Clio era condus de o doamna tanara, in jur de 30 ani, iar Golf-ul de un domn in varsta, de aproximativ 65 ani.
Renault Clio-ul nu a oprit la Stopul de pe Silistraru si a patruns pe Bulevardul Timisoara fara sa se asigure, fiind lovit in partea stanga de catre autoturismul Volkswagen Golf. In urma accidentului, la prima vedere se pare ca Renault Clio-ul s-a ales cu portiera stanga-fata infundata, prag indoit iar Volkswagen Golf-ul cu bara sparta si ruperea suportului numarului.

Un amanunt interesant este ca desi Golf-ul este dotat cu ABS si ESP, a lasat urme de franare lungi, specifice unor roti care se blocheaza la franare.

Ambii soferi erau in regula, mai zdruncinat parea soferul din Golf care avea peste 40 ani experienta de condus. De mentionat ar fi ca acel Clio era masina de firma.

Geotag:
http://goo.gl/maps/498rb

EDITARE ULTERIOARA:
Va rog sa scuzati confuzia. Este vorba despre un Volkswagen Polo.

Ce mai caută lumea:
  • cum pui o inchidere centralizata la un polo din 2008
  • forum ford servo blocat dupa accident

28 comentarii

  1. trafic_tuber

    O mica observatie: e Polo..nu Golf 😛

  2. La ce ora s-a produs accidentul?

  3. E Polo nu Golf. A ieșit mult mai sifonat Clio din incident.

  4. Ciprian A

    Pare sa fie situatia cand cel de pe prima banda te lasa sa treci si cel de pe banda a doua nu anticipeaza de ce a oprit cel din dreapta. E doar o parere.

  5. Eh, o greseala fara intentie. Daca era Ford va spuneam si daca e cu facelift sau nu. :))

    Accidentul s-a petrecut azi-dimineata pe la 8:25.

  6. de care Ford? :)))

  7. Justinkase

    Daca era Polo Happy 1.2 masina NU are ABS. Pe cat de ciudat – si periculos – pare – VW a vandut aceste masini in Romania fara airbaguri laterale, fara ABS, fara geamuri electrice, fara inchidere centralizata dar cu A/C si Radio CD la un pret „foarte bun”..

  8. @stresu
    Alea europene. 😀

    @Justinkase
    Mi se pare un rabat de calitate destul de mare, lipsa ABS-ului. Adica ala ar trebui sa fie obligatoriu, nu optional. Parerea mea…

  9. Eram sigur, adica atunci cand e aglomerat. Cei de pe banda 1 l-au lasat pe ala cu clio, cel de pe banda 2 nu. Mosu’ cred ca era sofer de duminica, se grabea sa ajunga in coada, la semafor.

  10. Ursul Grizonat

    Ameriknu prezinta stirile de la ora 17 !
    Educativ, daca stii sa te uiti. 2 masini „ieftine”. Duelul generatiilor la volan. Nu cred ca oprea nici daca functiona ABS-ul, dar cusca de sigurantza la Clio e mookzy. Sa-i sara alea alea de prin bord de la o ciupitira, e de naspa rau.

    @Justinkase Tu glumesti ? Nu cred ca prea le zici cu foc. Eu eram ferm convins ca nemtzalaii nu fac rabat la norme.
    Acum la bun: servofrana, servodirectie are ? In condiile astea pot spune ca mosul era cu un cazan cu facelift.

    @Jman Mai incolo e o linie de tramvai. Ala are 35-30 de tone. Mosul pe drum cu prioritate, blonda de pe STOP !

  11. Ciprian A

    Oare la masinile produse pentru Europa de est nu se fac masini, chiar si nemtesti ca pentru fraieri? Asa umbla vorba pe la noi.

  12. Normal ca e mai sifonat Clio, este lovit in lateral, portiera nu este de rezistenta pe cand partea din fata la orice masina este. Trebuie sa fii cam habarnist sa compari masinile pe aceste considerenta.

    ABS-ul este obligatoriu pe masinile noi din 2008 din cate stiu eu.

  13. combinatia perfecta. cum sa faca accident aceste 2 categorii de soferi? imposibil, asiguratorii dau cele mai bune preturi la rca pentru acest tip de soferi 🙂 desi mai nou am auzit ca au scos reducerile pentru doamne si domnisoare.

  14. Ursul Grizonat

    Data fiind discutia privind lipsa nativa a ABS-ului pe Polo, am cautat si am gast http://vwforum.promotor.ro/topic/44381-vw-polo-happy-o-masina-nesigura/page-5 Postul 98 e o surpriza.

    ABS-ul a devenit obligatoriu pentru masinile produse dupa 1 ian 2009 si poate fi dezactivat oricand prin extragerea sigurantei potrivite.

  15. Justinkase

    @Ursul Grizonat – Polo Happy 1.2 din perioada 2007-2008 NU are ABS. Prietena mea are un Polo din 2008 si ( am experimentat neplacut ) nu ai ABS la el. Daca franezi dozezi frana ca la Dacie. Servodirectie, servofrana si airbag-uri frontale DA. ABS, ESP, Airbag-uri laterale NU 🙂
    Nu stiu de ce zici ca nemtii nu fac rabat – Era tot ce puteau ei sa ofere in 10.000 de EUR la acel moment(2007). Ca sa-l aduca la pretul acesta au fost toate reducerile astea ciudate – cum ar fi geamuri manuale(dar are A/C) sau lipsa inchiderii centralizate.

  16. Verdenpom

    <strong<Justinkase ce sa zic nene. Multe aberatii acolo pe forum. Cica franeaza slab din cauza tamburilor si 90% frana pe fata. Chestia asta cu 90% e abureala. Si diferenta intre saboti/discuri pe spate chiar nu e mare. In afara de aspect si de racirea franelor nu e mare diferenta la franare.
    Si chiar mi se pare absurd sa nu aibe vw polo din 2008 abs. Poate ca are ca si optiune extra eventual are dar e deficitar, ceva gen opel astra cand apesi pe pedala si prinde inspre capat.

  17. @Justinkase – ciudat discountul asta aiurea al nemtilor, in conditiile in care o masina din aceeasi clasa si aceeasi generatie, Ford Fiesta Mark V, venea, in acele vremuri, la aproape acelasi pret (in jur de 10.300 euro pentru motorizare 1.242 cm3, benzina), cu ABS, ESP si inchidere centralizata in pachetul de baza, iar airbaguri laterale si geamuri electrice ca optionale. Stiu pentru ca eu am un Ford de acest tip.

  18. Justinkase

    Nu stiu de ce toata lumea ia lucrurile astea atat de personal – Asta a fost decizia Volkswagen – la fel cum in 2005-2007 puteai lua o Skoda Fabia 1.2HTP fara nimic pe ea – nici macar bare de protectie in culoarea caroseriei – ceea ce stiu e ca in 2008 cand Polo-ul pe care ocazional il conduc a fost achizitionat – ABS nu era optional – iar inchiderea centralizata+geamuri electrice fata erau un pachet de 500 de EUR extra.

    Si nu e atat de absurd – si Logan avea in aceeasi perioada masinile de baza fara ABS – chiar si pe 1.5dci. Plus ca decizia de a importa masinile fara ABS nu apartine Volkswagen ci Porsche Romania – toate editiile acestea au fost precomandate in numar mare pentru a avea un pret cat mai mic – ceea ce genera un profit mai mare la vanzare. Daca romanul este fan „masina nemteasca” dar cu dotari romanesti… Poti sa oferi altceva?

  19. @Justinkase – era vorba de pret, nu neaparat de obligativitatea echiparii cu ABS. Adica, daca n-aveai decat 5-6 mii de euro, iti luai un Logan fara ABS si ziceai „asta este: atata dau, atata face”. Dar daca aveai vreo 10000 de euro n-avea sens sa iei un Polo fara ABS si fara ESP, cand, la aceiaisi bani, iti puteai lua o Fiesta cu ABS si EPS cu tot. Dar pe undeva ai dreptate: românul tot spre VW trage, ca el e fan Nemţia de cand se stie 🙂

  20. Verdenpom

    Kor daca nu esp macar abs sa il aiba. Mie mi se pare o anomalie a creierului sa scoti tu masini dupa anul 2000 fara abs cel putin. Adica sa ne gandim serios, pentru 300-400 euro in plus sa faci tu economie la o masina care totusi costa 10 000 ieuroi noua trebuie sa fii tampit sa nu ii pui abs.
    La capitolul logan (fara sa se supere tutoriale) cei de la dacia nu cred ca aveau atata creier incat sa proiecteze un sistem abs sau macar 2 airbaguri.

  21. Justinkase

    @Kor – asta zic si eu – romanii sunt adeptii „formelor fara fond” – adica „nemtoaica” dar fara optiuni ca oricum e „full din fabrica” la „pret bun”. Ca oamenii nu se uita la ce primesc de bani – asta e partea a doua.
    @verdenpom – ei faceau economie pentru ca masina se vindea si lumea nu punea intrebari – cred ca daca ai face un sondaj intre soferi astazi – nu aici ci la nivel national ai fi uimit cati pun a/c sau geamuri electrice in fata unor dotari gen ABS, ESP(nu mai zic) sau airbag-uri laterale.
    Cat despre inginerii romani ei au creier sa faca multe – Renault a recrutat multi din inginerii Dacia pentru Renault – pentru ca sunt capabili si au idei. Lipsa sponsorilor nationali a dus la situatia curenta.

  22. Verdenpom

    Dar ceva eu nu pricep. La ce iti trebuiesc geamuri electrice daca ai clima?

  23. in 2008 un logan laureat + era 8500 euro. avea 2 airbaguri, abs, geamuri electrice, oglinzi electrice si cu incalzire, aer conditionat. recunosc, la restul capitolelor oricare ar fi ele, nu sta asa de bine. dar mai bine dadeai 10.000 pe polo happy sa moara vecinu’ si dusmanu’ de ciuda 🙂

    • @ma: asa am zis si eu. Si mi-am luat logan. Si mi-a parut rau. 1 an juma’ l-am tinut. Apoi mi-am luat Golf. Vecinii mei n-aveau capre, da’ a doua oara nici ca-mi mai iau Dacia. Am zis si eu sa incerc, sa fiu patriot. Pas. Sa-si cumpere nemtii. Ei isi permit sa le schimbe des.

  24. Verdenpom

    @ics ti-ai luat golf sh sau nou nout?

  25. Ursul Grizonat

    @bogdanb Tradu-ne cumva stupizenia aia de reclama. N-am inteles-o si nici nu mai incerc.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!