Enigma numita ACOSTAMENT

Adăugat de Goofy Pilotu
Raportează ca șters! 336

Clipurile sunt din arhiva anului trecut ( imi cer scuze, dar mai am cateva pana voi fi la zi:P)

Toate fazele cu acostamentul se intampla pe acelasi sector de drum:

Vizualizare hartă mărită

Ce mai caută lumea:
  • enigma e viata pur si simplu
  • felicitări să fii o enigmă

36 comentarii

  1. Mare mare PLUS! La momentul postarii acestui comment, am numarat 5 frustrati (a se intelege 5 minusuri la clip) de pe TT care nu cunosc diferentra intre acostament si banda de circulatie.

  2. @mr_lolus – sau cunosc diferenta, dar vin cu texte gen: „hai sa fluidizam, da cu ce te’ncurca?, fii si tu mai intelegator…” si alte nazbatii cu care sa acopere nesimtirea…

    Ma uitam si ma amuzam de soferita de pe Opel. Genul ei sunt soarecii: cum vad o gaura sau un spatiu, cum se inghesuie acolo. Nu conteaza ca in final nu numai ca nu castiga nimic, dar chiar raman inghesuita pe banda gresita. Se baga in fata din instinct, de parca ar fi urmarit-o cineva. Ca Jerry alergat de Tom 🙂

    + evident 🙂

  3. Chestia e ca pentru a-i impiedica sa mearga pe acostament tre’ sa mergi si tu putin pe acostament. Da-i dreaq’ de prosti, lasa-i sa se duca si sa-si rupa rotile si eventual spera ca nu-i va lasa nimeni si sa ramina agatati pe acolo prin vreun sant.

  4. Cu riscul de a fi blestemat cu capete de pod, cratere si alte cele, omorat, trezit cu carne in frigider, pun si eu o intrebare : de ce e asa multa ura pentru acostament si cei care merg pe el? Recunosc ca si eu merg uneori, dar doar cand vor unii sa depaseasca, ca sa o poata face in siguranta, apoi ma repliez pe banda.

  5. Cătă Gărdă

    Superb! Mi-ai facut ziua mai buna. Opinia mea, cei care depasesc pe acostament sunt aceeasi care depasesc si pe linie continua!

  6. dar,de cand esti tu legiutorul strazilor?

  7. @MariusF: pentru ca acostamentul nu e parte carosabila, nu e destinat circulatiei, si s-ar putea sa gasesti pe el masini oprite, oameni, atelaje sau cine stie ce alte minuni. Pentru asta e acostamentul, pentru stationare sau orice nu are ce cauta pe partea carosabila asa ca din cauza asta se pot produce multe accidente.

    Alta problema ar fi faptul ca acostamentul, nefiind banda de cirulatie, este mai ingust asa ca rist mult tratandu-l ca o banda. Pe DN2 ai sa vezi frecvent 4 masini in paralel, trecand la muchie una de alta. Din cauza datului la o parte pe acostament in zone cu trafic si vizibilitate slaba ca vine tare ala din spate se produc destule accidente; nu au cum sa circule comfortabil 2 masini pe sens pentru ca latimea nu o permite.

  8. Acostamentul si giratoriul sunt doua limbi straine pentru multi „soferi”.

  9. @Kor bine spus

    Mai bine ar mari prostia aia de acostament la o banda intreaga, lucru care se cere pe multe dintre drumurile astea „acostate” din cauza traficului.

    @amatorul, pe DN2 circula lejer 2 masini mici pe sens (desi este ilegal), cu conditia sa nu fie d’alea „mici” de nu incap pe doua benzi intregi !

    Fiecare face cu tabla lui ce vrea.

  10. @amatoru – mersi fain pentru explicatii si amabilitate, apreciez 🙂

    Fac des traseul Roman-Bacau si prind multi vitezomani care ori imi dau flashuri, ori ma claxoneaza. De cand era sa fac accident cu un nebun care m-a depasit pe dreapta (adica pe acostament), belesc ochii in oglinzi mai des, si ma dau pe dreapta daca e liber. Nu e nevoie sa fiti ironici. Incercati sa fiti mai intelegatori cu toata lumea.

  11. Eu nu înţeleg de ce acostamentul trebuie să fie asfaltat 100%. Că de-aici şi problema cu el. Fă-l jumătate asfalt şi jumătate pietruit. Ar avea şi o lăţime suficientă pentru pietoni sau biciclişti, ar permite şi oprirea în caz de urgenţă. Nu ar permite circulaţia la viteze mari, adică s-ar elimina problema din prezent. În plus, ar costa şi mai puţin.

  12. Intre timp pe tronsonul care se vede pe street view s-a rezolvat problema, in sensul ca au facut 3 benzi, facilitand intrarea celor care vin de la blocuri:)

    LE: Aaah si conducatorul insigniei era un barbat, am remarcat gresit in filmulet> in retrovizoare mi s-a parut ca e femeie…

  13. Ce nu stie gusterii e ca pe acostaent poti sa stai noaptea cu TIR-ul oprit fara lumini 🙂
    Pentru fluidizare sa ia Fluimucil si Sinupet. Sa le fluiizeze secretiile in care le pluteste creierul.
    IAr ajungem la concluzia ca Decretul aka codul rutier din RO e prea bland.

  14. Da la Cluj ai voie sa faci depasiri pe partea dreapta?

  15. intrebarea mea este: daca lovesti un prost desta care depaseste pe acostament, cine e vinovat?

  16. de exemplu vreau sa trag pe dreapta si ma depaseste un bou desta si dau in el si ne julim sau mai rau il bag in sant nu sunt vinovat ca nu m.am asigurat nu?

  17. Mi se pare explicabil tot ce s-a intamplat acolo. E Baciu, vestita zona paranormala de langa Cluj.

  18. Sunt de acord cu faptul ca acostamentul e diferit de carosabil, pe acolo nu se circula in mod normal si cei care il folosesc drept inca o banda gresesc. In video ii „subliniezi” perfect. Nu sunt de acord cu faptul ca tu sau eu sau alti soferi ar trebui sa ne luam si sa ne facem „dreptate”. Consider ca niciunul din noi nu e indreptatit sa faca asta. Concluzionand nu voi da nici plus, nici minus.

  19. @sofeo_bz e discutabil…cel mai probabil iese culpa comuna, desi nu mi s-at parea corect.

  20. @WindChill – a-ti face singur dreptate si a impiedica comiterea unei ilegalitati care ar putea avea consicinte nefaste sunt doua lucruri total diferite. See the difference?

  21. Da, inteleg. Eu si autorul videoului avem personalitati diferite. Un exemplu in acest sens ar fi faptul ca daca ne-am afla amandoi inntr-o banca care este jefuita de oameni inarmati eu as sta cuminte si el ar impiedica comiterea unei ilegalitati care ar putea avea consecinte nefaste. Desigur daca el nu e instruit in a face asta s-ar putea lasa cu consecinte si mai nefaste. Nu spun ca el a gresit, spun doar ca eu nu as proceda la fel.

  22. @Goofy Pilotu Fain prinsa faza de la 4:30 🙂 +

  23. @WindChill – ai oaresce dreptate, dar e vorba doar de pricepere si de oportunitate. Nu trebuie sa fii agent SIS sub acoperire ca sa nu lasi un zevzec sa intre pe acostament. Intr-o banca jefuita, insa, probabil e mai bine sa stai la cutie, daca tot nu stii ce poti face si nu te pricepi. Dar pana si intr-o banca jufuita poti fi de ajutor fara sa fii Rambo. Poti suna de pe mobil la 112, cu sunetul taiat, si poti ascunde telefonul undeva. Macar ai sansa ca cineva sa auda ce se petrece inauntru. Poti face multe lucruri marunte fara a fi Superman. Trebuie doar sa ai simt civic si sa ai simtul masurii capacitatilor tale. Toti putem sa facem asta, intr-o masura mai mare sau mai mica.

  24. La faza de la 4:30, cine s-ar face vinovat de „sa se asigure ca cel care il urmeaza sau il precede nu a semnalizat intentia inceperii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune in pericol sau stanjeni circulatia din sens opus” ? 😀

    Sustin pdvd al lui @Gojira, e suficient sa fie partial asfaltat, desi, daca ai pana pe dreapta si e noroi, e putin mai nasol. Dar, macar ai acostament. Probabil e o norma europeana asta cu acostamentul consolidat. 😛

  25. @galadragos: cand faci manevre de 2 pe sens pe DN2 la peste 100km/h nu mai e nimic confortabil. Nu degeaba o autostrada are benzi de o anumita latime si separator intre sensuri. Sau un drum ca DN1 a carei latime este, din nou, mai mare.

    Cand faci manevre de gen la viteze mari nu mai e fiecare face ce vrea cu tabla lui. E fiecare cu viata lui si eu stiu clar ca nu vreau s-o risc din cauza vreunui oligofren cu mancarimi in talpa.

  26. @WindChill – uite, daca stii despre ce e vorba, poti fi Lassana Bathily, in cazuri de „banca jefuita”. Temperamentul eu una, spiritul civic – ba chiar in cazul lui Bathily e vorba de empatie umana – e altceva.

  27. Problema in cazul prezentat de autor este alta. Este vorba despre o coada, care s-ar mari ca lungime si ca timp de asteptare pentru cei care stau cuminti, daca cei care ar depasi pe acostament, s-ar baga in fata lor, putin mai inainte in coloana.

    Deci unde mai este chestia cu „dar cu ce deranjez?” daca ii faci pe cei care asteapta cuminti sa ajunga mai greu, pe timpul si banii lor?

    Daca era liber si se mergea cu 100 km/h si ala voia sa mearga cu 105 km/h, atunci da, nici eu nu m-as baga in fata lui ca sa fac pe justitiarul degeaba, pentru ca dus o sa fie, nu ma incurca cu nimic per total. Si ma gandesc ca nici autorul n-ar face asa ceva. Dar aici, la o viteza a melcului si cu repercusiuni directe asupra mea, as fi facut si eu la fel, deci dau plus cu felicitari autorului.

    Problema cu acostamentul la viteze mari este alta, si a zis-o deja cineva mai sus: acolo nu este banda de circulatie, si nu doar ca e ilegal in sine sa circuli pe acolo, dar e si ilegal sa depasesti pe dreapta.

    Deci de ce ati fi de acord cu mersul pe acostament incalcand 2 reguli de circulatie ca doar „deh, ce doare daca merg p-aci?” dar ati fi impotriva depasirii pe linie continua, ca si acolo poti folosi acelasi argument, „deh, ce are daca depasesc pe dunga aia, ca e liber in fata?”. Deci ar fi pur si simplu stupid si ironic.

    Doi la mana: Pe langa pericolul de a lovi pe cineva care stationeaza sau merge legal pe acostament, mai e si pericolul ca cel care circula pe B1 (legal e sa mergi cat mai pe dreapta benzii), sa te loveasca pentru ca nu-i obisnuit sa stea cu ochii in oglinda din dreapta (eu sunt sincer, nu ma prea uit in dreapta cand merg la drum lung ca stiu ca nu rasare unul cu tractorul din camp ca sa trebuiasca sa ma uit), si fiindca acostamentul nu este de o latime stas iar uneori este mai ingust decat o masina, atunci s-ar putea sa fie o mica „imbratisare” nefasta acolo.

    Din nici un punct de vedere nu vad cum e ok sa circuli pe acostament. Se grabesc unii? Au voie sa depaseasca normal, asa cum e voie pe restul de 90% din drumurile din Romania fara acostament. Ca daca graba iti da voie sa incalci o regula cu privire la mersul pe acostament, atunci de ce sa nu dam dracu’ si restul legilor cu privire la viteza maxima, depasire pe linie continua si cine stie mai ce. Ca doar unii din noi ne grabim.

    Scuzati comentariul lung, dar o sa fie doar unul. Am zis deja tot ce credeam ca-i important, n-am ce zice altceva ca sa va conving in caz ca sunteti impotriva. Daca ati inteles bine, daca nu, iara bine. Sper sa ajungeti cu bine la destinatie.

  28. Un mare plus de la mine. Astia sunt nesimtiti care cred ca pot fenta regulile de cate ori au chef. Daca nu ii disciplinam noi, cine o sa o faca? Legile? Care legi?

  29. Plus si de la mine.

    S-a spus mai sus suficient.

  30. esti un frustrat ! esti genul de om care nu foloseste niciodata acostamentul pentru a fluidiza traficul , plus ca nu cred ca ti-a cumparat maicata sosea , sau ai drept de lege pentru a face ordinea pe strazi … sau conduci o masina ” mare ” si ai nevoie de 2 benzi ? :)) minus pentru video si comportament

    • @AdrYanYs , continuand in ton cu ideea ta, tu esti un idiot notoriu care nu cunoaste legislatia si ai impresia ca „fluidizarea” inseamna asta.

  31. @AdrYanYs eu, in locul tau m-as ocupa de fluidizarea lucrurilor mai inteligente din capul tau

  32. @AdrYanYs – Emigreaza in Egipt, frate, sau si mai bine in India. Acolo poti conduce cum vrei tu, pentru ca si ceilalti conduc numai cum vor ei… 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!