Adaugă comentariu

66 comentarii
    • A fost la politie, A depus plangere. Acuma asteapta sa vada ce se rezolva 🙂

  1. Ia hahahaha, eu il calcam pe prost cu masina. Daca e atat de prost in cat da intr-o masina inseamna ca omul traieste degeaba. Nu masina este vinovata si in cazul respectiv sa zica ms ca nu ai intrat in el. Chit ca eu asa faceam. Sunt satul de sclavi care odata cu masina cred ca isi cumpara si strada si daca din pacate o sa ajung la stirile de la ora 5 din cauza unuia ca asta.

    • „ii un mocan si jumatate… l-am vazut si in mamaia
      si acolo facea rally el” – discutie pe un grup pe skype

      Asa ca si-a cumparat drumuri multe, nu numai prin Cluj 🙂

  2. Nou

    Catre autor: Merita sa iti pierzi timp la politie pt. asta.

  3. Ce gunoi de om, incredibil

  4. Ce merita sa te dai jos si sa-l dai cu capu prin asfalt.

  5. Fulga masculina, ce dobitoc….,,daca vii din spate trebuie sa dai prioritate,,….asta-i buna!

  6. Din nou problema semnalizării din Cluj face probleme.
    Nu are obligatoriu dreapta de pe prima bandă. Nu există marcaje sau indicatoare în acest sens. Primăria Cluj lasă șoferii să se descurce. Sunt multe astfel de intersecții prost semnalizate în Cluj.

    Foarte multe drumuri sunt extrem de prost semnalizate în Cluj. Inclusiv cele cu sens unic.

    • Nici macar un indicator de preselectie nu am vazut… oricum reactia babuinului tot merita un dosarel penal 🙂

    • Nu pot să zic nu, întreb însă, b1 se termină?

      Oare cercopitecul miza pe aceste semnalizări defectuoase sau avea impresia că are prioritate de poziție (că era mai în față – parcă așa zice, nu?)

    • @RebounD11 e jale ce e prin Cluj cu semnalizarea. Lipsesc până și indicatoarele cu acces interzis în capetele drumurilor cu sens unic.
      Sau există sensuri unice cu dublu sens. Sau intersecții necoliniare fără marcaje de ghidare.

      JALE!!!

      Iar unde sunt marcaje și indicatoare, nu sunt respectate. 😀

    • Erau probleme de astea si prin Timisoara si inca mai sunt in unele locuri, dar nu chiar la nivelul de care zici tu. Aici daca faci o sesizare de genu; asta cam in 3-6 saptamani vezi schimbarea, cel putin asta e experienta mea.

    • Am auzit de la unii sus pusi ^^ că nici la sesizări nu răspund. 🙂

    • @ics E jale cu adevarat. Era sa fac accident „din cauza mea” intr-o intersectie. M-am apropiat si aveam cedeaza. Viram dreapta. Numa ma trezesc ca cel din fata mea, care vira stanga(stanga lui) ma claxoneaza si se baga. Teoretic trebuia sa-mi dea prioritate de dreapta. Cand colo ce sa vezi: el avea semn aditional cu drumul prioritar care NU ERA DREPT, iar eu nu aveam decat un simplu semn de cedeaza. Am sa depun si eu plangere dar tare mi-e ca o sa fie prosti si o sa zica: „ai cedeaza, cedezi la toata lumea”.

    • @magnnum_carcam: semnele de prioritate se pot recunoaste si din spate. Da e o scapare urata sa nu pui un semn aditional cu drumul cu prioritate daca asta nu ii drept, dar tu cand ai cedeaza te uiti sa vezi ce indicatoare de prioritate au si restu’ si calculezi in cap cui trebe sa cedezi 🙂

    • @magnnum_carcam, culmea e că „proștii” vor avea dreptate.
      Dacă A are indicator de cedează și B are indicator de Prioritate atunci A trebuie să acorde prioritate lui B orice direcție are vrea B să urmeze (chiar și la stânga, chiar și dacă iese de pe drumul cu prioritate – adică mai exact daca drumul cu prioritate era drept).

      Prioritatea de dreapta se acordă când A și B au indicatoare egale.

    • @ics
      Chiar daca nu este de obligatoriu dreapta, banda lui se termina imediat dupa intersectie. Si astfel, indiferent de situatie tot nu avea prioritate fata de autor.
      Oricum, ai dreptate legat de cele mentionate de tine. Ar fi nevoie cred ca de o saptamana zilnic sa se traseze niste marcaje de ghidare prin Cluj.

    • @TC Eeu nu trebuie sa ma uit dupa indicatoarele celorlalti. Trebuie sa am informatia despre itnersectie din indicatorul meu. Daca am o intersectie in X si am un cedeaza simplu inseamna ca drumul cu prioritate este cel perpedicular pe al meu. Deci cel din fata mea ar trebui sa aiba si el cedeaza, si sa-mi dea prioritate de dreapta (cand eu virez dreapta si el stanga).

    • @magnnum_carcam:
      „Eeu nu trebuie sa ma uit dupa indicatoarele celorlalti”
      Trebuie sa te uiti dupa toate indicatoarele 🙂 Nu vrei sa le vezi pe cele ale altora din spate, nu ai voie sa presupui… de unde ajungem la:
      „Daca am o intersectie in X si am un cedeaza simplu inseamna ca drumul cu prioritate este cel perpedicular pe al meu. Deci cel din fata mea ar trebui sa aiba si el cedeaza, si sa-mi dea prioritate de dreapta (cand eu virez dreapta si el stanga).”
      Pai ori presupunem ca toti au prioritate fata de tine ori ca toti nu au 🙂 Daca nu vrei sa te uiti dupa semnele altora (pe care repet, poti sa le recunosti dupa forma din spate), nu vad cum poti sa presupui doar de o parte din ele ca fiind prioritare si o parte nu. Ori ai cedeaza si cedezi tuturor, ori il ignori si te astepti sa dai/primesti de dreapta.

    • @magnnum_carcam E bine sa te uiti si dupa ale celorlalti (daca e posibil), tocmai pentru a nu face o presupunere eronata, care dupa aceea sa-ti creeze probleme. Sunt unele intersectii in care drumul cu prioritate isi schimba directia, insa cei care au Cedeaza/STOP, n-au si-un panou aditional care sa le spuna asta 🙁

      De exemplu:

      sau

      sau

      sau

      s.a.

    • Banda nu se termină niciodată de capul ei pe drumurile marcate. Trebuie să existe indicator sau marcaj pentru așa ceva.
      Poate fi indicator de drum îngustat, indicator care să arate terminarea benzii din dreapta/stânga, marcaj care să arate terminarea benzii (acele săgeți spre stânga sau dreapta în funcție de ce bandă se termină), doar că ne-am obișnuit cu lipsurile și am ajuns să ni se pară anormalul, normal.

      http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/mijloace-semnalizare-rutiera/indicatoare-orientare/f23/

    • @GeluCJ tocmai ai arătat și alte lipsuri ale semnalizării din Cluj.
      Pentru situația în care trebuie să-i acorzi prioritate cuiva care virează stânga în fața ta trebuie să existe adițional sub cedează trecerea cu direcția drumului cu prioritate.

      Altfel intră
      Art. 59.
      (2) În intersecţii, conducătorii vehiculelor care virează spre stânga sunt obligaţi să acorde prioritate de trecere vehiculelor cu care se intersectează şi care circulă din partea dreaptă.

      Dar cum spuneam, Clujul e varză la semnalizare.

    • @ics Au fost doar cateva exemple, sa nu fie mult prea incarcat comentariul 🙂

    • @GeluCj E un sfat bun care ajuta, dar lucrurile nu ar trebui sa stea asa, asta vreau eu sa spun. De ce nu trimiti o sesizare la politie cu intersectiile in care ai observat acest lucru. Poate poate se misca ceva. Eu am trimis cu una in care era sa o patesc.

    • @magnnum_carcam Ideea nu e deloc rea si-ar trebui s-o trec pe agenda de lucru, sa vedem ce se poate rezolva 🙂

    • @GeluCJ Eu le-am trimis o petitie cu o intersectie cu probleme. Mi-au zis ca semnele sunt corect amplasate si ca respecta normele din articolul x alineatul y (bla bla), dar ca sa nu fie confuzii au sa transmita la administratorul de drum o cerere pentru montarea unui panou aditional ce indica directia drumului cu prioritate. L-au montat. Deci se poate. Eu in continuare sustin ca nu le-am scris degeaba, putanddu-se face confuzii dar macar s-a rezolvat problema :).

  7. Am patit la fel, te duci la Politie cu filmarea pe un laptop. Ei se duc acasa la individ, il aduc la sectie si mai departe va spune daca sa faceti amiabil sau nu.
    Succes, oricum o beleste el.

    Daca ai timp de procese poti sa il dai in judecata, ii face dosar penal pentru distrugere si ramane si fara permis sau chiar se poate ajunge la anularea permisului + trimitere la consult psihiatric.

  8. Timpul nu se pierde, totul se face pe repede inainte.
    Eu am sunat la 112 dupa un astfel de eveniment, am ajuns la sectie, au vazut baietii tot ce trebuia, l-au cautat in sistem, s-au dus dupa el, au venit la sectie. in 20 minute eram fata in fata cu gunoierul.

    • i-am transmis autorului ce ai scris aici
      el a mers la politie, dar nu stiu mai multe detalii

  9. Nou

    Ce-mi place ca astia „mereu grabiti” si care conduc ca la raliu, totdeauna au timp sa opreasca si sa faca scandal.

  10. Nou

    Am urmarit atent, unde scrie ca prima banda e de dreapta ?

    • Nou

      Nu scrie, nu este obligatoriu la dreapta. E doar o obisnuinta a clujenilor, nestiuta de altii. Banda de pe care a intrat Audi in intersectie continua si dincolo de intersectie, pana la indicatorul „oprirea interzisa” (mai exact pana la aleea de dupa indicator). Numai de acolo se transforma in parcare. Trebuia sa semnalizeze, asigure, acorde prioritate si abea pe urma sa-si schimbe banda cel cu Audi.

  11. Nou

    @ics
    „Din nou problema semnalizării din Cluj face probleme.”
    Voiam sa spun acelasi lucru, dar aveam temeri ca vor zice unii ca am obsesii cu administratorii drumurilor 🙂
    Pe google avem asa:
    – 4 benzi https://www.google.ro/maps/@46.7728935,23.605605,3a,75y,70.02h,65.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqWZteMydsSp1ZusFmX5qzw!2e0!7i13312!8i6656
    – 3 benzi https://www.google.ro/maps/@46.7732366,23.6065172,3a,75y,49.77h,72.58t/data=!3m6!1e1!3m4!1slE1-DW3681s2GSfo68I-HQ!2e0!7i13312!8i6656
    Acum cine poate sa spuna care din cele 4 benzi care s-a „pierdut”, cea din dreapta sau cea din stanga? 🙂
    Saaau poate dispar ambele benzi, B1 si B4, iar B2 si B3 se largesc in cele 3 benzi de dupa intersectie.
    Sau poate nu 🙂
    E exact aceeasi problema ca in intersectiile de langa Teatrul National, doar ca acolo poti numara benzile.
    Aici o banda dispare, sa fie aia din dreapta? Sa fie aia din stanga?
    Sustin la fel ca intotdeauna ca autoritatile sunt vinovate.
    Bineinteles ca cel cu Audi nu trebuia sa faca ce a facut, dar daca autoritatile ar fi semnalizat benzile, autorul clipului n-ar fi trecut prin acest incident, si probabil multi altii care se intalnesc in locatia respectiva ar scapa de emotii.

    • Nu pot să contrazic faptul că zona se putea marca/semnaliza mult mai bine.
      Cu puțină voință se poate înțelege ce bandă se termină acolo. Oricum am zis haudistul numai la asta nu s-a gândit. La el e prioritatea de primul venit (idee pe care am mai auzit-o în mod direct).

      Acolo de pe b1 dacă nu tragi de volan stânga intri în parcare. Tragi de volan stanga, în lipsa unui marcaj de ghidare înseamnă schimbarea direcției de mers. De aici …

  12. Si pe cati am auzit spunand: ,,in Cluuuujjj sunt oamenii civilizati!” Vis-a-vis de problema lipsei marcajelor, indicatoarelor etc. in Cluj…eu nu sunt surprins de ce spuneti…cel ce administreaza Clujul a administrat si tara o perioada…trista perioada! p.s. din pacate, nici acum nu e prea grozav.

    • Si pe cati am auzit spunand: ,,in Cluuuujjj sunt oamenii civilizati!”

      Păi atunci nu vreau să îmi imaginez ce este în restul țării.

      Una peste alta, pădure fără uscături … nu există.

    • Dacă conduci fără să blochezi și să claxonezi pe toți care vor să intre în banda ta nu se întâmplă dinastea. Autorul putea lejer să schimbe banda dar a preferat coloana și conflictul. Cu așa comportament e inevitabil să dai peste unu care nu se lasă mai prejos, oriunde ai fi.

    • @ionelmc E una sa lasi pe unul care nu s-a prins cum sta treaba sau s-a incurcat, si care va da semnal pana il lasa cineva, si alta e sa fii marlan cu „haudi” sa te bagi la intimidare ca tu esti superior fara a te obosi sa misti un deget cativa centimetrii in jos pt a semnaliza.

    • @T.C.: Din toate orasele in care am condus si umblat, cel mai infect trafic pe medie a fost in Cluj (din Romania), si crede-ma cand iti zic ca am 99% sigur mai multi km in Cluj ca tine 🙂

      Altfel, de acord cu uscaturile. E destul 1 sa strice orice renume de trafic corect.

    • @magnnum_carcam De acord. Individul cu Audi s-a dus direct lansat pe langa autor sa-l „faca” intre 0:21-0:26 si-apoi a fortat ocolirea parcarii, stiind ca nu mai are unde/cum sa inainteze.
      Nu asa intri intr-o intersectie cand nu cunosti ce te asteapta dincolo sau cumva din greseala te-ai incurcat.

    • @magnnum_carcam, comportamentul lu ăla cu haudiul e greșit, nu încerc să îl scuz. Ce vreau să zic e că autorul filmării avea banda din stânga complet liberă multă vreme și putea să treacă acolo fără probleme. În schimb a ales să împartă o lecție de șofat, altfel de ce a rămas în coloană?

  13. Nou

    Sunt foarte tentat sa fiu de acord cu T.C. fiindca merge pe logica corecta si practic e cea mai buna solutie, daaar, daca e sa trasam linii peste tot, atunci nu da bine la intersectiile de langa Teatrul National (Eroilor cu teatru si teatru cu Dorobantilor, inclusiv marcajele acelea proaspete facute acum o saptamana dinspre Cipariu spre Regionala atunci cand se vor sterge).
    Va aparea intrebarea: de ce uneori trebuie sa ne imaginam benzile ca mergand paralel inainte, iar alteori ca serpuiesc 🙂
    Participantii la trafic trebuie sa ia deciziile in cateva fractiuni de secunda, nu se uita pe mapa google din satelit.
    Un mare plus ptr logica lui T.C. dar orice teorie am aduce si oricum am incerca sa lamurim problema, nu facem decat sa disculpam administratorul drumului.
    Sa faca bine domnii din primarie si Biroul Rutier sa se deplaseze sa monteze niste indicatoare si sa traga niste linii pe asfalt.

    bvbn n-ai idee cate injuraturi imi iau fiindca imi permit sa-l critic 🙂 Si nu pentru ca vreau eu musai ca el in persoana sa ia bidineaua in mana si sa marcheze drumurile, ci ptr ca are atatia incompetenti in subordine pe care nu-i da afara.

    • Nu am zis să trasăm linii peste tot, am zis cum se poate înțelege situația și fără Google Maps.
      Acolo trebuia un indicator că se termină b1 după intersecție și marcaj aferent … oricum nu ajută cu nimic. Cu și fără marcaje clujenii circulă cum vor ei – și asta nu este doar vina administrație din păcate. Nu deunăzi am văzut o mașină de școală care a mers înainte de pe banda de obligatoriu dreapta și la următorul viraj pe Splai incadrarea direct în b2, în timp ce toți depășeau pe dreapta.

  14. E simplu
    „Marcajele de ghidare au rolul de a materializa traiectoria pe care vehiculele trebuie să o urmeze în traversarea unei intersecţii ori pentru efectuarea virajului la stânga, fiind obligatoriu a se realiza în cazul în care axul central ori liniile de separare a benzii de circulaţie nu sunt coliniare”
    Deci daca nu sunt, directia inainte.

    • Nou

      Iar daca se intampla vreun incident (ceea ce e foarte posibil), exista astea:

      Art. 30 alin. (2) OUG 195/2002
      Mijloacele de semnalizare rutieră se constituie într-un sistem unitar, se realizează şi se instalează astfel încât să fie observate cu uşurinţă şi de la o distanţă adecvată, atât pe timp de zi, cât şi pe timp de noapte, de cei cărora li se adresează şi trebuie să fie în deplină concordanţă între ele, precum şi într-o stare tehnică de funcţionare corespunzătoare.

      Art. 5 alin. (6) OUG 195/2002
      În cazul producerii unui eveniment rutier ca urmare a stării tehnice necorespunzătoare a drumului public, a nesemnalizării sau a semnalizării necorespunzătoare a acestuia, precum şi a obstacolelor ori lucrărilor care se executa pe acesta, administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrărilor răspunde, după caz, administrativ, contravenţional, civil sau penal, în condiţiile legii.

      Si pentru a preveni toate acestea, cel mai important e sa fim preventivi in trafic, iar uneori sa lasam de la noi.

  15. Multi fac asa acolo, se duc inainte si ajung sa se infiga in parcare. Unii totusi nu forteaza intrarea, semnalizeaza si asteapta sa fie lasati sa intre pe banda.
    Stapanul inelelor in schimb nu stie decat ca trebuie sa fie lasat in fata si apoi cand nu-i merge smecheria, sa injure si sa-si descarce nervii pe masina altuia. La 0:27 el schimba directia de mers, fara sa semnalizeze, fara sa se asigure si impinge autorul filmarii in stanga.

    P.S. Nu e obligatoriu la dreapta acolo, lipsesc marcajele pentru asta. Semaforul verde intermitent e pentru a acorda prioritate de trecere pietonilor, care au si ei verde odata cu masinile.

  16. Nou

    Pfoaaa, am o teorie 🙂

    Undeva aici pe site este un clip, iar la comentarii ics explica cum se numara benzile la iesirea de pe Eroilor spre Teatrul National.
    Ceva de genul: Daca b1 face dreapta spre C. Turzii, atunci b2 merge inainte si se transforma in b1 dupa intersectie, chiar in fata teatrului.
    Aici spre deosebire de Eroilor, b1 nu face dreapta, deci va ramane b1 si dupa intersectie, iar b2 nu se transforma in b1 dupa intersectie asa cum se transforma in fata teatrului, ci va ramane tot b2.
    Bun, deci banda celui cu Audi nefiind obligatorie la dreapta, merge inainte si ramane b1 si dupa intersectie.
    Banda autorului care filmeaza este b2 si va fi tot b2 si dupa intersectie.
    Si tot asa cu b3 pana ramane b4 care in cazul asta este ptr a vira la stanga pe fosta str. Tutunului (actuala Petofi Sandor), sau de ce nu, acea banda se termina in parcarile din partea stanga, nu b1.
    Carevasazica autorul plecand de pe b2, dupa intersectie trebuia sa vireze putin stanga si sa se incadreze tot pe b2, dar s-a incadrat pe b1.
    Benzile incep sa fie delimitate de liniile discontinue la min. 0:27, deci de acolo incep benzile, deci b1 nu s-a terminat in nicio parcare.
    Marcajele din clip (min. 0:27) incep exact ca pe google, am luat punct de reper copacul din clip si de pe google https://www.google.ro/maps/@46.7732366,23.6065172,3a,75y,70.47h,72.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1slE1-DW3681s2GSfo68I-HQ!2e0!7i13312!8i6656
    Chestia aia cum ca s-a terminat b1 e aiurea, e doar o portiune mai lata de drum, nu e b1 care se termina.
    Dupa parerea mea, aici in clip benzile ar fi cam in genu’ asta http://s16.postimg.org/dftjdvjkl/strada_dubioasa.jpg

    Pareri, opinii, critici? 🙂

    P.S. Cu toate cele de mai sus, raman la parerea ca administratorul drumului trebuia sa semnalizeze cum trebuie intersectia si benzile.

    • Hmmm, de fapt tu ai dreptate! Sunt 4 benzi din care unul face stanga, deci audi s-a incardat corect de pe 1 pe 1. Autorul trebuia sa-i dea cel putin prioritate de dreapta. Sau sa mearga pe b2.

  17. Urangutanul se astepta sa fie lasat sa intre pe banda ca probabil i-a mers tira asta de multe ori , acum cand a vazut ca nu-i lasat brusc sa- trezit ca nu mai este respectat , el fiind masculul suprem cu Audi coupe , nimeni nu-i sufla in fata , o data ce un „muritor de rand” a avut tupeul sa-l puna la punct gata a zis sa faca mizeria pana la capat , cu iesiri din bolid cu vandalizare de masina ca asa a invatat de la masa!!

  18. De ce nu l-ai lasat sa intre? Regula fermoarului. Sau regula contopirii a doua benzi la noi, el avand prioritate de dreapta in acest caz.
    In Jermania il lasa oricine sa intre, numai tu nu.

  19. +
    dar eu n-as fi stat la discutii cu babuinul. Il asteptam pana cobora din masina, dupa care treceam tacticos pe langa el si-mi vedeam de drum.

  20. Nu am citit toate comentariile, dar pentru asa ceva se merge direct la politie cu inregistrarea si se depune o plangere scrisa la care primesti un numar de inregistrare si un raspuns in termenul legal de 30 de zile. Avand in vedere ca se vede perfect fata personajului si numarul de inmatriculare, indentificarea se face foarte usor.
    Pentru cei care nu isi aduc aminte, sau nu au vazut, acesta este un caz concret: http://www.trafictube.ro/road-rage-misiune-radar/
    Solutia finala a fost aceasta: http://imgur.com/sMSHXdw
    In cazul tau, pot sa-l bage linistit la distrugere si sa-i faca un mic dosarel pe langa amenda pentru adresare de injurii. Daca-l mai prinde si cu ITP sau asigurare expirata, si mai fain.
    Pe scurt, daca autorul nu a fost inca la politie, spune-i sa fuga repejor si faca surpriza „desteptului”.

  21. @ShareBahn
    „De ce nu l-ai lasat sa intre? Regula fermoarului. Sau regula contopirii a doua benzi la noi, el avand prioritate de dreapta in acest caz.”

    1. Unde exista in lege regula fermoarului? E mai mult o chestie de gentilete.
    2. Ce articol spune ca in cazul contopirii a doua benzi in una se aplica prioritatea de dreapta? Eu am gasit ceva dar e taman invers.

    Art. 136. – (1) Pe un drum public prevazut cu minimum trei benzi pe sens, când conducatorii a doua autovehicule circula în aceeasi directie, dar pe banzi diferite si intentioneaza sa se înscrie pe banda libera dintre ei, cel care circula pe banda din dreapta este obligat sa permita celui care vine din stânga sa ocupe acea banda.

    • Nou

      Art. 136 se aplica atunci cand unul e pe b1 si altul pe b3 si vor sa se inscrie pe b2 – „intentioneaza sa se înscrie pe banda libera dintre ei”
      Aici nu era nici o banda libera intre ei, deci nu prea vad cum s-ar aplica art. 136.

      „Ce articol spune ca in cazul contopirii a doua benzi in una se aplica prioritatea de dreapta?”
      Nici unul, dar aici nu e vorba de contopirea benzilor.
      La contopirea benzilor regasim indicatorul aratat mai sus de ics.

      Eu as zice ca e asa cum am explicat in teoria de mai sus, si anume ca autorul a trecut de pe b2 pe b1, dar cred ca principalul vinovat e administratorul drumului.
      Asa cum noi soferii suntem sanctionati pentru ca nu respectam un marcaj, o culoare a semaforului sau un indicator, tot asa administratorul drumului trebuie sa fie sanctionat cand nu monteaza un indicator si nu marcheaza drumul, si tot asa sa fie sanctionati politistii care stau de multe ori in zona cu radarul dar nu intocmesc un raport catre superiori sa le explice ca zona e prost semnalizata.

      Asa cum am spus mai sus -Art. 5 alin. (6) OUG 195/2002 În cazul producerii unui eveniment rutier ca urmare […] a nesemnalizării sau a semnalizării necorespunzătoare a acestuia, administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrărilor răspunde, după caz, administrativ, contravenţional, civil sau penal, în condiţiile legii.

      Cel cu Audi e vinovat pentru ca s-a comportat ca un marlan si trebuie sa plateasca pentru asta (in mod rezonabil).

  22. Neaparat sa nu se lase autorul si sa ii mai pistoneze putin pe politisti, daca se trag pe fese, sa il sanctioneze pe individ. Mie mi-a urcat tensiunea numai privind filmuletul! Mult succes autorului filmuletului!

Vezi si...