Adaugă comentariu

38 comentarii
  1. :))) dar oare nu a rupt nimic? ca acolo stiu ca e o bordura destul de generoasa!!!!

    • Nou

      aia ma gandeam si eu , ca daca dadea in bordura ramanea pe loc…. cred ca a evitat la mm

  2. Nou

    A luat bordura, insa a evitat la milimetru panoul publicitar

  3. Cand trece peste zebra mai are un mic derapaj. Si totuso cred ca a luat si bordura ca pare cam inclinata masina.

  4. Si-a cumparat masina si nu are bani de cauciucuri. Tipic pentru Romania, din pacate…

    • Nu prea stii despre ce vorbesti. Masina e tractiune spate si are ceva putere sub capota; nu-i greu sa te invarti daca [e jos aluneca si apesi acceleratia putin mai tare decat ar trebui. Tractiune spate + motor puternic + asfalt ud + sine de tramvai, balti si alte denivelari care reduc tractiunea + piscat acceleratia putin mai mult decat ar trebui = ce vezi mai sus.

    • derapajul s-a intamplat dupa ce a trecut de liniile de tramvai, trecere etc. Probabil e un pustean teribilist care a vrut „sa il faca” pe cel din stanga lui si sa o ia la stanga.

    • @amatoru’
      Daca nu era un prost la volan nu mai derapa. In concluzie nu are nicio importanta ce masina, tractiune si motor este.

  5. Am impresia ca tu nu stii ce vorbesti. Aia e versiunea all wheel drive, nu e tractiune spate si atunci concluzia mea este cea corecta. Te poti documenta pe net despre diferentele dintre ele, nu e nici o rusine sa te informezi.

    • Nou

      de unde stii tu ca aia e versiunea all wheel drive? tu ai cumparat masina?

    • Nou

      troll level 9000 sau iq subunitar.

    • @doctor faust: Din ce vad pe clip e Carrera 4… deci e tractiune integrala
      http://www.porsche.com/international/models/911/911-carrera-4/featuresandspecs/

      @amatoru’: Are o caruta de sisteme de stabilitate si control al tractiunii, si cu tractiune doar spate si cauciucuri varza si nu ar trebui sa piarda asa controlul, dar probabil „pilotul” a pus-o intr-un mod in care sistemele alea erau dezactivate… sau le-a dezactivat singur.

      Si daca erau cauciucurile cu care o fost cumparata masina de noua din fabrica nu avea motiv sa piarda asa controlul, decat daca soferul este complet idiot sau ‘pilot smecher’ 🙂

    • @RebounD11 +1

      Există o posbilitate să fie Logan modificat la exterior să arate ca un Porsche :))))))

    • Am avut placerea sa conduc un 911 Targa 4S in Ianuarie. Nu era ud pe jos, dar era mazga aia specifica iernii. Nu am dezactivat nimic (nu era masina mea) A prins 210 fara sa miste prea mult stanga dreapta. Sigur domnul din imagine a vrut sa se dea mare cu ce poate sa faca si a dezactivat sistemele masinii, din pacate nu prea l-a ajutat skillul.

    • Nou

      @Rebound11&edi10000 Calm down. Ala nu e 911, e prima versiune Cayman S. Cu tractiune spate si tot tacamul…

    • @Pinzariu Teodor: mai calm si adorm… citeste si tu comentariile in alt ton. Altfel, ai dreptate, e un Boxster S, m-am concentrat pe scris si am citit gresit, nu am vazut esapamentu’ 🙂

      Da, si Caymanu’ are tractiune spate, dar are aproape toate sistemele unui 911 si o distributie mai buna a greutatii… tot nu avea ce sa fuga in halu’ ala 🙂

    • @edi10000 hahaha calmeaza-te mestere, ca te grabesti sa scrii si tot o gresesti. Daca te uiti putin mai atent, ai sa vezi ca e Cayman S si e RWD. Poti sa ai mama cauciucurilor, daca nu esti atent cu 350cp RWD, ud pe jos si asfalt prost asta se intampla. Daca tu vrei sa insisti in continuare, insista, n-am ce-ti face. Dar asta e concluzia tipica de roman: uite la prostu ala, da bani pe masina si n-are bani de x, m-am saturat de cate ori am auzit-o.

    • Nou

      @Rebound11 Ma refeream mai mult la edi sa se calmeze 🙂
      E putin normal sa se comporte asa. Sunt toti factorii ideali pentru asa ceva. Putere multa, se vede cum masina sare putin de la denivelarea drumului, nu e nici nou nouta, deci si cauciucurile e posibil sa fie uzate binisor, si mai ales drum umed aproape de temperatura de inghet. Singurul sistem de siguranta care l-ar fi salvat ar fi fost un sistem care sa ii taie imediat acceleratia cum a apasato.

  6. este un cayman, posibil „S”

  7. e vorba doar de prostie acolo…sa fim seriosi…

  8. O masina prea puternica pentru un taran autentic! Il manca in dos sa faca liniute la semafor daca nu-si cunoaste masina?
    Era azi dimineata unu` la stiri cu X5 cu masina praf facuta si cu un pasager pe moarte. Tot taran cu cerneala neuscata pe permis. Crede ca Neamtu` a inventat sisteme care sa ignore fizica pe care a ignorat-o si el la scoala.

  9. Nou

    tratiune spate e foarte funny ultime zile,temperaturile au scazut e ud pe jos… etc :))

  10. Nou

    Si cu 4×4 si cu sisteme de siguranta si cu tot ce vrei, daca e ud si nu prea stii fizica o iei in bot. Probabil o fi dezactivat sistemele ca sa simta barbatul din el :))
    Masina este un Boxster S nu un Carrera 4 ( mie asa mi se pare – ma rog oi gresi)

    Cu tractiune spate pe ploaie nici dumnezeu nu te tine pe drum daca nu esti atent.

    Derapezi cu Miata de 110 cai damite cu 300 de cai.

  11. Nou

    Noroc ca au fost altii atenti. Are teribilism si s-a redresat, dar o putea pati. A avut noroc azi 🙂 +

  12. Nou

    Masina este Cayman S. Cu toate ca masina a inceput sa derapeze de spate inca de la plecare, individul a tot insistat cu acceleratia.

  13. Trebuia sa-i dai vreo doua flash-uri scurte…cat sa-i spui ca-i prost.
    Pai idiotul poate omori oameni cu masina aia mai usor decat restul populatiei.

  14. Nou

    Ce inseamna sa fii prost !!!

  15. ce ma bucur chchchhchc , trebuia sa se izbeasca ^_____

  16. Mai avea putin si se facea afis, pe panoul publicitar.

  17. @aurelmarius Prea multa putere pentru un sofer prea slab sau smecher 🙂 +

  18. Unde se petrece „actiunea”?

  19. Ala e de la ADP, asa se tunde gazonul in sectorul 5…

    @realtech Calea 13 septembrie.

  20. Aici mergea soundtrack de la NFS: MW :)) in loc de Mafia

    • Nou

      Mafia s-a nimerit sa ascult in acel moment :)) Dar clar mergea un Riders on the storm :))

  21. Conform legendei, soferul si acuma spune „asa am vrut sa merg” 🙂