It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Facut sandwich, discutie cu un sofer si altele

Adăugat de mariusikk
Raportează ca șters! 69

O scurta discutie cu un sofer si alte faze.

21 comentarii

  1. din ce in ce e mai frumos la intrarea/iesirea pe drumul sarii 🙂

    • mariusikk

      Da, si apropo chiar nu stiu ce lucreaza aia acolo, ca pentru borduri nu spargeau o banda, de asfaltat nu cred ca era bunicel drumul. Trec de mai multe ori pe zi insa numai daca treci dimineata intre 8 si 10 iar seara intre 5 si 7 gasesti balamucu.

  2. 1:48 – 2:31
    Clar, cel din spatele tău ar fi fost de vină:

    Conform definiției a făcut o depășire:
    ART. 45
    (1) Depăşirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe
    lângă un obstacol, aflat pe acelaşi sens de circulaţie, prin schimbarea direcţiei de
    mers şi ieşirea de pe banda de circulaţie sau din şirul de vehicule în care s-a aflat
    iniţial.

    Avea obligații față de tine fiind vehiculul care circulă în fața sa (îl precedă):

    ART. 45
    (2) Conducătorul vehiculului care se angajează în depăşire trebuie să se asigure
    că vehiculul care circulă în faţa sau în spatele lui nu a iniţiat o asemenea manevră.
    ART. 118
    Conducătorul de vehicul care efectuează depăşirea este obligat:
    a) să se asigure că acela care îl urmează sau îl precedă nu a semnalizat intenţia
    începerii unei manevre similare şi că poate depăşi fără a pune în pericol sau fără a
    stânjeni circulaţia din sens opus;

    În cazul de față putea fi sancționat la:

    ART.100
    (3) Constituie contravenţie şi se sancţionează cu 4-5 puncte-amenda şi cu
    aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării exercitării
    dreptului de a conduce pentru o perioadă de 30 de zile săvârşirea de către
    conducătorul de autovehicul sau tramvai a următoarelor fapte:
    e) nerespectarea regulilor privind depăşirea;

    Iar în caz de accident:

    ART 101
    (3) Constituie contravenţie şi se sancţionează cu 6-8 puncte-amenda şi cu
    aplicarea sancţiunii contravenţionale complementare a suspendării dreptului de a
    conduce pentru o perioadă de 60 de zile săvârşirea de către conducătorul de
    autovehicul sau tramvai a următoarelor fapte:
    a) nerespectarea regulilor privind prioritatea de trecere, depăşirea sau trecerea la
    culoarea roşie a semaforului, dacă prin aceasta s-a produs un accident de circulaţie
    din care au rezultat avarierea unui vehicul sau alte pagube materiale;

  3. cea mai proasta intersectie aia din ultima faza, nu prea apreciez ca v-ati bagat toti acolo s-o blocati. macar daca ar fi sincronizate semafoarele alea puse unul dupa altul, s-ar fi rezolvat repede, dar n-are cine sa se gandeasca la lucrurile astea in bucuresti, borduri ne trebuie noua.

    • mariusikk

      Eu nu m-am bagat ca sa blochez ci pentru ca in primul rand daca vroiam sa fac perfect legal [probabil asteptam vreo 2 ore,.

  4. furia rosie turbo

    Acolo au gresit multi inclusiv tu care ai patruns in intersectie cu riscul de a ramane blocat plus faptul ca ai ales trasa spre exterior cand ar fi trebuit sa astepti sa iti continui drumul pe linia care te incadra pe trasa ideala. Insa nu e de condamnat,cand dintr-o banda de stanga sau format patru.E la mica intelegere.Pentru ala cu jeep-ul,era incadrat pe b2,pentru el tu esti cel care a venit din exterior,chiar daca tu ai fost incadrat perfect la semafor.El practic poate fi condamnat ca nu a dat semnal la schimbarea directiei de mers,ci pur si simplu sa trezit din greseala pe banda unde trebuie,pentru ca asa la dus drumul.Practic trasa ta corecta ar fi fost sa te duci in Nova iar cel cu Nova mai departe si tot asa insa,Insa in situatiile astea e de genul scapa cine poate.Din cauza fluxului mare de masini sa mai format inca o banda de facut la stanga si ne-am si obisnuit cu ea,trec zilnic insa nu stiu sa se fi reglementat si prin semne,as fi curios sa aflu cum ar fi in caz de accident,practic voi erati singurii care ati fi fost in legalitate restul……..jale.
    De cand este b1 in lucru iti recomand Orhideea-Apaca -inainte Vasile Milea si la stanga pe drumul Taberei,dreapta brusc prin santier sa intri direct in Drumul Sarii.Acum depinde si de ora ca nu mereu este blocat sau liber la Apaca.

    • furia rosie turbo

      Sau pe la Academia Militara-Panduri-13 Septembrie sa iesi direct spre Antiaeriana sau Ghencea.

    • mariusikk

      Da, probabil am gresit, insa fiind fortat de imprejurari, de trafic.
      Astas chiar ar fi un studiu de caz interesant daca amandoi eram in legalitate, daca nu cedam nici unul si iesea poc cine cui dadea asigurarea. Eu inclin sa cred ca el mie.

      Multumesc pentru trasee, le cunosc, insa sunt necesitati de serviciu, de aceea o iau pe acolo.

  5. diabolik79

    De la 1:55 la 2:30 ai cam „dormit” in intersectie, cel din spate nu a mai avut rabdare…

    • mariusikk

      Daca nu mai avea rabdare eu cred ca ar fi claxonat, plus ca virgula ca si idee el nu a fost in spatele meu de la inceput.

  6. Stai, stop! In ce tara erai de B2 era asa liber si toata lumea mergea pe B1? 😐

    • mariusikk

      @Bogdan stiu ca nu iti vine sa crezi dar nu e prima data cand intalnesc lucrul asta, inclusiv am patit la fel de 2 ori !!! pe aceeasi portiune. Si nu numai acolo, masini buluc pe b1, iar pe b2 3-4 masini. Insa pe mine unul ma bucura….

  7. Nu înțeleg, deschizi geamul, îl iei la rost pe ăla și închizi înainte să-ți răspundă?

    • mariusikk

      Ca sa te lamuresc , in primul rand nu am obiceiul sa stau la conversatii (sunt rare), insa spun ce am de spus si atat. Daca celalalt intelege ceva bine, daca nu problema lui. Iar in cazul de fata, am ridicat instant geamul si pentru ca omul dupa ce s-a mirat „Eu?” dadea semne ca a ramas blocat, cel putin eu asa am inteles mimica. Poate ca m-am inselat, insa indiferent de circumstante eu nu ma cert in trafic, atrag civilizat atentia si atat.

  8. acolo la cotroceni spre basarab ai avut tu noroc atunci de era liber pe b2. de regula e coada pt ca unii fac stanga
    la 2:19 ai mers putin ai vazut ca vine unu de la 50m departare si ai franat ? :)) mai bine zis cine era de vina pt nervii celui din spate ?

    • mariusikk

      Pe camera se vede altfel, era cel care facea stanga, am inaintat un pic si am incercat sa imi creez vizibilitate, insa vizibilitatea eu nu am avut-o in acelasi moment cu momentul in care ati vazut voi pe camera. Adica am oprit , am dus capul spre parbriz ca sa vad si eu, iar masina respectiva era mult mai aproape.
      Nu era logic mai degraba sa ma bag la 2:19 decat atunci cand am facut-o?
      Insa lipsa de vizibilitate datorata celui care intorcea a fost motivul.

  9. sofer care sa rateze atatea ocazii sa vireze stanga asa cum o faci tu in secventa de la minutul 2 mai rar… tu chiar circuli prin bucuresti in halul asta?

    • eu cred ca da, daca ar fi circulat altfel ar fi facut stanga cel putin atunci cand venea masina de la o distanta in care puteai face stanga si impingand masina.

    • mariusikk

      Vezi mai sus de ce, alta ocazie nu stiu care o vezi tu.

      Daca ai vedea clipul atent ai vedea ca la singura portita reala (2:02) , momentul este precedat de o platforma care efectua o intoarcere.

      Alta portita pana la 2:19 nu stiu daca mai vezi, decat daca esti obisnuit probabil sa tai calea celor ce au prioritate. Ei bine eu nu am obiceiul asta.

  10. Am schimbat traseul , am scapat de razoare, cel putin seara.
    Ai gresit ca nu ai claxonat „din startul” problemei, eu rar scapam ocazia indiferen pe care din cele doua benzi eram, pe B2 cum intri ma impingeau ca pe tine, iar pe B1 cum intri se suiau pe mine cei care depaseau coloana de pe B3 si B4 de pe Timisoara pe B2. Nu iti fie jena sa utilizezi claxonul , e pentru avertizare doar, ulterior mai mult face nervi.
    Eu claxonez chiar si cand am in fata maxina ce vrea sa intre pe banda chiar daca e oprita, fiindca sunt patit.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!