It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Fara demaraj

Adăugat de GeluCJ
16

Daca ai o masina cu un demaraj mai slab, sau eziti sa iesi, de ce sa risti un accident? Mai bine astepti cateva secunde si intri in trafic atunci cand este mai liber.

Ce mai caută lumea:
  • demaraj cu spatel
  • demaraj slab de pe loc wolswagen

12 comentarii

  1. n-are treaba cu demarajul. el l-a vazut pe bora ca semnalizeaza, incetineste si ca se incadreaza sa opreasca in locul respectiv. din sens opus era liber. deci omul s-a asigurat. tu ai aparut ca o naluca din spatele vw. ai fortat nota si pe langa el si nu ai franat la hyundai. parca sa il lovesti.
    nu cred ca e cazul de a-l ataca pe respectivul. cu putin simt civic e de inteles. poate tu te grabeai si te-a incurcat. bine ca n-a fost accident.
    nu e de minus, dar nici de plus nu e

  2. omule fara suparare dar 90 la suta din video urile tale sunt mari exagerari. La tag-uri, ai pus accident. Hai sa fim seriosi.Subscriu la ce a scris cel de mai sus, masina din fata semnaliza iar tu te ai bagat din spate fortat. nu avea de unde sa stie ca o sa te bagi tu pe banda 2. asa am patit si eu cand ieseam cu spatele dintr-o parcare in care chiar nu aveai loc sa intorci, era practic o straduta cu masini parcate peste tot. am dat cu spatele, cel de pe banda pe care trebuia sa ies mi-a facut blitz-uri sa ies, m am uitat pe contrasens am vazut ca vin 2 pe banda 1 ( sensul meu era cu o banda contrasensul era cu 2 benzi) si am bagat putin spatele pe contrasens. surpriza, unul dintre cei 2 fara sa semnalizeze a intrat in mine ca nici nu vazuse ca dau cu spatele.

  3. @Dan (2) Da, ai citit bine. Am pus la tag accident pentru ca a fost foarte aproape. Si stii de ce n-a fost? Pentru ca am fost destul de atent sa nu se intample asa ceva. Eu sunt de parere ca ar trebui sa-mi multumeasca domnul cu Tucson-ul ala care s-a TARAT prin fata mea.
    Care 90% din clipuri sunt mari exagerari? Le-ai vazut pe toate ca sa poti face o astfel de afirmatie? De obicei, dupa ce vezi intregul, poti aprecia procentual un anumit aspect. Daca da (90% x 86 clipuri = 78 clipuri), nu pot decat sa-ti multumesc pentru rabdarea de care ai dat dovada. Daca nu, te invit sa le vizionezi si pe restul.

  4. @tomita (1) Partial de acord. S-a asigurat pe un sens. Cel din dreapta. Dar asta nu este suficient pentru o strada lata cum este strada Plopilor. Te uiti si in stanga daca nu vine cineva, chiar daca vezi ca Bora parcheaza. Daca te decizi sa iesi n-o faci „in reluare”.
    Naluca n-am fost, pentru ca acolo este o trecere de pietoni lata (ti-a scapat 🙂 ) unde normal se reduce viteza. Nu stii niciodata daca nu-ti fuge cineva pe trecere dintre masinile parcate. De traiectoria virajului ce sa mai zic? Impresia lasata de filmare poate fi usor denaturata, n-a fost nici o intentie de tamponare, sa fim seriosi. Nimeni nu doreste asa ceva 🙂 In plus, zic ca este sesizabila incetinirea din partea mea la sec. 14-15.

  5. dust_off_3

    eu tind sa cred ca e Golf 4 Variant:))
    e bine ca nu ai avut viteza mai mare pt ca acolo sunt si linii de tramvai si stim cu totii cum e franarea pe ele:)

  6. @dust_off_3 (5) Mersi pentru completari. Cine circula pe-acolo stie foarte bine cum stau lucrurile.
    P.S. Cred ca ai dreptate. Nu e un Bora, e un variant. M-am uitat sus la ce-a scris tomita la (1) si n-am fost atent la marca masinii din fata. Vina se imparte 50-50 😀

  7. de la sec 13 se vede de la camera masina iesita. soferul vedea mai din timp. de asemenea nu a schitat o frana violenta (care ar insemna ca e un pericol iminent) sau vreo manevra de evitare spre dreapta, deci:
    – soferul a mers la risc sperand intr-un accident
    – soferul era neatent
    – soferul a vazut obstacolul si a considerat ca se incadreaza in timp util, si deci hyundai se incadrase fara pericol

    PS: nu toti sunt sumaheri. mai ales seara cu atatea lumini, te uiti in toate partile, si nu tot timpul reactionezi la miime de secunda.

    fara frana violenta care ar fi justificat si filmuletul consider ca nu trebuie ambalat ataat de mult cazul. e o situatie de trafic normala.. un sofer o gestioneaza cum trebuie, fara sa se mai gandeasca de n ori asupra ei.
    PS: pot sa intreb roata stanga unde se afla? cumva peste liniile duble.
    eu consider ca ai fortat nota cand ai trecut de vw (ca erai grabit si tu, etc…nu conteaza) si astfel s-au precipitat lucrurirle.
    daca ai fi incetinit permitand vw sa degajeze drumul (cum e logic in mentalitatea de flux) fara sa te incaleci la limita peste calea de tramvai si liniile de demarcatie, atunci nu ar fi existat situatia riscanta.
    de unde naiba sa te astepti ca depaseste unu peste linia continua pe cel care tocmai parcheaza. pune-te in situatia celui cu hyundai. analizeaza la rece..
    de aceea zic ca este complicata situatia, si ca nu neaparat era respecitvul de vina de accident. tu nu ai mers la limita evitarii accidentului (bazat pe litera legii) si daca eram politist v-as fi lasat pe amandoi la fel de vinovati. daca vreti amenda amandoi te-as asculta ce ai de zis. daca nu, intelegere amiabila, si gata.

  8. @tomita (8) Din pacate, aici nu mai suntem de acord 🙁
    1. Nu sunt de acord cu franarea violenta, nu este o metoda buna si trebuie folosita numai in situatii de urgenta;
    2. Soferul NU „a mers la risc sperand intr-un accident” pentru ca, printre altele, tin prea mult la masina mea si nu vreau s-o izbesc de un Tucson care se TARESTE prin fata mea. In plus, sunt de parere ca daca se poate EVITA accidentul, oricand este posibil FA-O, chiar daca este nevoie de masuri extreme, v. pct. 1;
    3. Vezi ce-a scris dust_off_3 la (5) in legatura cu sinele de tramvai si mersul pe ele;
    4. Cand am trecut de VW (sec. 14) l-am ocolit usor spre stanga, pentru a nu-i da emotii la parcare. Nu era nici un motiv sa reduc si mai mult viteza fata de momentul in care am trecut de trecerea de pietoni unde a fost redusa initial din motive de siguranta;
    5. Dupa parerea ta, trebuia sa ma opresc EU de pe strada prioritara Plopilor cu patru benzi de circulatie, de pe banda a 2-a, sa-l las pe ala cu Hyundai-ul sa intre frumos in trafic. Nu trebuia cumva sa ma si dau jos, sa-l iau de manuta si sa-l ajut sa traverseze strada?
    6. Punandu-ma in situatia lui, in conditii similare, venind de pe aceea straduta de dupa trecerea de pietoni (cred ca se numeste Pandurilor, vine pe langa Sala Sporturilor), am asteptat sa fie cat de cat liber sa intru in trafic, fara sa iau fata nimanui. Ca am un demaraj mai bun, asta e o alta poveste;
    7. Eu zic ca nu este deloc complicata situatia. O masina in fata mea vrea sa parcheze, eu il ocolesc usor stanga, deodata un tip se face ca tasneste dar merge ca melcul (poate a plecat in viteza a 2-a de pe loc, nu stiu), abordeaza o traiectorie de viraj nepotrivita si uite asa, doua masini trec la o distanta de 20 cm una de cealalta, foarte aproape de accident;
    8. Daca intr-adevar se lasa cu accident si tu erai politist, iar din decizia Politiei ar fi reiesit ca eram vinovat, te dadeam in judecata si castigam pentru neacordare de prioritate.
    Pot sa-ti dau ca exemplu o situatie prin care am trecut acum cativa ani, cand tot asa unul mi-a tasnit in fata de pe o strada fara prioritate, l-am evitat pe cat posibil, dar mi-a lovit aripa din dreapta-spate. Stii care a fost rezultatul si decizia Politiei, foarte corecta de-altfel? Vinovat si 90 de zile permis suspendat;
    9. Nu a fost accident, ma bucur de asta (repet: nimeni nu doreste asa ceva) si datorita faptului ca, am scris la (4) acest lucru, „este sesizabila incetinirea din partea mea la sec. 14-15”. Dupa ce vei filma cateva luni, vei observa ca pe camera o franare brusca nu pare chiar dramatica si cu atat mai dificil este sa recunosti o franare usoara. Deci este de inteles reactia ta, nu-ti port pica 🙂
    P.S. Ca se te convingi, vezi si
    http://www.trafictube.ro/sa-ne-testam-abs-ul/
    unde chiar am pus o frana foarte brusca (ABS+EBA in actiune)!

  9. ăștia sunt numa buni dacă ai de înlocuit ceva prin față (bară, far, radiator etc.) pe RCA-ul lor

  10. @Vlad (10) Sincer, n-am nevoie deocamdata si sunt multumit de masina asa cum este 🙂 Dar rezultatul se pare ca mi-este defavorabil, mai multi considerand ca am gresit aici. O simpla intrebare: in caz de accident (bine ca n-a fost) cine era vinovat? Se pare ca ne-a raspuns corect Racky la (7) 😀

  11. asa frate

    bai baiatule tu nu stii ce demaraj are masina aia…

  12. @asa frate In primul rand, imi pare rau daca te-au deranjat cu ceva comentariile mele. In al doilea rand, pot sa-ti spun ca baiat puteam fi numit cam acum vreo 25 ani. N-o iau ca pe ceva personal, a trecut ceva timp de atunci, cine n-ar dori sa aiba vreo 10-20 ani mai putin? 🙂
    In al treilea rand, daca discutam tehnic de modelul Diesel 2.0 CRDi 4WD de 140 CP (poate cel mai des intalnit in RO) stiu ca este o masina cam de 12 sec., cu un raport CP/t cam de 81. Pentru comparatie, o masina mica de 105 CP, cu o masa de 1100 kg, are 95. La cuplu sta un pic mai bine, cam 300 Nm, doar este un Diesel, nu?
    Deci in acceptiunea mea, este o masina destul de lenta, conceputa ca SUV sau pentru off-road (nu stiu cati o utilizeaza efectiv pentru asta), nu pentru viteza sau sprint.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!