It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Fara iluminat public in 2017, greu de vazut pietonii

Adăugat de brunyman
Raportează ca șters! 14

Localizarea este zona centrala a orasului Targu Frumos, judetul Iasi. Fara iluminat public, cu trotuare intunecate, cu o ploaie usoara si luminile farurilor de pe sens opus cu greu pot fi observati pietonii. Avand in vedere pericolul la care sunt expusi pietonii si conducatorii auto in asemenea conditii, nu pot sa nu ma intreb cum este posibil ca in 2017 sa nu ai iluminat public, mai ales ca nu este un caz singular. Multe alte localitati erau tot in bezna totala de-a lungul unui drum european!

9 comentarii

  1. robwin_75

    Este criza , frate , nu vezi ca nu sunt bani ( pentru noi ) ?

    • Neaparat trebuie gratiati coruptii, prea i-a rupt cand era base presedinte cu DNA, si acum si iohaniada. Normal te astepti sa vezi un progres, dar mereu aceleasi probleme cu infrastructura, toti banii de la UE se fura cu proiecte la supra pret si neterminate si proiecte facute fara sens numai sa isi ia ei comisioanele.

  2. Inainte sa-ti pui problema iluminatului, toti soferii ar trebui sa-si puna problema respectarii vitezei maxime in zona trecerilor, mai ales in situatii de seara si ud. Nu moare nimeni DACA mergi cu 30km/h. Dpmdv inainte sa ai pretentii la infrastructura trebuie sa ai soferi…

    • Obligatia de a merge cu 30Kmph in zona trecerilor e atunci cind sint pietoni prin preajma. Altfel ramine 50. Oricum judecind dupa cum se misca lucrurile eu vad o viteza perfect adaptata la conditiile de drum si pericolele potentiale, care au fost si evitate.

      Problema ridicata de autor este una cit se poate de valida. Cind veti trece prin iasi veti vedea ca becurile sint arse fix la stilpii care ar trebui sa ilumineze trecerile de pietoni. In Tg. Frumos se pare ca nu a mai ajuns masina cu becuri deloc. Nu mai spun ca toate trecerile sint mascate de stilpi si cosuri de gunoi si sint facute cam toate DUPA statii ale mijloacelor de transport in comun, nu la ceva distanta.

    • as putea sa jur ca se vad semne de limita 30km/h inainte de treceri
      ideea e ca daca trece unul cu 50km/h printr-o intersectie, cu treceri de pietoni nesemnalizate si-l loveste pe unul care vireaza stanga iesind de dupa o duba toti sunteti la unison… mergea prea tare, trebuia sa reduca la 20km ca nu avea vizibilitate, DACA era un pieton… in schimb daca e noapte, ploaie, faruri de pe contrasens spuneti ca nu ar trebui sa adaptam viteza la conditii, si sa mergem cu 50, eventual chiar 60 dar sa puna iluminat.
      genul asta de interpretare l-am mai auzit de la multi, zona de scoala, limitare 30km/h, ei merg 60 ca nu sunt elevi.. pe bune?

  3. @brunyman Urate sunt fazele astea cand remarci ca traverseaza pietoni observand ca obtureaza lumina farurilor celor de pe sensul opus (0:05) 🙁
    +

  4. In apropierea trecerii am redus umpic din viteza deoarece stiam ca mai este o trecere acolo si nu vedeam bine daca sunt pietoni, nu stiu exact ce viteza aveam poate 30-40, idea e ca poti merge cu 30 si daca nu ii vezi la timp si mai pica si in unghi mort cu stalpul lateral ii te trezesti cu ei direct pe capota.

  5. Andrei Ciocan

    Frate, noaptea nu e ca ziua si cu ploaie nu e ca si fara ploaie. Restul sunt blabla – uri.

  6. Si fara iluminat public nu e cum e cu iluminat public…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!