In Belgia, semnalizatul este ceva rar, dar cateodata ajuta foarte mult. Daca esti curier e evident ca orice fel de manevra prin care sa-i avertizezi pe cei din spate de ceea ce ai de gand sa faci este absolut inutila. Rezultatul dupa cum se vede.
frate, cand esti sofer si alergi de dimineata pana seara, crede-ma ca nu poti sta dupa toti carnatii care fac 15 km pe saptamana, care se sperie si stau intre benzi cu ochii pe pereti. Omul a vrut sa intre in banda (ok, n-a semnalizat, dar nici nu poti sa zici ca s-a infipt sa te rupa, a fost asa o sofereala acceptabila) si dupa aia ala cu Golful era vai mama lui sau cine stie ce voia sa faca, sa traga pe dreapta, consulta gps-ul, habar n-am, iar apoi iesea dupa si a mai mers o pozitie, sa nu se se blocheze tot traficul si sa se ajunga la pericole.
In zona in care am filmat, aproape toata lumea face la fel, nu numai cel de la fedex: se baga pe banda de obligatoriu stanga cand ei de fapt vor sa mearga inainte si isi dau seama de asta cu 5m inainte de semafor, moment in care se baga peste tine si nu le prea pasa daca tu franezi, ii astepti sau mai stiu eu ce.
Cat despre cel cu Polo-ul poti sa te uiti la tot filmul sa vezi ca putea sa treaca pe banda 1 de o mie de ori pana atunci, dar nu am nimic cu el. Din nou, si el se baga fara semnal, blocheaza ambele benzi etc, lucruri absolut normale aici la care oricum nu ma mai enervez.
In plus, daca ai vazut si din filmarile lui Iulian, teoria „sunt sofer de sofer, conduc n ore pe zi, nu stau dupa toti” nu se aplica intotdeauna si de multe ori cand se aplica se lasa cu tamponari destul de nasoale. Crede-ma, le-am vazut.
12 comentarii
„asa asa, da, da da da” :))
++
astea sunt la ordinea zilei in Bucuresti.
A se observa si Polo-ul care nu stie pe ce lume e…
frate, cand esti sofer si alergi de dimineata pana seara, crede-ma ca nu poti sta dupa toti carnatii care fac 15 km pe saptamana, care se sperie si stau intre benzi cu ochii pe pereti. Omul a vrut sa intre in banda (ok, n-a semnalizat, dar nici nu poti sa zici ca s-a infipt sa te rupa, a fost asa o sofereala acceptabila) si dupa aia ala cu Golful era vai mama lui sau cine stie ce voia sa faca, sa traga pe dreapta, consulta gps-ul, habar n-am, iar apoi iesea dupa si a mai mers o pozitie, sa nu se se blocheze tot traficul si sa se ajunga la pericole.
In zona in care am filmat, aproape toata lumea face la fel, nu numai cel de la fedex: se baga pe banda de obligatoriu stanga cand ei de fapt vor sa mearga inainte si isi dau seama de asta cu 5m inainte de semafor, moment in care se baga peste tine si nu le prea pasa daca tu franezi, ii astepti sau mai stiu eu ce.
Cat despre cel cu Polo-ul poti sa te uiti la tot filmul sa vezi ca putea sa treaca pe banda 1 de o mie de ori pana atunci, dar nu am nimic cu el. Din nou, si el se baga fara semnal, blocheaza ambele benzi etc, lucruri absolut normale aici la care oricum nu ma mai enervez.
In plus, daca ai vazut si din filmarile lui Iulian, teoria „sunt sofer de sofer, conduc n ore pe zi, nu stau dupa toti” nu se aplica intotdeauna si de multe ori cand se aplica se lasa cu tamponari destul de nasoale. Crede-ma, le-am vazut.
@V
Nuuuu ! De ce te-ai apucat de filmat in trafic ?
No more pedal to the metal prin Bruxelles 🙁
For you, i’ll make an exception :p
btw, nu e near miss , e near HIT. 😉 cheers.
@jik Carlin? 🙂
@jik:
Se mai spune si near collision, dar referitor la faptul in sine, se utilizeaza „near miss”.
@Vlad M. 🙂 Carlin da.
@Zeeko Stiu ca termenul uzual este near miss dar nu este mult mai logic near hit ? eu zic ca da
Spune-le si celor care le folosesc 😛 totul depinde si de comoditatea de limbaj.