It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Femei la volan – asa se provoaca accidente

Adăugat de IntamplariDinTrafic
Raportează ca șters! 63

1. Aproape poc – pleaca amandoi in acelasi timp, cel din fata mea nevazandu-l de duba pe celalalt.

2. Mai nou Golfurile nu mai incap pe o banda de mers.. E nevoie si de contrasens.

3. Inca o femeie pierduta-n spatiu, nu se asigura, se baga-n fata mea apoi opreste brusc la trecere.

4. Cum e mai bine? Sa nu ti se aprinda stopurile pe frana deloc, sau sa stea aprinse tot timpul ca la protagonistul din film?

5. O femeie incadrata prost, nu acorda prioritate si nici nu a inteles vreo clipa ce a facut. Daca vede clipul, o sfatuiesc sa renunte la condus, e un pericol atat pentru ea, cat si pentru cei din jur!

Ce mai caută lumea:
  • Femeia pierduta in spatiu

13 comentarii

  1. 4. Daca ai de ales intre cele doua situatii, e mai bine sa stea aprinse decat sa nu se aprinda deloc – macar esti de la inceput pregatit sa opresti. Inainte de a realiza ca este o problema esti pregatit sa opresti.

    Din nefericire o astfel de problema nu este evidenta pentru sofer. Vorbesc din experienta. Eu daca vad astfel de situatii si pot, le atrag atentia – si daca stau mereu aprinse, si daca nu se aprind.

    • e la fel, tot nu stii cand franeaza. aia ar fi mai important

    • @M Pai nu e chiar la fel. Daca sunt stinse tot timpul e adevarat ca nu stii cand franeaza, dar initial nu stii nici macar despre faptul ca e o problema, pentru ca te astepti sa functioneze normal.
      Daca sunt aprinse tot timpul, afli din start ca nu ii merg. Nu stii cand franeaza, dar macar te astepti de la bun inceput sa nu afli.

    • De fapt e nasol oricum ai da-o. Si eu le atrag atentia, dar astuia n-am apucat, s-a strecurat in continuare mai bine decat mine si nu l-am mai prins din urma.
      Am prins acum cateva saptamani un TIR in aglomeratia din B, statea mult si bine cu semnal stanga sa intre in coloana, dar nu-i mergea nicio lumina la remorca, ci doar la capul tractor. Am observat intamplator ca semnaliza stanga si l-am vazut ca era cu ochii pe oglinda sa-l lase cineva. Am oprit, l-am lasat, apoi la primul semafor m-am pus langa el si i-am explicat ca nu are nicio lumina la remorca si nu avea cum sa-l observe nimeni, asa ca sa aiba mare grija cand schimba benzile. Mi-a multumit si a zis ca-i arata ceva dubios in bord, dar nu stia de ce. Probabil ca atunci cand a avut posibilitatea a oprit si a verificat.

    • IntamplariDinTrafic
      Si eu le atrag atentia atunci cand pot, inclusiv atunci cand le merge un singur stop, de exemplu. Si multi dintre ei chiar nu stiu si par recunoscatori pentru informatie. Dintre toate datile cand am facut asta, un caz mi s-a parut special:
      Vad individul ca nu i se aprind stopurile deloc la frana, ajungem la semafor, se face rosu. Cobor, merg catre el, il salut si ii spun frumos despre problema („Buna ziua! Sa stiti ca nu vi se aprinde nici unul dintre stopuri la frana!”). El face o moaca surprinsa (dar care parea cam fortata), si ma intreaba „Mie? Pe spate? Pai ieri le-am reparat! Multumesc!”
      Dupa vreo 3 saptamani culmea face ca am ajuns exact in aceeasi intersectie, exact in spatele lui. Stopurile inca nu ii functionau… 😐 Cat de nepasator sa fii sa circuli asa? Ok, avea masina veche si poate ca nu ii pasa de ea, dar orice om care are macar o farama de bun simt nu ii poate pune in mod constant pe ceilalti in pericol cu constiinta curata. Eu tin minte ca acum vreo 10 ani am circulat 4-5 zile cu un bec de semnalizare ars, si nu mai puteam de rusine mai ales cand ma claxona cineva crezand ca nu semnalizez virajul la dreapta si incurcam banda 1 (am fost claxonat de vreo 3 ori in acele zile). De fapt, la masina veche neavand avertizare (si nici semnalizator lateral pe aripa din fata) mi-am dat seama ca am o problema pe spate fix cu ajutorul unui claxon + strigat „semnalizeaza, ba!” 😀
      Dar astazi, la cat de mare a ajuns procentul celor care nu semnalizeaza, probabil ca nici nu m-ar mai claxona lumea… Daca Politia si-asa nu face nimic, atunci multi merg pe principiul „las’ ca merge si asa”…

  2. 1. Astfel de situații vor deveni tot mai dese, în condițiile în care toată lumea stă cu ochii în telefon. Ei percep că s-a mișcat coloana 5 cm și apasă din reflex pe accelerație, să nu rămână de căruță… De fapt am văzut persoane care se tot duc câte puțin în față chiar și fără să plece cel din fața lor.

  3. Ala cu Dusteru poate mergea cu piciorul si pe acceleratie si pe frana… heel toe shifting = pilot

  4. Nu inteleg intersectiile configurate ca cea din ultima faza. Tu ai cedeaza dar intre tine si cei din stanga ta e linie continua. Nu ai cui sa-i cedezi trecerea daca lumea circula legal. In caz de poc toata lumea e vinovata: tu pt ca nu ai respectat semnul, iar el pentru ca a trecut peste linia continua.

    • Intr-adevar, si mie mi se pare stupid. Inainte era cedeaza si era linie discontinua, dar de cand au facut linie continua nu prea isi mai are sensul indicatorul de cedeaza trecerea. Dar oricum ar fi, femeia din clip a facut-o lata: n-a acordat nici prioritate, n-a respectat nici marcaje, nimic. Era in lumea ei..

  5. IntamplariDinTrafic 0:34 Probabil e unul dintre aia care cred ca daca circula „numa’ putin” pe sensul opus nu incurca pe nimeni: „Ce dom’le n-ai loc? Da-te mai in dreapta!”
    +

  6. robytza_94@yahoo.com

    La 0:34,de ce merge pe B2 daca B1 e libera doamne e plin si in Ploiesti de din astia ca tine.

    • Suferi de B2 in oras?
      Pai sa-ti dau 2 variante:
      1. Daca faceam stanga peste 300m pe o strada perpendiculara, unde trebuia sa fiu incadrat, pe B1 sau pe B2?
      2. In situatia din clip chiar aveam pe unul care era pe B1 si pe langa care trecusem, dupa care urma sa il devansez si pe cel de care ma apropiam.
      In situatia 2 (cea din clip), dupa mintea ta, ar fi trebuit sa fac slalom B1-B2 doar ca sa aiba retardatul de pe contrasens loc sa intre pe sensul meu? Intreb asa… ca poate ai tu o inteligenta aparte si n-o inteleg eu.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!