It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Feriti-va de tramvaie pe str. Traian

Adăugat de Petreanu
Raportează ca șters! 175

Au fost niste lucrari pe str. Traian din Bucuresti. Au fost latite trotuarele in unele locuri. Problema e ca in cel putin un loc, inainte de intersectia cu str. Visinilor, intre bordura si linia de tramvai n-a mai ramas loc nici de o banda. O greseala de proiectare, probabil, daca e sa fiu indulgent. Cine nu-i atent se trezeste prins intre tramvai si bordura, cum i s-a intamplat miercuri, 13 noiembrie, unui bihorean.

36 comentarii

  1. Nu conteza.. important e trotuarul ala de 5m!!!

  2. ce tampenie … macar de era semnalizat ceva pe sosea acolo.. o mazgaleala sa isi dea omu seama ca i se termina banda.. pare ca este si in scurt + ca nu era din bucuresti = o aripa de toata frumusetea..

  3. Mitsubushi… trotuar cat o banda, doar in romania si in rusia poti vedea asa logica. Pe partea cealalta ce latime are trotuarul? 0.5m cu pista de biciclisti inclusa?

  4. Acolo banda de circulatie e aceeasi cu linia de tramvai, de vina a fost numai ziua de 13 si neatentia soferului care se pare ca nu e de-al casei.

  5. Daca lubrifia putin Mitsubushiu’ poate trecea :))

  6. Imi place cum se conduce cu bulldogul in brate 😉

  7. Numai in Romania gasesti asa ceva :))

  8. Mai, nu stiu cum sa zic, dar ca sofer ar trebui sa-ti stii gabaritul masinii si sa poti aproxima ochiometric daca ai loc pe undeva sau nu… 😐
    Asta cu Mitsubishi a mers ca trenul pe sina si i-a dat cu virgula. Daca in loc de trotuar era prapastie, se ducea in rapa pentru ca in mod normal ar fi trebuit sa fie ori spatiu pentru o banda intreaga ori deloc ?!?

  9. vinovat in cazul de fata este administratorul drumului. Nici unul dintre soferi nu a gresit cu nimic in situatia de mai sus.

  10. @wargasm – Impingem tramvaiul. Logic, se da el la o parte cand vine soferul sau isi ia zborul, sau se baga sub pamant. A, da’ stai alea sunt in alte tari.

  11. ingfrancisc

    eu unul as cam pune pariu ca panoul ala de pe stalp (se vede doar spatele) semnalizeaza fix disparitia sau ingustarea primei benzi …

  12. @ingfrancisc: acest panou: http://goo.gl/maps/05EYB

  13. @ingfrancisc iote panoul http://goo.gl/maps/Q0A5G , ai pierdut pariul

    1. Primul scenariu, trafic in fata, masina era deja acolo, il ajunge tramvaiul si http://goo.gl/xPPE91
    2. Al doilea scenariu, masina in paralel cu tramvaiul intra singur in belele.

  14. @petreanu, niciodata nu a fost loc de o masina pe langa tramvai in curba aia, au reparat dar nu au schimbat nimic…

  15. A urinat cutulache de emotie cand a vazut ce stapin prostovan are 😀
    +

  16. ingfrancisc

    @myke_104, da, ala e … pierdeam pariul 🙂
    cei care locuiesc in zona ar trebui sa puna ceva sesizari la primarie, sa puna totusi un indicator, ceva, acolo.

  17. neatentia si prostia soferului… nu e nevoie de nici o sesizare, doar bun simt

  18. Dacă vă spun că prin configurația aceea proastă a drumului autoturismul care circulă pe primul șir de lângă bordură are prioritate față de tramvaiul de pe șirul al doilea de la bordură, chiar dacă tramvaiul e cu botul 10m mai în față de botul lui, îmi săriți iar (http://www.trafictube.ro/educatie-rutiera-forta/comment-page-2/#comment-224028) în cap, nu? 🙂

  19. nu are rost sa-ti sarim… am ajuns deja la o concluzie despre cum interpretezi tu legislatia.

  20. nu exista 2 siruri, 2 benzi acolo, doar o portiune de drum care e mai lata.

  21. Mario Dumitru

    Si-a stricat asta si aripa si jantele.
    Ce nu-mi dau eu seama cum de a ajuns acolo la jumatatea tramvaiului?
    Ca daca mergeau in paralel observa ca se ingusteaza -> nu are loc.
    Daca era stationat, il lua mai din timp.
    Daca a vrut „sa depaseasca” tramvaiul pe dreapta -> dfq, ca nu are logica sa te infigi .

  22. Ursul Grizonat

    Si la coltul dinspre Pache e la fel. http://goo.gl/AykskW
    Nu e singura strada din Bucuresti cu aceasta problema.
    Trecem peste faptul ca transportul animalelor nu se face „in brate”. Preferabi; in cusca, in spate, etc. Cine are nevoie de senzatii tari sa incerce o pisica libra in masina. Sa vada ce misto e can intra la pedale.

  23. Circul zilnic pe Traian. Nu inteleg cum a ajuns bihoreanul in situatia aia. Vorba nu stiu cui – probabil ca vine dintr-un oras fara tramvaie, altfel ar fi stiut ca latimea tramvaiului este mai mare decat spatiul dintre linii… 🙂

  24. Nu vad marcaje cum ca ar exista doua benzi acolo.
    Deci e o singura banda.
    Deci ori omul cu Mitsubishi a incercat sa depaseasca prin dreapta, pe aceiasi banda, mi se pare…

  25. Ursul Grizonat

    Am fost azi pe acolo, cu ochii pe butelie. Pe locul impactului adica. Ce se mai vedea ? Bordura raschelita bine de prezeoane de roti, parti metalice, etc. Deci a frecat bine si cu rotile dreapta.
    Ce nu vede lumea ? Trecerile de pietoni si semnele de 30 si Atentie copii ! Nu le vede poporul calator. Cate sunt si pe unde, va las placerea sa le descoperiti.

  26. Chris_307

    Cine este vinovat in videoclip si in cazul unui accident cu un tramvai cum se procedeaza ? Se cheama politia, tramvaiul are rca ? Imi explica cineva deoarece habar n-am.

  27. he, he, ce dobias omu’, faza asta îmi aduce aminte de Chitila, cu mult timp în urma, acolo tramvaiele circulau intre benzi și pe dreapta, erau accidente frecvente, personajul principal: TRAMVAIUL, care nu se da la o parte nici în ruptul capului! Încăpățânat tramvai și în cazul de fata.

  28. @Chris_307 spre deosebire de mașinile negre din care coboară pălăriați cu jgheaburi în mană, astea chiar au și RCA!

  29. Voi toti acuzati ca nu e drumul bine facut. Ok nu este, dar nu o observati si pe domnisoara cu potaia in brate? pai cum vrei sa fie ea atenta si la drum si la cum se misca potaia prin masina?

  30. Terminati cu prostiile: strada e aia care e, si trebuie folosita legal. Chiar daca acolo exista spatiu pe trotuar pentru largirea benzii, sunt zeci de locuri in Bucuresti unde nu exista spatiu; doar nu o sa se darame cladirile sa faca inca o banda.

    Si de unde pana unde e mai importanta strada decat trotuarul ? Pe ce criterii ati hotarat ca trebuie ingustat trotuarul acolo ? Acolo e un CENTRU DE PLASAMENT, se organizeaza excursii, grupuri de copii, etc. mai departe e un bloc de locuit, exista niste distante minime care trebuie respectate.

    Rade judecatorul si cu fundul daca actionezi administratorul drumul in judecata pe motiv ca nu poti sa tii masina pe strada…

  31. Cu.pluta.sunt.dus

    @Shiznit – in schimb nu va rade daca actionezi administratorul drumului pentru proasta semnalizare a strazii, mai exact, ingustarea ei.

  32. @Cu.pluta.sunt.dus

    Care aveti drum mai des prin zona, si va plictisiti. Masurati va rog latimea suprafetei de rulare in zona unde s-a petrecut fapta, sa ne putem da seama exact cum sta treaba acolo. Eu unu am impresia ca strada nu se ingusteaza asa de mult incat sa fi necesitat semnalizare, ci mai mult linia de tramvai trage dreapta in curba aia http://goo.gl/maps/DMhpn

    @petreanu, data viitoare ia si tu mai multe detalii de la cei implicati, sa stim si noi care si cum a gresit, ca scenarii avem toti in cap.

    eu mai repet o data, acolo benzile sunt aceleasi cu liniile de tramvai, si http://www.trafictube.ro/feriti-tramvaie-traian/comment-page-1/#comment-233992

  33. Strada in mod evident se ingusteaza, intrebarea e daca primaria are vreo OBLIGATIE de a monta acel indicator. Pentru ca daca nu are, nu ai pe cine da in judecata.

    Nu uita ca acolo ai deja obligatia de a reduce viteza la 30 Km/h (Copii), iar la viteza asta daca ai nevoie de indicator ca sa te repliezi, probabil ca nu poti conduce in siguranta nicaieri. Aparitia unui obstacol perfect vizibil pe partea carosabila e o situatie extrem de frecventa in trafic.

  34. Dica Dica

    :)))) hai ca asta e chiar tare. Si cand sunt cu bicicleta stau in spatele tranvaiului :)))

  35. Dica Dica

    ,,tramvaiului” pardon

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!