It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

In fieful colegilor oradeni :)

Adăugat de GeluCJ
Raportează ca șters! 68

O compilatie cu o serie de faze mai vechi sau mai noi, surprinse cu ocazia drumurilor la Oradea, fara discriminare in privinta momentelor de timp: iarna/vara sau zi/noapte.

Fundal sonor: Dj Robert.T – Heart Of Sound (Original Radio Edit)

http://www.youtube.com/user/RobertTDj

P.S. Cu dedicatie pentru colegii TT-isti din Oradea (cu sau fara camera pe bord) 😀

Ce mai caută lumea:
  • magazine de rulmentii in cluj
  • se merita la timken ca inginer

32 comentarii

  1. la ultima faza…pieton 3 luni sau placinta o eternitate

  2. La primii cu giratoriu… ce ai cu ei? doar nu incurca pe nimeni… (s-a incheiat sarcasmu’).
    +

  3. +

  4. Rusine Gelule, ai fost de atatea ori prin Oradea si nu ai dat un semn ? … mai mai… drumuri bune:)

  5. Trei luni pieton in cel mai fericit caz,ca daca nu…. la 2 metri sub iarba!!!

  6. Verdenpom

    Nu stiam ca inca e iarna la noi in oras.
    Acele marcaje de cedeaza au ramas de la fosta giratie de la real, care desigur au scos-o, iar acum trebuie sa faci sensul de la „temeter” pentru a intra la real.
    Cat despre cei care circula pe b2 pe centura calea clujului dupa lukoil, le doresc toata carnea si viitorii mei prunci scosi nefecundati sa le stea in gat, trebuie sa stai de te plictiseste daca vrei sa intorci pe calea clujului din cauza inaptilor ce si-au cumparat b2.

  7. La 4:00, acolo parca era un sens giratoriu pentru intrarea la Real

  8. GoguAfumatu

    Unguru’ cu Mercedesu’ poate ca se saturase de capacele alea de canal ce infestasera banda 1… Si eu as fi procedat la fel, mai ales ca am la activ o faza cu un capac din asta pivotand sub roata… plus un prag infundat zdravan.

  9. Gogu, exact la asta ma gandeam si eu.
    in zona dintre 1:54 si 2.05, b1 e plina de canalizari
    si eu as fi mers pe b2
    +

  10. @GoguAfumatu : Eu cand am zis de canalele de pe banda 1 , mi s-a spus ca aberez, ca sunt sofer prost si ca mai trebuie sa mai fac ore de conducere…

  11. totusi…care-i faza cu BEEP-ul pe o coloana sonora data pe mute? =))
    Mi-au placut tare benzile alea cu Cedeaza trecerea si mi-a mai placut cum filmeaza Vico. Traiasca!

  12. Inca nu ai inteles ca drumul drept e cel mai scurt ? 😀
    Cat despre „Folositi banda 1”, unii numara de la stanga la dreapta. :))
    +

  13. @padre & dorelu71 Preferabil doar pieton 🙂

    @RebounD11 Doar admiram (not) „stilul” lor direct de abordare a sensului giratoriu 😀

    @daciano Merci frumos 🙂

    @flaviii.cj.bh Recunosc si regret si eu asta. Din pacate, de mai multe ori am fost doar in tranzit spre/de la granita, sau am stat doar cateva ore si m-am intors la Cluj. Cand nu s-a intamplat asa, timpul nu mi-a permis sa fac si altceva, astfel incat intalnirea respectiva ramane un proiect pentru viitor. Totusi, imi pare bine ca ne-am vazut atunci la Cluj, la ultima intalnire TT 🙂

    @Verdenpom Am trecut si iarna pe la Oradea. Parca retinusem ca mai trebuia sa fie inca un giratoriu acolo pe centura si cand colo, surpriza: au ramas doar marcajele 🙂 Cat despre B2-isti, incerc sa nu-mi mai complic existenta. Vrea numai pe B2? Sa fie sanatos, imi vad de drum pe B1, mai ales cand dupa o zi plina mai am de facut inca 150 km inapoi pana la Cluj.

    @GoguAfumatu I-am si multumit ca mi-a lasat calea libera.

    @xyz Apreciez sinceritatea. Am circulat pe-acolo nu numai o singura data si-am supravietuit, atat eu cat si masina (desi are amortizoare si arcuri sport). Fara probleme 😀

    @Artie Nu cred ca am afirmat eu asta.

    @stresu Am punctat doar niste momente in care recitam scurte poezii, din acelea cu expresii mai mult decat suburbane 😀 Vico filmeaza intr-adevar bine si zic ca-si merita banii. Pe moment, n-am observat atunci ca se mai murdarise parbrizul pe drumul de la Cluj la Oradea, iar insecta aceea strivita (pata rosie) reprezinta doar o victima colaterala 🙂

    @Ameriknu Obiceiurile vechi mor greu 🙂

  14. Verdenpom

    Serios voi intre 1.54 si 2.05 numitit canale? Fiti seriosi prunci, mergeti in iosia unde sunt cica 60 de canale parca pe 400 metri lungime…
    Interesant cum de eu pot sa merg chiar relaxat pe b1 pe acea portiune (defapt numarul canalelor este destul de egal si pe b1 si pe b2) si nu ma deranjeaza… in schimb unde merg pe b2 este pe stefan cel mare intre gara si blocurile ANL, diferenta de nivel intre canal si asfalt de vreo 15-20 cm. Trebuie sa va fac niste poze cu ruleta si bolobocul cand mai trec prin oras.

  15. @Verdenpom Nu e chiar atat de tragic. Se poate circula pe-acolo si de cele mai multe ori vin pe B1, care e mai libera. La fel, la intrarea in oras, venind dinspre Cluj 🙂

  16. Verdenpom

    Gelucj cand ai fost ultima oara in oradea pe b1 intre gara si blocurile ANL? Langa acel depozit de pe dreapta o vecina a facut pana: daune, gura jantei indoite.

  17. @Verdenpom Scuze pentru exprimarea mea neclara, m-am referit la Calea Clujului 🙁

  18. Verdenpom

    A vezi, apoi sa iti zic eu recordurile personale din oras. Din Nufarul pana la capat de Stefan cel Mare venit constant la 58 kmh pe pilot fara a pisca frana sau acceleratia si la fel, intrare in oras 75 kmh pana la prima giratie (unde se construieste podul) fara a pisca frana sau acceleratia. Chiar nu se scuza canalele de pe b1 caci nu sunt la nu stiu ce denivelare de teren fata de curbura pamantului daca ma intelegi.
    PS: pe clujului depasesti cel putin 10 masini pe b1, 10 masini sa zicem cam traseul alesd-oradea? Asa ca… stai cuminte intre ales si oradea si ii faci pe fraieri pe b1 si acum ca sa fim porci pana la capat, poate Artie e printre aia de pe b2. 😆

  19. @Verdenpom Nu indraznesc sa te contrazic 😆

  20. GoguAfumatu

    @gelu: depinde de perceptie. Daca te raportezi strict la momentul trecerii pe acolo e evident ca nu-ti rupi masina pe loc. Dar daca le aduni in timp, nu stiu daca mai e asa de convenabil. Eu de exemplu (avand in vedere ca nu dau cu ea prin gropi, ci doar mai iau guri de canal cam ca in filmare) am adunat asa in cei doi ani jumate de cand am masina actuala:
    -bascula dreapta originala schimbata in 6 luni de drumuri romanesti (atunci cand am luat masina, bascula cu pricina era aproape noua)
    – bielete directie, capete de bara la un an
    – cauciucuri mancate pe lateral pe partea dreapta (cu sarme iesite) – am schimbat tot setul, ca oricum se apropia vremea si pentru asta – cam la un an si jumatate
    – cu aceeasi ocazie, nenea de la service mi-a umblat si la caseta de directie, ca aveam un joc in volan (nu stiu exact ce mi-a facut, ca n-am stat langa el, dar jocul a disparut pana acum vreo luna)
    – maine am programare sa-mi schimb (IAR!!) pivotul dreapta – mentionez ca cel stanga e original si n-are nici o problema – deocamdata
    Si toate astea in conditiile in care conduc cu grija (intamplator chiar tin la masina, buzunarul si timpul meu) si marea majoritate a socurilor pe care le incaseaza masina provine de la gurile de canal. In special pe dreapta.
    In concluzie, n-aveti decat sa ma injurati, da’ cand vine vorba de calitatea caii de rulare, intotdeauna aleg banda cea mai buna. Da, prefer banda 1, dar asta nu inseamna ca trebuie sa devin taliban pe banii mei. In plus, nu conduc batraneste, ci destul de vioi, dar in limitele bunului simt si de preferinta cu viteza legala (plus marja de eroare pe care ti-o lasa radarul), asa ca nu am obiceiul sa incurc circulatia.

  21. @GoguAfumatu De acord, depinde de mai multi factori. Toti mai luam cate o groapa/gropita sau gura de canal care nu e la nivel, ca asa se-ntampla si uneori chiar n-avem ce face 🙁 Insa problema de fond este ca multa lume nu cunoaste aceasta obligatie de folosire corecta a benzilor sau o parte dintre cei care stiu, o ignora in mod deliberat, de obicei dand vina pe calitatea drumurilor. Da, de multe ori nu este asa cum ne-am dori sa fie, insa am vazut nenumarate situatii in care zic eu motivul acesta nu sta in picioare, iar prostul obicei de a circula numai pe B2 sare in ochi de la o posta.
    Imi pare rau ca in cazul tau s-au adunat atatea de schimbat in atat de scurt timp, dar intretinerea unei masini nu este o operatiune ieftina. Si eu tin la masina, i-am dat ce e mai bun si astept performanta maxima, dar asta nu ma impiedica de exemplu sa circul si pe B1, unde consider ca se poate. Chiar daca altii nu sunt de aceeasi parere 😀

  22. La 4:00 sunt ramasitele unui fost sens-giratoriu, actualmente desfintat……… din nu stiu ce cauza..

  23. @bulan.de.cluj Seamana bine cu situatia pe care o avem noi pe breteaua de pe str. Observatorului, la urcare de pe Calea Turzii. Marcaj cedeaza pe jos vs. indicator „Cedeaza trecerea” la Sigma 😀

  24. GoguAfumatu

    @Gelu: am permis de vreo 12 ani si masina proprie de vreo inca 9. Stiu bine cum e cu costurile. De asemenea, mai stiu si cum e cu incurcatul/fluidizarea circulatiei si am pretentia ca judec bine aproape toate situatiile de trafic si iau aproape intotdeauna deciziile corecte. Am zis aproape intotdeauna, pentru ca nu sunt robot. Nimeni nu ia ABSOLUT mereu deciziile corecte. Dar imi las mereu o marja de eroare si asta m-a pazit pana acum de accidente in trafic.
    DAR! Cand nu incurc pe nimeni (si aici nu ma refer la „grabitii” care „baga suta” in localitate… sincer ma doare fix in p*la de ei, eu ma rezum strict la traficul normal), imi rezerv dreptul de a decide cum e mai bine sa-mi protejez masina si pana la urma si viata. Am avut de-a face cu toata lista aia de reparatii tocmai pentru ca nu am impins la absurd chestia cu gurile de canal. Cand e cazul, merg cuminte pe banda intai, indiferent de starea asfaltului. Si injur, da’ asta e deja alta poveste…

  25. @GoguAfumatu Iti doresc cat mai multi ani buni si de-acum incolo la volan, fara incidente! Sunt convins (si am vazut asta si din restul comentariilor) ca este asa cum spui.
    P.S. Oare cine nu mai trage cate-o injuratura la volan? 🙂

  26. GoguAfumatu

    @gelu: merci, la fel si tie, iar raspunsu’ la-ntrebarea ta este simplu: mincinosii 🙂

  27. @GoguAfumatu Corect! 😉

  28. @Verdenpom> 🙂 Am gustat ironia

  29. Verdenpom

    Gogule:
    1. schimba mecanicul
    2. ai ceva puscata de masina gen cielo?
    3. capete bara+bielete intra in categoria consumabilelor
    4. interesant cum de eu la fosta g cu care am mers pe unde au vrut muschii mei prin toate gropile si alea alea, nu am schimbat decat un singur set de capete bara+bielete si astea toate in doar 4 ani… si 2 telescoape fata, dar alea au venit busite o data cu masina asa ca sarim peste
    5. nu mai cumparati piesele cele mai ieftine. Daca o piesa este 80 de lei nu degeaba alta este 30 am dreptate? Voi ati vazut scump dar prost sau ieftin si bun? Cazurile sunt foarte putine.
    PS:i ma bucur ca ai gustat ironia, tot am zis ca voi merge zilele astea pana pe stefan cel mare sa masor denivelarea de la canalizari doar ca: deocamdata bicicleta este nefunctionala(lene sa o repar nu de alta), cu masina nici gand sa ma duc, este prea cald pentru deplasari.

  30. GoguAfumatu

    @verdenpom:
    1. Cel mai bun mecanic din zona, ma duc la el de vreo 9 ani, intotdeauna mi-a rezolvat problemele. Si nu a facut-o in genu’ calsic („Lasa ba nepoate, asculta-ma pe mine”), ci mereu a discutat cu mine toate solutiile posibile, cu plusuri si minusuri, iar remarca lui era inevitabil: Bai, eu zic sa bagam tot de-alea scumpe, ca nu se compara… si asa am facut mereu
    2. Astra G, suspensii de Germania (si nu de drumuri dificile… sa-mi fie invatatura de minte!)
    4. Corect, da’ ideea e ca a venit cu ele impecabile din Germania si in cateva luni le-a luat dracu’ pe drumurile noastre. Iar de schimbat, am schimbat perechea, desi doar alea din dreapta erau duse. Si ca veni vorba: azi am schimbat pivotul pe dreapta si mi-a zis mecanicul sa fiu atent la volan ca au deja un joc… ghici pe ce parte 🙁 E drept ca jocu’-i mic si ma mai tin cel putin juma’ de an (la cum conduc eu)
    5. Vezi partea a doua de la pct. 1. NU iau piese ieftine, chiar daca stiu ca mor de foame dupa aia. Si aici includ si consumabilele.
    5bis. Am cativa prieteni cu magazine de piese auto/service/si una si alta/ dezmembrari. Majoritatea sunt maniaci, testeaza pe cat posibil tot ce le pica in mana in materie de piese de schimb, tin legatura cu clientii, se intereseaza cum se comporta piesele vandute (Alexandria fiind un oras in care toata lumea cunoaste pe toata lumea, e usor de facut asa ceva). Si ma bazez si pe ce-mi spun ei atunci cand cumpar piese. De exemplu la placute de frana, nici nu vreau sa aud de originale, merg doar cu TRW – e drept ca tin doar vreo 50.000 in loc de 60, dar nu se compara la cat sunt de silentioase si la forta de franare. La fel si la rulmentii fata (posesorii de Astra stiu 🙂 ) – In loc de originali (Timken) am pus SKF… 500RON in loc de 900RON, dar SKF bate Timken (si stiu ce vorbesc… taica-meu e inginer rulmentist)… si ca veni vorba, am uitat sa bag si rulmentii in lista de schimburi, dar astia nu au neaparat legatura cu starea drumurilor, ci pur si simplu se invechesc – masina are 12 ani.

  31. @Geo Derecichei (FB) In majoritatea cazurilor circul pe-acolo pe B1. Sunt invatat de la Cluj, unde pe B1 de multe ori rulezi mai repede, pentru ca … e mai libera 😀

    @Robert Teleanu (FB) Multumesc inca o data pentru amabilitate 🙂

  32. @Adrian Galis (FB) Incantat de cunostinta 🙂 In giratoriul acela micut era sa-l „pup” pe meseriasul care mi-a calea fara jena 🙁

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!