Adaugă comentariu

18 comentarii
  1. Nou

    Şi în tot acest timp poliţiştii freacă menta pe te miri unde…

  2. Ah, dar e ceva normal la pasaj la Victoriei 😀 se procedeaza asa de ani buni pe ambele sensuri de mers atunci cand e aglomerat.

  3. si se mai si lauda ca 2 saptamani o sa fie impinzita tara de radare :))

  4. Unde freaca ei menta „politistii” evident,chiar deasupra 😀
    +

  5. Nou

    Politia nu poate fi peste tot.Administratorul drumului este de vina ca nu a luat masuri sa nu mai poata fi folosita linia de tramvai ca si banda de rulare pt. autoturisme.Mergeti in Budapesta ,de exemplu.si vedeti ca in loc sa schimbe bordurile de 3 ori pe an,au montat separatori de banda si astfel masinile stau pe carosabil.Simplu si eficient.Da,dar acolo e alta tzara,nu aia cu capitala pe Dambovita…… 🙂

  6. Nou

    Nu vreau să fie poliţia peste tot, să fie odată pe săptămână, când vor ei, în locaţia din filmuleţ de exemplu, şi nesimţiţii se vor potoli.

  7. daca ai cauciucuri late si ampatamentul mai maricel, treci lejer pe liniile de tramvai fara sa iei gropile. eu am mers 200m doar pe liniile de tramvai, daca picam, doar macaraua ma mai scotea.

  8. Nou

    E vina celor de la drumuri ca au pavat linia de tramvai in pasaj si au pus borduri si fara ceva marcaj prin care sa limiteze accesul, mi-am rupt jumate de masina cu bordurile vietii de la linia de tramvai la pasajul marasesti (n-am facut-o pe bizonul, m-am incadrat prost)

  9. Nou

    @tutorialelogan – ce legatura are ampatamentul cu distanta dintre punti sau cu ecartamentul?

  10. Fluidizatori subterani, bun titlu! In curand, va trebui sa facem diferentierea intre cei de la suprafata si cei din subteran, dar evident, pot face parte si din ambele categorii 🙂
    +

  11. Nou

    Tot e bine ca nu au asfaltat asa si la Lujerului.
    Misto e sa te duci in portiunea de parcare si sa le frigi poze cu un blitz Speedlite600 cu corectie de ochi rosii. Pozati din spate. Sa vezi reactie !

  12. politistii freaca menta prin boscheti cu radaru` sau prin birouri si cand apelezi la ei iti pun bete in roate ..true story 8-|

  13. M-i s-a acrit sa comentez 🙂
    Forumul asta considera orice cuvant ca interzis.

  14. Am o intrebare: ce/cine ma impiedica sa circul pe acolo (linia de tramvai)? Din cate stiu (puteti verifica), in Bucuresti, pe drumurile cu una sau doua benzi pe sensul de deplasare, se poate folosi linia de tramvai ca a 2a, respectiv a 3a banda. Nu incalc nici un marcaj (nu exista linie continua la intrare in pasaj) sau semn de circulatie (ocolire, interzis…). Nu incurc pe nimeni, nu ma bag in fata nimanui (eu la iesire intorc, singurul lucru de care se poate lua politia de mine avand in vedere ca exista un semn „interzis virajul la stanga”)

  15. ftw, hai sa facem o proba si chem si un militian de la circulatie sa ne asiste: eu ma pun in coloana si tu zbori prin pasaj, pe linia de tramvai si vedem la iesire cine ramane fara carnet pentru „depasirea coloanei oprite la semafor”.

  16. Cu cea mai mare placere… Tu la un semafor, daca mai multi „soferi” stau ca … pe prima banda, a doua e libera, ii „depasesti”? Vbesc in cunostinta de cauza, am intrebat un profesor de legislatie rutiera, un politist si trei instructori auto. Recunosc, e discutabil, poate sa se trezeasca un politist sa-mi spuna, asa cum ai spus, ca depasesc coloana sau ca este „banda” destinata exclusiv circulatiei tramvaielor dar atata timp cat nu exista un semn de circulatie care sa spuna asta sau o linie continua sa-mi interzica depasirea, ma pot contrazice cu el sau pot contesta amenda sau orice altceva. Si te rog sa citesti art 120 lit. K din reg. de apli. a OUG 195/2002 sa intelegi ce inseamna „depasirea coloanei la semafor”. Ce fac eu se numeste „devansare”!

  17. B30FTW, iti dau dreptate. nu este nicio linie continua, nici la intrare nici la iesirea din pasaj. totodata, niciun indicator nu arata ca ai sau nu voie sa o iei prin pasaj. si ca o concluzie, da, am stat ca fraieru in coloana cand puteam sa o iau pe acolo si sa ies din pasaj mai repede. dar fereasca Dumnezeu sa vina un tramvai din spate care nu vede masinile oprite in pasaj, pe inia de tramvai…

  18. @B30FTW – Un comment tardiv…dupa 1 an….nu e linie continua ..dar e bordura si asta spune totul. E mai mult decat clar ca nu ai ce sa cauti cu masina „sus” pe linia de tramvai. Daca se dorea folosirea liniei de tramvai ca o a III a banda o amplasau la nivel sosea.