It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Fraierii din coloana

Adăugat de PuYa
Raportează ca șters! 89

Povestea e simpla:
1. Coloana, asteptam frumos.
2. Politia fenteaza coloana fara sa fie in misiune.
3. Cel din fata politiei, fentator de coloana si el, se baga peste mine pana ne atingem oglinzile.
4. Politia asista nepasatoare, tot eu ar trebui sa opresc sa stau de vorba cu ei, nu au treaba cu cel ce cauzeaza incidentul.
5. Ne vedem fiecare de drum.
6. Mers si declarat la politie incidentul pentru a nu ma trezi ca merge celalalt si raman fara permis.

Desi o sa-mi sara toata lumea in cap, concluziile mele sunt urmatoarele:
1. Daca stai in coloana, ori esti fraier, ori esti fraier.
2. Cei care depasesc coloana au girul politiei (se vede in filmare ca erau vreo trei echipaje, niciunul nu a reactionat).
3. Oricat nu-i lasi pe cei ce fenteaza coloana sa se bage, se gaseste unul la maxim cinci masini sa-l lase (asta daca nu se baga cu japca).
4. Pe viitor probabil o sa prefer sa stau sa ma joc cu fi-miu acasa o ora in plus, decat sa stau ca fraierul in coloana o ora si sa ma aleg si cu daune.

Camera am montat-o dupa ce acum o luna am avut o intamplare similara (fenteaza coloana, se baga cu japca de pe banda de obligatoriu stanga si imi rupe oglinda) pentru care am stat la politie ore bune ca sa-l conving pe domnul politist ca nu aveam motive sa trag brusc stanga de volan de pe banda de inainte, ca sa merg tot inainte si sa-mi rup oglinda la masina noua doar asa de distractie.

12 comentarii

  1. Stii ce bine se circula pe la ora 07:00 – 07:15 ? Asa ca mai bine pleci putin mai devreme si nu ai bataie de cap.

    • O sa le spun celor de la gradinita si de la munca sa-mi faca program special 🙂
      S-ar circula bine la orice ora, daca s-ar respecta regulile. Intre 8 si 9 se circula foarte prost. Ce se întâmplă la 9? Vine domnul politist si nu-i mai lasa sa intre in intersectie cand e rosu sau nu e loc. Simplu.

  2. poate vei fi chemat la sectie ca ai pus pe internet videoclip cu o masina a politiei 🙂

  3. ai vazut la stiri ce au patit altii,pana la ce concluzie se ajunge sa nu pierzi timp aiurea pe la dansii sa dai cu raportul,am avut si eu filmari cu ei si nu am pus nicaieri 😛

    • Eh, in cel mai rau caz, cunosc si eu niste oameni noi, mai stam de vorba, schimbam impresii si la sfarsit „sanatate!”, nu e ca si cum am fi in Rusia. La nevoie exista media (mai fac si ei un rating cu un abuz), avocati (mai fac si ei un ban din „cheltuieli de judecata”) si cu timpul ma descurc. La urma urmei nu am spus niciun cuvant urat despre ei (chiar am spus ca atunci cand sunt in intersectia aia si dirijeaza, chiar se simte – deci o lauda), iar situatia descrisa este documentata video si cat se poate de reala si verificabila.

    • Cred ca majoritatea filmarilor intra sub incidenta legii 677/2001.
      Art. 3. In intelesul prezentei legi, urmatorii termeni se definesc dupa cum urmeaza: a) date cu caracter personal – orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale; b) prelucrarea datelor cu caracter personal – orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea;
      Art. 5. (1) Orice prelucrare de date cu caracter personal, cu exceptia prelucrarilor care vizeaza date din categoriile mentionate la art. 7 alin. (1), art. 8 si 10, poate fi efectuata numai daca persoana vizata si-a dat consimtamantul in mod expres si neechivoc pentru acea prelucrare
      Art. 2-(6) Prezenta lege nu se aplica prelucrarilor de date cu caracter personal, efectuate de persoane fizice exclusiv pentru uzul lor personal, daca datele in cauza nu sunt destinate a fi dezvaluite.

      Prin urmare, chiar daca noi postam cu buna credinta clipuri, ne putem trezi oricand cu o plangere penala din partea unei persoane care se poate simti lezata . In principal cred ca este bine sa bluram numerele masinilor care apar in clipuri.

  4. Nu discut despre ce au facut, sau ce ar fi trebuit sa faca cei din clip, e destul de clar.
    Ce ma deranjeaza, si e o chestie repetitiva pe TT: Daca nu e sirena sau girofarul pornit, nu inseamna ca masina aia nu e in misiune! Si aici ma refer la orice masina care are dreptul legal la sirena si girofar. In misiune este si cand, de exemplu, masina se deplaseaza de la sediu la locul in care este organizat un filtru(cum e aici). Nu e o urgenta, deci nu au nevoie de regim prioritar, deci nici de sirena si/sau girofar.
    Repet, nu discut despre ce au facut si ce nu au facut, nu le iau in nici un fel apararea, comentariul este strict legat de pct.2 din descriere.

    • Ai dreptate, presupunerea mea e gresita (la urma urmei sunt in misiune oricand ies din sectie), as corecta, dar habar n-am cum 🙂 Ce doream sa subliniez era ca incalcau regulile de circulatie si nu aveau statutul de autovehicul cu regim de circulatie prioritara, deoarece semnalele luminoase si acustice nu erau in functiune. La urma urmei, daca nu se grabeau, ce cautau pe acolo? daca se grabeau, de ce nu au pornit semnalele (deabia mai curatau linia de tramvai)? Din ce am inteles dintr-un alt clip de pe TT, era un filtru acolo si ridicau permisele celor care mergeau pe linia de tramvai. Nu stiu de ce, dar mi se pare ironic 🙂

    • @claudiu
      Ai dreptate, sunt in misiune, dar nu urgenta. Problema este ca fara semnale luminoase si acustice în funcțiune nu beneficiază de regim prioritar, de unde rezultă că trebuie să respecte regulile de circulație la fel ca toți ceilalti. În cazul fata, ar fi fost chiar amuzant să își suspende singuri permisele pentru că au circulat pe linia de tramvai. Lipsa de reacție a autorităților în drept încurajează încălcarea legilor. Când au anumite actiuni stabilite clar (depinde ce e în meniul zilei), polițiștii zici ca sunt orbi la alte contravenții. Asta este deranjant.

    • @Exile77: Conform codului rutier, atunci cand sunt in misiune, au voie sa incalce regulile (cu exceptia celor de trecere la nivel cu calea ferata). Daca au pe deasupra si girofarurile SI sirenele pornite, atunci beneficiaza si de prioritate (trebuie sa le faci chiar loc). Dar fara girofaruri, pot incalca prevederile codului rutier, dupa ce se asigura ca nu ii incurca pe ceilalti.

  5. Pai nici nu pretinde masina de politie prioritate, intrebarea ar fi daca se poate justifica legal mersul pe interzis de exemplu, daca este in misiune, dar fara prioritate si fara sa fie undercover. Adica unde tragi linie si cand poate un alt echipaj sa-i amendeze justificat sau nu. Habar n-am daca in tari mai breze politistii ar fi opriti de colegii lor sau nu, in cazuri din astea. Cred ca problema tine de educatie si mentalitate mai mult. La noi ciupeala e in sange.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!