It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Am frane bune?

Adăugat de bighi89
Raportează ca șters! 247

Atentie!!! Poate contine limbaj vulgar, n-am putut sa ma abtin.

Mi-ar fi placut sa ii dau un sut in fund celui cu taxiul, reuseam sa o scot la capat si sa imi repar bara? Si asa am o gaura in bara din cauza gardurilor astora decorative si din vina mea.

Vizionare placuta!

ps:720p.

58 comentarii

  1. Bonus 1 – culpa comuna
    Bonus 2 – la numar era trecut volumul creierului… ocupat de manele!

  2. La bonus 1, cred ca il scotea vinovat pe cel care nu s-a asigurat pentru virajul la stanga.

    La prima faza cat si la cele cu pietonii ai cam trecut pe pilot automat cu trezire in ultimul moment 🙂

    +

  3. trafic_tuber

    Sincer, la 307 inca nu m-am obisnuit cu franele. De fiecare data cand pun frana la viteze mici, aprope musc din volan. :D:))

    R: Pana in 50km/h nu intra abs-ul, cand am trecut la cauciucurile de vara, de la 70+ am reusit sa bag abs-ul pe teava(ast a pe asfalt normal, curat).

  4. @red La primele 2 faze a fost haos in dimineata aia. Am ramas in intersectie la Mihai Bravu cu Calea Vitan, toti mergeau in toate directiile, se incadrau in ultimul hal, am stat cuminte dupa trecere sa ramana intersectia libera si fiind primul care a ajuns in intersectie cei care veneau din fata si faceau stanga m-au incadrat intre ei, unii pe stanga altii pe dreapta, dezastru…., deja mi se ridicase nivelul de la cel cu loganul, capetele de creta din intersectia de la Dristor si in final cel cu usa… am ajuns la munca si am bagat o cafea tare sa imi revin.

  5. balmariuz

    La faza cu usa, in ce zona esti ?

    R:Intrasem de pe Mihai Bravu pe Calea Vitan, partea spre Real.

  6. AragazCuBuleDeAer

    Franele sunt bune insa atentia distributiva,anticiparea si distanta fata de celalalt autovehicul sunt deficitare. 🙂

  7. Ce distanta poti sa aproximezi tu fata de cel din fata de pe filmare. Ce zici, pe filmare distanta e mai mica sau mai mare decat in realitate? Atentie distributiva zici? Exeptand trecerile de pietoni,fiecare are nebuniile lui cateodata, daca as fi tras stanga sa evit pe boii care mi-au pus frana in fata sau deschid usi etc, reparam la altii masini acum.

  8. bobsacamano

    Reclamatie la Speedtaxi !

  9. ce scarba taximetristul ala…

  10. E OK, dar nu le mai zi ciori. Abia asa ii jignesti. Zi-le pe nume: tzigani, si basta. Dar nu cred ca etnia are vreo relevanta la volan. Cocalariil cu covrig n-au frontiere sau etnie, ei sunt uniform distribuiti… 🙂

  11. Problema e ca am avut foarte multe probleme cu ei,tzigani,romi sau cum vor ei sau cum ii mai numi.
    Nu pot sa le zic altfel din momentul in care m-am purtat ok cu ei(in toate cazurile, acasa, la munca, pe strada etc)si ei te iau peste picior, isi bat joc de tine saumai stiu eu ce. Am tras foarte mult dupa problemele pe care mi le-au creeat ca sa le pot spune altfel.

    btw: Reclamatia la speedtaxi este trimisa.

  12. Pregateste-ti bara din spate de inlocuire …

  13. Mi se pare ca esti cam stresat la volan. La prima faza te-ai enervat degeaba. Relax. Ia in considerare sfaturile primite de la partea feminina. Daca-i nevasta-ta esti norocos.E desteapta.

  14. BuGabriel

    Și mai vă întrebați că de ce preferă lumea B2 … uite d’asta, multe ți se pot întâmpla pe B1.

  15. @bighi… Chill si eu ma enervez peste masura… nasol e ca doar noi punem pe ficat nervii creati de niste cretini…

  16. Pana la intersectia din zare mai erau 2-3 avariati.

  17. Absolut. In Bucuresti e jale mare pe b1 pe mai toate bulevardele. Calea Mosilor e in top, la ore de varf. Un strain s-ar gandi sa deschida un service prin zona, cand ar vedea cate masini sunt avariate acolo 🙂

  18. e ok…esti usor „violent” in trafic(mai fac si eu d’astea)…in schimb , nu se merita sa cobori la nivelul unora…lasa-i pe nebuni cu ale lor si fii atent in trafic…in rest Drumuri bune…

  19. La prima faza ar fi fost ok daca pastrai un pic distanta mai mare mai ales ca ala avea semnal dreapta de ceva timp – te-ar fi scutit de frana violenta si de palpitatii 🙂 . plus [+]

  20. @cezar violent in trafic nu sunt. Faptul ca postez rar, inseamna ca nu dau importanta la multe nimicuri(consider eu) fata de altii care urca aici in prostie orice „rahat”. As putea sa urc orice, dar prefer sa urc ceva din care altii pot invata cateceva, bine, asta e parerea mea ca ar putea invata cateceva.
    De coborat la nivelul lor nu am de ce, dar la cel cu taxiul nu am facut nimic, doar i-am atras atentia si am plecat mai departe, am tras stanga de volan pentru ca stiam ca se baga si imi taie calea, lucru ce am prevenit, am claxonat intentionat, am inaintat cu piciorul pe frana, faptul ca prietena se sperie din orice asta nu inseamna ca e ok. Nu sunt genul care intru in stalp sau ma arunc in rau daca iese cineva in fata mea, daca am cum il ocolesc, daca nu, iese pe spinarea lui.

    @icebox La prima faza am tot pastrat eu distanta, dar am lasat masina sa curga usor in momentul in care imi verificam oglinzile, iar cand am vazut ca s-a oprit de tot am pus si eu frana brusc, spatiu mai era, desi din clip pare ca am intrat in el.

    Multi vad ca un lucru nu ati observat, clipul intra la categoria asa nu, toti mai uitam de noi pe sosea, franam in ultimul timp, etc. Clipul intra la categoria „Asa nu”, dar titlul era un pic ironic. Se poate observa si la faza cu cel care imi deschide usa in fata, am aruncat si un ochi sa vad daca am unde sa ma duc in stanga,am franat destul de violent si am ciupit si stanga usor.

  21. Ruhestand

    @bighi89: …la mine poate m-am exprimat eu gresit, poate n-ai inteles tu, dar imediat ai punctat ca n-am experienta/viziune. tu in clipul asta ai fost in cea mai mare parte cu capul in nori 😀 … prea aproape de el si neatent la primul, desi semnaliza; prea aproape de ala cu usa, desi trebuia sa anticipezi si sa fii atent cand ai vazut ca a crapat putin usa; prea cu ochii dupa masinile de pe alte benzi, desi pietonii nu se repara (stiai ca urmeaza trecere)…
    referitor la faza de la baba novac (opritul la semafor in ultima clipa): te sfatuiesc sa nu mai mergi pe B1 daca nu-ti incape masina in totalitate pe ea pentru ca in caz de accident pici vinovat ca mergi pe doua benzi. eu in situatii de genul asta prefer sa merg in B2, las pe cine vrea sa treaca pe unde poate atata timp cat nu ma obliga pe mine sa calc linia continua dinspre axul drumului (aceeasi situatie e pe petricani unde se lucreaza acum).
    Acestea fiind spuse iti dau + oricum 🙂

  22. La prima faza nu inteleg cu ce a gresit ala. Nu pastrezi distanta fata de cel din fata, ai o reactie intarziata si tot tu te enervezi (se vede cum semnalizeaza dreapta de suficient timp).

    Nu imi plac cei care accelereaza cand cineva vrea sa ii depaseasca. Toti depasim si suntem depasiti. Observ tot mai des frustrarea asta a celui care e depasit sa se dea ‘cocos’ cand vede o masina in oglinzile retrovizoare. Asta face ca timpul necesar depasirii sa creasca. In cazul in care ar veni o masina din fata, tu ce crezi ca ar face cel implicat in depasire? Ar alege un impact frontal sau ar trage dreapta si te-ar acrosa?

    Esti prea nervos la volan si asta cumva iti distrage atentia.

    Un mare plus pentru persoana din dreapta.

  23. @ruhestand pai asta e „condimentul”, ce am pus eu, nu stiu cati isi recunosc greselile, eu am mai pus niste meltenisme de ale mele. Intradevar in multe am fost cu capul in nori. La cel cu usa in momentul in care a crapat usa am aruncat un ochi in oglinda sa vad daca am unde sa ma duc, cand am realizat exact am pus frana brusc, aveam cam 50-60km/h oi avea eu frane bune dar nu aveam ce sa fac decat sa ma rog sa nu il iau. El nici macar nu s-a uitat a deschis-o direct, in mai putin de o secunda.s-a intamplat tot, inca o data spun, desi am mai zis-o din fata calculatorului judeci mult mai usor, e mult mai simplu de criticat, in trafic totul se intampla mult mult mai repede.
    Faptul ca la prima faza m-am oprit aproape de el imi asumam o eventuala greseala ca ar fi fost vina mea, totusi am vazut, spatiu a fost, dar nu te poti uita doar la el, analizezi toate situatiile si pot sa spun ca m-a surprins faptul ca s-a oprit in loc abia ma miscam, 2-3km/h. Am mai avut un clip cu un taxi pe la unirii care a provocat multe controverse prin comentarii.

    @mosteaca, atat timp cat depasesti pe linia de tramvai poti sa iei toti stalpii frontal ca nu ma deranjeaza, cred ca la aia te referi. Noi suntem mai prosti ca circulam normal, stam in coloana si altii mai „soferi” cu dansa mai mare depasesc coloana pe linia de tramvai. In continuare am sa imi continui practicile de genu, si filmari pe tema asta o sa mai urc, daca ne nimerim in situatii de genu evita sa incerci sa te bagi in fata mea atunci cand tu iesi din coloana si ma depasesti pe linia de tramvai, daca iesi de pe stradute laturalnice tot respectul, te las sa intri.

    btw:Foarte bine a patit cel cu yaris.

  24. Nu ma refeream la nici un stalp, ma refeream la ideea sa ii zic ‘neinspirata’ de a accelera cand esti depasit (nu neaparat in situatia de aici).
    Strict din imaginile prezentate de tine, vad un drum cu 2 benzi, vad o masina in fata ta care se indeparteaza, vad o banda 1 libera, dupa care ocupata de niste masini parcate, vad un sofer care in cazul de fata are si o camera de filmat care e lent dar care devine dintr-o data ‘activ’ cand vede ca cineva vine pe linia de tramvai. Din calitatea filmarii nu imi dau seama daca intre liniile de tramvai si banda 2 e vreo linie continua, dar ma indoiesc.

    Art. 103 – Pe drumul public cu cel mult două benzi pe sens şi cu o a treia bandă pe care este amplasată linia tramvaiului lângă axul drumului, conducătorii de vehicule pot folosi aceasta bandă, cu obligaţia să lase liberă calea tramvaiului, la apropierea acestuia.

    Art. 119 – Conducătorul de vehicul care urmează să fie depăşit este obligat:
    a) să nu mărească viteza de deplasare;
    b) să circule cât mai aproape de marginea din dreapta a părţii carosabile sau a benzii pe care se deplasează.

  25. Ruhestand

    @bighi89: la partea cu depasitul coloanei pe linia de tramvai sunt de aceeasi parere cu tine…doar ca de data asta bizonul a fost suprem si a luat-o prin statie si pana la urma tot ati stat dupa el… 1-0 pentru el 😛

  26. @mosteaca Totul este descris pe larg aici, este acelasi drum. http://www.trafictube.ro/mersul-linia-tramvai/
    Strada este Barbu Vacarescu. Daca stau sa sap pe forum a pus o intrebare ics legat de marcajul longitudinal ce este prezent intre benzile de circulatie si linia de tramvai. Inainte de refugiu te rog sa imi spui ce semn are domnu care depasea pe linia de tramvai?

    ///Pentru a te documenta mai bine arunca un ochi aici http://www.trafictube.ro/forum/topic/este-permisa-circulatia-pe-linia-de-tramvai/page/2/, este si o petitie trimisa catre politia romana. Marcajul care nu se vede sau a fost acoperit e cel care delimiteaza de obicei acostamentele si este un marcaj de incadrare a liniei de tramvai. Asa ca daca mergi pe acolo mergi pe riscul tau, si poti sa iei toti stalpii.

    Marcajul trebuia sa fie cel de aici http://imageshack.us/photo/my-images/11/liniez.jpg/

  27. am zis eu ca e legal ca a trecut ala prin statie? eu ma refeream la situatia de pana la momentul ala.

    ok, te cred pe cuvant, nu am timp sa citesc toate comentarille de acolo. 🙂

  28. Am sa iti dau eu doar „cireasa de pe tort”, marcajele foarte rar se vad, motiv pentru care multi profita, si ajungi sa faci vreo 50 de minute sa traversezi tot Barbu Vacarescu ca in clipul pus de mine.
    http://postimg.org/image/56gccyr1x/

    //Nu imi caut scuze, dar in situatiile de genu reactionez mereu asa, si sunt multi care fac la fel ca mine si doar in situatia prezentata.

    • @bighi89: raspunsul ala spune ca poti sa treci peste pentru viraj, nu sa mergi de-a lungul. Aia inseamna „sa nu intre in gabaritul linie de tramvai”
      E la fel ca marcajul acostamentului. Ala nu e marcaj de delimitare a benzilor, ci doar iti permite virajul stanga sau intoarcerea peste el daca este intrerupt.

  29. Daca am zis prin comentarii ca ai voie sa mergi de-a lungul am zis gresit. Din cate vezi nu practic si nu incurajez.
    Am si spus ca este un marcaj de delimitare a liniei de tramvai si ca se intalneste la marcajul acostamentului.
    Eu unul nu imi aduc aminte sa fi zis ca e voie.

  30. verdenpom

    la ultima faza nu ma trageam nici de mi-o dadea pe surioara lui la o tura, nu ai nevoie de niste aripi noi, oglinda si usi?

  31. Aripa e ok, bara trebuie reparata ca i-am tras o gaura. Imi e mila de masina si nici nu am casco. Asa ca, casc bine ochii din toate punctele de vedere.

  32. verdenpom

    nu iti trebuie casco, ai filmarea si e destul, fie o faceti pe asigurarea lui ceea ce nu ii va conveni asta si iti va da bani ceea ce e si mai bine

  33. Stiu regulile, dar cine stie peste ce asigurator dau. Ultima oara cu allianz n-am avut nici o problema, in schimb reparatia a fost facuta la Eurial Ploiesti, mai exact trebuia revopsita toata bara spate, pe langa faptul ca si-au batut joc de mine, am stat vro 4 zile fara masina in conditiile in care mi-au zis ca las masina seara si o iau a doua zi seara. Dupa 4 luni a inceput sa imi crape vopseaua in zona unde am fost lovit, se vad urme cum unde am fost lovit, nici macar nu a fost finisat corect, iar in alte locuri sunt numai stelute formate din crapaturi(gen alea de gheata care se fac pe geamuri). Mi-a ajuns, incerc sa evit problemele de genu’.
    In conditiile in care m-am dus acolo avand o cunostinta in reteaua peugeot care se ocupa de vanzari etc.

  34. Franele sunt bune, dar daca sunt folosite asa, nu vor avea o viata prea lunga. Poate ca deseori e de preferat o franare chiar putin mai violenta unei tamponari si cu siguranta unui incident la trecerea pentru pietoni.
    Acolo pe Bd. B. Vacarescu nu mai sta Politia la „agatat”? Era unul dintre locurile lor preferate, in care-si gaseau destui clienti 🙂 Ultimul taxist, un mare dobi 🙂
    +

  35. Placutele spate au 50k, iar cele de pe fata sunt de cand am luat masina acum 2 ani, au si ele peste 50k, carne mai au, mai bine de jumate. Altii cu stil de condus agresiv le-au schimbat pe la 32k.Franele sunt folosite doar cand sunt cu capul in nori, de cele mai multe ori folosesc frana de motor, rezultand si un consum simtitor mai mic, as putea spune ca uneori e chiar nesimtit.
    Cum am zis, am surprins doar fazele de asa nu pentru a fi mai incitant clipul.
    Pe Barbu Vacarescu e teroare in ultima vreme…

  36. verdenpom

    +1 pentru frana de motor, dar din cate stiu eu daca nu e cdti cam poti face pipi pe frana de motor, la tdi preferam sa o scot din viteza si sa mearga 200 de metri pana la semafor in gol 🙂

  37. Nu e adevarat, chiar conteaza mult. Eu personal, pe serpentine nu folosesc frana, foarte rar, fie ca urc fie ca, cobor, apreciez o distanta cat sa-mi ofere posibilitata sa controlez masina din acceleratie, chiar daca cel din fata franeaza, cat sa nu ma faca sa apas frana, in oras nu o calc inutil, iar pe zapada face minuni. Frana de picior in 80%din cazuri o folosesc impreuna cu frana de motor.
    Consumul, franele imi multumesc mai tarziu. cu 13-14 litri la pompa am facut Ploiesti-Cheia-Brasov(cu ceva plimbari in interior)-Gura diham-Ploiesti-Bucuresti 310km in total, viteza medie a fost de 47km/h, opriri au fost cel putin 2 sau mai multe in fiecare oras, 3 persoane in masina.

  38. +2 pentru frana de motor! Insa folosita excesiv uzeaza prematur transmisia (nu e la valabil pentru automatele cu invertor de cuplu) si atunci e mai ieftina o pereche de placute de frana 🙂

  39. Stai ca pe asta cu uzatu’ prematur nu o stiu. Cat de mult dauneaza daca eu la 60-70km o las in a 3(am cam2000- 2300 de ture) pana ajunge la o turatie anume, dupa ureche, si atunci o scot din viteza. In al doilea rand indiferent de situatie mai intai calc frana si apoi ma intind dupa ambreiaj, „defectul” s-a intins si la alte activitati si mi-a intrat in reflex, pe prietena tot asa am incercat sa o invat sa conduca, avantajele pot fi intre viata si moarte in cazurile extreme(pentru tine/pietoni sau altceva).
    //Probabil m-am exprimat un pic gresit cu frana de motor, dar mi-a intrat in reflex sa o zic asa, mai pe indelete o las in viteza de cele mai multe ori.

  40. verdenpom

    frana de motor se si numeste; uzura de la frana de motor nu am auzit pana acum, mai degraba rupe motorul si cutia forjeala de la relanti sau forjatul prin oras sau retrogradari continue pentru frana de motor(ceea ce mi se pare o prostie, o singura treapta e destul pentru frana de motor)

  41. Nici eu n-am auzit de probleme din cauza asta, eu o las sa curga de cele mai multe ori. Cand am zis frana de motor nu m-am referit ca retrogradez etc. Doar o las in viteza sa curga cat mai mult si asta n-o fac pentru ca as avea consum 0 cum se lauda unii :lol:.
    Distanta de franare e mai mica atunci cand masina e in viteza decat atunci cand e pe liber.

  42. Mircea Duman

    ti-a spus omul mai sus ca franele sunt bune, atentia nu. l-ai contrazis in comentarii, dar in clip mainile tale ai scris ca ai fost „IAR visator”. e ceva diferit?

    R: Nu inteleg exact la cine ai facut referire. Exemplul era de „asa nu”, gen cascati ochii si nu faceti ca mine.

  43. verdenpom

    Adevarat, la vechiul dti chiar puteam spune ca era mai econom sa o las sa curga de la 60 pana unde o ducea gravitatia, dar cu cdti de la 58 kmh pana la 1300 de turatii merge in frana de motor(sub 1300 de ture deja incepe sa alimenteze 0.3-.04 l%) si abia apoi pe liber.

  44. N-am dat importanta, consumul oricum nu este 0, din cauza asta multi se si plang de consum ca apar diferente intre cb si pompa.

  45. @verdenpom Nu e indicat sa o scoti din viteza inainte de a opri definitiv. Nu sunt de acord cu asta, daca e nevoie sa faci vreo manevra, esti mort. Nu procedati asa, mai ales daca coborati o panta!

    @bighi89 Cand am vorbit de uzura care poate apare la transmisie, m-am referit la retrogarea in treapta inferioara pentru frana de motor 🙂 Volanta, ambreiajul si cutia (manuala) lucreaza la momente de torsiune exact contrare. Daca se exagereaza, in final se va defecta ceva din „lantul” asta. Cred ca e mai bine pentru amandoua, sa se faca cumva un compromis intre utilizarea franei de serviciu si celei de motor.

  46. M-am gandit eu ca despre asta e vorba. Nici vorba de asa ceva, eu nu prea retrogradez doar de dragul de a face frana de motor, doar o las sa curga in viteza pana ajunge pe la 1500 de rotatii in a 4 si a 5 si in treptele inferioare pana aproape de 1000 cand pot, e deajuns, rulmentul de presiune scartaie de 2 ani, volanta bate si ea un pic, o simt in pedaua de ambreiaj, discul e foarte ok, nu patineaza nu face figuri.

  47. verdenpom

    da gelule adevarat la ~30 kmh cat are treapta 3 pe la 1300 de ture pot calca toti bizonii cu biemvieuri; clara treaba… si niciodata nu retrogradez la frana de motor, exceptie facand treapta 2 cand cere treapta 1

  48. La ultima faza nici nu mai trebuia specificata etnia, faruri „afumate”, numar de inmatriculare sugestiv. +

  49. Pe linia de tramvai nu au voie sa te depaseasca (faza bonus), pe dreapta nu (faza cu taxiul)… deci toti ar trebui sa mearga fix cu viteza ta, in spatele tau (sa se circule pe un singur fir, in forma de carnat, fix pe mijloc, pe bulevarde cu 2+1 benzi).

    La faza cu linia de tramvai erau 2 benzi + linia de tramvai, tu mergeai relax, pe mijlocul tarlalei, l-ai vazut pe ala ca se grabea (treaba lui de ce, poate avea pe cineva la pat, o blonda de ex.) si s-a trezit spiritul de justitiar in tine.

    Taximetristi, sunt cum sunt, dar oamenii aia incearca sa manance si ei o paine, daca nu ar avea un pic (unii mai mult) de tupeu… n-ar mai merge nimeni cu taxiul (eu circul destul de mult cu taxiul, nu-i draq chiar asa de negru). Daca luai piciorul de pe acceleratie se baga in fata ta fara sa simti, daca accelerai putin, se baga in spatele tau, la fel, fara sa simti, da’ justitiarul din tine a zis NU, pe aici nu se trece.

    Relax! Nu-i concurs cu premii (cine „blocheaza” cati mai multi tupeisti)

  50. Poate si eu aveam oole umflate si asteptam sa ajungem acasa(eu si prietena).Ai stat mult sa te gandesti? Daca vrei sa mergi neregulamentar esti invitatul meu sa iei un stalp, un copac etc dar nu pune in pericol viata altora.Daca ne grabim hai sa incalcam regulile de circulatie ca nu putem sa mergem cu viteza legala nu? Ai aruncat un ochi prin comentarii? Ai vazut macar ce se intampla pe strada aia zi de zi? Stii cum e cand astepti gm de minute sa iesi din bucuresti din cauza unora ca ei pe care politia nu ii baga in seama?
    La ala cu taxiul ce sa ii cer? Lasal frate sa se bage in fata mea fara semnal ca asa e corect nu? Ce atata graba pe mine ca nu ma asteapta o blonda in pat. Trebuia sa o calc cand el imi taia calea fara sa ii pese, pai da-o in masa de masina pot sa stau pe la asiguratori si pe la serviceuri. Eu nu-mi castig painea din taximetrie asa ca eu n-am voie sa fac manevre ilegale si acum ce dracu atatea semnalizari, ma bag in fata la lume si ma urc cu picioarele pe frane, poate scot si eu un ban de la un amarat care isi castiga painea din soferie si are nevoie de permis, deh n-a pastrat distanta nu?
    //ala cu yaris daca m-ar fi depasit doar pe mine nu ma deranja dar cand depaseste n masini parca nu-ti mai vine sa il lasi. Si la ala cu taxiul stiam ca urmeaza sa se bage in fata mea, dar atat timp cat nu a dat semnal putea sa se duca si pe trotuar ca eu nu-l lasam.

  51. @bighi89, in filmul asta cred ca cred ca doar pe tine te-am vazut ca „pericol” (era sa intri-n ala de a oprit, era sa te urci pe pieton… nu e o lauda ca stii sa franezi, e o lauda cand nu atingi frana).

    Revenind la ala pe linia de tramvai, daca tu-ti continuai drumul ca si pana atunci (fara sa-ti pui ambitia cu el), ala intra-n fata ta, fara sa te intarzie de unde (nu) te grabeai si nu punea pe nimeni in pericol. Asa, ai vazut ce a iesit iar tu ai castigat… nimic (dimpotriva, daca-l lasai sa intre-n fata ta, aia faceau stanga mult mai repede si toata lumea ajungea mai repede si mai relaxata acasa).

    Si nu, nu am citit comentariile (in care ti-au mai spus cativa acelasi lucru) si habar nu am cum e sa mergi prin Bucuresti pt. ca nici n-am permis, eu merg pe jos sau cu taxiul.

  52. In cazul asta nu ai de unde sa stii exact ce se intampla la volan. Daca as urca lucrurile celelalte, care le evidentiezi tu ca e o lauda, ne-am plictisi uitandu-ne. Ok ai ceva de invatat de aici bine, nu ai nimic de invatat iarasi bine. Eu unu mi-am recunoscut greselile cum am mai urcat clipuri care mergeau incadrate la categoria „asa nu” am sa mai urc si de acum incolo.

    Daca pentru cel cu yaris-ul si multi altii care ii dor in cur de regulile de circulatie si le sfideaza in ultimul hal nu merita sa am bunavointa. Uite ca in momentul ala mi-a scapat piciorul pe acceleratie, sau nu spuneam cu adevarat ce am gandit si facut, doar lasam clipul cu o coloana sonora, nu aveai habar de ce s-a intamplat si ati fi zis toti ca uite ce bou a fost ala, asa ii trebuie etc.
    Deci nu totul se rezuma la a incalca regulile. In caz de accident nu m-as fi simtit vinovat moral, as fi oprit si as fi facut orice era posibil sa iasa vinovat cel cu yaris-ul.

    Atunci cand tu spui ca daca ala se grabea si incalca regulile e oarecum ok, inseamna ca ar trebui sa iti pui cateva semne de intrebare in cazul in care vrei sa dai de permis.
    SI daca merge regulamentarsi ramanea in coloana cu 5 masini in urma sau cate era, ar fi ajuns toata lumea relaxata. Am mai spus prin comentarii, incalci regulile, fa-o pe riscul tau. El nu avea ce sa caute pe acolo din punct de vedere legal, nu pentru ca am zis eu.

    // nu cred ca mai e cazul sa iei in seama prima parte din comentariu.

  53. @bighi89 Colegul @carco era doar putin ironic:
    „habar nu am cum e sa mergi prin Bucuresti pt. ca nici n-am permis, eu merg pe jos sau cu taxiul.” Vezi aici: 🙂
    http://www.trafictube.ro/author/carco/
    Chiar ma intreb cand va iesi din pauza si va posta din nou 😀

  54. Am uitat ca si el posta, dat fiind ca n-a mai facut-o de mult mi-a disparut imaginea numelui din cap. Am si editat mai devreme „nu cred ca mai e cazul sa iei in seama prima parte din comentariu.”
    Cand am postat am postat de pe telefon si de acolo nu prea m-am uitat cui am raspuns, cand am ajuns la birou am vazut pe un ecran mai mare si am inteles ironia.

  55. Bai frate… Mai ascult-o pe prietena/sotia ta si condu mai domol, fii mai intelegator si cu ochii la trafic, nu la stele.

  56. In Bucuresti, am avut parte de doua tipuri de calatorii ) (pe strazile din Bucuresti) : cand conduceam eu, mergeam linistit, intr adevar faceam cu 10 minute mai mult, dar nu intampinam nicio situatie teribila in trafic, nu taiam benzile deranjant nu ma suiam peste linii de tramvai sau peste delimitatoarele alea de cauciuc etc.; situatia 2, cand conduceau prieteni din Bucuresti, grabiti tot timpul, panicati ca nu ajung la timp (desi mergeam la un suc) si cu o constanta dorinta de a incurca traficul ca sa ajunga ei mai repede. Imi statea inima cat un purice cand eram cu ei ) caci orice era o provocare. Le ziceam sa o lase mai chill, ei imi ziceau ca eu nu stiu sa conduc prin Bucuresti ( un fel de ” It’s a Jersey thing” ). Unele peste altele, cred ca te schimba capitala si te face sa te enervezi mai repede, mai ales cand stai mult prin trafic.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!