Ghid de urmarire a marcajelor

Adăugat de RebounD11
Raportează ca șters! 130

Pentru ca au fost atatea discutii despre cat de „proaste” si „greu de urmarit” sunt marcajele din un clip anterior m-am gandit sa pun un clip explicativ, din perspectiva celui care e primul la semafor, pentru o vedere clara.

Nu am mai pus indicatorul si marcajele de obligare, ele erau perfect vizibile si in clipul original. Pentru cei cu memorie scurta sau noi pe aici am pus clipul mai sus in descriere si apare linkul si pe video.

7 comentarii

  1. Dar cu mizeria aia de indicatoare de pe stalpi, min. 0.16 – 0.17, alea de obligare, ce vor să zică?

    • Sunt subiectul unor sesizari… nu sunt subiectul clipului, dar esti primul care le observa desi e al 4-lea sau 5-lea clip recent cu intersectia asta.

  2. secțiunea verde de la final (banda pe care ești) este greșită, pentru că susții că pe drumul acela la dreapta este b2, când de fapt acolo sunt 3 benzi,

    • Si ce e gresit?

      De pe B2 unde sunt eu, pot merge peste tot unde e verde: B1 inainte, B2 sau B3 spre dreapta. Sunt 2 benzi care fac dreapta pe un drum cu 3 benzi doar una din ele fiind ghidata pe ambele parti.

    • convenabil să alegi să crezi că de unde mergi tu poți merge peste tot, dar cel de pe banda alăturată, care are la fel de mult drept (cel puțin din punct de vedere geometric), nu poate

      de fapt avem o simplă dilemă: cum împărțim un drum de 4 benzi în două drumuri de 3 benzi. ca să nu existe conflict, ori b2 ori b3 trebuie aleasă ca bandă privilegiată

      din configurația intersecției, eu aș fi permis primelor 3 benzi să se păstreze dreapta și numai 2 la stânga
      deci b3 să fie banda de pe care să se poată urma orice direcție. înțeleg că este b2 asta, dar nu mi se pare intuitiv (repet din geometria intersecției)

    • Geometria nu ar trebui sa bata legislatia… convenabil, neconvenabil nu eu am desenat marcajele, doar prezint cum ar trebui respectate.

      „din configurația intersecției, eu aș fi permis primelor 3 benzi să se păstreze dreapta și numai 2 la stânga
      deci b3 să fie banda de pe care să se poată urma orice direcție. înțeleg că este b2 asta, dar nu mi se pare intuitiv (repet din geometria intersecției)”

      Deci consideri fluxul spre dreapta mai important decat cel spre inainte si stanga combinate… bun, sa stii ca cred ca cei care merg inainte si cei care merg spre dreapta sunt comparabili ca numar, poate un pic mai multi spre dreapta. Dat fiind faptul ca propunerea ta ar forta autobuzele care au plecat dintr-o statie relativ apropiata sa schimbe de pe B1 pe B3 daca vor sa isi pastreze linia apoi sa schimbe inapoi spre banda pe care merg eu ca sa poata sa ajunga in statie si ar duce si la alte conflicte mai in fata nu pot fi de acord cu ea.

  3. RebounD11, iti apreciez enorm rabdarea de a le explica… unora… niste chestii cat se poate de logice…… 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!