Adaugă comentariu

4 comentarii
  1. Se zbat sa depaseasca, sa se strecoare pt ca la final sa ajunga cu maxim 5 m mai devreme decat ar fi ajuns daca mergeau normal.

    • Depasitul din scurt si mersul in stilul supozitor, duc de foarte multe ori la accidente urate. Pe drumul de intoarcere, inainte de podul care era in lucru, a fost o tamponare in lant in care au fost implicate 4 masini. Oare de ce? Unul se grabeste si depaseste 2-3 masini, ca la repliere sa vada ca are coloana oprita si ia ghici. TRage dreapta sa intre in spatele coloanei stationate si franeaza brusc. Aici intervin distantele parcurse si timpii de reactie. PRimul de dupa el, franeaza si se opreste, al doilea, din cauza mersului la aspiratie, cu ceva noroc, opreste la limita. Al treilea desi franeaza violent, cu foarte mult noroc, se opreste la fir de par de cel din fata. Ce face al patrulea? Le da adunarea la toti! De ce? Pentru ca nu sunt capabili sa respecte regula celor 2-3 secunde.

    • Bine, mai sunt si dobitocii aia (in ultima vreme i-am gasit/m-au deranjat mai mult pe autostrada) care nu respecta distanta aia pe care ti-o lasi tu fata de cel de dinaintea ta si se baga intre voi.
      Sambata dimineata, autostrada spre mare, aglomerat dar se mergea decent. Pe B1 cum 90-110, B2 minim 140. Cam asta era fluenta. Ei, evident ca la 140+ si distanta fata de urmatorul trebuie sa fie de cativa zeci de metri si incercam sa o tin (mai ales ca trecusem deja de 2 tamponari, dintre care una foarte naspa). Pai ce, puteam de berbeci? Mereu se gasea cate unul sa se bage la limita desi ar fi putut sa se bage lejer DUPA mine.

Vezi si...