Camera auto Xiaomi Dash Cam 1S

Produs din oferta Xiaomag.ro

319,00 lei

319,00 lei

Vezi detailii

Te grabesti? Ia 311!

Adăugat de Ruhestand
Raportează ca șters! 106

Oare e normala o astfel de atitudine la un om care are zilnic sute/mii de oameni in responsabilitate?

Raspuns RATB:

Ca urmare a reclamatiei dumneavoastra prin care ne semnalati comportamentul neadecvat al unui angajat RATB, conducator auto pe linia 311, va aducem la cunostinta ca respectivul angajat a fost identificat.

 Preocupata de eliminarea oricaror abateri comportamentale, conducerea Regiei are in atentie astfel de comportamente, care produc neplaceri cetatenilor si afecteaza imaginea RATB.

Conducatorii de vehicule RATB sunt permanent instruiti pentru a respecta cu strictete regulile de circulatie si toate mijloacele de semnalizare intalnite pe traseu, cu mentiunea ca, avand in vedere raspunderea pe care o au pentru securitatea  calatorilor transportati si a tuturor participantilor la trafic, sunt obligati sa se adapteze permanent la conditiile de trafic. Pentru a preintampina situatiile de genul celei reclamate de dumneavoastra, conducatorul auto a fost atentionat sa acorde mai multa atentie la efectuarea manevrelor in trafic pentru a evita accidentarea calatorilor si a celorlalti participanti la trafic.

Personalul RATB este unul specializat, profesionist, care isi asuma raspunderea pentru siguranta si integritatea a milioane de calatori. In fiecare sedinta lunara de instruire cu conducatorii de vehicule sunt dezbatute aceste aspecte, legate de obligatia abordarii unei conduite corecte in trafic, care sa asigure evitarea oricaror pericole pentru calatori si circulatia rutiera in general.

Cu toate acestea, intrucat intelegem natura sesizarii dumneavoastra menita sa aduca o imbunatatire a serviciilor RATB, va aducem la cunostinta ca s-a procedat la prelucrarea sesizarii dumneavoastra cu toti angajatii, in acelasi timp fiind luata masura atentionarii celor ce deservesc aceasta linie pentru a respecta cu strictete prevederile legale si regulamentare pe parcursul desfasurarii cursei, conform prevederilor Codului Rutier si regulamentelor interne RATB.

Pe aceasta cale, va multumim pentru increderea acordata prin comunicarea celor constatate de dumneavoastra si va asiguram ca aceasta sesizare va duce la imbunatatirea calitatii serviciilor oferite de catre institutia noastra.

Ori de cate ori veti avea o remarca sau o sugestie privind serviciile noastre, va rugam sa ni le comunicati, va stam in continuare la dispozitie.

Ce mai caută lumea:
  • www masina 311
  • la ce ora iese 311 pe traseu
  • legea prim care taximetristi pot folosi liniile RATB

47 comentarii

  1. Probabil acest sofer a fost vatman in trecut

  2. trimite si tu filmarea la ratb.

    • galadragos

      Ca sa ii dea un bonus.

      Autoritatile nu fac nimic la oamenii bazati.

  3. 1-Mers inainte de pe obligatoriu stanga (0:15). 2-Schimbare banda de mers fara semnalizare si asigurare prealabila (0:18). 3-Incalcare semn „viraj interzis la stanga” (1:40). Bonus:abatere de la traseu.Asta merita „predat” (pe un CD) la Circulatie si la el la firma.Asteptam si noi urmarile acestui demers,in cazul in care il initiezi.Daca da,succes !Plus

    • ti-a scapat faptul ca atunci cand noi plecam la culoarea verde el aproape ca paraseste intersectia…deci, desi nu se vede pe clip, se subintelege ca s-a cam furisat pe rosu…

  4. Auuu. Ia sa scarmanam noi dupa nite mailui de la RATB Exploatare.

  5. @toata lumea de mai sus: am facut sesizare pe site-ul RATB si le-am oferit si link catre clip. mi s-a dat un numar de inregistrare…o sa astept un timp (nu stiu ce termen au pentru reclamatii) dupa care ii voi intreba in caz ca nu primesc vre-un raspuns intre timp.

    • am facut si eu o sesizare cu ceva timp in urma…au raspuns cam dupa 3 saptamani! raspunsul a fost ceva standard….daca se dovedeste ca a facut abuz va fi sanctionat bla bla bla

    • cu material video in spate, un raspuns de genul „daca se dovedeste…” mi se pare mai degraba bataie de joc decat raspuns standard…

    • orice reclamatie,cerere,etc,oriunde e depusa,are trebui raspuns in max 30 zile,conform legii

  6. robwin_75

    Ce raspuns sa dea , nu vedeti ca sunt in faliment ( aproape ) ? La ce conducatori au asa si soferi !!! Poate transporta cartofi …

    • Partea interesanta e ca la angajare sunt ultraverificati . Doar cu recomandare.:)

  7. taia-mi-as ceapa, asta e chiar tampit. ce o fi vrand sa economiseasca din moment ce are program fix la munca?! 🙂

  8. mariusikk

    din surse sigure iti spun ca autobuzele (vehiculele care apartin serviciului de transport public, recte RATB) pot merge pe linia de tramvai.
    Discutia principala este ca acolo la Iancului el vireaza stanga. in conditiile in care trebuia sa o ia pe breteaua din dreapta si apoi sa vireze stanga.

    • linia de tramvai e cea mai mica problema…gandeste-te ca el are statie la intersectie cu Maior Coravu (National Arena)…de acolo a sarit toate benzile sa se bage pe aia de stanga ca sa mearga inainte…apoi la urmatoarea intersectie a facut stanga pe unde nu avea voie…si 3 sferturi de intersectie a trecut-o pe rosu…
      cat despre linia de tramvai…o fi avand voie sa mearga pe ea, dar nu stiu daca are voie sa treaca si prin statie…

    • mariusikk

      are voie sa faca chiar si statie la refugiu

      dar cum spui si tu problemele lui de taiat de benzi cu ditai namila si cu calatorii in spate sunt inacceptabile

    • @mariusikk – din surse sigure iti spun ca legea e una si e aceeasi pentru toti. Termina cu aberatiile. Nu esti la prima.

    • @Kor: nu stiu daca e o lege scrisa sau nu (referitoare la autobuzele pe linia/in statia de tramvai), dar stiu sigur ca la Piata Sudului, de cand s-au scos tramvaiele, autobuzele au traversat intersectia pe linie (pana sa blocheze centrul de tot) si au oprit si in statie…
      in ceea ce priveste regulile de circulatie…semne, marcaje, semafoare etc…aici nu cred ca-si are rost vreo discutie

    • mariusikk

      @Kor cu tot respectul dar daca nu ai cunostinte despre regulile RATB te rog sa nu mai comentezi aiurea. Eu am explicat ce stiu de la cunostinte care lucreaza pe autobuze RATB, tocmai pentru ca deschisesem discutia aceasta nu cu mult timp in urma.

    • mariusikk

      Poate cu mersul pe linia de tramvai o pot face in anumite conditii nu stiu exact care, insa statie in refugiu de tramvai iti spun sigur, vezi si cazurile liniilor naveta cu 6 in fata, gen 634, care inlocuia tramvaiul si facea statii in refugii.

    • Doar in anumite conditii. Care nu erau intrunite in acest caz.
      Sa nu discutam de eficienta franarii pe linia de tramvai.

    • Autobuz = Autovehicul ≠ Tramvai
      Soferii de autobuz sunt obligati sa respecte codul rutier. (iti spun din surse sigure … codul rutier)

    • @destroyerul: Si tramvaiul este autovehicul, se autopropulseaza. Auto-vehicul. Bicicleta e vehicul, caruta e vehicul.
      Daca vrei sa le diferentiezi pe alte clase, poti asa: Autoturism, autoutilitara, autobuz, tramvai, etc etc.
      Sper ca ai prins ideea.
      Zi faina.

    • @1nDeeD: eu cred ca ai inteles singur ideea

    • Iete ca din 2014 tramvaiul nu se mai autopropulseaza. Nici tractoarele 🙂
      modificat prin Ordonanţa nr. 21/2014
      6. autovehicul – orice vehicul echipat cu motor de propulsie, utilizat în mod obişnuit pentru transportul persoanelor sau mărfurilor pe drum ori pentru tractarea, pe drum, a vehiculelor utilizate pentru transportul persoanelor sau mărfurilor. Vehiculele care se deplasează pe şine, denumite tramvaie, precum şi tractoarele agricole sau forestiere nu sunt considerate autovehicule. Troleibuzele sunt considerate autovehicule;

    • Dintotdeuna tramvaiele au avut un statut oarecum aparte in legislatie. Iar tendinta, normala de altfel, si cu care sunt perfect de acord, este de a le izola cat mai mult liniile lor de benzile celorlalte vehicule, pentru a face din tramvai un mijloc rapid si sigur de transport in comun. Nu va mai bagati pe liniile de tramvai cand nu aveti dreptul!

  9. @Ruhestand Mai bine pe jos 🙁
    +

    • o iei pe jos…si da un grabit d’asta peste tine 😀

    • mariusikk

      Eu totusi cred ca pasagerii au fost multumiti mai ales daca era ora de varf, caci probabil au ajuns mai repede decat daca ar fi luat un taxi 🙂

    • @mariusikk: la cum era traficul la ora aia, pentru Bucuresti l-as numi chiar „lejer” 🙂

  10. bagatordeseama

    OFFTOPIC: Spune-mi te rog ce post de radio asculti.

  11. Daca B1 a devenit parcare, autobuzul devine si el tramvai 🙂
    +

  12. Este fix pierdere de timp,eu am trimis o reclamatie referitoare la un sofer R.A.T.B. care desi avea CEDEAZA TRECEREA pe banda care venea el(vezi iesire Pasaj Bucur-Obor sens Lizeanu) mi-a intrat in fata obligandu-ma sa franez violent,m-am dus in dreptul lui sa-i cer socoteala,cam ce credeti ca facea el,vb la telefon desi autobuzul era plin cu pasageri si urma sa opreasca in statia Lizeanu,cea din dreptul fostului cinema ??? actualmente club Bellagio,mi-au spus ca se vor lua masuri administrative,ce credeti,la vreo 2 zile aceasi locatie,acelasi sofer,acelasi autobuz,aceasi manevra,adica iau facut fix frectie la picior de lemn…

  13. Slashu Marius

    iti pot spune ca Elvetia, care au poate cea mai buna retea de transport public din europa, autobuzele circula pe banda de tranvai si au si aceasi statie comuna cu tranvaiul, plus ca la multe intersectii au semafor separat (galben intermitent) in timp ce autoturismele personale au rosu.
    si la noi in mod clar au dreptul sa circule pe linia de tranvai care este banda dedicata ratb

  14. Nu stiu cum e in Elvetia. In Romania ma tot uit in lege si nu gasesc nimic similar. Exista benzi dedicate transportului in comun semnalizate si marcate ca atare. In principiu, insa, nu se refera la tramvaie ci la autobuze, trolee, eventual microbuze de transport in comun si taxiuri. Nu e cazul in clipul de mai sus. Linille de tramvai sunt, in general, separate de suprafata carosabila ori cu o linie discontinua specifica, ori cu linie continua si/sau cu borduri sau popici flexibili. In primul caz poti vira la stanga sau intoarce (daca nu exista nicio alta inderdictie). In al doilea caz pur si simplu nici un vehicol, inclusiv autobuzele, n-au voie sa intre pe linia de tramvai. Iar acolo unde e permisa folosirea liniei de tramvai ca banda, permisiunea nu e discriminatorie, o pot folosi toti. Daca gasiti voi altceva in lege, va rog, v-as ramane indatorat daca mi-ati arata, pentru ca as invata ceva nou.

    • cam asta voiam sa zic si eu…doar ca in mai putine cuvinte 🙂

    • @Ruhestand – uneori e necesar sa folosesti mai multe cuvinte, pentru ca te pomenesti cu niste afirmatii bizare, scoase din burta sau din putul gandirii, si atunci tre’ sa vii si tu cu minimum de argumente 🙂

  15. Autobuzele au voie sa circule pe linia de tramvai (daca pe acea portiune este interzisa circulatia autovehicolelor) doar in cazul in care inlocuiesc un traseu al unui tramvai, altfel, nu au ce cauta pe linia de tramvai si in statia de tramvai.

    • Nu. Nici macar atunci. N-ai sa vezi autobuz oprind in pozitia unui tramvai, intre refugiile unei statii de tramvai, pentru simplul motiv ca nu e loc. Statiile provizorii ale unui autobuz care suplineste temporar absenta unui tramvai se fac normal, pe b1, undeva in zona.

    • @Kor: nu stiu dupa ce reguli circula RATB-ul, dar sigur 634 oprea la Piata Sudului (pe Calea Vacaresti)la refugiul de tramvai iar intersectia o taia fix prin mijloc pe linie…si n-am vazut politist sa-l traga pe dreapta…

    • Cand sunt lucrari de reabilitare a cailor de rulare, sau mai stiu eu ce, evident ca, temporar, autobuzul care suplineste tramvaiul poate opri oriunde crede de cuviinta administratorul drumului sau / si Serviciul de circulatie. Dar astea sunt cazuri extreme. Nu poti pune o exceptie pe post de regula… 🙂

  16. pentru curiosi: am adaugat la descriere raspunsul primit de la RATB

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.