It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Ce-i greșit?

Adăugat de Toto
Raportează ca șters! 16

1. Dormea mai bine ca mine, am zis sa-l „fac” pe b1; manevra urmatoare a fost aproape sigura, fiind deja destul de departe de camioneta incat sa pot intra pe b2.

2. Nehotarat, cred.

3. Da’ ce-am facut, sefu’?

4. Numa’ ce iesisem din parcare (de pe b1), dupa o asigurare pertinenta, zic eu (liber aprox. 70m, pana la prima intersectie – masurat pe Google maps 🙂 )

12 comentarii

  1. Secunda 11: traxiurile nu sunt transparente. Puteau masca un pieton.
    Secunda 12: schimbarea benzii de mers fara asigurare. Cea mai ninspirtaa alegere.
    Ala cu dubita stia el ce e o ardea pe banda aia Pentru vizibilitate.

    • De unde stii ca nu s-a asigurat ?
      Faza cu Golful nu mi se pare ASA DE GRAVA, s-a tras pe dreapta cat a putut de repede avand in vedere ca drumul e peticit varza.

    • Sunt complet de acord cu posibilitatea unui pieton mascat de taxiuri, cat despre duba care mergea foarte încet, trecusem de ea și deja semnalizam când am tras de volan, nu spun ca a fost o asigurare bună (pentru ca nu a fost chiar asigurare ce am făcut eu acolo), dar era destul loc intre noi cat sa intru pe b2.

  2. Un Sfat Schimba camera fa o investie.Noaptea cu asta nu se vede in filmare cu siguranta.

  3. 0,41- Oprirea este imobilizarea voluntară a unui vehicul pe drumul public cu o durată de până la 5 minute.
    Are avariile puse nu stii daca nu are o problema.
    0,44- Nu se consideră oprire:
    – imobilizarea vehiculului atât timp cât este necesar pentru îmbarcarea sau debarcarea unor persoane, dacă nu se perturbă circulaţia pe drumul public respectiv;
    Se vede clar ca cineva a coborat din masina

    • Insa circulatia este perturbata prin obturarea vizibilitatii celorlalti participantilor la trafic. Poate fi chiar daunatoare o astfel de ” oprire „…pentru unii asupra sanatatii…iar pentru altii asupra libertatii…

    • @nickart, tu esti altul care interpreteaza totul in favoarea lui?

    • 0:41 – Oprirea este interzisa, dar poate avea o problema, nu neg.
      0:44 – Este o parcare chiar dupa colt ori vedem la 0:36 pe cineva iesind din dreapta (care poate nu vede mare lucru cand ajunge-n drum). Era necesar sa opreasca fix in dreptul intrarii in cladire in conditiile astea?

  4. @leon, circulatia rutiera se face dupa legi si reguli nu dupa ureche, daca legile sunt bune sau rele se poate discuta.
    Sa analizam situatia in cauza: 1. Cel cu avariile pornite daca nu face abuz si chiar are o problema, rezolvare este un pic de durata.
    2. Cel cu masina alba, in maxim 2 minute problema trebuie sa dispara, daca se respecta articolul specificat de mine.
    3. „circulatia este perturbata prin obturarea vizibilitatii” dupa logica asta daca un TIR merge in fata ta si-ti optureaza vizibilitatea inseamna ca perturba circulatia?

  5. Schimbare de directie se face dupa semnalizare si … 50 m ?
    Tasul de volan e cea mai neinspirata manevra.
    Apreciam mult mai mult catzarat pe frane, calxon si oprit la 2 cm de bizon, cat sa si se vada toate plombele pe camera. Putina adrenalina si baga la cap altfel.
    Daca ala scapa ambreiajul, poc in usi.. etc.. urat.

    • Voi lua clar in calcul ce-mi spui aici… Inca strang puncte experienta in trafic, sunt c8chil. 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!