It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Grindină de vară pe A2

Adăugat de Tibike
Raportează ca șters! 228

*primul post*

 

O grindină scurtă „de vară” pe A2, ~km40, 15.05.2014.

Ce mai caută lumea:
  • conditii dauna totala grindina
  • cum protejezi masina de grindina

31 comentarii

  1. Masina a fost avariata de la grindina?

  2. @cipoc – Din ce am constatat până acum, nu.

  3. LoseControl

    Esti sigur nu s-a infundat tabla pe ea?
    Eu pe masina mea am gasit multe ‘puncte infundate’ dupe o gindina ca aceea:D

  4. @LoseControl depinde si de masina 🙂

  5. pinguinu nuclear

    singura solutie sa iti protejezi tabla, cand cade grindina, este sa accelerezi. La peste 120 Km/h grindina nu mai are putere sa infunde tabla, oricat ar fi de mare si de deasa. E mai greu prin oras, dar in principiu se poate.

  6. @pinguinu nuclear – prefer să risc tabla 😀

  7. Evitam sa infundam tabla dar riscam sa dam dauna totala, atat masinii, cat si pasagerilor, asta in cazul in care teoria ar fi adevarata. UaU!

  8. @pinguinu nuclear E foarte buna ideea, mai ales cind vrei sa schimbi parbrizul….

  9. @ jeanbart…parbrizul si dintii :))

  10. pinguinu nuclear

    efect garantat la motociclistii fara casca dar cu tricou naic si la decapotabile.

    @Tony – dar nu te pune nimeni sa razi cand faci asta. Esti serios.

  11. Ah, deci de la grindina am eu toate punctele alea de pe masina 😡

    Sa scuzati gluma proasta, dar lipsea un MAI sa va dea amenda ca n-aveti cauciucuri de iarna pe carosabil acoperit de zapada/gheata.

  12. Intrebarea este: de ce ati pus avariile daca nu v-ati oprit? Nu aveti ce face? Pui avariile cand te opresti nu in mers. Poate induce lumea in eroare si + pe grindina aia eu as fi oprit pe banda de urgenta.

  13. @verdenpom: anul trecut am prins si eu ceva similar pe drumul Pitesti – Slatina. In conditiile alea de vizibilitate f. scazuta, ma ajutau teribil avariile celui din fata sa ii identific pozitia.
    In ceea ce priveste opritul pe partea dreapta, am avut si eu aceeasi dilema. Sa opresc si sa astept sa treaca nebunia, marind perioada cat eram ‘bombardat’ si riscand sa ma faca pupe unul din spate sau sa ma tarasc si sa scap dracu’ de acolo cu riscul sa raman fara parbriz sau mai stiu eu ce. Am ales varianta 2 si dupa 15 minute era soare si carosabil uscat.

  14. Sa te pupe unul din spate pe banda de urgenta? Mai degraba te-ar fi pupat in potop, eh si fara parbriz. Nu stiu ce e mai rau, sa mergi cu 40-50 + viteza grindinei sau sa stai pe loc si sa te loveasca doar grindina, hmz sau voi intrati pe banda de urgenta cu 100 de km pe ora?

  15. @verdenpom: am zis ca eram pe drumul Pitesti – Slatina, nu pe autostrada. Nu exista banda de urgenta pe acolo. 🙂
    Nu stiu ce e mai bine, pana la urma e decizia fiecaruia. Acolo, ‘la cald’ stii si tu cum e.

  16. @verdenpom – Am gândit la fel ca @MosTeaca mai sus.

  17. Si eu stiu daca mergi cu mai putin 60 km/h pe autostrada pui avariile, in aceste conditii, pentru ca in alte conditii nu ai voie sa circuli pe autostrada. Iar daca opresti pe banda de urgenta trebuie sa lasi o dinstanta minima de siguranta fata de masina din fata, dar astea ma gandesc ca sunt doar detalii pt voi. Asa ca folositul de avarii si a stopului de ceata aici mie mi s-a parut inspirata. Drumuri bune si fara astfel de fenomene.

  18. @verdenpom: ca să nu încurci situațiile, pe viitor reține ceea ce menționează Art. 114 din regulament. Printre altele, specifică pe când se folosesc luminiile de avarie:

    (5) Luminile de avarie se folosesc în următoarele situaţii:
    […]
    b) când vehiculul se deplasează foarte lent şi/sau constituie el însuşi un pericol pentru ceilalţi participanţi la trafic;

  19. pingu, am auzit si eu de teoria aia, insa functioneaza doar de la 180kn/h in sus. garantat! 🙂

    ps. yet, joke, don’t try this at home

  20. @Tibike Bine ai venit ca autor! Sa te vedem la treaba acum 😀 +

  21. da, da, si ca autor 🙂
    bine ai venit, tibike!

  22. Mulțumesc de primire! Vă rog să nu mă menajați, am pielea tare 😀

  23. pielea ca pielea, sa vedem cum stai cu ficatii 🙂

  24. pinguinu nuclear

    @xyz – merge si la 140 la ora, cu conditia sa apesi frana cu piciorul stang. Usurel…

  25. pingu, las-o mai moale sa nu ai pe cineva pe constiinta…sunt unii care iau de bun tot ce se mananca pe aici.

    deci, dragilor, daca chiar vreti sa va deplasati pe o astfel de vreme, cu un asemenea hal de vizibilitatea, faceti precum autorul: reduceti viteza si porniti avariile (un nume mai potrivit ar fi lumini de avertizare) si lumini/stopuri de ceata, as adauga eu.

  26. pinguinu nuclear

    @xyz – daca e cineva care ma ia in serios si e in stare sa creada ca se poate merge pe strat de grindina cu 140 sau ca se apasa frana cu stangul, oricum nu mai are mult de trait.

    P.S. – pentru cei curiosi care nu au facut-o pana acum, daca va aflati pe un drum liber cu cel putin 3 Km intre voi si cea mai apropiata masina apasati usor frana cu stangul. IMPORTANT – TOTI CEI DIN MASINA SA POARTE CENTURA

    🙂

  27. pingu, nu uita sa mentionezi CASCO 🙂

  28. Avand in vedere viteza de deplasare foarte mica , nu puteai sa te bagi dupa tir ? adica in dreapta lui si sa nu-ti mai risti tabla ? Ca din cate vad ploaia bate din stanga spre dreapta. Sau e o prostie ?De pe filmare nu-ti poti da seama.

  29. @Dan.. – Vizibilitate canci pentru mișcări bruște ale celor de lângă mine și auzul suprimat din cauza volumului de grindină în cădere, carosabil acoperit cu apă și granule de gheță alunecoase, mda, chiar nu știu cum de nu m-am gândit să mă bag în paralel cu TIR-ul pe banda de urgență lată fix cât mașina în speranța că mă plouă mai puțin.

    Îmi place să cred că ăștia ca tine aveți momente când pur și simplu cădeți brusc din picioare din cauza prostiei. Mă face să mă simt mai bine.

  30. @pinguinu nuclear: ar fi fost trist să te ia careva în serios, mai ales la faza cu „frâna cu picior de lemn”.

  31. Am incercat eu frana cu piciorul stang anul trecut. Singur in masina, centura pusa, viteza undeva pe la 40 km/h intr-o parcare de mall goala. A fost interesant.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!