It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Scurt: sunt idiot…

Adăugat de cosmindaniel12
125

Am facut o depasire MULT, MULT prea „stransa”.

Nu pot sa imi explic ce anume s-a intamplat. Cand am intrat in depasire am crezut ca domnul pe motocicleta este o masina, si este mai departe. Nu am intrat in depasire „la intimidare” (niciodata nu am facut asta), pur si simplu nu imi pot explica cum m-am pacalit asa rau! Cand am realizat ca este motocicleta, cu ce viteza vine, si cat e de aproape, deja era prea tarziu sa renunt la depasire, deci am calcat acceleratia la podea si am terminat depasirea cat de repede am putut.

Idiotul cu platforma m-a depasit de 3 ori la iesirea din localitate, ca sa mearga cu 80 in afara localitatii. Urasc din tot sufletul idiotii care depasesc exact in dreptul iesirii din localitate, dupa care dorm pe ei.

„Multumirile” pe care mi le adreseaza domnul motociclist sunt bine meritate! Sunt sigur ca l-am speriat, sunt sigur ca a trebuit sa franeze, sau macar sa reduca viteza. Imi cer scuze! Este prima data cand fac o depasire asa idioata, si voi face tot posibilul sa fie ultima!

21 comentarii

  1. Foarte bun video, recunosc ca as fi ridicat si eu degetul, am patit de mii de ori situatia asta si la drept vorbind, din saua motocicletei nu-ti explici cum reusesc unii sa fie atat de idioti sa faca astfel de depasiri.

    Cu toate astea, vazand perspectiva din sens invers realizezi ce iluzie optica creezi pe motocicleta, faptul ca dimensiunile motorului nu se incadreaza in sablonul cu care sunt obisnuiti soferii, chestia asta duce uneori la astfel de aprecieri gresite.

    Concluzia e ca ambii participanti, si motociclistul si soferul trebuie sa-si calibreze si sa constientizeze prezenta celorlalti pe sosea, sa vada si din perspectiva lor pentru a evita astfel de situatii.

    • Dar motociclistul nu a gresit cu nimic aici. Are luminile aprinse, nu merge cu dublul sau triplul vitezei legale, circula impecabil! Doar eu am fost tembel…
      Sunt mereu atent la biciclisti si motociclisti. Dar aici chiar nu imi explic cum m-am pacalit asa rau. 🙁

    • Perfect de acord, nu a gresit cu nimic, a mers chiar exemplar repliindu-se usor spre dreapta.
      Omu parea vechi in bransa, nu prea vezi incepatori pe Goldwing.
      In general astia mai batrani anticipeaza / sunt pregatiti pentru astfel de situatii, dar asta vine cu experienta si nr de km parcursi.

      Ca sofer insa e mai problematic pentru ca ochiul nu e obisnuit cu dimensiunile si dinamica motocicletei in trafic…
      Astfel ca si motociclistii ar trebui sa aiba intelegere (si sa invete) sa-si ia masuri suplimentare de precautie pentru ca nu toti soferii sunt nesimtiti sau idioti facand astfel de manevre, unii chiar gresesc sau nu apreciaza corect anumite situatii si nu e drept sa ii injuri de mama.

      Eu – ca sofer (23 ani cat. B) – avand atatia km pe motor (16 ani cat. A) am ajuns la faza la care efectiv nu intru in depasire daca vad motor ori din fata ori din spate…
      1. pentru ca imi dau seama ca si ochiul meu poate fi pacalit fiind la volan si nu vreau sa risc nimic,
      si 2. pentru ca-mi place sa-i vad-aud cum trec 🙂

    • Arthur am observat diferența de percepție și la mine. Îmi este mult mai ușor să apreciez distanțe, viteze când este vorba de o mașină față de un motor. Probabil din pricina faptului că sunt destul de rar întâlnite pe drumuri și creierul nu are antrenament. Pe lângă asta mai pierd câteva sutimi de secundă să identific ce obiect este față de un autovehicul mai mare.

  2. M*ie stie sa arate, sa aprinda farurile, ioc.

    • Are luminile aprinse!

    • Passat B6

      Mars la oculist. Are luminile de intalnire aprinse!

    • Mai, las-o in buza cu luminile, nu vezi ce luminare are in far? E pozitia. La orice rahat de scuter daca esti exact in fata lui te orbeste cu farul, nu mai zic de cele care au 2 becuri/oglinzi…

  3. Sigur are farurile aprinse? Din păcate nu se văd mai deloc; chiar e o diferență față de o mașină care ar veni cu farurile aprinse.

    • Farul de la motor pare mai mult o lumanare.Totusi e bine cand se termina cu bine.Motocicletele si bicicletele sunt greu de observat.Deci,mai multa atentie!
      Drumuri bune!

    • nu cred ca e far lumina aia oarba, cred ca sunt doar lumini de zi si cred ca de vina e fabricantul

      Mi se pare mie sau mai are 2 becuri mai jos stanga-dreapta, sau doar reflecta lumina in bare de protectie? pe bune ca nu-mi dau seama din filmare …

    • Are becuri jos stanga-dreapta, si lumineaza mai puternic decat farul (sau se vad mai bine de la distanta). Poate fix luminile alea le-am „vazut” ca si faruri auto, si am crezut ca e mai departe…

      https://photos.app.goo.gl/xdRf86FXvQTEwFkS6

      Oricum, am dat-o in bara.

  4. Andrei Ciocan

    E cu +. Se mai întâmplă. De ce susțineți că mototcicleta are viteza legală ? N-am spus că n-are, dar cum ați calculat ?

    • N-am spus ca are viteza legala. Am spus ca nu avea dublul-triplul vitezei legale (cum am vazut alti motociclisti). Mergea decent, nu „zbura prea jos”.

  5. Cristy SB

    Da ma, in faza asta motociclistul revendica toata bandea. Cand depaseste are 2 benzi ca-i jmeker 🙂

  6. Sunt niste chestii care se deprind cu experienta… bine, doar de aia care sunt in stare sa inteleaga, gen sa constientizezi ca o moto e mult mai aproape decat un autoturism si nu poti sa aproximezi viteza ei de deplasare… de aia e bine sa nu executi manevra.

  7. cosmindaniel12 Dupa clipurile postate pana acum n-as prea zice asta 🙂 Sunt multi altii pe drumuri cu adevarat idioti: depasesc pe linie continua, in zona interzisa, cu masina / TIR venind din fata, revenind in ultima clipa pe sensul de mers (cei norocosi) etc. Faptul c-ai constientizat ca n-a fost o depasire prea reusita cred ca imi sustine prima afirmatie. Unii nu sunt in stare nici macar de atat.
    +

  8. Passat B6

    Vad multi motociclisti mergand ziua cu faza lunga. Acum inteleg si de ce….

  9. Nu vad eu bine, sau motociclistul acela era unul care facea economie de curent si avea doar pozitia aprinsa? De ce spun Asta? Cred ca vedeti si voi diferenta dintre farul lui si cele a masinilor care trec inainte.

    cosmindaniel12, multi motociclisti folosesc acel gen de lumini de zi pe laterale, pentru un plus de vizibilitate, ceea ce nu vad in cazul de fata. Acelea sunt niste imitatii ieftine si puse doar de fandoseala. Cele de calitate, se vad mult mai tare, atat de la distanta cat si de aproape. Oricum, folosirea acelor „felibare” nu il scutesc de folosirea fazei de intalnire, dar na, este smecherie, ca la aia care merg cu proiectoarele aprinse.
    Cam asa arata niste lumini de zi adevarate pt moto. Acestea, pe timp de noapte, te scot de pe sosea. https://www.youtube.com/watch?v=77rEBWEAMGw

  10. Bine ca nu s-a intamplat nimic

    Nu trebuie neaparat sa fii animal ca sa ajungi in situatii de genul. Se pot intampla oricui.

    E de ajuns 1 singura data sa calci pe bec si viata ta nu va mai fi la fel,niciodata

    Daca 1 suta din cei ce urmaresc trafic tube ar intelege ceva din acest video, tot ar fi multumitor

  11. Stai linistit, a fost greu de observat, se mai intampla, iti spun asta ca motociclist. Sunt constient ca la un moto e greu de perceput viteza si directia din cauza farului.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!