It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Idioți și nesimțiți #4

Adăugat de cosmindaniel12
Raportează ca șters! 34

1. Dupa un mic poc
2. Pom rupt
3. Intru linistit in depasire. Aveam cam 100 km/h, fix in paralel cu el, si vad ca trage stanga. Mi-a stat inima in loc, mergand cu 100, cu 2 roti unde se termina asfaltul. Dupa ce am vazut filmarea am realizat linia continua din dreptul parcarii… Va intreb: am efectuat o depasire interzisa?
4. Depasire inspirata. Am franat de la 60 la 30, am tras dreapta cat am putut, si tot era sa raman fara oglinda/usa/aripa…
5. Intai tragem de volan, dupa care ne uitam.
6. Mergeam linistit, vroiam sa depasesc doar o masina (urma curba si am vazut masina pe contrasens). Dubistul probabil s-a gandit sa ma ajute sa il depasesc si pe el, ca alta explicatie nu gasesc. A franat pana la 20 km/h. Dupa care a accelerat inapoi la 50…

8 comentarii

  1. > intru relaxat în depășire

    Nu lungi depășirile, cu cât stai mai mult pe contrasens cu atâta te expui la mai multe riscuri. Retrogradează vitezele și dă-i să sune 🙂

    • Ultima faza? Am accelerat 50-70 in treapta a 3-a…
      Sau cea cu betoniera? Atunci am accelerat 70-100 in treapta a 4-a.
      Nu lungesc depasirile aiurea, nu depasesc cu 81 pe cineva care merge cu 80, dar nici nu ma duc „pe rosu” in fiecare depasire, ca nu are rost. Doar suficient cat sa depasesc repede, lin si in siguranta. 🙂

    • Pai aproape de roșu ai puterea maximă. Mie ala mi se par depășiri la roșu, dar na, când te uiți la video de 2-3 ori e ușor de zis.

      Altă chestie: să semnalizezi dreapta cât mai devreme, să nu-ți frâneze ala din față (ajută, cred).

  2. @cosmindaniel12 1:05 Il doare fix la banana, e semiprofesionist. Altii sa se fereasca, el vine ca tavalugul. Nici macar nu stie sa semnalizeze corect revenirea pe sensul de mers, el tot stanga o tine in functiune (1:08).
    0:39-0:48 Putin mai multa atentie in cazuri similare. Acelea sunt marcaje cu linie de avertizare care anunta o zona periculoasa sau aparitia unei portiuni cu linie continua, posibil si cu indicator de interzicere a depasirii. Asa nu vei mai fi surprins altadata. La 0:53-0:56 se vede diferenta intre cele doua tipuri de marcaje discontinue de separare a sensurilor de mers.
    +

    • Știu marcajul. Tocmai ieșeam de pe un podeț cu linie continuă (se vede la începutul secvenței). Deci am interpretat marcajul drept „atenție” pentru cei de pe contrasens, ca să mă exprim așa. 🙂 Drumul era aglomerat, spații de depășire rare, eram în spatele lui de vreo 2-3 km, m-am grăbit să depășesc dacă am văzut liber pe contrasens.
      Dar sunt chiar curios: în lipsa unui indicator „depășirea interzisă” manevra mea a fost legală sau nu? Linia continuă este în dreptul unei parcări, și este exact la fel de lungă cât parcarea.

    • E o situatie putin mai ciudata. In mod normal nu ai ce cauta pe sensul opus de mers cand marcajul de separare al sensurilor de mers este cu linie continua simpla/dubla (in general o zona interzisa pentru depasire), cu/fara indicator de depasire interzisa (poate fi furat, avariat intr-un accident anterior, intors cu spatele spre sofer 🙁 etc.)
      In caz contrar oricine s-ar putea lansa in depasire pe marcaj discontinuu, sa parcurga toata zona interzisa pe sensul opus si apoi sa incerce sa revina pe sensul de mers unde linia e discontinua. Daca insa face un accident pana sa ajunga la „tinta” sau se intalneste cu Politia, poate spune ca era legala depasirea? 😀

  3. La faza 2(pom rupt)-trebuia sa incerci sa scoti pomul de pe carosabil,ca nu parea mai gros de un brat de om.Sau sa suni la 112 si sa anunti.Zic si eu 🙂
    Faza 3-nu.Tu nu aveai de unde sa stii ca : 1)”muntele” din fata ta avea de ocolit un obstacol pentru ca nu puteai sa vezi ce are el in fata si 2)nu a semnalizat si asigurat la efectuarea manevrei.AG !
    Faza 5-tipic : nu franeaza in spatele basculantei,desi putea sa o faca in siguranta.Da semnal in secunda in care trage si de volan,dupa care „iti multumeste ca l-ai lasat” chipurile.DB !

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!