It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Idioți și nesimțiți #9

Adăugat de cosmindaniel12
121

ATENȚIE: Conține limbaj licențios!

20 comentarii

  1. DN71, zona crepusculara a circulatiei, mai ales cand este vorba de masini de DB.
    3:01- tristul are acolo un Cedeaza la urcarea pe breteaua podului spre Aninoasa, dar ce sa-i ceri…

  2. Wow palpitant clip!Am stat tot timpul cu sufletul la gura 🙂 Plus pt clip.

  3. @3:30 – daca stii ca se vireaza stanga de pe banda 2, sa nu te surprinda cand o sa te loveasca unul care depaseste pe linia de tramvai.
    NIMIC (cu exceptia unui tramvai) LEGAL nu te impiedica sa ocupi linia si sa astepti pentru efectuarea virajului la stanga

    • Despre Art. 107 alin. (3) din RAOUG 195/2002 ce poți să ne povestești?

      (3) Daca in intersectie circula si tramvaie, iar spatiul dintre sina din dreapta si trotuar nu permite circulatia pe doua sau mai multe randuri, toti conducatorii de vehicule, indiferent de directia de deplasare, vor circula pe un singur rand, lasand liber traseul tramvaiului.

    • … ti-as povesti ca respectivul articol nu are aplicabilitate in situatia asta;
      1. nu se indeplineste conditia ca spatiul dintre sina si trotuar sa nu permita 2 randuri, acolo fiind 2 BENZI pline plus banda de parcare
      2. DACA in intersectie circula tramvaie, vor lasa liber traseul acestuia… a postat autorul nostru filmare de pe spate in care vezi tramvai venind si-l blocheaza? am spus eu ca are dreptul sa ocupe linia tramvaiului DACA vine? tu vezi ce scrie in paranteza?

      va rog eu, nu mai dati citate de articole daca nu sunteti in stare sa le interpretati si nu reflecta intru totul situatia prezenta in clip pentru ca va aruncati singuri in ridicol.

    • Hai să nu începem a mia polemică legată de ilegalitatea circulației pe linia de tramvai în zone ca cea din clip, te rog! Marcajul de acostament din partea stângă ar trebui să fie suficient…
      Când te încadrezi pentru viraj la stânga, te încadrezi pe banda de circulație de lângă axul drumului. În cazul de față, pe banda a doua, lângă marcajul de acostament din stânga.
      Îmi aduc bine aminte: când am dat examenul de traseu, cel dinaintea mea a picat traseul pentru că s-a încadrat pe linia de tramvai pentru a întoarce. Eram în mașină și mi-a scăpat un „Nuuu” când l-am văzut ce face… S-a schimbat un pic codul rutier de atunci, dar nimic legat de circulație în zone în care circulă și tramvaiul.
      Pe lângă marcajul de acostament, și faptul că e ilegal să circuli pe linia de tramvai acolo, oprirea este interzisă pe linia de tramvai.
      P.S. Strict legat de „sa nu te surprinda cand o sa te loveasca unul care depaseste pe linia de tramvai”, era să o pățesc de multe ori, doar că mă asigur întotdeauna. Atât de mulți (inclusiv polițiștii de la accidente ușoare) interpretează după ureche legalitatea circulației pe linia de tramvai, și o tolerează (în special interpretând greșit art.103), că îmi este efectiv frică să circul legal. Nu contează că nu au voie să circule pe linia de tramvai, nu contează că nu au voie să depășească prin stânga o mașină care virează la stânga, eu aș pica vinovat pentru neasigurare. Așa că mă ascund după conduita preventivă, ca să nu stau cu mașina în service…

    • da bre, chiar ma gandeam ca se gaseste unul s-o comenteze pe asta. In realitate, incurajez pe absolut toata lumea sa faca stanga de pe linia de tramvai, daca nu vine tramvai din spate, evident. In acest fel, nu blochezi o banda aiurea.
      NU e marlanie, e chiar de bun simt.

    • cosmindaniel12 – Esti intr-o mare, MARE, eroare pe care ma lupt pe site-ul asta sa o corectez. Acel marcaj este conform BPR un marcaj de delimitare al caii de rulare a tramvaiului. DACA administratorul drumului si Politia Rutiera nu vrea ca alte vehicule sa circule pe ea se dispune si se executa marcaj continuu, asa cum exista pe multe artere si chiar pe sos Chitila cu 50m inainte de refugiile de tramvai (suplimentar indicatoarelor Ocolire prin dreapta).

      Marcajul de delimitare al partii carosabile se executa NUMAI pe partea dreapta a drumului, conform Art. 80 – (1) Marcajele de delimitare a părţii carosabile sunt amplasate în lungul drumului, se execută la limita din DREAPTA a părţii carosabile în sensul de mers, cu excepţia autostrăzilor şi a drumurilor expres, unde marcajul se aplică şi pe partea stângă, lângă mijlocul fizic de separare a sensurilor de circulaţie. Aceste marcaje pot fi cu linie continuă sau discontinuă simplă.
      Sos. Chitila si majoritatea covarsitoare a soselele din oras nu se incadreaza la exceptie.

    • o completare:
      Art. 142 – Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor:l) pe platforma căii ferate industriale sau de tramvai ori la mai puţin de 50 m de acestea, DACA circulaţia vehiculelor pe şine ar putea fi stânjenită sau împiedicată;

      DACA vreti sa invatati un lucru, macar cititi articolele pana la capat SI cu mare atentie la virgule si conditii impuse in el; o sa realizati ca gramatica aia care se face in scoala generala nu era o prostie de materie.

    • Te-am rugat să nu începem o polemică pe tema asta. Văd că te pricepi la marcaje. Dacă linia de tramvai se vroia amenajată ca bandă de circulație, între banda 2 și linia de tramvai era același marcaj ca între banda 1 și banda 2. Câtă vreme ai marcaj de acostament, linia de tramvai nu este bandă de circulație pentru mașini.
      Din partea mea, poți să circuli și în șanț, e problema ta. Dar nu mai fi arogant, cu afirmații de genul „DACA vreti sa invatati un lucru, macar cititi articolele pana la capat SI cu mare atentie la virgule si conditii impuse in el; o sa realizati ca gramatica aia care se face in scoala generala nu era o prostie de materie.”!

    • Ti-am demontat cu argumente legale ca e permisa circulatia pe linia de tramvai acolo, nu cu „e marcajul diferit deci nu e voie” si ti-am corectat afirmatia ca nu ai voie sa opresti, pentru ca nu articolul respectiv EVIDENT o perminte. Nu e nicio aroganta, v-am rugat sa cititi si sa citati articolele COMPLETE, nu doar partial pentru ca sunt multe care implica niste CONDITII si multe in care o virgula, un SAU, fac o mare diferenta.

    • Te-am rugat să nu începem o polemică pe tema asta… Uite așa este amenajată o bandă de circulație pe linia de tramvai:
      http://www.legislatiarutiera.ro/Legislatie/Utilizarea%20partii%20carosabile_36.jpg
      Când ai marcaj de acostament, linia de tramvai este în afara carosabilului. Și tu ești obligat să circuli pe carosabil, nu în afara lui.
      Dar încă odată: tu poți merge și prin șanț, și pe acostament, și pe banda de autobuz, și pe banda de biciclete, și pe trotuar, e problema ta.
      Doar nu insista să facă și alții ca tine, pentru că ție ți se pare că e legal sau civilizat!

    • Legat de ce ai sus la pct. 1. Deci…dacă spațiul din dreapta șinei nu permite circulația pe două șiruri, nu ai voie, dar când ai două benzi destinate circulației vehiculelor, ai voie să te pui pe șine. Interesant „raționament”.

      Dacă tu te oprești pe linia de tramvai într-o intersecție, și aștepți să faci stânga sau ca să mergi înainte, ai lăsat sau nu liber traseul tramvaiului?

    • @cosmindaniel – o repet, esti intr-o mare eroare si mai mult decat atat repeti niste argumente care nu au acoperire in regulament, care au fost contrazise prin raspunsuri scrise ale BPR. Uite aici un exemplu in care banda de circulatie de pe linia tramvaiului este delimitata cu linie de acostament pe dreapta si linie continua pe stanga. https://goo.gl/Qr5fXw
      @bobitza – pot sa fie si 5 benzi, poti sa circuli pe linia de tramvai, poti sa astepti pentru viraj stanga, poti sa opresti, poti sa si parchezi daca esti nesimtit (nu tu) atat timp cat nu ai blocat tramvaiul. Ca articolul sa aiba aplicabilitate trebuie indeplinita conditia ca un tramvai sa circule prin respectiva locatie… pana atunci nu poti impune restrictiile acelea.
      Pai totul depinde daca vine sau nu tramvaiul. Daca vine si te-ai inscris pe linie si stai pe ea ca boul, normal ca nu ai lasat calea libera si atunci dpmdv ar trebui vatmanul sa te mature fara greata de pe ea. Un sofer corect, inainte sa ocupe linia tramvaiului pentru viraj stanga o sa se uite in oglinda laterala si o sa-l vada venind, o sa opreasca pe ultima banda de circulatie, cu semnal stanga pus si o sa execute virajul DUPA ce a trecut tramvaiul. Daca nu vine tramvaiul te incadrezi pe linie si nu se poate considera ca nu ai lasat calea libera… nu discutam de tramvaie imaginare care ar putea sa treaca prin intersectie, vb. pe situatia concreta din teren… daca discutam de situatii imaginare, pai inseamna ca pe o strada cu indicator CEDEAZA nu o sa putem niciodata trece, ca pe drumul prioritar circula in continuu masini imaginare.

  4. Excelenta compilatie. Plin de prosti!

  5. Se ASAZA in pozitia supozitor 😉

  6. Foarte buna compilatia. Un mare plus. Astept sa comenteze lumea referitor la claxon sau la facut stanga de pe linia de tramvai. As fi facut (si fac) fix la fel ca tine.

  7. zuzoialex

    Sincer… Cred ca ai o boala numită „claxofonie”… Ce tot iti face plăcere sa ții mana apăsată pe claxon nu înțeleg….Cred ca dacă ai sta o zi fără a claxona ai intra în sevraj 😂😅

  8. mihnea_alex

    La faza cu depășirea tirului, tu si cel cu opelu v.ati băgat în același timp in depășire, deci poate s.a asigurat omu. Nu mai fii asa grăbit, nu toata lumea are motor sa faca depășiri in forta ;).

    • Oare ne uităm la același clip? Mie mi se pare că a avut cel puțin două ocazii lejere să depășească, s-a lipit de tir, dar nu a depășit…
      Mie mi se pare că eu eram pe contrasens, la 20 de metri în spatele lui, accelerând, când el semnalizează.
      Mie mi se pare că eram la 10 metri în spatele lui, și având peste 20km/h în plus, când el intră în depășire, fără să se uite în oglinzi, ȘI FĂRĂ SĂ ACCELEREZE!!!
      Cât despre motor, cred că cel mai slab motor vândut pe Astra-ul lui are ceva căluți mai mulți decât mine… Omul pur și simplu nu a accelerat, și nu s-a uitat în oglinzi!

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!