Impertinenta costa!

Adăugat de Daniele Daniele
Raportează ca șters! 124

bmw = viteza = amenda/suspendare permis

L.E. GeluCJ: Pentru cei care mai au dubii in ceea ce priveste acostamentul consolidat al drumului european DN2/E85 si similare lui cititi aici:
http://www.trafictube.ro/politia-rutiera-circulatia-acostament/

62 comentarii

  1. catalin.ionescu.7

    acostament?

  2. catalin.ionescu.7 – cand mergi 400 de km pe drumu ala, pana la urma cedezi…

  3. Ok..a calcat-o, si-a primit pedeapsa.Dar tu, de ce mergeai pe acostament?

  4. teddycarebears

    eu nu sunt de acord cu cedatul asta … stii bine la ce te inhami cand faci un Bucuresti – Iasi spre exemplu … daca nu stii mai bine nu te-ai mai urca la volan …

    merg de vreo 30 de ori pe an pe E85 … daca pleci din Bucuresti, atunci cei de Vaslui, Buzau, Iasi, Neamt sunt gata sa te spulbere daca le stai in drum … multi cu numere de Bucuresti la fel insa aia n-am cum sa imi dau seama pana unde se duc … ii pot intelege ca vor sa ajunga mai repede dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma mature pe mine de pe sosea pentru ca merg cu 80-90 la ora si doar pe o distanta de 50 de kilometri, nu 400 ca ei …

  5. teddycarebears

    @Gigi, mergi tu pe E85 pe banda de mers cu 80 la ora cat au pus in ultimii ani limitare desteptii astia de la drumuri in mai toate portiunile … mergi tu asa civilizat si corect si pe urma discutam … ar fi in stare sa te omoare lumea daca faci asta … am vazut atatea specimene pe drumul asta ca sunt pregatit sufleteste sa folosesc si doar jumatate din acostament si restul din pamantul de pe marginea drumului numai sa nu intre in mine ….

  6. @teddycarebears: „mergi tu pe E85 pe banda de mers cu 80 la ora cat au pus in ultimii ani limitare desteptii astia de la drumuri in mai toate portiunile”

    Nu mai exagera! Da-mi 3 exemple din „mai toate portiunile” cu limitare la 80 in afara localitatii pe E85.
    De pe tot traseul Iasi-Bucuresti.

  7. Ursul Grizonat

    Acostament = Acolo unde se acosteaza. Se sta.

  8. Mai era un clip pe site , tot de pe e85 si autorul, de buna credinta si-a luat nu stiu cate flegme , flashuri si claxoane ca nu ” s-a dat un pic pe acostament ” .

    In localitate nici eu nu prea mai cedez ( e periculos cu tot felu de betivi, animale etc ) dar in afara localitatii ma dau… Cei care nu au mers in viata lor mai mult de 100 km pe e85 , ii rog sa se abtina.

  9. iar incepeti cu acostamentul?

  10. teddycarebears

    @Dadi ti-o zic pe cea mai spurcata dintre ele … imediat ce iesi din Sindrilita este linie dreapta cativa kilometri buni de tot … de un an si ceva are limitare la 80 iar inainte puteai sa te duci teava cu 100 … http://goo.gl/maps/PpfbC

    au facut si un lucru bun cei care se ocupa de drumul asta … au ridicat limita de viteza in multe sate de la 40 la 50 insa, daca mergi pe el noaptea, cand nu e niciun sat luminat, o lasi din instinct pe la un 30 la ce colorati sunt satenii … 🙂

  11. @teddycarebears

    Nici 3 exemple daca-mi dadeai nu insemnau mai peste tot. Au ridicat si la 70 in unele sate dinspre Bacau spre Iasi, cu 50 in apropierea trecerilor de pietoni.

    Oricum, pe mine ma amuza tare problemele astea cu limitarile de viteza.
    Oriunde m-as duce, cei mai multi nu sunt in stare sa mearga nici macar cu viteza maxima legala, in afara localitatilor. Da, si foarte multi dintre cei cu statie.
    Bine, cat e drum drept si lung, se mai gasesc zmei cu 150+, destui. Ii ajung in zonele virajate cand se urca ca plantele pe frana, ca acolo s-a terminat „soferia” de drum drept si ma scot pe mine din ritmul meu constant… si din sarite.

  12. @Ursul – da, la el ma refeream :)) nu stiam ca tu ai patit-o. Cam asta se intampla daca vrei sa mergi legal pe e85…

  13. :)) nu am mers si nu o sa merg niciodata pe acostament, de ce sa imi rist io viata pentru niste cretini ? In tara aveam telescopicul plus lacrimogenu si 1450kg de fier sub mine. Toti nervosii aia din trafic sunt niste gaini la intimidare.

  14. Nu votez. Ala cu viteza tu pe acostament unde nu ai voie. Ma mir ca nu te-au oprit si pe tine sa te intrebe ce cauti pe acolo.

  15. De ce nu incerci sa circuli pe banda de rulare? Adevarul e ,ca si pe tine trebuia sa te salte organu’…

  16. Orlando Catalin

    Nu vă luați de om că merge pe acostament, că în anumite zone și eu prefer acostamentul. În condiția în care eu merg cu limita de viteză, maxim +10 Km/h peste limită și din spate vin tot felul de dobitoci care stau în curu’ meu și dau flash-uri și claxoane, se bagă în depășiri aiurea prin stânga sau dreapta mea, eu prefer să merg lejer pe acostament și să las loc idioților.
    Nu numai o dată s-a întâmplat ca eu să merg pe acostament și poliția să-l oprească pe cel din stânga mea. Asta pentru că deși el mergea „regulamentar”, avea viteza mult peste limită.
    Eu în 6 ani, nu am luat niciodată nici un fel de amendă.

  17. Daniele Daniele
  18. @Orlando Catalin, de ce crezi ca s-au obisnuit cu flash-urile si cu claxoanele? Nu pentru ca v-ati dat mereu la o parte?
    Multi chiar cred ca sunt doua benzi de circulatie pe sens…
    Pur si simplu ignori acostamenul si circuli pe banda ta, e un drum cu o banda pe sens.

    Ala e acolo pentru a opri de urgenta (e mai bine sa franezi de urgenta pe asfalt decat pe pamant/pietris, nu?).
    Cum mai opresti daca unul circula in dreapta ta pe acostament?

    @Daniele Daniele, cum spuneam, multi(si tu) cred ca se poate folosi. NU, aia nu e linie discontinua normala. Daca te uiti atent, nu e ca cea dintre sensuri. Marcajul ala inseamna „sfarsitul partii carosabile”. Adica acolo se termina partea carosabila, nu ai voie sa circuli pe acostament.

    Amuzanta aia cu „cititi mai bn legislatia”. 😆
    Poftim, citeste si tu asta in timp ce eu citesc legislatia:
    http://www.trafictube.ro/politia-rutiera-circulatia-acostament/

  19. @Daniele Daniele: sunt femeie la volan si nah..nu prea stiu. Arata-mi si mie, te rog, pasajul din lege unde apare „banda de refugiu”.
    Multumesc anticipat.

  20. Ursul Grizonat

    Am mai scris. Tupeul se termina cand realizeaza ca masina lui e mai putin fortaoasa si mai joasa decat masina de care se apropie.
    Alt link
    http://www.trafictube.ro/politia-rutiera-circulatia-acostament/

  21. Orlando Catalin

    @Iulian – Am spus că în anumite zone prefer acostamentul, nu oricând. Acolo unde este suficient de lat și asfaltul este bun, altfel, nu.
    De asemenea, înainte de intrarea într-o localitate, sau înainte de intersecții, mă repliez pe bandă, ca să n-am nici un fel de problemă.
    Practic lucrul ăsta de 6 ani, fără nici un eveniment. Faptele vorbesc de la sine.

  22. Unde d-zeu iti risti ma viata daca mergi pe acostament cum a mers colegu in clip? E mai riscant decat sa lasi toti profesionistii sa te depaseasca pe contrasens? Nu mai fiti hapsani acu la sfarsit de an ca asa ramaneti, si e pacat sa mori cu dreptatea in brate.

  23. trăgând linie, cei de la drumuri naționale fac practic bășcălie de șoferi cu o bucată de asfalt lată cât o bandă, stare perfectă pentru a se circula pe ea și care stă degeaba.

    dar care costă o căruță de bani și nervi.

  24. Ca sa fie lata cat o masina mai era nevoie de inca o lopata, doua de asfalt.
    e’ greu in romania asta

  25. @Iulian Merge link-ul si in descrierea clipului 🙂 Asa poate il citesc/recitesc mai multi 🙂

  26. Cu.pluta.sunt.dus

    @Daniele Daniele – arata-ne pasajul din lege care spune ca e permisa circulatia pe acostament si te credem pe cuvant. Apropos, daca era permisa, la secunda 25 de ce nu e un marcaj de limitare a vitezei si pe „banda” pe care circuli tu? Oare de ce? Nu stii raspunsul? Ti-l spun eu: NU E BANDA DE CIRCULAT!!!

    @restul cu E85 – sa inteleg ca e singurul drum existent in toata Romania de o dati inainte cu el, nu? Alte sosele nu mai sunt prin tara, decat E85.

  27. Pun pariu ca toti care o ardeti cu acostamentul, si ati mers vreodata pe segmentul Afumati-Roman (ca pana acolo e’ treaba cu acostamentul pe E85) ati mers pe acostament 😀

  28. Atunci cand politia nu face nimic referitor la circulatia pe acostamentul de pe E85, pierdem vremea degeaba pe aici cu discutii.

    La multi ani trafictubi!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=cq4vEH9IEN8#t=136

  29. @Daniele Daniele: Banda de refugiu? :)) unde ai gasit tu expresia asta in legislatie? Te refugiezi de ploaie, de rusi…sau de chinezi? :))
    Cele doua mari diferente dintre o banda de circulatie si acostamentul consolidat sunt: latimea si marcajul. O banda de circulatie are undeva in jur de 3.5m pe cand acostamentul e are undeva la 2m. Marcajele, liniile discontinue mai exact, ce separa benzile de circulatie (fie pe acelasi sens, fie pe sensuri diferite) au o anumita lungime si o anumita distanta intre ele. Marcajele care separa benzile de circulatie de acostament au o alta lungime si o alta distanta intre ele.
    Daca tot o dai cu cititul legislatiei, ia citeste-o si tu. Si nu citi cartea de 20 de pagini, jumate poze, ce ti-o dau aia de la scoala de soferi.

  30. @Daniele Daniele : Nu esti prea la curent. Aia nu e banda de refugiu, ci acostament. Acele „linii” discontinue nu iti permit sa circuli pe acostament. Acolo OPRESTI in caz de nevoie, NU CIRCULI pe ea. Acostamentul e ca si o banda de urgenta pe autostrada. „Succesuri” in continuare si sper sa nu lovesti pe careva pe acostament, sau poate daca o faci, o sa iti dai seama ca pe acolo nu se circula.

  31. – Tu de ce esti fan acostament?
    – Pentru ca E85 si pentru ca… automobile.

  32. Daniele Daniele

    Bravo celor care mau criticat ca am mers pe „acostament” dar din cate stiu eu nu are ce cauta pe un drum european, carute, tractoare, animale….s.a.m.d. Prefer uneori sa merg pe „acostament” decat sa vina un dobitoc din spate si sa imi faca felu, cine cunoaste acest drum stiu bine ce vb . Nu mai fiti voi asa viteji ca in trafic toti mergeti care si cum apucati si cand vedeti masina politiei toti sunteti linistiti. ( vorbesc la modul general.)

  33. Deci tu il critici pe cel care merge peste limita in zona aia, dar cand iti spunem ca nici tu nu circulai corect:
    „Nu mai fiti voi asa viteji ca in trafic toti mergeti care si cum apucati”

    Bun. 🙂

  34. @Daniele Daniele Acele critici n-au fost facute cu rautate. Spre deosebire de BMW-ist care si-a incasat amenda, o plateste si poate data viitoare va merge la fel, tu ai ceva de castigat din aceste discutii.
    In comunitatea TT ai ocazia sa afli unele lucruri noi, informatii la care poate n-ai avut acces pana acum, sa discuti pro/contra unor idei si apoi sa te perfectionezi, atat d.p.d.v. al cunostintelor cat si al modului practic de a conduce. Asta depinde in cele din urma numai de tine.
    La Multi Ani si drumuri bune!

  35. Daniele Daniele

    Eu nu am criticat, pur si simplu am aratat ce putem gasi in trafic zi de zi.

  36. Eu iti spun sincer ca daca as circula pe drumul respectiv, as merge pe banda de circulatie, iar cand din spate se apropie tare un alt vehicul, m-as da pe acostament (daca binenteles, e liber si vizibilitate maxima) cat sa ma depaseasca, iar apoi as reveni pe banda de circulatie. Si acum sa argumentez de ce as proceda asa:
    1) pentru ca prefer sa fiu depasit prin stanga, nu sa ma trezesc ca cel din spate intra el pe acostament si ma depaseste prin dreapta (mi se pare mult mai periculos)
    2) evit un eventual conflict cu vreun „destept” care nu stie ca acolo nu sunt doua benzi, si mi-ar face flash-uri sau m-ar sicana dupa aia ca sa imi arate el „soferie”

  37. Ca la luat cu viteza peste limita legala sunt de acord,dar pina la permis suspendat e drum lung,nu cred eu ca merge cu peste 50km/h peste limita permisa,sau poate ma insel.
    Aveti impresia ca suntem in jungla,eu am mers acum o saptamina la Buzau,pe seara m-am intors si la dus si la intors am mers pe banda normala cu nu mai mult de 100 km/h cu o DACIA 1310 a unui prieten(el nu detine permis) si nimeni nu m-a flashuit sau impins in afara partii carosabile,ba mai mult sa ma claxoneze,injure sau sa scuipe(nici nu avea cum ca se intorcea scuipatul la loc),un singur cocala cu un BMW,culmea identic ca cel din filmare,insa cu nr de Bulgaria,s-a apropiat prea mult de spatele meu la intimidare a crezut el,in rest toti au depasit normal,deci se poate.
    +

  38. Cu.pluta.sunt.dus

    Da’ de ce nu trageti pe dreapta si opriti ca sa va depaseasca cei care circula cu o viteza mai mare decat voi? Nu de alta, dar daca vi se pare normal sa circulati pe acostament, de ce nu faceti si asta? Pana la urma, invocati diverse motive privind siguranta voastra. Nu mai bine stati pe dreapta pana va depasesc toti si atunci nu va mai poate claxona/flash-ui nimeni din spate? Nu de alta, dar e mai sigur sa fii pe acostament oprit ca sa depaseasca ceilalti.

    Ba nu, stai, nu e sigur deloc, ca poate vine unul care circula pe acostament ca asa e normal 😉

  39. Multi vorbesc dar de fapt habar n-au ce se intampla de fapt.
    Majoritatea doar se dau pe acostament cand sunt depasiti. Si de regula cam 80% sunt cei cu tir-uri.

    noapte buna copii.

  40. am mers eu anul trecut pe E85…. 100km/h lejer. veneau tot felul de animale din spate cu 130+ flashuri, frana, claxoane… intr-un final depaseaua pe contrasens, cum ar fi normal. vreo doi m-au depasit pe acostament plus unu cu un microbuz pentru Bacau. au fost 2 cretini care efectiv au venit pana-n bara spate cu flashuri si claxoane in timp ce pe contrasens nu circula nimic de vreo 2 minute si nici dupa ce m-au depasit nu a trecut nimic inca vreo 2.

  41. Si te-ai simtit mai in siguranta in conditiile astea florin decat daca te retrageai cat sa treaca ei?

  42. Cu.pluta.sunt.dus

    Aveti grija la drobul de sare. Si la meteorit. Planetele nu sunt aliniate!

  43. @cu.pluta.sunt.dus: daca tie ti se pare ca invoc anumite motive, monteaza camera si in fata si in spate pe masina, mergi pe un astfel de sector de drum vreo 20 de minute si pune filmarile aici. O sa vezi ca ceea ce am spus eu, e chiar realitatea, nu vreun motiv invocat aiurea. Daca tie ti se pare sigur sa mearga unul lipit de bara ta spate la viteza de 90 km/h, sa iti mai distraga si atentia prin flash-uri/claxoane, eventual sa iti mai tranteasca si o frana in bot dupa ce te depaseste, atunci n-ai decat sa iti pui mintea cu ei in continuare.

    Si mie mi-ar placea sa circule toata lumea legal, si sa pot merge linistit pe banda mea fara sa ma streseze nimeni. Dar nu e cazul.

  44. Personal , in vara pe Buc – Iasi nu am folosit acostamentul cu singurele exceptii cand trebuia sa cedez din cauza specimenelor care se baga in spatele meu si se agita … ii las cat ii las si daca nu imi dau pace ma dau putin pe dreapta , ii las sa treaca dupa care revin pe banda.
    Decat sa strice buna-dispozitia un astfel de „ghertoi” mai bine imi vad de treaba …
    Mai mult dupa ce am vazut acest clip am comentat : http://www.trafictube.ro/banda-urgenta-2/

  45. – pentru mers pe acostament

  46. Daniele Daniele

    Unu e drumul e85 si altu e drumul e583 am mers de cateva ori p e85 si nu sunt dobitoci ca pe e583 deaia prefer uneori sa folosesc acostamentul si plus de asta de ce sa imi pun mintea cu dobitocu din spate care imi da flash si clacsoane.

  47. Cu.pluta.sunt.dus

    @GBA – scuza-ma ca va spun, sunt smecheri pentru ca le dati voi nas! Asa erau la un moment dat pe E574 (Craiova-Pitesti), flash-uri, claxone etc. De cand nu le-a mai facut lumea loc circuland pe acostament, s-au linistit si au invatat sa depaseasca normal. E ca si la copii, depinde de educatia pe care le-o dai. Daca voi le permiteti mereu sa va impinga pe acostament, atunci vor considera ca e normal si legal (vezi dupa cum a zis @Daniele Daniele in primul comentariu, daca nu ma insel). Voi le dati dreptul asta, toti cei care le faceti loc ca va e frica de claxoane si flash-uri. Va fac sicane, sunati la politie. Daca se vrea si se insista, se poate.

  48. ACOSTAMÉNT, acostamente, s. n. Fâșie laterală din platforma unei șosele, de obicei nepavată, situată la marginea părții carosabile.

  49. Am folosit si eu acostamentul pentru a face loc la grabiti , in conditiile in care nu am fost flash-uit , fortat sau claxonat… Am permis acest lucru , ptr ca si altii mi-au permis mie. De obicei , cand sunt la volan , nu prea vad umbre in spatele meu :))))

  50. Asta este un clip ASA NU, adica nici viteza mare, nici mers pe acostament.
    Daca votul ar fi obligatoriu, as fi tentat sa dau – pentru mersul pe acostament…no offence.

  51. eu nu inteleg de ce te bucuri ca a luat amenda cel cu BMW.
    puteai sa il atentionezi ca e radar…avand in vedere ca iti place acostamentul rau de tot 🙂

  52. Prietene ce cauti pe acostament ?

  53. Povestea cu acostamentul e inca o dovada ca majoritatea celor care intra pe site-ul asta au o minte ingusta (cat banda de biciclete, nici macar cat acostamentul).

    Pe cine incomodeaza, domnilor inteligenti si vigilenti, ca omul circula cat mai in dreapta pe asfalt? Nu zice nimeni sa se bage in sant, dar sa foloseasca pe cat posibil spatiul asfaltat, facilitand depasirea sa de catre cei care vin din spate. Cu atat mai mult cu cat el e intr-o masina mai mare si oricum e mai dificil de depasit.

    Dupa cum vedeti, nici echipajul de politie nu l-a oprit nici macar pentru o atentionare/mustrare. Deci pana si politia e mai deschisa la minte decat sunteti unii din voi, profesori in soferie adunati aici pe site. Normal ca in hartii scrise raspunsurile sunt cele corecte conform legislatiei, dar mai scoateti capul din cutie si ganditi cum e mai bine pentru conditiile concrete din trafic, nu cum scrie in biblia voastra de propovaduitori ai corectitudinii rutiere.

  54. EU din cate stiu politisti cu Radaru nu au voie sa prinda vitezomani in timp ce ei sunt in mers….Orice fel de amenda contestata in instanta o castigi 99,9%!

  55. @DON13: http://www.trafictube.ro/politia-datorie-2/ – uite ca te poate lua si din mers (si parerea mea ii ca am fost mult mai aproape de pierderea carnetului decat scrie pe PV).

  56. @Iulian & @RebounD11 Radarele care functioneaza atat stationar cat si in deplasare (e.g. BEE III de pe MCV) trebuie omologate pentru o eroare tolerata a aparatului de ± 4 km/h pentru detectia din mers a vitezei altor vehicule.

    NML021-05, pct. 3.1.1
    Erori tolerate pentru măsurarea vitezei: […]
    b) pentru măsurarea vitezei, în condiţii normale de trafic, pentru cinemometrele care funcţionează numai în regim staţionar, eroarea tolerată este de:
    ± 3 km/h pentru viteze până la 100 km/h;
    ± 3 % din valoarea convenţional adevărată pentru viteze egale sau mai mari decât 100 km/h;

    c) pentru măsurarea vitezei, în condiţii normale de trafic, pentru cinemometrele care funcţionează atât în regim staţionar cât şi în regim de deplasare, eroarea tolerată este de:
    – în regim staţionar, pentru măsurarea vitezei autovehiculelor aflate în trafic eroarea tolerată este cea de la pct. 3.1.1 b);
    – în regim de deplasare, pentru măsurarea vitezei proprii de deplasare a autovehiculului pe care sunt montate, eroarea tolerată este cea de la pct. 3.1.1 b);
    – în regim de deplasare, pentru măsurarea vitezei autovehiculelor aflate în trafic eroarea tolerată este de:
    ± 4 km/h pentru viteze până la 100 km/h;
    ± 4 % din valoarea convenţional adevărată pentru viteze egale sau mai mari decât 100 km/h;

    Ceea ce este interesant, BEE III are si un interval declarat de fabricant de cca. 3 mph (aprox. 5 km/h) raportat la viteza de referinta a patrulei, unde detectia este incerta.
    Daca de exemplu in localitate (limita 50 km/h) sa zicem ca el ruleaza cu 55 km/h, legal nu te amendeaza pana la 59 km/h, insa dupa aceea, iesind si din „conul de umbra” al celor 5 km/h, la peste 60 km/h inregistrati deja devine mai greu de contestat valoarea masurata 🙁

  57. chear idiot si eu merg cu statie si cite odata ma mai trezesc cu cite unu ca se tine in fundul meu dar cind frinez frineaza si ala

  58. @jiji hai să îți zic doar 2 situații în care este periculos „mersul” pe acostament:
    1. mergi pe acostament, un începător (poate să fie și unul care e mai stângaci în a conduce) merge ca la carte că asa a învatat, altul vrea să te depășească, începatorul nu are reflexe și de aici iți imaginezi tu ce se întâmplă mai departe.
    2. mergi pe acostament, curbă la dreapta, mașina trasă pe acostament, tu mergi cu 90km/h ca e DN, cineva te depășește (ai din nou emoții?; tu urci pe frână fără să ști dacă te oprești sau mai rău îi sări în față lu’ ăla care vroia să te depășească?)

  59. @jiji Faptul ca Politia inchide ochii, tolereaza situatia si uneori folosesc chiar ei acostamentul pentru deplasare, nu poate constitui in niciun caz un argument in favoarea circulatiei pe acostament, ci o regretabila lipsa de responsabilitate in ceea ce priveste exercitarea atributiilor pe care le are. „politia e mai deschisa la minte„? Nu domnule, nu se-ntampla asta iar toleranta Politiei devine zero in momentul in care apare un incident/accident pe acostament (http://www.youtube.com/watch?v=RYuPN5Rnr14). Sa vezi atunci cum isi aduc aminte ca prin farmec de reguli si sanctiuni, mai ales daca pe langa pagube materiale se inregistreaza si victime omenesti (morti sau raniti). N-ai decat sa cauti singur zecile de link-uri postate pe acest site care confirma asta.

    In conditiile in care exista destui soferi incapabili sa citeasca corect indicatoarele de circulatie, sunt incapabili sa faca distinctia intre tipurile si rolurile diverselor marcaje si unii dintre ei cred pe bune ca de fapt circula pe prima banda (?), ce ai vrea tu sa se scrie aici pe site:
    „Da domnilor, folositi cu incredere prima banda!”,
    „Nu-i luati in seama pe ceilalti, circulati fara nicio problema pe acostament!” etc.?

    Colegii pe care tu ii numesti in batjocura si cu dispret „minte ingusta (cat banda de biciclete[…]„, „profesori in soferie adunati aici pe site„, care stau cu „biblia […] de propovaduitori ai corectitudinii rutiere” si-au facut datoria, informand corect despre ce este vorba.
    Ca sa-ti dau o dovada de gandire inteligenta (not) din seria „ganditi cum e mai bine pentru conditiile concrete din trafic” ai scris in comentariu: „Pe cine incomodeaza […], ca omul circula cat mai in dreapta pe asfalt?” Nu dle, se circula cat mai aproape de marginea din dreapta a partii carosabile, pentru ca asa te obliga legislatia rutiera (art. 41 alin. (1) si art. 100, alin. (1)). Iar cand aceasta este marcata cu o linie discontinua de tip „M” (segmente de 1.0 m lungime cu distanta de 1.0 m intre ele) sau „L” dincolo … nu mai ai ce sa cauti cu rotile in mers!

  60. Bravo gelu , i-ai dat o lectie idiotului asta daca vrea sa inteleaga.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!