It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Inconstienta la volan

Adăugat de Ic3Cub3
Raportează ca șters! 85

Inconstientii trebuie sa ramana fara permis sau sa stea acasa!

17 comentarii

  1. Dar oare inconstientii sunt constienti ca sunt inconstienti ca sa poata sta acasa?

  2. BogdanHaarp

    la prima faza, chiar daca depasirea a fost putin riscanta, au de respectat un timp de condus. daca ar sta toti tiristii dupa speriati care merg cu 45-50 km/h ar ramane toti fara slujba.

  3. @Bogdan
    Din cate stiu viteza maxima stabilita prin lege in localitate este de 50 la ora nu?
    De ce tiristii ar trebui sa faca exceptie de la regula?doar din cauza job-ului pe care il au..sa inteleg ca este ok sa puna alte vieti in perilcol pentru cateva secunde in plus?

  4. BogdanHaarp

    secundele astea se fac ore. iti dau un exemplu. bucuresti-nadlac. ti-ar trebui doua zile sa parcurgi traseul asta cu tirul din cauza tahografului daca stai si o lalai regulamentar. oricum nu cred ca ai incercat sa te pui in locul lor si cu siguranta ai doar categoria b

  5. pot sa am si mama categoriilor aici este vorba de :

    1)Limite legale si respectarea acestora
    2)Faptul ca se pun vieti in pericol
    3)Principiu.

    Nu ma intereseaza daca esti sofer pe tir sau ai prieteni..pentru asa ceva l-as lasa fara permis respectiv fara job 3 luni minim.

    Sa nu mai zic ca marea majoritate sunt cu surplus peste limita..

    Si scuza-ma nu poti sa depasesti daca te grabesti si FARA SA RISTI VIETI?

  6. am avut exact o situatia ca asta,ma presat TIRul in sant si a fugit frumos.din pacate a fost cativa ani unde nu a existat camerele de filmat.masina nu a fost lovit,am scapat cu noroc.am fugit dupa iel si am oprit,am blocat tot drum national,nu avrut sa opreasca.iel a deschis geam un centimetru si a zis ceva de genul „nu am ochii sa vad cand vine iel”.cu asta am dat una in usa,norocul lui a fost santier la drum cu muncitori la zi,dar la noapte cred ca am desfacut masina lui.
    Cine zice acum de soferie,eu am fost sofer de TIR,cunosc „asphalt”.Dar chestie ca in filmul nu sint acceptabil deloc.Un accident frontal cu un camion pt masina mic de obicei e moarte soferului si pasagerii.

  7. @sven4711 – Mama ei de limba romana, „IEL??!?!??!??!?!”.

  8. TraficMadrid

    @verdenpom, cred ca e neamt Sven. Go easy on him…

    @cub de gheata, daca ai fi pe traseu cu un vehicul oarecare, iar la un moment dat ai o masina oprita neregulamentar si tu trebuie sa calci linia continua sa treci de el, sa ramai vreo 3 luni fara munca!? Ar fi corect pentru ca legea iti interzice sa treci linia, iar tu ai comis o contraventie!
    Si ai ramane fara munca din cauza altuia, de fapt!

    Ce zici de teorema asta!? Astept reply.

  9. @TraficMadri
    este total altceva si normal ca nu este corect.
    Dar nu cred ca are legatura cu integritatea noastra pe sosea.

  10. @TraficMadrid – Avem caz pe trafictube despre acel subiect, autorul parca era crpl? In fine, nu conteaza cine a fost autorul (poate completeaza un admin+modificare comentariu daca se poate) dar s-a ales cu permisul suspendat exact pentru teoria de mai sus. Pana la urma a castigat contestatia dar totusi e deranjant faptul ca a trebuit sa mearga in stanga si in dreapta din cauza unui taximetrist oprit in dreptul liniei continue frumos pe avarii.

  11. @verdenpom,
    PCT, acum TraficTubeVL : http://www.trafictube.ro/amenda-permis-suspendat/

  12. Multumesc de completare fac o apa plata virtuala.

  13. @BogdanHaarp – Sunt posesor de permis categoria B+E si C+E din 92/97,si am condus masini de toate tipurile si gabaritele,cunosc conditiile destul de bine referitor la timpi si la ce sunt supusi soferii sa incalce din punct de vedere legal pt a face km fara nr sa ia un ban muncint,dar cu ce risc,risc pe care si-l asuma DOAR SOFERUL pt ca in caz de atentie la neatentie „patronul se spala pe maini si le spune anchetatorilor ca nu el te-a obligat sa mergi in limitator,sunt cazuri cu nemiluita prezentate la TV si toate astea din ce cauza,iti raspund tot eu,Romanul in proportie de 90% este nascut curva,las si fricos,niciodata nu si-ar impune punctul de vedere in fata unui angajator de frica zilei de maine…sunt multe de discutat pe tema asta…
    +

  14. Bre Icecube, nu mai da aiurea flashuri noaptea!

  15. @Mituc,
    Fac poze pentru albumul de familie ! 🙂

    Dadusem flashuri ca mi se paruse absurd faptul ca nu s-a asigurat..cred ca a primit flashuri in tandem si cu loganul.

  16. @BogdanHaarp – fugi de-aicea… la firmele de transport care se respecta, exista tabele orare pe parcurs bazate pe realitate, nu pe comparatii cu alte tari. De exemplu, in conditii ideale, drumul Bucuresti – Nadlac dureaza 9:30 ore. (pe E81 / E68) Calculul ia in considerare si limitarile de viteza, deci si cei maxim 50 km/h in localitate. Dar e clar ca nu vei avea niciodata parte de conditii ideale, asadar unele firme estimeaza acest drum si la 10h sau putin mai mult. La acestea se adauga si cele 45 de minute de stationare/odihna la fiecare 4h 30 min, deci una peste alta se fac 12 h (pentru un singur sofer – nu doua zile, cat spui tu), timp care ar trebui sa fie suficient si daca mergi cu 50 km/h in localitate si daca opresti pentru odihna obligatorie.

    Inca ceva: exigentele nationale si internationale referitioare la orarul soferilor pe TIR (respectiv timpii de pauza obligatorii la un anumit timp de condus) sunt incluse in tabelele de parcurs, deci tahograful ala n-are nicio treaba: el doar inregistreaza acesti timpi.

  17. @ AGENTUL
    ai primit un plus de la mine,absolut accord din experienta propiu,dar in strainatate gasesti la celas conditile,nu numai in romania e asa.Soferie peste tot e tiganie.In ultimele ani a linistit treaba un pic din cauza a crescut amenzi si controle dar din pacate mai sint multe firme neserios.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!