It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Te-am incurcat cu ceva?!

Adăugat de Un_aradean
Raportează ca șters! 104

Nu am nimic cu motociclistii (chiar am inceput scoala pentru categoria A, din cauza unor imprejurari nu am mai terminat-o), ii respect in trafic, dar aceleasi lucru il pretind si eu de la ei!

33 comentarii

  1. @Un_aradean Probabil era cam obosit tipul asta, alerga si el sa se odihneasca putin la semafor (0:40) 🙂
    +

  2. @Gheorghe Gabriel (facebook): exact asta i-am spus si eu, dar el a tinut-o tare pe a lui ca daca nu m-a incurcat cu nimic atunci ce am cu el. Treaba lor, numai sa nu mai comenteze ca nu li se acorda respectul cuvenit in trafic, cand nici ei nu-s mai breji!

  3. esti cam impertinent sa ceri respect in trafic de la un motociclist ! daca ar fi fost invers…ai fi fost injurat ca la usa cortului si eventual batut .

  4. Multi dintre ei confunda strada cu pista de concurs. Eh, de asta nici nu-mi pare rau pentru ei cand ajung donatori de organe.

  5. azinoapte eram pe autostrada pitesti bucuresti si deodata trec pe langa mine 2 motociclisti cu cel putin 200 la ora. unul avea si pasager. si mie imi place viteza, dar o folosesti unde trebuie. autostrada asta e cel mai de cacat drum, denivelat in ultimul hal, te impinge cand in stanga cand in dreapta, nu poti sa mergi frumos relaxat. probabil ca ei nu cunosteau drumul 🙂

  6. Probabil se grabea la donarea de organe…
    Cand il vom vedea la stiri: a fost baiat cuminte, circula el linistit si unul i-a taiat calea…

  7. + de la mine. Eu sunt intelegator cu motociclustii doar cand suntem cu totii buluc opriti la semafor, si ei vor sa se strecoare in fata. Nu ma derajeaza absolut de loc; odata semaforul pe verde, ei au demaraj bun si nu incurca pe nimeni. Prefer sa nu le am grija in laterale sau in spate, cand sunt si eu in miscare, pentru ca sunt greu de urmarit.

    Dar in pozitia din clip, in miscare, cand banda din stanga e obligatoriu stanga, si dupa intersectie nu prea e loc pentru amandoi, manevra aia e potential periculoasa. Nu mai zic de viteza, si de cat de usor se poate opri in siguranta o motocicleta care are cam 70-80 km/h si in fata ei sare un pieton imprudent.

  8. Un aradean , plictist , + camera de bord = opinia publica …..
    Nu mai bine il filmai si il puneai aici ? Fara sa vociferezi ? Sincer.

  9. Daca se baga intre masini si iti dadea stres ca iti atinge oglinda era mai bine? A avut dreptate cand a zis ca nu te-a deranjat.

    • Regulile de circulatie sunt general valabile pentru toate categoriile de vehicule. N-am nimic cu voi(stiu ca si tu esti motociclist) cand va strecurati printre masini la semafoare. Daca iti aduci aminte am si sustinut motoristul de la filmul cu Fiat-ul. Dar aici e deja alta mancare de peste. Cum i-am zis si lui: respect in trafic.

  10. E si acum tabarati pe el,ce are daca a mers inainte de pe o banda care il obliga intr-o alta directie,v-a fentat si el acum,nu te-a incurcat,ce-ai avut cu el sa-i bati obrazul…?!
    Problema e ca data viitoare,nu o sa-i mai bati tu,x,y sau z obrazul si este posibil,nu-i doesc,sa dea el cu obrazul de ceva mult mai dur(carosabil,stalp,vreun parapet de beton,vreun spate de basculanta,etc. ca exemple sunt multe),repet nu doresc nimanui raul,insa unii prea si-l cauta cu mana lor si cu inversunare si speranta ca lor nu li se poate intampla nimic…din pacate!

  11. Vizionand clipul nu am inteles din prima cu ce te-a deranjat.
    Desigur, asta deoarece sunt obisnuit cu traficul haotic din Bucuresti.
    La ce imi vede ochiul zilnic in trafic, astfel de chestii sunt deja prea finute pentru a ma deranja 🙂

  12. La 0.50 ii zici „daca altu cu masina ar fi facut la fel”
    La sfarsitul clipului se intampla ca un logan sa-i faca motociclistului aceeasi chestie. 🙂

    • da, dar diferenta este ca cel cu loganul a incurcat pe cineva, pe cand motociclistul nu a incurcat pe nimeni.

    • @inginerule – a incurcat legea. Daca legea e nimeni…

      Mor cand va aud „dar n-a incurcat pe nimeni”. E vreun articol de lege care face rabat pe motivul asta? Nici cel care trece pe rosu nu incurca pe nimeni, daca se intampla sa nu treaca nimeni transversal pe verde. Asta o data. Data viitoare nu-i mai merge, si atunci?

    • sa nu exageram. una este mersul inainte de pe o banda de obligatoriu stanga si alta e sa treci pe rosu. scopul legilor este sa creeze un trafic fluent si sa nu apara incidente. am fost si eu o data in bucuresti si necunoscand nici macar un metru din orasul asta am m-am pus pe o banda obligatoriu stanga desi vroiam sa merg inainte. am dat un claxon sa il atentionez pe ala de langa mine si i-am facut semn ca ma bag in fata lui ca m-am incadrat gresit. dar asta pt k stateam la semafor, daca eram deja in mers era clar ca ma duceam glont inainte se vina cei de pe banda inainte si sa ma ciocnesc de ei.
      intradevar, aici motociclistul s-a dus intentionat de pe obligatoiu stanga inainte, dar totusi… toti eram in urma, doar cel cu camera era ceva mai aproape de el, insa tot nu era riscul de accident. mare branza ce s-a intamplat. atata timp cat esti atent la tot ce faci si esti constient de ceea ce faci nu e niciun risc. una e cand incalci legea intentionat dar esti atent foarte bine la ce faci si alta cand esti prost si tai calea unuia si nici macar nu iti dai seama ce ai facut.

    • @inginerule – scopul legilor este evitarea neintelegerilor intre oameni si reglementarea diferendumurilor. Chestia cu „fluidizarea traficului” e bullshit. Cine esti tu, ca individ, ca sa decizi ca manevra ta ilegala, imorala, periculoasa, si enervanta pentru ceilalti slujeste la ceva numit „fluidizare”. WTF? Te crezi Dumnezeu? Stii tu mai bine decat ceilalti ce e bine si ce e rau? De ce avem o lege? Ca s-o respectam. Nu ne place legea? Ne adunam, vorbim, facem petitii, votam, facem pe draq in patru si o modificam. Pana atunci, fa bine si respect-o, buna rea, cum o fi. Nu ma lua pe mine cu „fluidizari” si alte pretexte care mascheaza nesimtirea pura!

    • @Kor +1 pentru expunere 🙂

    • nu ma cred d-zeu pt ca nu exista asa ceva :))
      cum sa fie manevra mea periculoasa pt ceilalti daca ceilalti nu exista? sunt singur pe drum, sau aproape singur, dar departe de ceilalti.
      pe cine a pus in pericol motociclistul asta din moment ce nu era nici dracu in fata sau in lateral. nici macar pe asta cu camera nu l-a incurcat ca asta abia plecase de pe loc, pe cand motoristul era deja dus.
      daca deranja pe cineva cum fac aia de taie fata ca nesimtitii (sau loganul la final) fii sigur ca ii uram ceva de dulce motoristului 🙂

    • @inginerule – mie mi-e clar ca nu intelegi scopul legilor, modul de punere in aplicare a acestora, si, in general, tot ce inseamna reglementarea relatiilor interumane in societate.

      In general, articolele de lege se impart in doua, din punctul de vedere al predictibilitatii: legi conditionate si neconditionate. Cele conditionate contin exceptii sau conditii („cu exceptia…”, „cu conditia ca…”, „daca conditiile sunt intrunite…”, s.a.m.d.). Cele necondtionate sunt exact ceea ce spune acest atribut: se aplica fara exceptie, de fiecare data la fel, de catre toata lumea, oricand, si in orice imprejurare. Cele neconditionate sunt majoritare, tocmai ca legea sa fie cat mai simpla, cat mai unitara si previzibila. Mai e un motiv: cele neconditionate sunt menite sa creeze obisnuite si automatisme. In trafic sunt esentiale. Daca azi treci pe rosu, pentru ca nu incurci pe nimeni, si repeti chestia asta zi de zi, pana la urma iti creezi o obisnuita contrara spiritului legii, ceea ce te va conduce ireversibil, mai devreme sau mai tarziu, la un accident. Pare mai logic sa nu treci niciodata pe rosu, chiar daca esti singur singurel in intersectie, tocmai pentru a-ti crea automatisme sanatoase.

      Vezi tu, sintagmele „fluidizarea traficului” si „nu incurca pe nimeni” nu exista in lege ca exceptii de la o anumita regula. Si gata. Orice argumentatie pe acesta tema n-are rost.

    • asa imi zicea si varamiu cand am luat permisul in legatura cu semnalizarea, ca daca nu semnalizez orice manevra (fiind si singur pe drum) o sa ma obisnuiesc asa. si iata ca dupa 2 ani inca nu semnalizez orice manevra daca nu ajuta pe nimeni. mereu sunt atent la orice si nu e cazul de obisnuinta (in cazul meu). intotdeauna stiu tot ce este in jurul meu si fac lucrurile din timp sa nu ma agit la final ca nu imi iese manevra respectiva. in concluzie: TOTUL E RELATIV. nu se aplica aceleasi principii la toti oamenii.

    • @inginerule – de-aia e traficul cum e. Pentru ca sunt prea multi soferi ca tine. Si de aia e si poporul asta cum e. Din acelasi motiv. Voi nu intelegeti sa traiti in rand cu ceilalti oameni. Banuiesc ca inca nu v-ati tras de tot din maimute…

    • „@inginerule – de-aia e traficul cum e. Pentru ca sunt prea multi soferi ca tine. ”
      ba nu din cauza celor ca mine. ci din cauza celor dobitoci care nu se gandesc si la ceilalti in trafic. eu pana acum nu am deranjat pe nimeni in trafic. de exemplu niciodata nu ies in fata altuia pt ca ma gandesc ca si eu fac spume cand imi taie altul calea. asa ca nu poti sa spui ca din cauza celor ca mine. nu m-ai vazut niciodata mergand sa spui asta. de mama dracu ar trebui sa dau semnal cand opresc daca nu e nimeni nici in spate nici in fata. nu e vorba de nicio obisnuinta, e vorba daca vreau sau nu sa fac lucrul respectiv. la altii se aplica principiul obisnuintei, nu la toti, dar nici in cazul meu 🙂 hai noroc…

    • @inginerule – hai noroc! :). Stai frate, nu te supara. Oi fi exagerat si eu, si pe undeva imi cer scuze. Dar chiar nu inteleg acest fel usor schizofrenic de a trai viata. Te cred ca nu esti un sofer agresiv. Dar tot nu pot intelege de ce-ti complici singur viata. Adica, daca nu e nimeni langa tine, nu semnalizezi plecarea de pe loc, si, in general nu semnalizezi nimic. Doar daca e, semnalizezi. Asta inseamna exact sa-ti folosesti constient o parte a creierului ca sa faci diferenta intre cele doua situatii si sa alegi una din variante: dai sau nu dai semnal.

      De ce te chinui singur? Nu e mai simplu sa-ti intre in reflex semnalizarea? Sigur, uneori uiti sau gresesti (cu totii o mai patim), dar asta o faci fara sa vrei, nu pentru ca, in mod constient, iti propui sa comporti diferit in situatii diferite.

      Sper ca mi-ai inteles punctul de vedere. Automatismele sanatoase sunt vitale la volan, la mansa avionului, pe bicicleta, si, in general la manevrarea oricarui coclender.

    • @Kor – Eu sunt opusul nesemnalizarii, m-am obisnuit sa semnalizez din timp, si da recunosc, semnalizarea merge in exces, nu respect 25-50 de metri, uneori semnalizez si cu 100 de metri inainte de viraj dar imi pastrez viteza pana la momentul oportun cand intru in incetinire… daca e vreo problema, asta nu stiu, depinde de la om la om. De exemplu cunosc pe cineva care semnalizeaza cam fiecare schimbare, dar semnalizeaza asa de forma cu 2-3 metri inainte de viraj, deci egal cu zero 0000 .

    • nu ma supar stai linistit 🙂 sunt cea mai calma persoana pe care o cunosc.
      nu vreau sa imi formez reflexe. vreau sa fac lucrurile daca trebuie. daca nu trebuie, nu le fac.
      cred ca mi-am format un reflex in a nu-mi forma reflexe.

    • Domnilor, in momentul in care se semnalizeaza, in primul rand se precizeaza intentia de a efectua o manevra! Nu este sarcina soferului sa decida sau sa aprecieze daca asta ajuta sau nu pe cineva. Are multe alte lucruri de facut in habitaclu, legate evident de conducerea masinii, ca sa-si mai bata cazul cu astfel de decizii.
      Art. 116 – (1) Conducătorii de vehicule sunt obligaţi să semnalizeze schimbarea direcţiei de deplasare, depăşirea, oprirea şi punerea în mişcare.
      (2) Intenţia conducătorilor de autovehicule şi tramvaie de a schimba direcţia de mers, de a ieşi dintr-un rând de vehicule staţionate ori de a intra într-un asemenea rând, de a trece pe o altă bandă de circulaţie sau de a vira spre dreapta ori spre stânga sau a celor care urmează să efectueze întoarcere, depăşire ori oprire se semnalizează prin punerea în funcţiune a luminilor indicatoare de direcţie cu cel puţin 50 m în localităţi şi 100 m în afara localităţilor înainte de începerea efectuării manevrelor.

      In schimb, daca nu semnalizezi, s-ar putea sa induci in eroare pe altii (daca exista in zona de interes) cu privire la ceea ce urmeaza sa faci in continuare.

  13. @un aradean ….eu am fost ironic in comentariul meu 😉

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!