It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

25 comentarii

  1. Ce n-aș da să văd astfel de clipuri de 5 ori pe zi.

  2. La cât mai multe. Și camere la semafoare si preselecție benzi.

  3. ce frumos!

  4. Eu nu depasesc pe linia continua aproape deloc, nici in cazul de fata nu as fi facut-o, insa ti-as fi umplut frigiderul cu carne. Se vede clar ca circuli cu viteza melcului. Iar aici nu te cert fiindca omul si-a pierdut carnetul, ci fiindca din cauza unora ca tine apar accidentele. Nu va dati seama, dar soferii se streseaza cand unii circula cu 70-80 in afara si se apuca de depasiri riscante din care rezulta accidente. Cand se merge la limita admisa, 100-110 (acolo unde se poate, vezi secunda 25 la tine) nu se baga nimeni la depasiri, toti asteapta momentul potrivit.

    • Bine, nu chiar toti asteapta, am exagerat, doar majoritatea

    • andy_1441

      Aici e un caz de legal e corect, moral e complet aiurea. Daca nu ma insel, e undeva pe drumul Deva-Arad, pe DN, unde sunt o gramada de portiuni cu banda continua (ba chiar dubla continua) care nu ar trebui sa fie acolo. Ca de exemplu, din min 1:06 pana in min 1:17 (as zice chiar mai mult, ca urmeaza curba la stanga si ai o tona de vizibilitate, da’ lasam asa), de ce-mi pui tu mie aici banda dubla continua ??

    • Haide sa ti spun si cealalta parte din poveste sa vezi ca greșești, eu eram incarcat si nu puteam merge mai tare de 60km/h (de altfel sunt vitezoman), în toate porțiunile de drum unde au fost 2 benzi sau acostament mai mare m am tras pe dreapta cat de mult posibil ca cei din spate să poată trece, culmea ca cei cu TIR-uri au putut aștepta și depăși în siguranta, cei mici nu… Însă ce mi se pare cel mai greșit e sa argumentezi greșeala făcută de șofer dând vina pe mine (in cazul de fata) care circulam și regulamentar dpdv al vitezei pe acel sector de drum unde apare și limita de 60 km/h. Logica ta zice ca trebuia sa incalc limita de viteza ca cei din spate sa nu se simta stresati sau sa stau în parcare pana la lăsarea serii sau sa nu mă pornesc deloc. Si inca ceva… argumentezi ca mersul cu 60 km/h e mai periculos decat mersul cu 100-110km/h. Acțiunea e pe drumul Cluj – Oradea în dreptul carierei Morlaca (pentru cine știe zona).

    • Nu cred ca circula cu viteza melcului, cred ca respecta viteza inscrisa pe indicatoare, ceea ce nu prea se intampla la noi, esti luat de prost daca respecti legea.

    • Sa nu uitam totusi…este un drum public. Daca n-ai nervi sa mergi in spatele unuia pana cand poti sa-l depasesti…atunci tu ai o problema…si este cazul sa te controlez (si pana atunci preda permisul). Viteza maxima este viteza MAXIMA!!! Nu MINIMA. Adevarul este ca accidentele se intampla din cauza unora ca tine…care se cred pe soseaua personala…printesele soselelor…si n-au nervi sa stea liistit in spatele plebei (muritorii de rand)…care merg si ei cum pot (fie incarcat, fie consoarta are rau de miscare, fie asa-i stilul de condus)

    • BQGD@N, nestiind toata povestea, am dat vina pe tine (mai mult am incercat sa explic riscurile mersului incet decat sa dau vina pe tine), insa citind raspunsul tau, cred ca ma intelegi si tu. Cu 100-110 nu am zis sa incalcam regurile de circulatie, atat e maxim pe nationala respectiv europeana. Iar la partea cu 60 fata de 100 nu m-am referit la viteza in sine a fi periculoasa, ci situatia cauzata.
      Din experienta vorbesc, din 10 depasiri pe care le-am vazut in care se depaseau masini lente, 7-8 erau la limita. Din 10 depasiri care se fac la viteza mare (in jurul maximului admis), doar 1-2 sunt la limita.
      ursul: nu stiu daca te-ai adresat doar mie, sau celora carora nu le e frica sa circule cu viteza MAXIMA admisa, insa daca mi te-ai adresat mie direct, iti sugerez sa recitesti primul rand din comentariul meu: „Nu nu depasesc pe linia continua aproape deloc, nici in cazul de fata nu as fi facut-o”. Deci am nervi sa stau in spatele melcilor, eu am scris doar ce am observat la altii. Faptul ca ma enervez si poate mai injur la mine in masina, nu are treaba cu condusul in sine.

    • Ionut1984

      Nu va mai luati de Robert. Nu a fost atent la clip sa vada indicatoarele de pe stalpi. Se credea la el pe tarla.

      @Robert sper ca nu faci la fel si cand iesi pe drum.

    • @Ionut1984 Fac exact cum am scris in primul rand al primului comentariu. Ti-am indeplinit sperantele?

    • Alexandru_Paul

      ” ci fiindca din cauza unora ca tine apar accidentele. Nu va dati seama, dar soferii se streseaza cand unii circula cu 70-80 in afara si se apuca de depasiri riscante din care rezulta accidente ”

      Asta da gandire, ce sa zic.

    • Și totuși omul nu este departe de adevăr.
      Mi se pare chiar și logic. În condițiile în care toată lumea circulă cu viteză mai mare (că aceasta este infrastructura din romania) unul care nu se supune majorității devine un factor de risc. Da, este dreptul lui legal și nimeni nu-i poate reproșa nimic dar statistic vorbind reprezintă un risc.

      Sunt multe studii făcute care demonstrează că la viteze mai mari șoferii sunt mai atenți. Sunt multe studii făcute care demonstrează că pe drumuri cu limite de viteze inferioare sunt mai multe accidente decât pe drumuri identice unde însă o viteză mai mare este permisă.

    • T.C. Același lucru se poate spune și după ce ai băut și apoi conduci… ești mai atent sa nu o comiti… decat in mod normal.

    • T.C. Unde-i statistica aia? Ca toate vazute de mine demonstreaza chiar contrariu. Ca tie-ti pare ca esti mai atent…si mie-mi pare ca sunt mai frumos si destept Realitatea bate rau. Condusul mai rapid…oboseste…si creste timpii de reactie (dramatic…)…Stiu…chestia asta loveste in ceva ce ne place si un crez al nostru…(cunosc…ca si eu patesc)…dar realitatea este faptul ca: viteza omoara. Accidentele se petrec la viteza mare. Cu cat scade viteza…cu atat „tolerantele” fata de erori cresc…prin urmare, o apreciere gresita la 110Km/h aproape sigur ca se soldeaza ca u minim un deces…in schimb la 70…sanse ca nici pagube materiale. Vezi studiile…de ce crezi ca pe dincolo se scade intr-o veselie viteza de deplasare?

    • Uite un exemplu doar AICI . Oamenii aceia au făcut un studiu și au publicat rezultatele.
      Mai este usor de gasit unul cu două exemple de drumuri în Canada. Nu mai dau link ul că îl dau degeaba, eu am spus oricum cu totul și cu totul altceva.

      BQGD@N, întotdeauna m-au frapat oamenii ca tine.

      Ursule ești cumva polițist de meserie? Asta cu viteza e obsesia lor. Este complet logic că un impact la 130 e mult mai devastator decât unul la 50, dar în majoritatea cazurilor nu viteza este cauza accidentelor.

      În general în Europa ( cu mici excepții) limitele sunt 120 – 130 pe autostrada (Austria vrea sa urce la 140), 100 – 110 pe Europene și 80 – 90 pe nationale. Cu toate acestea numărul accidentelor fatale este complet diferit de la țară la țară => viteza nu este un criteriul de bază în ecuația accidentelor. Mai mult chiar, Germania, unde viteza de 130 Km/h este doar o recomandare, este sub media europeana în acele statistici.

      Anual mor oameni electrocutați => Curentul ucide. Să-i coborâm puterea.

  5. @Ionut1984 pana la secunda 35 nu sunt indicatoare de viteza, doar de depasire interzisa. M-am uitat si cu gmaps, e un 40 taiat cu o curba inainte de locul de unde incepe filmarea, deci legal maximul e 110 acolo.
    Te rog sa-mi explici ce sa nu fac la fel. Nu am vorbit despre mine, ci despre majoritatea soferilor in general.

  6. corectie: limita maxima ramane 100

  7. Conținutul acestui comentariu a fost eliminat pentru că nu aducea valoare discuției.

    Echipa TT vă mulțumește pentru înțelegere.

  8. Catalin.c

    Mi-au dat lacrimile de bucurie.

    Pentru cei care se iau de sofer ca „merge incet” va doresc sa va revizuiti condusul, mai ales in zone cu serpentine. doar pentru ca poate masina, nu inseamna ca e un condus in siguranta

  9. Dar ce aspect de cowboy are politista de la sfarsit 😆

  10. Autorul merge corect, e fix unul din situațiile prezentate la cursul de conducere defensiv avansat la Titi Aur. Au făcut un test de mers ofensiv pe un traseu cu serpentine destul de aglomerat si mers defensiv fara depasiri la limita iar timpul castigat la cel ofensiv a fost undeva la 10 – 15 minute. Nu merita riscul.

    + autor

    • Mai baiete…nu mai veni cu prostii aici gen „conducere devensiva”…chestii slabe…pai tu vrei sa nu mai fim spaima europei? Sa nu mai peirdem locul I? Sa nu mai fim cei mai prosti soferi ai europei? Noi suntem raiceri adevaratii…nu ne incurcam cu prostii gen „condus preventiv” „bun simt” „respect”…astea-s pentru aia slabi…noi suntem valori adevarete…pai nu noi am reusit sa batem cam toate recordurile la decese in europa?

      P.S. Am un amic finlandez…si a venit in RO anul trecut…sa faca turul romaniei (2 saptamani)…si omul intr-un moment de sinceritate (aka oleaca pilit) mi-a spus fran in fata: soferii romani sunt agresivi, nu respecta regulile…si se cred regii soselelor…si inital credea ca doar aia care ajung prin vest (omul circula mult prin vest…isi face vacantele asa)…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!