Camera auto Xiaomi Dash Cam 1S

Produs din oferta Xiaomag.ro

Original price was: 349,00 lei.Current price is: 319,00 lei.

Original price was: 349,00 lei.Current price is: 319,00 lei.

Vezi detailii

Ce se întâmplă aici?

Adăugat de zoso
Raportează ca șters! 60

Eu sunt total confuz cu ce a vrut tanti asta să facă sau să demonstreze.

54 comentarii

  1. Approach from the left. Swipe right. =))

  2. Comportamentul tipic al unei piti consumatoare de telefonie mobila la volan.

  3. Ruhestand

    „-” cu felicitari 🙂 …era in depasire ca si tine. a franat „fara motiv” doar pentru ca loganul albastru a facut stanga. a continuat deplasarea dapasind multe masini dupa care s-a gandit s-o lase mai moale (sau s-a saturat de flashurile tale – daca e cazul) si s-a retras pe B1. ai vorbit mult, prost si degeaba 😉

    • @Ruhestand: era în depășire? așa se numește când bagi piciorul in pedală in loc să te dai de pe 2 pe 1? ești deștept, noroc că ești mai puțin prost decât ăia 3 ale căror comentarii au dispărut.

  4. De la 0:39, eu cred ca putea foarte bine sa treaca pe banda 1.

  5. Ruhestand

    @vali: in primul rand eu nu te-am facut prost (a nu se interpreta „vorbesti prost” cu „esti prost”), desi nu mi-ar fi greu sa arunc cuvinte aiurea. in al doilea rand, dupa logica ta, atunci cand a bagat piciorul in pedala si s-a indepartat de tine, tu de ce nu te-ai dus pe B1? pentru ca in fata mai erau masini ce se deplasau mai incet decat voi?

    P.S. sa nu intelegi ca as avea ceva cu tine, doar ca nu sunt de aceeasi parere cu tine si ti-am argumentat pozitia mea 🙂

    • @Ruhestand: nici eu nu te-am făcut prost. te-am făcut deștept in comparație cu alții. ideea mea era să trec de el. ce trebuia să fac, să mă apuc să îl urmăresc? sau să mă lase să trec și după aia sa își vadă de ale mele? cumva pentru că se gândea că s-ar putea să fiu la fel de prost ca el?

  6. Ai stat prea aproape la viteza foarte mare si te-a lasat sa iti vezi de treaba ta, ca oricum nu intelegeai ce se intampla.
    Nici nu ai mers mai repede, nici nu ai pastrat distanta sigura… doar ai stat in spate sa ai subiect de filmat. Iar daca te lasa mai devreme sa treci, oricum te opreai pentru urmatoarele masini.

  7. Ruhestand

    @vali: „noroc că ești mai puțin prost decât…” nu prea lasa loc de interpretari…e spus cat se poate de direct 😉

  8. Ce va mai place B2 „cudetoate” … 🙂

  9. Ruhestand

    @vali: corect, dar sa stii ca etichetarea unei persoane necunoscute te pune in cel mai bun caz pe acelasi nivel cu interlocutorul 😀

  10. Ruhestand

    UPDATE: vad ca nu toata lumea a inteles faza cu loganul albastru 🙂
    ala chiar a facut stanga, intrand din partea dreapta pe drumul cu prioritate, in pozitia in care se afla, nu urma sa faca stanga ci trecea spre B2 pe sensul opus filmarii. daca mai sunt neclaritati va lamuresc cu bucurie 🙂

    • @Ruhestand: hai să zicem că titrarea e un pic nefericită. nu la aia cu loganul mă refeream, ci la faza de după. în care ea continuă să meargă incet și, când îi dau un flash (secunda 46), mai stă un pic și se gândește să o ia la goană.

  11. Ruhestand

    @vali: zicem, dar e un pic mai mult decat „un pic” pentru ca creeaza confuzie 🙂
    @GBA: o revenire pe B1 la 0:39 putea fi o „greseala fatala” pentru ca o eventuala semnalizare putea fi interpretata de cei care faceau stanga ca o dorinta de-a iesi de pe drumul prioritar (era un clip cu o situatie similara in bucuresti dar nu-l mai gasesc).

  12. vali, la 0:42, unde tu nu vezi niciun motiv, ea (te cred ca era o ea) a vazut o intersectie in care dorea sa intre o masina (din dreapta) si nu se distinge daca a venit lansat sau nu.
    imediat dupa, putea trece linistita pe b1.
    fara vot

  13. Tu vrei sa se dea un benveu din calea ta???Tu, un amarat cu Megane Sedan??? Nu ti-ar fi rusine. Cand iti cumperi benveu, stock vine si B2 cu masina. Nu ti-ar fi rusine. Ntz ntz ntz.

    • @zuker: imi cer scuze, nu știam, mă gândeam să dau jos sigla de reno șisă pun una de infiniti, că e aceeași mașină 😀

  14. Apropo cam ce viteza aveai tu ?????

  15. Nu ti-ai dat singur seama?? Destul de mare incat BMW sa se dea de pe B2.

  16. de cele mai multe ori viteza e irelevanta, insa alte lucruri da.
    gen

  17. Nu merge, pentru acea soferita, cand este in BMW nu mai exista alta masina care sa o poata depasi. 🙂

  18. Fulgerică

    AMG, … 63 AMG.

  19. 2 minute pierdute. Nici unul nu mergeti pe b1 cand aveti ocazia. In rest nimic interesant.

  20. Seb, cum se numea manevra lui vali daca de pe B2 se ducea pe B1, avea viteza mai mare ca BMW-ul, iar dupa aceea trecea in fata BMW-ului pe B2?? Cumva depasire???

  21. @vali, poti sa-ti pui ce vrei, degeaba, ea tot pe B2 o sa circule pana o taie pisarea.

  22. megane n-o sa fie niciodata infiniti, asa cum koleos n-o sa fie niciodata xtrail (ca mai sus ar fi o jignire pt nissan).
    partea cu cost/investment sharing nu se aplica chiar peste tot.

  23. se cheama conducere preventiva… daca loganul care facea stanga nu-i acorda prioritate… din varii motive?! (e usor exagerat intr-adevar, dar unii gandesc si conduc asa…)

    eu aveam o cunostinta care incetinea la intersectii chiar daca era pe drum cu prioritate… l-am intrebat de ce… si mi-a zis… ” eu stiu ca am prioritate… dar celalalt stie?”

  24. Serios? 170km/h tie ti se pare normal ?

  25. @zuker
    Se numea devansare.
    Pentru depasire citeste art.45 cu atentie.

  26. mda, poate ar sa scoatem si noi devansarea din codul rutier.
    mergi, mai repede, depasesti, nu conteaza ca treci sau nu de axul drumului.

    desi, daca stau sa ma gandesc, daca treci de ax poti provoca pagube mai mari decat la o devansare; in caz de coliziune (frontala), vitezele s-ar aduna.

    stiu si eu ce sa zic!?

  27. xyz: Intrebare pentru tine:

    1. O masina intra intr-un zid din otel gros de 2 metri la viteza de 70 km/h.
    2. Doua masini, fiecare mergand cu 70 km/h, se ciocnesc perfect frontal.

    In care din cele doua cazuri este riscul mai mare de deces si de ce ?

    Multumesc anticipat pentru raspuns.

    Ipoteze suplimentare:
    1. Zidul de otel se considera nedeformabil;
    2. Masele celor doua masini care se lovesc sunt sensibil egale.
    Multumesc. GeluCJ

  28. Ruhestand

    @thunder: imi permit sa raspund si eu la intrebarea ta 🙂
    in primul rand, atunci cand „depasesti” pe B1 e putin probabil sa dai de un zid de otel; in cel mai rau caz dai de o masina parcata
    cat despre situatia prezentata de tine…e greu de raspuns pentru ca teoretic impactul mai mare este intre cele doua masini datorita vitezei de deplasare; practic s-ar putea ca cele doua masini impreuna, sa amortizeze mai bine socul (chiar si la o viteza dubla) decat una singura care se izbeste de un zid.
    e vorba de actiune si reactiune, dar prea o dam in fizica si nu cred ca are rost 😀

  29. Multumesc, Ruhestand, sunt insa foarte curios sa aflu si raspunsul lui @xyz 🙂

  30. @thunder Am adaugat doua ipoteze suplimentare intrebarii tale, pentru un raspuns corespunzator 🙂

  31. Da, multumesc, GeluCJ. Si mai corect era ca si masinile sa fie nedeformabile in ambele situatii. 😀 Imi poti edita te rog intrebarea in asa fel incat sa fie cuprinse toate cele (acum) 5 ipoteze ? 😀 Multumesc anticipat. 🙂

  32. multumesc, baieti!

    thunder, pentru a nu ma repezi ca fata mare la maritat si sa dau un raspuns nedemn de onorabila audienta, mai am nevoie de o informatie in ipoteza:
    pe ce banda, in ce sens si cu ce viteza se deplaseaza zidul de otel gros de 2 metri?

    ps. ce mai fac colegele tale?

  33. @thunder Asta nu pot face, pentru ca masinile sunt deformabile prin proiectarea si constructia lor, astfel incat sa preia si sa disipe pe cat posibil mai mult din energia impactului 😀

  34. si, in calcul, luam in considerare otelul de galati si nu cel de toledo, ca nu vreau sa ma complic inutil?
    pfiu, m-am apucat de calcule si mi-am dat seama ca nu am nicio informatie despre masini: marca, model, an de fabricatie si, ar fi de mare folos daca ai putea sa-mi spui daca au mai fost implicate in evenimente rutiere.

    si, daca da, in ce localitate?

  35. @ xyz: Pe lumea-n care traiesc eu, zidurile (structuri finite) sunt statice. La tine cum sunt ?

    Reformulez:

    Situatia 1: O masina (deformabila :D) care se deplaseaza cu 70 km/h (pe banda 1.5 + radical din Pi) se loveste perfect frontal de un zid STATIC (:D) de otel (inoxidabil :D), de o suprafata de 16 metri patrati si o grosime de 2 metri (acum ma vei intreba volumul in metri cubi, asa-i ? :P) si care fusese pus acolo de un nene smecher sa-si sparga lumea parbrizele.

    Situatia 2: O masina identica (ca masa, culoare) si avand ca sofer pe gemenul monovitelin al primei masini se deplaseaza pe aceeasi banda ca anterior cu viteza de 70 km/h si se loveste perfect frontal de un OBIECT DINAMIC de otel (care are aceeasi dimensiuni, masa si volum ca si zidul precedent). Obiectul respectiv este fixat de un tanc ultramodern, care se deplaseaza cu 70 km/h, fiind condus de UG, care urla cat il tin plamanii: „Oțeloi, oțeloi, OȚELOI !!!!11one”.

    Masinile sunt nou noute (productie 2013, octombrie), marca „Alea yachta est”, modelul „LCVTPMM” (Las’ Că Vii Tu Pă Mâna Mea) =)), testul avand loc imediat dupa iesirea de pe linia de productie a masinilor.

    Proprietarul fabricii a certificat ca cele doua masini sunt perfect identice, altfel fiind pasibil de a fi linsat in public de catre comunitatea TT.

    Un medic genetician, faimos in lumea larga, a certificat ca cei doi soferi sunt aproape perfect identici in ceea ce priveste genele (decodarea genomica fiind certificata prin 1383829/12.10.2013), si perfect identici in ceea ce priveste greutatea, in caz ca s-a inselat (se fac alte teste in paralel) va fi obligat sa-si curme viata prin autofelație.

    Vitezele masinilor si ale tancului au fost masurate prin multiple speed-trap-uri omologate metrologic si hidro-scopo-striato-logic, avand o a abatere de maximum 0.0000000012 km/h.

    Otelul este produs de VoestAlpine Austria si este de cea mai mare puritate posibila dpdv tehnologic la momentul actual.

    Multumesc anticipat pentru raspuns.

  36. Si daca soferita blonda era la ciclu? 😀

  37. soferu’, atunci s-a dus dreaq’ toata demonstratia.

    thunder, pari sa ai un creier sanatos, de ce nu-l folosesti pentru o cauza mai buna?

    acum, ia spune-mi tu cum e de preferat sa se ciocneasca (ca tre’ sa se ciocneasca) masinile din postul tau, una in *urul celeilalte (devansare esuata) sau frontal (depasirea esuata)?

    si ce p.l.m. ai pus zidu’ ala pe carosabil ?

  38. S-a saturat in ultimele luni de creierit treburi serioase, mai trebuie sa „zburde” si el. 🙂

    Zidul l-a pus un nene rau, care se da cu *urul de pamant cand i se sparge parbrizul si a vrut s-o pateasca si altii =)) =)). (chiar nu te-ai prins la duma asta ? ma indoiesc, ca te duce si pe tine capul destul :P)

    Bun, acum ca sa-mi stric singur „jocul” (desi sunt sigur ca stiai si tu foarte bine ce urmeaza sa spun): La un impact frontal a doua obiecte care se deplaseaza, viteza finala de impact resimtita NU se cumuleaza, ci se face o medie aritmetica a ei.

    In cazul nostru concret, doua masini care se deplaseaza cu 70 km/h, impactul pentru fiecare din ele echivaleaza cu impactul cu un zid la 70 km/h, NU 140 km/h cum ar fi multi tentati sa creada. Actiune si reactiune, cum zicea colegul Ruhestand mai sus.

    Extrapoland, impact la viteze de deplasare de 50 km/h si 80 km/h = echivalent viteza de impact cu 65 km/h de un zid pentru fiecare masina in parte.

    Repet, vorbim de impact perfect frontal.

    Cand se schimba unghiul, se schimba radical si energia kinetica (cinetica ? :P).

  39. Eu cand sunt in trafic mai pun cate o frana, din cand in cand, sa nu-mi apara zidul ala in fata.:)

  40. @thunder Explicatia este simpla: energia de impact se distribuie pe cele doua mase care se lovesc. Daca ele sunt sensibil egale cf. ipotezei de mai sus, efectul resimtit este acelasi. La viteze diferite, aproximarea cu viteza medie este destul de relativa si ar merge cam in aceleasi conditii. La un impact frontal intre un SUV de 2 t care circula cu 80 km/h si o masina „mica” de aprox. 1-1.2 t care merge cu 50 km/h, oare cine iese mai sifonata? 🙂
    Nenorocirea este agravata in schimb de decelerarea brusca pe care o resimt ocupantii masinii in momentul impactului. Unele masuratori arata ca de exemplu la cca 80 km/h, poate atinge valori de 50-55 g! Va dati seama ce inseamna asta? 🙁

  41. @GeluCJ – Nu ne faci si o diagrama de eforturi la asa ceva? Ca bonus un calcul al reactiunilor ceva?:D

  42. @”Bizonul” arogant Sunt altii care se pricep mai bine decat mine la astfel de detalii 😆

  43. Da da, ma pricep eu la toamna din nou 😆 .

  44. Merci c-ai elaborat GeluCJ. 😛

    Si acum ca sa fiu si mai offtopic decat inainte: Voi daca dati hover peste username-ul meu (la comentarii) va apare link-ul : http://www.trafictube.ro/author/thunder ?

    Ca mie nu. L-am setat pe gravatar.com > my profile > websites.

    Am gresit cu ceva ? 😛

    Merci anticipat pentru ajutor.

  45. Multumesc, Iulian, nici prin cap nu mi-a trecut sa caut acolo. 🙂

  46. @Zuker iti raspund cu intarziere. Manevra de a trece pe b1 nu se numeste depasire, manevra de a trece de cel din fata ta prin schimbarea directiei de mers se numeste depasire. La 0:57 cel din fata accelereaza si se departeaza, b1 este libera deci ce mai cauti pe b2?

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.