Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
62 comentarii
Nou
piani
Poate nu ii merge directia destul si nu poate lua curbe mai stranse de atat. Poate face economie de combustibil. Poate stie mai bine cum sta treaba cu apex-ul decat voi..ceilalti 🙂
Unde e asta? Valea Jiului? Mi-o aminteam mai stransa. Sau pe alt tronson?
Aceeasi chestie am patit-o si eu, in locul tau as fi accelerat pe banda mea apoi el sa isi vada de drum pe unde poate si pe unde vrea. Nu se considera depasire, deci daca accelerezi nu este ilegal.
Nu cred ca e o idee prea buna. In caz de ceva, de exemplu apare unul pe sensul opus de mers sau mai rau, unul pe B1 si altul pe B2 in depasire, tipul exact asta va face: ce poate sa evite frontalul. Si atunci se va urca pe tine si te va scoate in decor, cu toate riscurile.
Asta adevarat taietor de curbe nu cum am vazut in alte tentative de clipuri cand depasea putin cu roata linia continua. Asta a mers pe b1 pe contrasens.
Ei, se stiu ei care sunt 😀
Merci, nu stiam c-au si preluat filmul. SdC au facut-o lata de tot de data aceasta: au mutat Petrosaniul la Cluj … sau invers 😆
acuma nu stiu de ce mergea asa dar eu am mers cu cineva in dreapta ,pe curbe multe din astea si i s-a facut rau fiind nevoit sa incerc sa merg cat mai drept.nu era ok dar nu aveam ce face. vb numai de curbe nu si de depasire pe continua. din partea mea ai un DA! :))
Intr-adevar pasagerul resimte altfel decat soferul efectul curbelor, mai ales a celor stranse, luate cu viteza mai mare. Solutia e cea propusa de @@RebounD11: sa mergi mai incet si pe cat posibil, fara franari si accelerari bruste. Pentru orice eventualitate sa ai si-o punga (de necesitate, sa zicem) in masina pentru ca nu se stie niciodata si de multe ori nu poti opri in acele cazuri 😀
Nou
MBo
Intrebare: Daca de duceai pana in spatele celui cu Fiesta rosu ce se intampla? Ramanea boul pe contrasens!
Nu e prea bine sa faci asta. N-ai nicio siguranta ca se va mai asigura in dreapta la revenirea pe sensul de mers, iar in caz de ceva neasteptat, va forta intrarea, cu toate riscurile aferente.
Nou
flo
La cat de idiot e ala , tragea ca disperatul de volan in dreapta sa revina pe sensul lui de mers si te loveste pe tine din lateral sau te arunca de pe sosea. Deci nu prea e recomandat. Sau daca faci manevra asta sa claxonezi de cateva ori, sa te observe idiotul, sa stie ca esti acolo. Desi la ce creier neted are ala nu cred ca ajuta la ceva.
Nou
AragazCuBuleDeAer
Masina se comporta exemplar,am mers cu 1,5L,1,8L si 2.0L se comporta foarte bine ca tinuta de drum, in cazul asta soferul e cam palalila. 🙂
De acord, nu masina era de vina, ci elementul dintre volan si pedale.
Nou
PS77
Daca lua virajele mai strans, isi vedea numarul din spate. 🙂
Un Espero ingrijit e chiar ok ca tinuta de drum. In schimb, daca are amortizoarele terminate, devine barca pe valuri.
60 de zile pentru circulatie pe sens opus art. 101, (3), d) si 30 de zile pentru depasire neregulamentara art. 100, (3), e).
Mai mult de 90 de zile pe un PV nu se pot da deocamdata: http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/hotararea-guvernului-nr-1391-2006/#art214
„(1) În cazul săvârşirii a două sau mai multor contravenţii care atrag şi suspendarea exercitării dreptului de a conduce, constatate prin acelaşi proces-verbal, perioada de suspendare se calculează prin însumarea perioadelor prevăzute pentru fiecare faptă, fără ca aceasta să depăşească 90 de zile.„
Nou
IronLiver
Merge asa …pana o data. Trist e ca s-ar putea sa ia si ceva nevinovati cu el.
Nu e vorba ca nu stia ce face. Stia ce face doar ca nu-i pasa sau gaseste scuze intotdeauna. Stiu asta pentru ca, din pacate, am in familia extinsa pe cineva care dupa milionul de kilometrii facuti pe sosele patriei in interes de serviciu in cadrul Politiei Romane, acum la pensie tot asa face, taie curbele si-mi explica mie (cat stau in dreapta) ca scurteaza drumul la fiecare curba cu 1-2-5 metri si astfel fiind x curbe, economiseste kilometrii intregi deci aproape cativa mililitrii de benzina la un drum.
Deci lor li se pare perfect normal sa faca asta tocmai datorita experientei, economiei de consum, uzurii de cauciuc (da, cand n-o da p-asta cu economia, trece pe uzarea cauciucurilor), castigului de timp, experientei, vizibilitatii, etc.
Chestia ciudata in cazul celui de fata este ca, chiar daca taia curbele, in cazul primeia chiar l-ai ajuns din urma, deci a taiat-o, a scurtat din drum si fiind drum drept putea sa o calce mai bine, si totusi tu, mergand cum trebuie intr-o o curba stransa, l-ai prins din urma. Deci pur si simplu o facea din obisnuinta, nu pentru a castiga si ceva.
Eu recunosc, „tai” si eu curbele, dar in sensul ca ma duc cat mai pe partea opusa a benzii mele in raport cu directia curbei, inainte de aceasta, ca sa pot sa combat putin din forta centrifuga, plus o accelerare usoara dupa prima jumatate a curbei. Cred ca toti o facem (sau cel putin asa sper), dar sa treci peste liniile alea continue …
Si apropo de linii continue, exista linii si pe partea dreapta, care-ti semnalizeaza sfarsitul partii carosabile. Sa vezi cand le taie si p-alea „expertul” meu, de sta sa cada si-n sant uneori. Totul pentru o economie de benzina.
Ai ratat doua momente cand puteai sa il „inchizi” lipindu-te de Fordul Fiesta. Ramanea ca prostul pe contrasens si era obligat sa se replieze in spatele tau. Prostia il costa… obositul…
„Inchiderea” aceea nu e o idee buna 🙁 N-am nicio garantie ca se va intampla asa. Daca ramane pe sensul opus si ii apare cineva neasteptat din fata e mult mai probabil sa se replieze … direct peste tine, fara se se mai asigure si te scoate de pe drum.
Nou
flo
Si totusi se gasesc _ _ _ (completati voi _ _ _ cu o jignire) sa dea – . Ar trebui sa fie vizibile numele celor care dau + si – . Macar sa stim si noi de cine ne ferim.
@flo Intotdeauna se pot gasi si oameni care sa fie de alta parere (din diverse motive) exprimata direct in comentarii sau/si prin vot. Uneori poate au dreptate, alteori nu 🙂
62 comentarii
Poate nu ii merge directia destul si nu poate lua curbe mai stranse de atat. Poate face economie de combustibil. Poate stie mai bine cum sta treaba cu apex-ul decat voi..ceilalti 🙂
Unde e asta? Valea Jiului? Mi-o aminteam mai stransa. Sau pe alt tronson?
Sau tipul se antrena „pentru confortul pasagerilor”, fiind singur in masina 🙂 Glumim, dar e de plans sa vezi asa ceva pe drum 🙁 Da, la Petrosani.
ilegal de prost …. 😉
Si cu permis de conducere … presupun 😀
Nu il tine cadavrul de masina , se rupe ceva daca ia curbele din scurt, sigur are ITP.ul facut pe bune….. ROmania
Masina parea OK, soferul era in alta lume 🙂
Este recenta filmarea? Ultima data cand am facut Cluj-Napoca – Petrosani era un Logan infipt in curba aia si parapetul era tot spart. +
De pe la sfarsitul lunii februarie. N-am remarcat masina respectiva si parapetul era inca intreg.
Sange de dubist !
A incercat el un „unu la unu” la 1:43, dar a pierdut, a tras de volan mai repede (joke) 😆
Te rog sa modifici titlul !
Este vorba despre tehnica ” consum mai mic de carburant , inclusiv reducerea uzurii cauciucului ! ”
Nu stii nimic bre ! 😆
Cam lung titlul asta, dar destul de aproape de adevar (din punctul lui de vedere) 😆
Punem pariu ca e sofer profesionist cu o vasta experienta de peste 40 de ani…???(irony on)
Da, cam asa, cred ca experienta (de viata) avea destula 😀 La volan nu stiu, probabil si fara accidente … pentru ca l-au ferit altii 😀
Se vede la un moment dat ca poarta basca de profesionist… deci e ok. 🙂
Corect, acolo era si durerea 🙂 Fix in basca 🙂
Aceeasi chestie am patit-o si eu, in locul tau as fi accelerat pe banda mea apoi el sa isi vada de drum pe unde poate si pe unde vrea. Nu se considera depasire, deci daca accelerezi nu este ilegal.
Nu cred ca e o idee prea buna. In caz de ceva, de exemplu apare unul pe sensul opus de mers sau mai rau, unul pe B1 si altul pe B2 in depasire, tipul exact asta va face: ce poate sa evite frontalul. Si atunci se va urca pe tine si te va scoate in decor, cu toate riscurile.
Pericol public ! 😀
+
N-am cum sa te contrazic 🙂
Asta adevarat taietor de curbe nu cum am vazut in alte tentative de clipuri cand depasea putin cu roata linia continua. Asta a mers pe b1 pe contrasens.
Corect, a facut o „excursie” si pana acolo (0:24).
Oare ce fel de soferi ti-au dat minus? 🙂
http://www.stiridecluj.ro/social/sofer-inconstient-prins-pe-camera-la-cluj-a-intrat-in-depasire-si-a-taiat-o-curba-periculoasa-video
+
Ei, se stiu ei care sunt 😀
Merci, nu stiam c-au si preluat filmul. SdC au facut-o lata de tot de data aceasta: au mutat Petrosaniul la Cluj … sau invers 😆
Titlul mi se pare deplasat, totusi… 😛
Deplasat … unde?
Pusesem un link in comentariul meu, dar s-a pierdut prin cenzura 🙂
Am sperat sa il vezi „behind the scenes”, dar se pare ca s-a pierdut pur si simplu.
Fara el, „gluma” n-are sens.
La mine, la o anumita dimensiune a browser-ului, titlul arata nostim…
http://i.imgur.com/NOHXEl1.png
🙂
probabil era doar un sofer de weekend….si n-a mai vazut atatea benzi in viata lui… 🙂
Da, incepuse si weekend-ul atunci 🙂
acuma nu stiu de ce mergea asa dar eu am mers cu cineva in dreapta ,pe curbe multe din astea si i s-a facut rau fiind nevoit sa incerc sa merg cat mai drept.nu era ok dar nu aveam ce face. vb numai de curbe nu si de depasire pe continua. din partea mea ai un DA! :))
Puteai sa mergi mai incet.
Intr-adevar pasagerul resimte altfel decat soferul efectul curbelor, mai ales a celor stranse, luate cu viteza mai mare. Solutia e cea propusa de @@RebounD11: sa mergi mai incet si pe cat posibil, fara franari si accelerari bruste. Pentru orice eventualitate sa ai si-o punga (de necesitate, sa zicem) in masina pentru ca nu se stie niciodata si de multe ori nu poti opri in acele cazuri 😀
Intrebare: Daca de duceai pana in spatele celui cu Fiesta rosu ce se intampla? Ramanea boul pe contrasens!
Nu e prea bine sa faci asta. N-ai nicio siguranta ca se va mai asigura in dreapta la revenirea pe sensul de mers, iar in caz de ceva neasteptat, va forta intrarea, cu toate riscurile aferente.
La cat de idiot e ala , tragea ca disperatul de volan in dreapta sa revina pe sensul lui de mers si te loveste pe tine din lateral sau te arunca de pe sosea. Deci nu prea e recomandat. Sau daca faci manevra asta sa claxonezi de cateva ori, sa te observe idiotul, sa stie ca esti acolo. Desi la ce creier neted are ala nu cred ca ajuta la ceva.
Masina se comporta exemplar,am mers cu 1,5L,1,8L si 2.0L se comporta foarte bine ca tinuta de drum, in cazul asta soferul e cam palalila. 🙂
De acord, nu masina era de vina, ci elementul dintre volan si pedale.
Daca lua virajele mai strans, isi vedea numarul din spate. 🙂
Un Espero ingrijit e chiar ok ca tinuta de drum. In schimb, daca are amortizoarele terminate, devine barca pe valuri.
Ha-ha, buna treaba cu numarul 🙂 Masina nu parea a avea o problema. Soferul in schimb nu se impaca bine cu virajele 🙂
Masina chiar avea o piesa defecta. Cea dintre scaun si volan. 😉
Mare este gradina Domnului……..
Si toti circulam prin ea 😆
Mi-e o lene si o lehamite…
E pe undeva prin lege precizat cate e amenda in functie de cat se catzara nesimtitul pe linii ?
60 de zile pentru circulatie pe sens opus art. 101, (3), d) si 30 de zile pentru depasire neregulamentara art. 100, (3), e).
Mai mult de 90 de zile pe un PV nu se pot da deocamdata:
http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/hotararea-guvernului-nr-1391-2006/#art214
„(1) În cazul săvârşirii a două sau mai multor contravenţii care atrag şi suspendarea exercitării dreptului de a conduce, constatate prin acelaşi proces-verbal, perioada de suspendare se calculează prin însumarea perioadelor prevăzute pentru fiecare faptă, fără ca aceasta să depăşească 90 de zile.„
Merge asa …pana o data. Trist e ca s-ar putea sa ia si ceva nevinovati cu el.
Dap, asta e cel mai trist, se poate intampla si asa ceva 🙁
El de fapt nu a depasit,a taiat curba 😀
+
Nu e vorba ca nu stia ce face. Stia ce face doar ca nu-i pasa sau gaseste scuze intotdeauna. Stiu asta pentru ca, din pacate, am in familia extinsa pe cineva care dupa milionul de kilometrii facuti pe sosele patriei in interes de serviciu in cadrul Politiei Romane, acum la pensie tot asa face, taie curbele si-mi explica mie (cat stau in dreapta) ca scurteaza drumul la fiecare curba cu 1-2-5 metri si astfel fiind x curbe, economiseste kilometrii intregi deci aproape cativa mililitrii de benzina la un drum.
Deci lor li se pare perfect normal sa faca asta tocmai datorita experientei, economiei de consum, uzurii de cauciuc (da, cand n-o da p-asta cu economia, trece pe uzarea cauciucurilor), castigului de timp, experientei, vizibilitatii, etc.
Chestia ciudata in cazul celui de fata este ca, chiar daca taia curbele, in cazul primeia chiar l-ai ajuns din urma, deci a taiat-o, a scurtat din drum si fiind drum drept putea sa o calce mai bine, si totusi tu, mergand cum trebuie intr-o o curba stransa, l-ai prins din urma. Deci pur si simplu o facea din obisnuinta, nu pentru a castiga si ceva.
Eu recunosc, „tai” si eu curbele, dar in sensul ca ma duc cat mai pe partea opusa a benzii mele in raport cu directia curbei, inainte de aceasta, ca sa pot sa combat putin din forta centrifuga, plus o accelerare usoara dupa prima jumatate a curbei. Cred ca toti o facem (sau cel putin asa sper), dar sa treci peste liniile alea continue …
Si apropo de linii continue, exista linii si pe partea dreapta, care-ti semnalizeaza sfarsitul partii carosabile. Sa vezi cand le taie si p-alea „expertul” meu, de sta sa cada si-n sant uneori. Totul pentru o economie de benzina.
Hai si cu Varul Suca. Var’su lu’ ala cu Espero.
Trimitem la CSI pentru identificarea numarului.
Deci semnul de aici
este obligatoriu numai Sambata si Duminica, dupa cum spunea cineva intr-un video de al meu.
N-as incerca varianta asta 😀
Doamne fereste de asa nebuni…
Amin 🙂
Exagerat de periculos!
Si pe curbe si in a doua depasire 🙁
Te doare mintea 😀 depaseste cu mult capacitatea unui om normal de a intalege sau a motiva un astfel de comportament… te doare mintea… din nou 😀
De acord 🙂 Nu e singurul, in curand il vom vedea pe altul, pe alt drum 🙂
Ai ratat doua momente cand puteai sa il „inchizi” lipindu-te de Fordul Fiesta. Ramanea ca prostul pe contrasens si era obligat sa se replieze in spatele tau. Prostia il costa… obositul…
„Inchiderea” aceea nu e o idee buna 🙁 N-am nicio garantie ca se va intampla asa. Daca ramane pe sensul opus si ii apare cineva neasteptat din fata e mult mai probabil sa se replieze … direct peste tine, fara se se mai asigure si te scoate de pe drum.
Si totusi se gasesc _ _ _ (completati voi _ _ _ cu o jignire) sa dea – . Ar trebui sa fie vizibile numele celor care dau + si – . Macar sa stim si noi de cine ne ferim.
@flo Intotdeauna se pot gasi si oameni care sa fie de alta parere (din diverse motive) exprimata direct in comentarii sau/si prin vot. Uneori poate au dreptate, alteori nu 🙂