Adaugă comentariu

14 comentarii
  1. Si cum mergeam eu liniștit, așa, ce crezi?!? Bah, drumu’ o ia brusc la dreapta, să mor io…

  2. Troaca de A4 cu motorul prins de numarul din fata= subvirare. Concureaza cu loganul la distributia maselor.

    • Problema nu e cu masina, ci cu conducatorul.

    • Asta numești tu subvirare? Poziționarea motorului nu are nici o legătură cu ce se întâmplă aici.

    • adrian si de ce nu este subvirare? Este un caz clasic de subvirare.

    • Subvirarea prin definiție presupune pierderea aderenței. Aici a virat soferul prea târziu. Si nu am vazut sa piarda aderența deloc. Dar na, vad acest video pe telefon deci poate nu vad bine.

      A intrat cu maxim 40-50 la ora in curba aia, ceea ce nu este ieși din comun in localitate. Șoferul a reacționat prompt si fara incidente. Ceea ce e un caz fericit.

      În loc să dăm vina pe semnalizarea de rahat si starea drumului, dam vina pe șofer sau mai știu eu mai ce OZN ‘uri cum ar fi greutatea mașinii, care cu un motor de 3.2 litrii nu cred să depășească distribuția de 56/44.

    • adrian.b
      Evident ca e subvirare, pentru ca Audi are un comportament subvirator din cauza pozitiei motorului montat dupa puntea fata.

    • Eu cand zic de Audi ca e o troaca subviratoare, nu vorbesc citind hartii. Daca nu ma credeti, uite aici un video cu RS3 quattro. https://www.youtube.com/watch?v=cpLzx9Z8Puw Alt video cu A5 https://www.youtube.com/watch?v=-TKrgFXdV0U

      Ca el e sofer de duminica, e altceva, insa cred ca l-a luat prin surprindere precizia germana. Majoritatea modelelor Audi au motorul montat DUPA „puntea” fata.

    • Detin un b7 si nu e nevoie sa imi dai detalii despre comportament sau amplasarea motorului.
      Ce legătură are asta cu ce ziceam mai sus? In cazu de fata nu este subvirare. Rotile nu pierd aderenta, masina nu aluneca.

    • adrian.b – faci confuzie intre derapaj si subvirare. Pe romaneste subvirarea e atunci cand tu tragi de volan sa iei curba si masina se inscrie pe traiectoria dorita cand vrea ea. E o combinatie intre distributia maselor facuta pentru munci agricole si software calibrat prost, ma refer la esp.

    • Nu incurc nimic, derapajul e la supravirare. N-are legatura cu ce ziceam eu.

      Curba aia tot prost ramane semnalizata, si drumul acela tot periculos ramane.

  3. Subvirarea prin definiție presupune pierderea aderenței. Aici a virat soferul prea târziu. Si nu am vazut sa piarda aderența deloc. Dar na, vad acest video pe telefon deci poate nu vad bine.

    A intrat cu maxim 40-50 la ora in curba aia, ceea ce nu este ieși din comun in localitate. Șoferul a reacționat prompt si fara incidente. Ceea ce e un caz fericit.

    În loc să dăm vina pe semnalizarea de rahat si starea drumului, dam vina pe șofer sau mai știu eu mai ce OZN ‘uri cum ar fi greutatea mașinii, care cu un motor de 3.2 litrii nu cred să depășească distribuția de 56/44.

  4. Nou

    Eu sunt surprins de numarul incredibil de mare de soferi care nu sunt in stare vireze corect in curba si intra pe contrasens, fie chiar si cu un sfert de masina.
    Posibil sa fie si lene sau nepasare, e mai simplu sa tai curba intrand pe contrasens…

  5. Curba e semnalizata corespunzator, exista inclusiv oglinda in curba; starea drumului e foarte buna . Circul zilnic prin zona, dar asta a ,,uitat” sa vireze ca era cu ,,tovarasii” langa el sa le arate ce masina si-a tras. Nu e singurul, dar asta m-a scos din sarite si am avut si ocazia sa-l filmez.
    inaintea lui, tipul cu BMW a intrat perfect in curba circuland regulamentar.
    Drumuri bune tuturor.

Vezi si...