It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Intrare la intimidare

Adăugat de Pustu
Raportează ca șters! 140
Ce mai caută lumea:
  • intimidare in trafic

25 comentarii

  1. mda. doi oligofreni

  2. dati jos si batuti cu paru’

  3. Imi cam inchipui de ce nu ai pus sonorul original :))

  4. cioban…ce pretentii sa ai.

  5. Puneti-va in locul celor 2 soferi de camion , nu poti vira stinga asa usor ca un turism ,intri in zona de restrictii etc, oamenii erau la munca nu ascultau manele in beamveu de Bulgaria ..Un pic de ajutor in trafic nu strica , nu se stie cind o sa aveti VOI nevoie de ajutor din partea celorlalti .

    • Cu tot respectul, aceea e intrare gen „dă-te, că te sparg!”, nu de genul „salut! îmi dai și mie voie? că ai coloană în față”. Sunt sigur că și în turismele de-acolo erau oameni care lucrau, veneau de la sau mergeau la serviciu. Regulile de circulație nu au excepții pt dubiști și TIR-uri. O spun fără răutate, ca un om care lucrează (și) cu mașina.

    • Ma gandesc ca la fel va fi atitudinea ta cand vreun camionagiu se va sui pe tine „pentru ca se grabeste”.

  6. Ai dreptate , eu doar incerc sa acord un mic ajutor , cind pot, camioanelor , in cazul lor , in aglomeratie , cred ca trebuie sa avem un pic mai multa grija si ajutor . Si da , ai dreptate , regulile de circulatie sint la fel pentru toti ! Sint obligat sa fac stinga de multe ori in fata unei coloane de TIR-uri , ii rog din faruri si ma ajuta …

  7. Ma repet , un camion are nevoie de muuult mai mult spatiu pentru manevre strinse …

  8. Nu te pune nimeni sa intorci mineralierul in portul turistic.
    Dibacia de a fi sofer consta si in alegerea traseului. Marlan cu M mare. Geaba are corectie si pe puntea spate ca tot paapgal ramane, rpetent la fizica si geometrie.
    Pe deasupra analfabet, pentru ca nu a citit manualul de exploatare al camionului. Acolo une ii scrie negru pe alb, boldat cjair care e raza minima de viraj/ bracj etc…
    BTW nevasa-sa ce masina are ? Cum s-ar trezi in trafic la o faza de genul. Scuza lui era probabil ca semnaliza „frumos”. Frumasa sa-i fie coliva perisului.

  9. Manualul masinii ??? Just dreams man ! Poate ca isi pot alege traseul daca ei sint own operator … nu cred .
    Ideea de baza , indiferent de postari , din punctual meu de vedere , e sa ajutam pe cit putem soferii de camion de bun simt..

    • Apropo, esti off-topic daca discuti la acest clip despre „soferii de camion de bun simt”.

  10. Meh, ma abtin de la vot. Eu, pe unde ma duc, incerc sa-i las pe soferii de animale mari sa-si faca virajele de intrare / iesire de pe si pe drumul principal, care si-asa e aglomerat. Trebuie sa va puneti putin in pielea lor. Eu cu Hamsterul meu de 4 metri lungime ma strecor usor, am demaraj bun si-mi ajung 2 secunde si maxim 100 de metri de banda libera ca sa trec. Dar pe un mamut nu-l manevrezi asa usor.. Hai, fratilor, va rog, putina intelegere fata de soferii de long vehicles, cel putin in pozitii de genul asta: intrat pe sau iesit de pe o principala.

    • Singura problema este ca, referitor si la ce zicea @ROcaddy mai sus, ajutorul se cere, nu se smulge cu forta.
      Daca si ce zice @spike10 mai jos e adevarat, ce spui tu nu e deloc valabil in situatia din clip

    • Ai inteles sensul postarilor mele . Multumesc !
      P.S. Clipurile tale sint din cele care m-au convins sa urmaresc trafictube !

  11. „profesionisti” ?!?!

  12. mai lasati intelegerea! daca mai mergeau putin,intorceau legal sub pod si nu incurcau pe nimeni.dar au economisit 250 gr de motorina!

  13. Nici nu putea intoarce de pe banda 2.

  14. Trebuie sa-i intelegem. Nu le-a placut scoala si au ajuns soferi.

  15. Virajul unei masini mari, nu se face brusc de pe ultima banda. Iti trebuiesc doua benzi. Daca va pun sa virati ca ala, nici pe pe b1, nu puteti 100% dintre voi. Fiti intelegatori.

  16. Ma enerveaza soferii de TIR care merg cu 80 -90 km /h in localitate si-mi dau flash-uri fix in centrul satului sa ma duc eu in sant ca sa treaca ei. Ma enerveaza soferii de TIR care se depaeesc unii pa altii, sau depasesc alte vehicule pe linie continua…. si asa mai departe… Dar cand e vorba de manevre la viteze reduse, pe spatii micii, in trafic intens, renunt la orice suparari si incerc sa-i ajut. Putina intelegere fata de conducatorii de utilaje mari nu strica, cand e sa renuntam la sfanta noastra prioritate doar ca sa-i ajutam sa intre sau sa iasa de pe strada principala. Plus ca, imediat langa un mamut, tre sa conduci precaut.

    Imi dau seama ca sunt gigi contra-curentului de data asta, dar am o amintire relativ noua, de prin Slovenia, unde depasisem un TIR si eram gata sa trec si de al doilea cand am vazut semnalizarea stanga al primului si ne apropiam de o intersectie. Am inteles ca cele doua TIR-uri aveau acelasi drum, pentru ca aveau aceasi marca vopsita pe kur, era clar ca sunt tandem, asa ca am incetinit si i-am lasat pe amandoi sa vireze stanga. Am pierdut fix 5 secunde, zic, hai 10… Dar mi-am castigat cel putin un prieten sloven. 🙂

    Nota: cei din spatele meu n-au protestat cu claxoane sa flash-uri. Trageti ce concluzie vreti 🙂

  17. – boss. Nu stiu de ce sunt atatea +uri ( sa nu imi fac pareri ).
    Invata sa urmaresti ce e in jurul tau.

    Daca nu luau virajul de pe B1 le trebuia gaura mai mare in coloana de pe cealalt sens. Nu am condus nici macar duba insa imi imaginez cum e. Poti face un exercitiu de imaginatie cu o piesa de mobiler carata pe scara in doi insi tu cap de coloana, pe care te provoc sa iei „curba imediat” dupa balustrada :)).

  18. „in care te provoc”

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!