It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Pe invers

Adăugat de cosmindaniel12
52 8

ATENȚIE: Conține limbaj licențios!

Eu știam că limita de viteză este de 50 în localități, și 90 pe DN-uri.

În clip avem 3 domni care le-au înțeles invers. Doi dintre ei au vrut să mă lase fără oglinda din stânga, și niciunul dintre ei nu a învățat că este de bun-simț să stingi lampa (sau lămpile de neam-prost) de ceață atunci când ai o mașină în spate.

Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/invers-3/#comment-467867
  • https://www trafictube ro/invers-3/#comment-467950

16 comentarii

  1. Este ceata, se aprind luminile corespunzatoare , nu vad de ce te-ai ofuscat ca nu-ti stinge ala ceata cand te apropii tu de el , daca ar fi sa sting la fiecare care ma depaseste in conditiile date in clip ar insemna ca ar trebui sa schimb maneta/becul de 3-4 ori/an,deci la acest capitol toti au procedat corect.
    La faza cu mersul tare in localitate si in afara precum melcu , da , este gresit , mai ales cu acele depasiri de retarzi in localitate.
    Tu ai procedat corect cu viteza in localitate insa in afara ei eu mergeam totusi mai incet , umed pe jos , ceata , na , dai de o caruta sau te miri ce , pe ceata o vezi destul de tarziu la viteza aia.

    • Eu am învățat că e de bun simț să stingi lampa de ceață când ai o mașină în spatele tău, ca să nu îi arzi retina celui din spate. Uite, eu o sting mereu, și nu am schimbat nici butonul, nici becul niciodată. Avem ceață câteva zile pe an, nu zilnic.
      Și dacă știi că mergi încet în afara localității, nu mergi ca dementul prin localitate, și nu depășești mașina care ai văzut că merge mai repede decât tine în afara localității. În localitate este riscul mult mai mare să dai peste o căruță sau un pieton sau vreun animal. De aia și este limita de viteză mult mai mică în localități.
      P.S. Vizibilitatea era OK, peste 100m. Microbuzul (ultima mașină ce m-a depășit în localitate) nu avea lampa de ceață aprinsă, și îi vedeam foarte clar stopurile de la peste 100m…
      Dar am văzut des că la noi se aprind lămpile de ceață și dacă e o urmă de ceață, sau dacă ai parbrizul aburit.

  2. Melcii au profitat de faptul că drumul public era iluminat în localitate şi aveau şi ei vizibilitate să o calce. Vezi cum îi bat farurile celui cu Alfa. Sunt mulţi în situaţia lui.

    • M-am gândit și la asta. Dacă voiau să meargă repede, dar nu vedeau pe unde merg, puteau să meargă în urma mea în afara localității. Nu mergeam ca dementul, mergeam cu 80-90.
      Dar când îi depășeam, rămâneau în urmă, mergând în continuare cu 60… Mergeau repede doar în localități.

  3. Ce lumanari avea capul de coloana… ma mir ca nu merge pe legheleu

  4. Le e frica pe ceață să meargă cu 90, iar in localitate aveau lumini până departe de la stâlpii de iluminat. Le e frică să te urmeze în afara localității fiindcă sunt conducători slabi, probabil asta se petrece în capul lor. Totuși ținând cont de condițiile de vizibilitate, mergi cam tare, asta dacă nu cumva ști pe de rost fiecare curbă.

    • Cu o săptămână mai devreme fusese o ceață atât de deasă încât abia vedeam marcajele de pe drum. Atunci am mers în același loc, în coloană, cu 40 km/h, cu avariile aprinse.
      Aici era vizibilitate OK, vedeai tot drumul unde bătea faza scurtă, și farurile de pe contrasens se vedeau de la distanță mare.
      Nu îmi explic de ce pare ceața așa deasă în filmarea asta, de obicei pare mai senin în filmare decât în realitate.

  5. cosmindaniel12 Cum spune si un coleg mai sus, probabil baietii vedeau putin mai bine loco (cu iluminare stradala) decat in afara unde nu mai erau dispusi sa riste o iesire in decor.
    +
    P.S. 0:30-0:31 „fara sa iasa pe contrasens …” A iesit pe sensul opus de mers 😆 , dar prea aproape fata de cel depasit.

    • Fără să iasă complet pe contrasens voiam să spun. 🙂
      Adică ambii m-au depășit cu roțile dreapta pe sensul nostru de mers. Și cu oglinzile lor la 30-40 cm de oglinda mea.

  6. Citesc unele comentarii si nu ma mai „minunez” de nesimtirea lor, este socant sa vezi(citesti) mentalitatea unora… auzi la el, nu vrea sa „schimbe de 3-4 ori pe an becurile” .Exista o solutie pentru asta, pe „vremea mea” se numea educatie civica, unde te invata ca nu esti singur pe lumea asta.Exista momente in care esti nevoit sa injuri( te ajuta) si exista momente in care trebuie sa STINGI DRACU LAMPILE ALEA, NESIMTITULE!

    • Este ceata ? DA , aprind luminile corezpunzatoare si le LAS aprinse atat timp cat ESTE CEATA. Vrei sa depasesti ? o faci cum trebuie si nu te lipesti de spatele meu , vei observa ca nu vei fi deranjat absolut deloc de acea lampa ! dar voi habar nu stiti cum sa faceti depasiri si va plangeti pe aici ca sunteti orbiti de lampi pe timp de ceata.
      De aducatie civica sa le spui alora care merg cu aceste lampi cand nu este ceata.
      Sa te vad pe tine de aducatie civica cand esti mai preocupat sa freci maneta sa nu-l incomodezi pe ala chipurile pe timp de ceata , auzi la el , iar atentia ta la drum sa fie compromisa fix de acest aspect.

      P.S. Nesimtiti sa-i faci pe aia care stau lipiti de tine atunci cand esti depasit si pe cei care folosesc aceste lampi atunci cand nu este ceata.

    • Îmi pare rău. Dacă te deranjează luminile de ceață când sunt folosite corespunzător, n-ai ce căuta la volan.

    • sa stati cateva ore cu lampile in ochi( da… in conditii de ceata) discutam dupa… daca mai vedeti tastatura.

    • Nu te pune nimeni sa stai lipit fata de cel din fata ta .
      Alt profesionist care le stie el pe toate.

    • Bucsa, noi doi suntem de obicei de acord in gandire. Hai sa gasim si aici un compromis.
      Uite, mie nu imi este distrasa atentia cand aprind sau sting farurile, lampile de ceata, sau cand semnalizez. Stiu bine unde sunt comenzile masinii, nu trebuie sa cotrobai dupa ele.
      Eu refuz sa cred ca atunci cand mergi in coloana (cum mergeau cei 3) timp de mai multi km, tu ai lampa de ceata aprinsa. Cu atat mai mult daca ceata nu este densa, si ai vizibilitate mai mult de 50m.
      Nu cred ca este cazul de afirmatii „voi habar nu stiti cum sa faceti depasiri”, hai sa fim seriosi. Singurul motiv pentru care am ajuns asa aproape de Opel-ul Astra la 1:25 este faptul ca el a incetinit in timp ce eu terminam o depasire. Dar vezi ca ma indepartez de el ca sa vad ceva in fata si sa incep depasirea. Si celelalte depasiri vezi bine ca nu au fost depasiri de „profesionist”, cu inceperea depasirii din pozitia „supozitor” (presupun ca la asta te referi cand spui ca habar nu am cum sa depasesc).

    • Nu este ceata densa(in acest caz densa de sa nu vezi nici la 10 metri in fata , atunci toti ar trebui sa mearga cu 30 la ora) dar este ceata , lampa specifica nu o poti regla in intensitate , domne este ceata mai soft reglez lampa astfel incat unii sa nu se simta deranjati de ea , asa sunt toate masinile , ca-i ceata mai putina ca-i mai densa , aprinzi lampa respectiva , asta e , vrei sa-ti fie observate bine proportiile masinii pe sosea in caz de ceata ? n-ai alta optiune. Oare cand te-au depasit melcii in localitate le-ai stins lampa sa nu-i deranjezi ? ca dupa manevrele pe care le-au facut , erau cat pe ce sa te si atinga !

      Cand este ceata se aprind si lampile dedicate acestui fenomen .
      Te simti deranjat de catre lampa celui din fata ta pe timp de ceata ? sunt semnale de alarma , care ar trebui sa le respecti , nu te lipesti de el + esti obosit.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!