Camera auto 70mai Omni 360 Dash Cam, filmare 360⁰, 64GB, detectie AI miscare, GPS&ADAS, control vocal, X200

Produs din oferta Xiaomag.ro

1.099,00 lei

1.099,00 lei

Vezi detailii

Mi-a dat de m-a julit … si a fugit

Adăugat de Dan..
Raportează ca șters! 120

ATENȚIE: Conține limbaj licențios!

Asadar si prin urmare:

  1. Viteza mea era in jur de 90 km/h.
  2. L-am vazut in oglinda ca se apropia incet de mine, si nu am vazut decat flash-ul dat cand era mai aproape de mine. Nu stiu daca a mai dat flash-uri, vazusem ceva in oglinda, dar am crezut ca doar mi s-a parut.
  3. M-am dat totusi pe acostament, desi nu am voie sa circul pe el, insa nu m-am dus cu roata foarte aproape de margine din motive de siguranta, mai ales in curba.
  4. Nu mi-am dat seama imediat daca m-a pocnit sau nu pentru ca am franat foarte tare si nu stiam daca „poc-ul” s-a auzit de la ceva care a cazut prin masina sau daca chiar m-a pocnit.
  5. Am pus cealalta masina cu care mergeam sa treaca pe langa mine si sa se uite sa vada daca am fost atins (din motive de siguranta nu am vrut sa opresc), ei au zis ca nu, insa peste cateva ore am observat ca de fapt am fost atins in zona farului, dar din pacate atunci eram deja cu mult in afara judetului Bacau in care s-a petrecut evenimentul.
  6. Ca tot veni vorba, evenimentul a avut loc in data de 30 noiembrie 2017 pe la ora 10:30.
  7. Mentionez ca nu m-am dat la o parte cand era in fundul meu, ci cand era destul de aproape incat sa-mi dau seama ca voia sa ma depaseasca, aka 50 de metri.
  8. A fugit si dus a fost.
Ce mai caută lumea:
  • jegos
  • trafictube e85 catalinu

41 comentarii

  1. Si ai fost cu filmarea la politie?

  2. Clar, ala este un jeg si a fost intentie ! Chiar nu inteleg de ce ai reactionat asa. In primul rand ar fi trebuit sa opresti si sa constati, apoi pasul obligatoriu era direct la politie, mai ales ca aveai si filmarea.

  3. Mie mi se pare ca replierea lui in fata ta a fost facuta ca sa te invete minte sa nu-i mai stai in cale,mult prea devreme,mult prea din scurt si fara sa aiba un motiv intemeiat.Adica o sicanare in trafic.
    Multi,foarte multi idioti nu stiu ca depasirea pe acest fel de drum se face peste axul drumului,cu respectarea tuturor conditiilor legii referitoare la depasire.
    Si mie mi se intampla des pe E583 sau pe E 85.Le fac loc la cei care vor sa sinucida,repliindu-ma pe acostamentul largit doar celor care NU DAU FLASHURI.Pe ceilalti cu figuri pe ei(flash si/sau claxon) ii tin in spatele meu de le ies figurile din cap.
    Unii sunt atat de nesimtiti incat ar muta pe acostament o coloana de masini pe care au ajuns-o din urma,numai sa treaca ei in fata.

  4. Daca nu te-ai dus la serviciul tamponari de pe raza acelei localitati si ai preferat sa faci doar material de tt…. multumim ca ne arati cum sa NU procedam cand intalnim ( sau suntem implicati intr-un accident) cu un psihopat.

  5. Sti cum e, de ce sa mergi tu pe acostament pentru el? Sa depaseasca cand are loc si gata.

  6. Din pacate daca te duci la politie esti de vina.. Exact aceeasi situatie cu un prieten, l-a gasit vinovat datorita faptului ca nu avea voie sa circule pe acostament.
    E85 unul din cel mai anormal drum din tara..

  7. Andrei Ciocan

    Adică cum din motive de siguranță n-ai vrut să oprești ? Dacă tot aplici legea la sânge cu acostamentul pe acostament se poate opri pentru a verifica dacă ai fost sau nu atins. Bașca că foarte aproape aveai și o parcare și opreai acolo. Eu mai opresc în parcările de genul ( folosesc DN 2 la greu tot anul ) și e în afara acostamentului.
    E numai o părere, nu vreau să redeschid discuția acostamentului consolidat, n-are sens.
    Eu încalc legea ( 99 % o încalcă ) și merg foarte lejer cu juma de mașină pe acostament. Mai ales că merg cu 90 km / h în afara localităților iar majoritatea circulă cu 110 – 120.

    • Andrei Ciocan

      Ț-am dat + ( plusul 14 )

    • Cu 2 minute inainte depasisem un tir, si imi era frica ca atunci cand o sa ma ajunga, o sa fie depasit de alta masina si nu o sa poata frana in timp + asfalt plin de jeg

  8. E85 mi se pare cel mai periculos drum din tara.Acolo „esti obligat” de ceilalti participanti la trafic,sa mergi pe acostament.Ei considera acostamentul ca fiind B1 iar banda normala de sens o considera B2.Daca nu te dai la o parte iti fac figura ca in clip sau te injura prin geamul deschis.Bine ca ai scapat teafar.

  9. Catalin.c

    Ai si tu partea ta de vina ca te-ai dat la o parte. In acelasi timp, la ce minte a avut probabil ca facea aceeasi manevra daca nu te dadeai la o parte si cand te-ar fi depasit, tot ar fi tras de volan prea devreme.

  10. Prost!
    Masina lui atinsa in punctul ala, se lasa cu un „pit-stop” de toata frumusetea. La viteza aia, tu puteai sau nu sa pierzi controlul (masina e mult mai grea pe fata), dar el sigur iesea pe aratura (eventual si cu rotile in sus).

  11. Andrei Ciocan

    Soferu, îți spun că E 85 e un drum ok. Majoritatea știm că acolo e acostament consolidat. Dacă ești corect cu realitatea, acolo nu se merge B 1 și B 2 ci pe acostament se merge cu jumătate de mașină. Ceea ce dă posibilitatea să încapă lejer 3 mașini în paralel. Adică depășirile sunt mai puțin stresante.
    Ok, pe acostamentul consolidat e interzis să se circule.
    Experiment.
    Hai așa, ca și experiență, să-l desființăm între Focșani și Bacău. Sau între București și Buzău. Băgăm pikamerul în el.
    Autorul respectă legea și nu merge pe acostament. De acord. Da de ce nu a vrut să oprească pe acostament să verifice dacă a fost atins sau nu ? Legea îți dă voie să oprești pe acostament în cazuri de acest fel.

    Fac E 85 de foarte multe ori pe an și vorbesc în cunoștință de cauză.

    • „din motive de siguranta nu am vrut sa opresc ”
      Legea iti da voie sa opresti, dar daca tii la viata mai bine cauti o parcare ceva.
      Acostamentul e folosit ca banda de circulatie si traficul e intens.

    • daca incap 3 masini in paralel sa se faca 3 benzi. una cu doua, alternativ pe segmente de drum

      prostia asta cu acostamentul genereaza numai conflicte

    • EOL : „Acostamentul e folosit ca banda de circulatie si traficul e intens.” Sper c-ai spus-o sub forma de gluma.

    • Deloc, e „la réalité roumaine de la pays” 🙂
      Acuma, daca vrei sa o ignori si sa opresti n-ai decat… Autorul a facut bine ca n-a oprit acolo.

  12. O sa fie culpa comuna , chiar daca tie no sa-ti placa lucrul acesta.
    Invatatura de minte , nu circula pe acostament .

  13. discuția despre câte benzi sunt pe e 85 n-are rost aici (și, în general, n-are rost). aici avem de face cu un act intenționat de a lovi o altă mașină în trafic. mai ales cu filmarea dovadă, eu aș fi oprit în prima localitate și aș fi depus plângere penală.

  14. timemachine

    Întâmplare ușor asemănătoare cu cea de aici: https://www.trafictube.ro/accident-live-poti-ceri/

    Here comes acostament comments! Acolo cu B2 lover, aici acostament.

    Nu știu cum se poate explica partea asta cu acostamentul celor care nu au parte de condus pe E58 sau pe E85.
    E foarte stresant, te încordezi, bate inima puternic și nu e plăcut deloc. Chiar dacă în afara localităților nu mergi cu limita legală sunt idioți care vin fix în spatele tău (nu la 50 sau 25 de metri, ci fix să le vezi moaca în oglinda retrovizoare la peste 110 Km/h). Mulți sunt atât de idioți încât fac asta chiar dacă e liber pe contrasens, nu e linie continuă și ar putea foarte bine să depășească.

    Apoi, după ce trec de tine (nu contează cum) încep să te șicaneze, se bagă periculos. Or, eu nu vreau să am incidente în trafic doar pentru că niște debili nu știu de civilizație și respect în trafic.

    Mi-e silă să merg pe Europenele astea cu acostament lărgit pentru că majoritatea cred că acostamentul e B1. Ăștia care comentați pe Trafictube în favoarea încăpățânării cu acostamentul ori vă place șicana, ori vă place pericolul.
    Consider că ne vom certa aiurea întotdeauna cu acest acostament. Vina cea mai mare o poartă administratorul drumului și Poliția Rutieră care a avizat asemenea atrocitate de infrastructură, apoi idioții care nu știu ce e ăla acostament.
    Eu nu vreau să îmi pun viața în pericol fiind încăpățânat să stau pe B1. În localitate nu merg pe acostament, dar în afara localității când am vizibilitate și nu văd posibile pericole mă retrag să treacă idioții.

    Întrebarea reală aici e: ce se poate face să scăpăm de aceste Europene cu acostament lărgit? Teoretic este spațiu pentru 2 benzi și un acostament cât o pistă de biciclete, nu cât o bandă. Băieții au făcut economie la asfalt, la marcaje și la indicatoare de informare.

    În plus, poliția dă întotdeauna exemplul greșit mergând chiar ei pe acostament. De fiecare dată când am văzut poliția pe aceste Europene, mergeau pe acostament. De fiecare dată.

    Pe subiect: păcat că nu ai reclamat la poliție incidentul. E posibil să nu își dea seama nici ei că ăla e acostament. 👿

    • NU SE CIRCULA PE ACOSTAMENT PUNCT
      Care are chef de depasire sa o faca iesind pe celalalt sens de mers , eu unu nu circul pe acostament ca vezi domne bizonul da flashuri de se vad de pe luna ca vrea el sa circule cu 200 km/h si sa ma dau din calea lui. Sa dea la flasuri si claxoane pana nu mai poate , eu unu acolo ramaneam intepenit pe banda mea. Sa se duca el pe acostament daca are chef. Nesimtire maxima frate , din cauza vostra a astora ca va tot dati la o parte si rulati pe acostament , s-au nascut si magarii astia care au pretentia sa se dea altii la o parte sa circule pe acostament , ca na….daca s-a dat unu la o parte , toata lumea ar trebui sa elibereze banda circuland pe acostament ca vrea nea caisa cu bmw sa treaca.

    • timemachine

      @D4F732 mai citește încă o dată ce am scris. IRL e altceva. La comentarii pe Trafictube e simplu.

      În exemplu de față ce crezi că făcea idiotul dacă autorul rămânea pe bandă? Se ducea ori prin stânga, ori prin dreapta și făcea la fel, poate chiar mai rău.

      De exemplu, cum îi controlezi pe nenii caisă din exemplul tău la o trecere de pietoni unde se calcă pedala și mor oameni frecvent? Se pun limitatoare de viteză și marcaje rezonatoare + limită de 30 km/h. Pentru că oile debile nu se autocontrolează și nu știu de bun simț. Aici e datoria autorităților să intervină. Nu mă bat eu cu retardatul în câmp că acostamentul nu e bandă. El știe că e bandă și că tu ești prost că nu te dai din calea lui. Că degeabă încerci să îi explici unui cioban că ăla e acostament când el nu știe adunare și scădere.

      Acostamentul ăla e o inducere în eroare pentru majoritatea care nu cunosc regulile de circulație și nu e datoria mea să îi învăț eu regulile de circulație la dinamica și la vitezele din afara localității, pe pielea mea.

    • Pai normal ca tu il poti invata prin necircularea pe acel acostament.Nu inteleg de ce va este teama de acesti imbecili care va tot preseaza sa circulati pe unde nu trebuie ? in caz de poc/accident , cum a fost si clipul postat de autor , puteti iesi vinovat pentru ca circulati pe acostament , asta trebuie sa va aduceti aminte inainte de a lua decizia asta , daca te atinge , sa te atinga pe banda ta ca sa scapi basma curata in fata poilitistilor , acum nici sa fim cu ochelari de cal , trebuie sa eviti un pericol imediat si o poti face trecand pe acostament , da , asta-i alta treaba , dar nu sa rulezi acolo ca vezi Doamne vrea gica sa treaca cu bembeul.
      Aici mai tine si de educatie , cum la noi lipseste cu desavarsire….ajung tot felul de taraie brau sa conduca masini foarte puternice si au pretentia ca toti ceilalti din trafic sa le faca loc indiferent daca incalca codul rutier sau nu.

    • Foarte corect ceea ce ai scris.

  15. lectie de viata…
    alta data stai naiba pe banda ta si cine vrea sa te depaseasca sa o faca regulamentar, cand are posibilitatea

  16. Am fost pe E85 in octombrie si mi s-a parut groaznic de enervant. O perioada, la dus, m-am incapatanat sa merg regulamentar pe banda mea, am primit si niste claxoane si injuraturi, ba era sa il ating si pe unul care dorea sa ma depaseasca pe acostament (eu nefiind inca lamurita cu obiceiurile locului).
    La intoarcere am mers pe principiul „cand esti la Roma, poarta-te ca romanii”…
    Il consider in continuare enervant, dar ii vad si avantajele – cand merg eu la tara pe soseaua Bucuresti – Alexandria nu prea exista „luxul” zonelor cu posibilitati de depasire, poti ramane mult si bine in coloana dupa vreun melc.
    Dar un lucru tot ma intreb – daca au avut loc pentru un acostament asa de lat, de ce nu au putut face de fapt doua benzi?…

  17. Mai oameni buni: nu aveti ce cauta pe acostament! Daca nu vine din spate masina cu girofar pornit (politie, ambulanta, pompoeri, coloana oficiala), nu aveti ce cauta pe acostament! Altfel nici nu-i dezvatati pe acesti dobitoci, si va mai puneti si vietile in pericol.

  18. Andrei Ciocan

    Eu merg cu 90 km / h respectiv 55. Dacă aș merge legal în cazul unei circulații intense din ambele sensuri aș pune în pericol mult mai multe vieți decât dacă merg juma pe acostament. Majoritatea merg cu 110 – 120.
    De ce e așa de pericols acostamentul ?
    99 % din traseu ai vizibilitate perfectă.
    Pentru cei 1 % mergi pe unica bandă legală, Dar în 99 % din traseu acostamentul are vizibilitate mare.

    • Acostamentul este mai ingust decat o banda, si de multe ori mai ingust decat masina. Asta inseamna ca vei sta de multe ori cu doua roti pe banda. Dobitocii vor fi incurajati sa se bage, iar ca sa aiba loc, vor sta cu doua roti pe sensul opus, unde s-ar putea sa fie alta masina, al carei sofer nu tine mortis sa fie bunul samaritean, si astfel se poate ajunge la coliziune frontala. Mai clar de atat nu pot sa explic.

  19. Andrei Ciocan

    Ba ai explicat perfect și culmea te și înțeleg.
    Problema e în felul următor.
    Cretini vor fi în continuare. Dacă două mașini din sens contrar stau juma pe acostament, încap lejer 3 mașini. ( A treia fiind în depășire ).
    Din câte am observat, dacă se întâmplă să fie 4 mașini în același timp ( două juma pe acostament și două în depășire venind din sens opus ) unul cedează. Evident, repet cretini vor fi tot timpul, iar cretinii vor forța și dacă n-ar fi acostamentul. E mult mai periculos să forțezi fără acostament decât cu.
    Problema mea e că eu merg cu 90 și nu cu 110 – 120 ( + 120 ) și sunt ajuns din urmă de mulți viteji.

    Vorbesc numai când e aglomerație.
    Un drum București – Alexandria e infinit mai stresant decât unul București – Urziceni – Buzău.

    • „Dacă două mașini din sens contrar stau juma pe acostament”

      Pai tocmai asta e: daca. De-aia regulamentul rutier, ca sa nu se ajunga la complicatii, a zis ca toti trebuie sa stea pe banda, si nu pe acostament. In felul asta fiecare stie ce are de facut, si nu apar presupuneri gresite, care pot duce la accidente grave.

      In trecut, faceam Bucuresti-Buzau cam o data pe luna, iar Bucuresti-Alexandria o data pe an. Cam stiu cu ce se mananca fiecare. Cand aveam putini ani de condus, ma dadeam si eu la o parte, si intram pe acostament, dar tot apareau nemultumiti, cum ca puteam sa ma dau si mai mult la o parte. Cand esti la inceputurile soferiei, nu prea iti e comod sa se duci cu roata pana la iarba. Mai tarziu am priceput ca doar stand pe banda, si aratandu-ti clar intentia, eviti confuziile.

  20. Andrei Ciocan

    E ok. E ca tine, știu și eu regulamentul, crede-mă.

  21. @Dan.. In zona respectiva depasirea era interzisa (0:06). Prin retragerea partiala pe acostament a fost incurajat sa incerce o depasire la mica distanta de vehiculul depasit si asa din pacate te-a agatat (0:16) 🙁
    +

    • E mai mult decat evident pe filmare ca a tras intentionat dreapta in fata mea

  22. At trebui facuta o petitie pentru desfiintarea acostamentelor consolidate si transformarea lor intr-o sosea cu trei benzi alternative pentru facilitarea depasirilor. Nu at fi prea costisitor. Cateva tone de vopsea.

    • Degeaba, drumul acela așa o să moară, în configurația 1 banda pe sens +acostament consolidat. Așa a fost proiectat, iar tehnic vorbind, nu este posibil. Conform normativelor, chiar dacă ar trasa alte marcaje, ar rezulta 2 benzi pe sens, din care nici una nu ar respecta lățimea standard din Stas-ul privind drumurile europene.

    • LE
      Nici varianta cu 3 benzi pe toată platforma drumului nu e posibilă, pentru ca…proiect pe bani de la UE, deci tot așa moare.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.