Camera auto Xiaomi Dash Cam 1S

Produs din oferta Xiaomag.ro

319,00 lei

319,00 lei

Vezi detailii

Jumatate dintre locuitorii orasului merg cu bicicleta la munca.

Adăugat de lupimaudk
Raportează ca șters! 13

Pentru cei care numără, copenhaghenii parcurg zilnic aproximativ 1,44 milioane de kilometri cu bicicleta. 49% din toate călătoriile la serviciu sau la școală în Copenhaga sunt cu bicicleta, față de 35% în urmă cu doar zece ani. Această creștere recentă a ciclismului în ultimul deceniu este rezultatul investițiilor municipale continue. Orașul a promis investiții de peste 40 EUR pe cap de locuitor în investiții în infrastructura pentru biciclete. Deși această cifră este slabă în comparație cu transportul public și infrastructura auto privată, arată că ciclismul este luat în serios. Și ceva pare să funcționeze, 97% dintre copenhagheni sunt mulțumiți de condițiile de ciclism din oraș. Dintre cei care fac ciclul, trei sferturi continuă să facă acest lucru prin iernile daneze lungi, întunecate și urâte.

Clipul e filmat sambata la amiaza 😉

7 comentarii

  1. ingfrancisc

    pentru tarile inconjurate de marea Nordului bicicleta este o solutie apropape tot anul. Vara temperaturile ajung doar accidental spre 25 iar iarna scad tot accidental sub 0! Temperaturile sunt reglate acolo de marea Nordului, la noi de masele de aer din Africa si Mediterana.
    Astazim in Copenhaga sunt 13 grade la umbra, in Timisoara sunt 33! La umbra! (am iesit acum 15 minute sa mananc niste zmeura sin 5 minute si apa bauta ieri a inceput sa iasa din mine 🙂 Saptamana viitoare la aia vor fi maxim 21 la noi minim 35. La umbra!
    Daca ar fi in Romania temperaturile nordului si aici ar merge toti cu toacla. Dar la 35 grade la umbra … chestiile astea cu „aia, civilizatii de dincolo” care merg sunt doar gargara media pentru idioti, conditiile sunt complet diferite! Mai ales cand se sugereaza o comparatie cu Romania (sau romani). A, ca idee de cat de eco-friendly sunt danezii aia: emisii CO2 anuale, per capita. Romania 3.8 mt/om; Denmark 5.76 mt/om!

    • foarte adevarat ca nu se compara clima din Ro cu cea din Dk si multi alti factori! Eu spre ex plec spre munca la 8 AM fara ceva (10 15 minute), la ora aceea este inca decenta temperatura. Pe drumul de intoarcere nu mai este aceeasi situatia si daca vreau sa ma intalnesc cu cineva in oras nu pot merge cu bicicleta ca o sa arat ca dupa ploaie. Poate cu trotineta in unele cazuri sa fie mai ok, altfel metroul etc.
      Nu sustin adoptarea unei solutii cu orice pret, pentru ca fiecare caz are particularitati.
      Plus ca si din punct de vedere al sanatatii la peste 40 de grade pedalatul te poate face sa „iti pocneasca ceva” si aia este.

  2. Cumva ei au înțeles ca dacă facilitezi folosirea bicicletei, multi o vor folosi! La noi se încearcă sa ingreunezi folosirea mașini însă fără o „oferta” clara a altui sistem ceea ce probabil nu va duce la mari rezultate.
    Eu am fost mai mult prin Aarhus și mi se pare așa fain sa te dai cu bicicleta pe acolo versus pe la noi! În ambele cazuri am folosit bicicleta pentru a ajunge la munca și sa vizitez diverse, la noi rămâne o aventura!

  3. “Niste saraci, le miroase mana a ghidon de bicicleta”

  4. Pentru aia care zic ca in Danemarca e vremea buna pentru mers cu bicicleta, ca nu e cald ca nu e frig, ia cautati voi cate zile ploua sau bate vantul pe an ;). Vremea nu e un motiv de a merge sau nu cu bicicleta oriunde in lume.

  5. Va zic din start ca din punctu meu de vedere toti ar trebuii sa avem loc pe strazi, soferi, biciclisti, trotinetisti. motociclisti, etc.
    Dar sa fim seriosi, in RO mersul pe bicicleta si cu transportul in comun e doar vrajeala primarilor ca sa-si scuze lipsa de investitii in infrastructura, ei aglomereaza orasele cu blocuri si lasa infrastructura cum era in anii ’80 apoi dau vina pe oameni ca au masini prea multe si de asta nu ajung parcarile.
    Eu nu intaleg de unde vin comparatile cu tari precum Danemarca, Suedia sau Norvegia, lasand la oparte distanta, cultura romana e mai apropiata de cea americana sau turca decat de cea daneza, nu avem spitale ca in Suedia, invatamand precum in Norvegia sau urbanism precum in Danemarca, dece am avea tangente pe parte de transport atunci ?
    Ma uit la clipul tau si vad un bulevard lat de macar 30 de metrii, cu cladiri care nu depasesc in inaltime latimea bulevardului, cu culoar median cu spatiu verde.. in ce oras din RO mai exista asa ceva ?

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.