Adaugă comentariu

17 comentarii
  1. +, pentru ca ma izbesc zilnic de astfel de situatii

    O sa-ti iei si minusuri de la adeptii „fluidizarii”. Fluidizare my ass 🙂 De ce sa incerce ei sa intre in coloana cand vad ca drumul se ingusteaza? Nu mai bine se duc fluidizatorii nostri cat mai in fata si se inghesuie ca oile la strunga? Si asta doar pentru ca nu inteleg sa stea in rand cu ceilalti. Sunt in stare sa fenteze coloana fie si pentru o lungime de masina…

  2. @JaLeTe Clipul acesta e un Re: la „Justițiara” (titlu) 🙂 +

  3. si eu fac la fel nu dai semnal nu te las. + si inca un + pentru replica lui Andy Stanescu 🙂

  4. Ii las sa intre pe cei care semnalizeaza si asteapta sa vada intentia mea. Pe cei care forteaza, nu ! Nu tată, stai la coadă, când ai ales sa stai pe b1 până în ultima clipă nu ştiai că se termină drumul ? Dar tot speri sa mai fentezi pe vreunul, ca deh unii „e smecheri”…

  5. cam asa a fost azi dimineta. la 2:25 incepe si filmare din spate dar din pacate nu stiu ce s-a intamplat la editare ca nu apare toata. https://www.youtube.com/watch?v=dqZNKMCc0_8

  6. Probabil multi au fost prin strainate iar acolo pe langa faptul ca e logic sa fie asa se procedeaza ca si cum s-ar inchide un fermoar. Aplicat mai sus: intre fiecare masina de pe banda 2 intra o masina de pe banda 1.

  7. Daaa, toti au fost prin strainatate si conduc dupa reguli din Zimbabwe ca doar se afla in Romania. Lol @aradfan

    + pentru clip Jalete. Multumim pentru clarificare. Abia astept sa vina si aici cei de la celalalt clip, care sustineau sus si tare ca nu au unde sa intre pe B2 si d-aia nu semnalizeaza si nu intra mai din timp, ci doar in capat.

  8. @aradfan – acolo, de obicei, se intra in fermoar imediat ce apare marcajul sau se vede in fata ingustarea, nu se duc glont cu totii cat mai aprope de gatuire, fara sa semnalizeze nici acolo, nici pana acolo. Nu mai spun de cei care apuca sa intre pe banda care merge mai departe, stau 2 secunde, dupa care depasesc pe dreapta coloana si forteaza reintrarea cativa metri mai incolo. Bineinteles, fara semnal, de cele mai multe ori. Despre asta e vorba in propozitie

  9. Infrastructura precara conduce din nou la nervi/timp pierdut

  10. @georgyc, citesti printre randuri „prietene”. Nu a scris nimeni la celalalt clip ca nu da semnal sau ca se duce pana in capat pentru ca musca are pene. Daca asta ai inteles tu, nasol.
    Ma repet, daca o sa stati toti pe banda doi, o sa faceti coada de un milion de km.
    Acum ma refer strict la cazul meu. Apropae de acel indicator care ma informeaza ca banda unu dispare, incep sa dau semnal. Nu fortez, nu ma agit. Inaintez linistit si calm pana cand unu binevoitor ma lasa sa intru in coloana.
    Daca ma aflu deja pe banda doi, si un nesimtit (genul celor prezentati de autor) cu siguranta nu-i las.
    Doua intamplari din acel loc.
    Intr-o dimineata, un nene a insistat sa se bage pana cand nu a mai avut unde sa se duca. L-am blocat si l-am intrebat de ce nu foloseste maneta din stanga sa-si semnalizeze intentia, s-a uitat la mine ca „ciorba la lautarul pe moarte” (vorba lui cheloo). I-am promis ca daca da semnal, bag in marsarier si ii fac loc. Lucru care s-a si intamplat. La doua zile distanta l-am vazut iarasi, numai ca de data asta isi semnaliza intentia.
    La ceva timp dupa, acelasi gean de manevra numai ca de data asta era o doamna. Insista fara semnal, o blochez si o intreb de ce nu da semnal. Ea imi raspune cu o alta intrebare, „De ce?”. La faza asta am inceput sa rad. Am incercat sa-i explic dar nu parea ca pricepe, asa ca am plecat mai departe.

  11. @Joitaru Vezi ca-ti permiti un ton care nu-si are rostul cu mine. In toate posturile tale ai spus ca nu e nici o problema daca dai semnal sa te bagi pe B2 si etc. Iar aici, eu am scris:

    „nu au unde sa intre pe B2 si d-aia nu semnalizeaza si nu intra mai din timp, ci doar in capat.”

    Ia zi-mi tu mie unde am citit printre randuri, te rog. Sau unde am zis ca e vreo problema daca se da semnal? Sau nu te uiti la acelasi clip. Eu am vazut aici un clip in care este o masina pe B2 care lasa loc fata de masina din fata dar pe B1 vedem doar raceri care merg pe acolo cu o super viteza (cu viteza aia astepti sa schimbi banda?), care nu semnalizeaza deloc si nici nu intra in locul lasat liber, ci toti se duc pana in capat la inghesuiala, unde nici in capat nu semnalizeaza.

    Adica exact asa cum ai povestit tu in pataniile tale. Deci unde am zis altceva decat ai zis tu? Invatati sa cititi cu atentie inainte de a face misto-uri pe aici, ca vad ca te-ai simtit obligat sa-mi raspunzi cand nu-ti era adresat tie acel lucru.

  12. @georgyc, nu ma intereseaza ce „ton” iti imaginezi tu ca am folosit.

    Avand in vedere ca am avut destule comentarii acolo, m-am referit strict la asta.
    Citez „Abia astept sa vina si aici cei de la celalalt clip, care sustineau sus si tare ca nu au unde sa intre pe B2 si d-aia nu semnalizeaza si nu intra mai din timp, ci doar in capat.” Unde ai citit tu asta?
    Propozitia aia m-a facut sa-ti raspund. In rest, iti doresc o viata minunata.

  13. Fals, nu se intra „cum apare marcajul” prin strainatati. De fapt „late merge” este o chestie pe care cei din civilizatie o inteleg, si nu pun la suflet ca „s-a bagat unul in fata”.
    Si, desi trebuie, nu prea se semnalizeaza la faze similare cu cea din clip. Probabil 10-20% maxim. Legal trebuie semnalizat, dar… come on, nu iti dai seama ce se intampla? Fermoar!

    Se circula la 10-25 kph totusi.

    „Late merge” nu o sa functioneze niciodata la romani, mai ales ca lumea aplauda comportamentul acest clip. Adica, de ce sa folosim soseaua in toata latimea ei, daca tot e aglomeratie? Nu tata, sa fim „morali”/”etici”, sa ne bagam la coada cu 100-200 metri inainte.

  14. Ce late merge bre? Ce fac aia acolo e too late to merge – toată coloana de pe B2 trebuie sa oprească sa-i lase pe ei sa se bage. Dacă vrea cineva sa meargă pe B1 să fie sănătos dar sa nu aibă pretenția sa se bage cu japca – in continuare au obligația sa-si semnalizeze intenția si sa se asigure la schimbarea benzii; cei de pe B2 nu au nici o obligație legală.

  15. @Bobby
    Cei din „civilizatie” recte in Franta, inteleg si sa-si faca loc in / din parcare impingand usor masina din fata sau spate. Nu ? Atunci de ce sa nu facem si noi asa ? Deh, doar e „civilizatie”.
    Cat priveste chestia cu semnalizatul… ei, hai fara „come on”, in primul rand scrie la lege ? Scrie ! In al doilea rand mi se pare si o chestie de bun simt sa semnalizez. Trebuie sa stie si colegii din trafic ce vreau sa fac. Nu trebuie sa o ia pe ghicite.

  16. Multi fac confuzia dintre situatiile in care cu adevarat masinile sunt intr-un moment de trafic supraaglomerat sau de circulatie pe langa un obstacol neasteptat, si cele in care cativa nesimtiti, care stiu prea bine zona, ar putea linistiti sa semnalizeze din timp si sa se incadreze din timp pe banda care se continua, dar n-o fac, pentru ca ei sunt ZEI. @Bobby ne-a spus ca traieste de multicel in Australia, ori acolo nu are de-a face cu aceeasi cantitate de magarie cu care ne confruntam noi aici. El nu intelege diferenta dintre „te rog, pot si eu sa intru pe banda” si „da-te, ba, la o parte ca trec io”, pentru de ultima are parte foarte foarte rar, spre deosebire de noi, cei din Tara.