It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Kamikaze grabit spre mare (Autostrada Soarelui)

Adăugat de simionbaws
Raportează ca șters! 86

ATENȚIE: Conține limbaj licențios!

In momentul in care a taiat calea, se mergea in coloana pe banda a doua cu 160-170 km/h, iar eu eram in accelerare. Toata lumea astepta ordonat sa se fereasca cei din fata. Nu e ca si cum s-ar fi mers cu 120 km/h.
P.S. Era dimineata, ora de pe camera arata gresit (nu ia in considerare timezone, nu i-am dat de cap inca). Sunt din Suceava, de aici accentul 😀

117 comentarii

  1. Caz tipic, un B2 lover handicapat si un posesor de BMW idiot. Combinatia perfecta. Incep sa cred ca, pentru a cumpara aceasta marca de masina trebuie intai sa ai certificat ori de analfabet, ori de redus mintal daca nu cumva chiar ambele.

  2. Putea sa nu fie BMW ?

  3. simionbaws

    Eu nu dormeam pe banda aia, asteptam sa se fereasca cei din fata.
    Pana se feresc, astepti, mai un semnal, mai un flash daca e singurul, nu te arunci ca un kamikaze, mai ales la viteza aia.

    • doctor faust

      voi mergeati in coloana pe b2. la sec.05 dupa ce treci de polo ala sau ce te puteai replia linistit pe b1.

    • simionbaws

      Si eu asteptat sa se fereasca, sa depasesc. Nu am cine stie ce troaca de masina, seria 5 din 2012.
      Nu e vina mea ca cineva, undeva in fata coloanei, merge mai incet.

    • Să se ferească :))))) Nu dormeam pe b2 … deși B1 permitea replierea … Altul cu permis de la Kinder Surprise.
      Evident că lumea trebuie să se ferească din fața lui … doar are BEMVEU …roșu 😂

    • simionbaws

      Daca ma dadeam pe B1, as fi marit viteza, si as fi depasit. Right?

    • simionbaws

      Ce inseamna replierea in cazul tau? Ia detaliaza tu situatia ideala

    • Art.42. – Când circulatia se desfasoara pe doua sau mai multe benzi pe sens, acestea se folosesc de catre conducatorii de vehicule în functie de intensitatea traficului si viteza de deplasare, având obligatia sa revina pe prima banda ori de câte ori acest lucru este posibil, daca aceasta nu este destinata vehiculelor lente sau transportului public de persoane.

      Hai să-ți traduc. B2 se folosește doar pentru depășiri, nu pentru mers în coloană pe ea-așa cum afirmi tu.
      Asta e legea … dacă vrei să o înțelegi bine, dacă nu iar bine. Repliatul tău pe B1 nu te ajută să depășești pe b2 loverii din fața ta. Ajută la evitarea situației riscante la care ai fost supus. Legea este făcută pentru siguranța participanților la trafic.
      Învață să te uiți în retrovizoare, eventual cu folos.

    • simionbaws

      Ma uit in retrovizoare mai mult decat ar trebui. Chiar se folosesc oglinzile in Suceava.

    • doctor faust

      Nu e nevoie sa te superi, scenariul mi-e arhi cunoscut din perspectiva celui cu BMW. Eu nu am BMW si nu circul asa, nici agresiv, nici presant, dar cunosc tipologia celui cu (eventual) 130 pe A, 90 pe DN si 50 in oras lipit de B2 care merge dupa principiul „Eu circul regulamentar, da-l in ma-sa, ce sa ma mai replie sa ma bag pe urma iar”
      Ai loc, te dai, nu conteaza cu ce racheta vine ala si cum merge pe permisul lui. In DE o ambitie de-asta duce la un caambol de 100 de masini in cateva secunde.

      Asta ca sa nu mai zic ca, banuiala mea e ca cineva l-avazut in oglinda si-a zi „Ha…ia sa vad ce faci acu” 🙂
      drumuri bune

    • Situația e destul de simplă.
      Dacă cineva are timp să accelereze, să iasă de pe banda pe care se afla inițial și să te depășească (în sensul definiției din OUG) neregulamentar pe prima bandă, înseamnă că nu circulă nimeni pe ea, deci nu ai respectat prevederile din art. 42.

    • Lege… articole de lege
      ..ale ptr. mulți sunt bune doar la stabilirea vinovatului in contextul unui accident. În rest nu interesează pe nimeni.

    • T.C. lamureste-ma si pe mine, te rog: cand vrei sa depasesti, iar cel de pe B2 nu se da la o parte, ce trebuie sa faci? Sa te dai pe B1 si sa renunti sa mergi cu viteza cu care vrei tu, sau sa ramai pe B2, si sa-i dai de inteles celui din fata ta, ca vrei sa depasesti?

    • @Sofer De Prahova – ce intelegi tu prin depasire? 🙂 Daca ambele masini sunt pe b2, si nu exista b3, nu ai ce sa depasesti.
      Si da, in tarile din centrul si vestul Europei, daca o masina e intepenita pe b2, nu ai ce sa faci. Nu ai voie sa-i dai flasuri. Trebuie sa treci pe b1, cu grija sa nu-l devansezi (in vest devansarea pe dreapta, cu anumite exceptii, e considerata depasire pe dreapta), pui mana pe hands free si suni la Politie, cum ca un nesimtit merge agale pe b2, cand b1 e libera. Atat poti sa faci.
      Doar ca in tarile cu apa calda rar de tot dai de b2 lovers. Acolo ei sunt amendati pentru asta. Chiar si in urma unei simple sesizari, daca sunt si martori. Daca ai si proba video, l-ai infundat pe b2 lover cu siguranta. La noi nu. Desi legea permite. Dar Politia Rutiera Romana e ori depasita de situatie, ori lenesa, ori incompetenta. Ori toate la un loc.

    • Inteleg ca autorul se afla pe B2 pentru a depasi vehiculele lente de pe B1. In fata lui, era alta masina care depasea pe cei de pe B1, dar mergea mai incet decat autorul, si care mai si calarea benzile. Si totusi, ati sarit in capul autorului, cum ca ce cauta pe B2. In cazul asta, daca nu va e cu suparare, unde trebuia sa stea autorul, avand in vedere viteza cu care se deplasa?

    • @Sofer De Prahova, cand circuli cu 170 km/h pe autostrada, esti in afara legii. La viteza aia nu se mai aplica niciun fel de drept de a depasi vehicule „lente”, pentru ca vehiculele „lente” sunt exact cele care circula cu 130 km/h. E asa greu de inteles?

    • @Kor – te inseli amarnic. Faptul ca alta masina circula cu viteza mai mare decat limita admisa, nu te exonereaza pe tine de obligatia de a elibera B2 atunci cand nu te afli in depasire.

    • @ Sofer De Prahova – ce am zis eu, si ce-ai inteles tu? 🙂
      Am zis eu ca nu trebuie sa te repliezi pe banda inferioara dupa depasire? 🙂

  4. doctor faust

    romanii si autostrada baba si mitraliera…pentru romania autostrada e dn1, pasajul de la unirii sau splaiul independentei…
    70-90au 200+ schimba benzile ca pe magheru, ii uita dumnezeu pe b2, etc…vraiste si haos in lipsa unei politii eficiente care a matura 90% din permise la foc continuu pana invata gogu ce e aia autostrada

  5. sambata am „depasit” si eu pe B1…pentru ca erau masini mai multe pe B2 aflate intr-o depasire continua…si nu-s vitezoman ca nu ma ajuta masina…dar cu 140 km/h mergeam pe B1 ai repede decat majoritatea de pe B2

    • simionbaws

      Sa depasesti cu 140 pe b1 e alta poveste. In cazul de fata, se mergea cu minim 160 km/h.
      Un minut mai tarziu, oricine bloca b2, s-a ferit, i-am depasit pe toti si m-am dus. Un pic de rabdare, si depasesti.

    • @simionbaws – linistea cu care tot repeti „se circula cu 160 -170 km/h” ma sidereaza. Erati doar cativa netoti care circulati asa, nu „se circula”. Cine te obliga si pe tine sa ramai intre cei 3-4-5 idioti care pusesera stapanire pe b2 si goneau de parca ii astepra moartea in fata?
      Ti se pare normal cum circulai, nu? Vezi ca, in fata, Moartea chiar te asteapta.

  6. Unii nu vor deloc sa ajunga cu masina intreaga la destinatie.
    Liber la accidente pe A2, ca in fiecare vara. 🙁

  7. trafic_on

    Asa este ai dreptate ,dar si tu esti la fel de Kamikaze daca mergeai pe banda 2 cu 160/170 ….Sau au scos limita de viteza si nu stiu eu ?
    Nu esti cu nimic mai bun decat idiotul ala care depaseste pe b1.
    Drumuri bune sa aveti !

    • de parca nu stii cum e treaba. Ori mergi pe b1 cu 90-100 ori mergi pe banda 2 cu cat se merge in coloana. Nu o mai dati cu limitele sau ca in afara se respecta bla bla, ca nu e asa. Si pana la urma cel care merge cu viteza isi asuma consecintele unei amenzi in caz de radar. Si eu am nimerit de multe ori coloane care mergeau cu vitezele astea chiar si mai mari si nu s-a flashuit nimeni, s-a mers ordonat si cu distante corespunzatoare pe toata distanta de la constanta pana la bucuresti. Drumuri bune.

    • simionbaws

      In completare la ce a zis alex, acu 4 sapt mergeam in coloana pe a2, in spatele a 2 motociclete de politie, care mergeau cu 150, uneori cu 160 km/h, ca sa impuna o limita. Sunt politisti, si au stabilit viteza coloanei la 160km/h. Si celor de pe b1 ce mergeau foarte incet, le facea semn sa mareasca viteza.
      How about that?

    • @alexme24… „Nu o mai dati cu limitele sau ca in afara se respecta bla bla, ca nu e asa. Si pana la urma cel care merge cu viteza isi asuma consecintele unei amenzi in caz de radar”
      Serios !? … cel care merge cu viteza isi asuma consecintele unei amenzi in caz de radar ?
      Isi asuma si viata altora. Pentru ca am vazut destui „jmekeri” care au sfarsit infasurati pe pomi ori in santuri. Ca sa junga cu 10 minute mai devreme la destinatie…

    • @alexme24 daca dupa tine singurul risc al vitezei mari este radarul…e clar 😉

    • Da, pe autostrada singurul risc al vitezei mari e radarul. Presupunand ca ai carnetul luat pe bune. De-aia in Germania nu e limita si o duc bine-mersi.

    • @elcraft – ai circulat in Germania? Pun pariu ca nu. M-am intors recent dintr-o minivacanta in Bavaria. Si nu sunt la primul drum in Germania. O sa te dezamagesc si pe tine si pe multi fani ai vitezei excesive. La, sa zicem, 200 de km de autostrada, daca ai 5-10 km fara restrictii de viteza (de obicei 120, 100 sau chiar 80, uneori) inseamna ca e vremea buna si nu se fac lucrari de intretinere ici si colo. Nici gand sa zburzi sute de km cu ce viteza vrei.
      E un mit viteza infiinita in Germania. E adevarat, legislatia lor nu prevede viteze limita „by default”. Si asta nu nunai pe autostrada. In teorie, poti merge si 1000 de km/h pe oriunde, si pe un drum de tara. Asta doar daca n-ai semne de circulatie care sa limiteze viteza. Ori in peste 90 % din cazuri, daca nu mai mult, ai limitare 🙂 Iar cand nu e, e destul de aglomerat incat sa nu poti apasa prea mult pe acceleratie. Crezi ca nemtii sunt atat de tampiti incat sa-si faca autostrazile piste de raliu pentru toti idiotii? Te inseli. Si cum te prind ca n-ai respectat limita de viteza impusa de semne sau de afisajul electronic pe autostrazi, cum te taxeaza. Rau de tot.

    • nu dupa asta ma ghidez, dar pe autostrada in linie dreapta nu vad ce altceva te poate impiedica. Pt asta exista si google maps si waze sa vezi eventuale opriri ale coloanelor in fata. Sincer mi se pare mai periculos unul care se baga in depasire cu 100 in fata coloanei care vine din spate si automat toti franeaza periculos.
      @Kor da eu am circulat in germania si saptamana trecuta in elvetia. Si da, nu stiu in ce zona a Germaniei ai fost, dar iti zic ca in partea de sud dinspre elvetia spre Stuttgart sunt zeci de km fara limita si mergeau oamenii fara nicio problema cu 230-250. Chiar si in elvetia respecta foarte putini limitele si acolo sunt amenzi calumea (exceptand in tunele unde sunt radare). Nu zic, in localitati, da un maxim 60 , ca acolo ai copii, oameni , animale. Nu deschid nicio polemica sau ceva, doar va zic si eu parerea mea.

    • @elcraft… sa zici ca : „Da, pe autostrada singurul risc al vitezei mari e radarul.”… e un semn de maaaare inteligenta. Sa bagi piciorul pana la genunchi in accelaratie stie orice prost, problema este cand mai apare cate o masina in fata.

    • @Kor, lasa amintirile si pariurile, cauta cifre. Sau circula mai mult. Acum cativa ani doar o treime din Autobahn avea limite obligatorii de viteza.

      @pug, daca ai fi orice prost nu ai avea carnet. Daca apare o masina in fata te adaptezi la conditiile de drum, ca de-aia ai carnet si se cheama ca stii sa conduci. Daca nu stii sa conduci, nu ai ce cauta pe autostrada. Te simti cumva?

    • @elcraft & – amintiri? M-am fatait vreo 10 zile prin Bavaria, la inceputul lunii iunie. 2017. Vrei sa-ti trimit fotografii de la concertul Coldplay, din Munchen? Sau poate vrei sa vezi lagarul de concentrare de la Dachau? Sau castelele din sudul Bavariei?

    • Nu mai bine vedem ceva mai concret? Gen autobahnatlas? Nu ma lasa sa pun link dar se gaseste imediat.

  8. La 160 kmh, distanța lasata față de cel dinaintea ta ar trebui sa fie de 100m. Cand se baga kamikaze intre voi parcă sunteți un trenuleț 🙂

  9. Mai bine ziceai „kamikaze grăbiţi spre mare” ! Să mergi cu 160-170 în coloană, cu distanţe de câţiva metri între voi, e prostie curată. Exact cum zice cineva mai sus, nu eşti cu nimic mai presus de bmw-ul din faţă.

  10. simionbaws

    Hai sa rectific, 160 km/h cand se mergea constant (si la distanta). Posibil ca atunci cand s-au apropiat masinile in coloana, s-a redus din viteza. Nu va mai panicati.

  11. pensionaru

    In Romania autostrada nu este pt oameni normali, adica pe banda 1 se merge cu 90-100 (de ce oare optezi pt autostrada?) iar pe b2 160-180 astfel incat cei care vor sa mearga cu 120-130 maximum (cum este normal pe autostrada ) nu au cum.

    • Asadar TIR-urile ar trebui sa nu mai opteze deloc pentru autostrada, pentru ca circula cu 90 km/h? Daca circul cu 100 km/h pe banda 1 pe autostrada ar trebui sa nu mai optez pentru autostrada? Cam asa zici, nu?

    • pensionaru

      pai cam da…….fiindca autostrada este considerata drum national de mare capacitate si viteza

    • Atâta timp cât autovehiculul respectiv depășește marea viteza de 50Km/h, poate circula pe autostradă.

  12. NU…nu stim cum e…e doar efect de turma ! Nu mai veniti cu incalcari de legi, pentru ca asa face toata lumea ! Mai ales cand e vorba de viteza !

    Si eu ma mai grabesc, dar nu o fac pentru ca sunt in coloana…si nu face o lege din ea!

    De asta nu ne facem bine…

  13. Mare handicapat ala cu BMW. Croseteaza intre benzi pana il agata pe unul si se produce o tragedie. Pt ce? Sa ajunga mai repede in urmatoarea benzinarie, sa opreasca la cafea. Unii nu au creier deloc frate. Ce va tot luati de autor sa revina pe B1? Pt ce? Sa depaseasca 2 masini mai incolo? Se vede ca este destul de aglomerat si este o idiotenie sa tot bruschezi masina sa treci pe 1 3 secunde apoi iarasi o calci sa treci pe 2 , iarasi 1, iarasi 2.

    • simionbaws

      Un om cu capul pe umeri, care stie ce vorbeste. Bv.

    • Un om b2 lover ca si tine,care nu stie la ce e buna b1 , in niciun caz care e cu capul pe umeri.

      Bruscheaza masina…hahaha buna asta

    • https://www.trafictube.ro/ceva-rosu-taxi-umbra-altele/
      – aici ai 80% din clip pe banda doi

      https://www.trafictube.ro/episodul-2-bucuresti/
      – 100% din clip pe banda 2

      https://www.trafictube.ro/episodul-5/
      – la 0:56 dupa ce ai depasit camionu ala verde parea libera banda 1

      https://www.trafictube.ro/episodul-12-soferi-soferi-putin-karma/
      – incepand cu min 2:05 il mustrezi pe ala ca merge pe banda 3 iar apoi o iei si tu dupa el, mai apoi ramai pe banda respectiva, chiar daca b1 era libera, ca la urma sa il depasesti si sa ii pui frana in bot.

      Iar apoi mergi pe la alte videoclipuri si incepi sa bagi texte dinastea „b2 lover” and shit.

    • simionbaws

      @adrian.b eu am zis ca e plin de ipocriti.
      Trebuia sa uploadez filmuletul mai lung, in care se vedea ca peste 60 secunde se eliberase b2 de masinile care erau in depasire, si m-am repliat si eu pe b1 dupa ce am depasit, si mergeam linistit. Dar nah, lasa-i in plata domnului.
      Again, poza asta http://i.imgur.com/M3CnImL.jpg facuta la destinatie, cred ca este o palma peste fata tuturor haterilor.
      Daca as fi mers cu > 160 km/h tot drumul, consumul ar fi fost > 7.5l, iar viteza media 130 km/h.

    • @simionbaws – stai linistit, asa e pe TT. Cand si cand se mai napusteste grupul peste cate un nefericit, ca piranha. Azi esti tu. Maine poate e altul. Mie imi vine randul cel mai des. Dupa care se calmeaza toti, si se duc la munca. 🙂
      Unii sunt baieti ok, altii emit niste prostii de te doare capul. Nu te pune cu ei, ca nu sunt experti, indiferent de cat se straduiesc sa para. Sunt si ei soferi ca mine si ca tine, iar ce emit ei pe aici, e doar ce au in cap, si nimic mai mult.

    • simionbaws

      @sofer de prahova
      buna asta cu napustitul ca niste pirahna, made my evening :)))

    • Asa procedeaza ei cu noii veniti. Si eu am trecut prin asta. Indiferent ce postezi, trebuie sa treci prin procesul de initiere, in care iti sar in cap cei care cred ca daca sunt vechi pe aici au niste drepturi in plus.

    • simionbaws

      Inteles, merci pentru heads-up.

    • Piranha? Noo. Doar un sofer slab de inger, fara experienta, care e convins ca „merge si asa”. Daca vede ca altii o calca, ce si-a zis? Asta e mersul! Sfanta naivitate…

    • @Kor – am mai spus-o, si o repet: cand comentezi la un videoclip al unui coleg de TT, e de bun simt sa incepi cu subiectul, si abia la urma sa-i atragi atentia autorului, daca a gresit. Romanii, nu: sarit in capul autorului, de la secunda 1, si nimic despre subiect. Aici e diferenta dintre lumea civilizata, si Românistan.

    • @Sofer De Prahova, despre ce civilizatie vorbesti? „Românistan” e ce zici tu pe acolo ca toti sar in capul autorului. Eu n-am citit un comentariu de la autor, sau cel putin in descriere, in care sa zica ca a gresit si el, dar ii acuza pe ceilalti de ipocrizie cand ii spun ca a gresit. Asta e ceea ce numesti tu „Românistan”, sa vezi mizeria altuia, dar gunoiul tau, nu. Sa arati cu degetul cand ceilalti gresesc, dar cand iti este atrasa atentia ca si tu ai gresit sa comentezi. Hai sa fim seriosi. Nimeni nu e perfect si toti gresim. Nu cred ca zicea nimeni nimic daca autorul afirma ca a gresit si el grabindu-se, in schimb acuza de hatereala si ipocrizie la cateva comentarii contra.

    • @Swizzer – „dar cand iti este atrasa atentia ca si tu ai gresit sa comentezi.”
      Nu stiu daca username-ul tau reflecta faptul ca locuiesti in alta tara, dar daca e asa, n-ai inteles nimic din ceea ce inseamna civilizatie. Adica daca iti atrage cineva atentia, tu zici ca trebuie sa nu comentezi, ci sa pleci capul umil? Hmmm… unde am mai vazut eu asta, de curand? A, da: in Turcia, la asa zis-ul puci impotriva lui Erdogan, cand niste civili ii bateau pe militari cu cureaua, iar aia stateau cu capul in jos si nu ziceau nimic. Ei, despre asta e vorba, cand zic de Românistan. Atitudinea asta de a gasi intai nod in papura celui care posteaza, inainte de a vedea care este subiectul videoclipului. Comportament de natie cu complexe de inferioritate.

    • @Sofer De Prahova, n-ai inteles nimic din ce am zis.

      „Adica daca iti atrage cineva atentia, tu zici ca trebuie sa nu comentezi, ci sa pleci capul umil?” – arata-mi si mie unde am zis asta. Faceam referire doar la simplul fapt ca ar fi trebuit sa isi asume in aceiasi masura si criticile stiind faptul ca a gresit ei el la randul lui, cel putin din vedere legal. La fel cum am mai zis, nimeni nu e perfect.

      „Ei, despre asta e vorba, cand zic de Românistan. Atitudinea asta de a gasi intai nod in papura celui care posteaza, inainte de a vedea care este subiectul videoclipului.” – daca privesti subiectiv clipul, da, ai dreptate, e un singur om care iese in evidenta ca un kamikaze, dar privindu-l obiectiv se cam schimba situatia. Tot timpul o sa fie cineva care o sa aibe de comentat pe langa subiect sau desspre un alt plan al subiectului, iar in cazul de fata cei care au comentat despre autor, in mare parte, au dreptate, iar el nu a facut altceva decat sa puna paie pe foc si sa fie de acord doar cu cei care ii dadeau lui dreptate. Degeaba, trebuie sa recunoastem, nu stim face fata criticilor, iar daca prin asta te-ai referit la acel ” omportament de natie cu complexe de inferioritate”, da, ai dreptate, asa este.

  14. Ceva se intampla in mintea noastra si nu imi dau seama de ce. Cand autostrada e libera, toata lumea merge cu 110-140. Marti dimineata pe A1 nu am vazut mai mult de 2-3 care sa aiba viteza mai mare .

    Cand autostrada e aglomerata, 80% dintre participantii la trafic merg cu cel putin 150.

    Ma depaseste…

    • Intervine fustrarea.

    • …și selecția naturală.

    • E altceva. Sindromul specific romanesc: „Nu suport sa am masina in fata mea!
      Nu radeti. Am un cunoscut, in masina caruia am mers doar o singura data, si care, dupa ce i-am reprosat in final ca era sa ne omiare de cel putin 3 ori, mi-a spus, candid: ” Ce vrei? Asa sunt eu. Nu suport sa am o masiba in fata. Trebuie sa o depasesc . Cu orice pret.”
      Nu mai tin legatura cu el, dar prietenii comuni ma asigura ca respectivul are carnetul suspendat de cel putin doua ori anual, si xa din amenzi si-ar fi putut cumpara o masina noua.

  15. + din partea mea. Cât timp ai mașină în față și nu poți merge mai repede nici dacă vrei, dar pe B1 sunt mașini mai încete, n-ai unde te replia. Stai pe B2 și aștepți să devansezi cu viteza celui din față.
    Dacă te „repliezi” te pui în pericol pe tine și ar trebui să stai numai cu piciorul pe frână. Altă variantă e să ții morțiș să mergi cu viteza ta supersonică și să dai flash-uri și să pui presiune pe cei din față ceea ce iar nu este OK.
    Deci felicitări. Mai ales că ai frânat să faci loc bizonului și nu te-ai ambiționat.

    • simionbaws

      Thanks man.
      De regula cand se baga astia orbeste franez. Duca-se, ii injur putin, imi trece, dar nu umblu cu masina prin service la vopsit pentru fiecare taran care taie calea.

  16. incepatorul

    Eu nu inteleg vreo cateva chestii pe aici:
    1) de ce se merge aproape „la aspiratie” pe acolo? Distanta de siguranta nu inseamna nimic? La 160 km/h faci ~45m/s, ar trebui macar un 100 de metri intre masini.
    2) daca mergi de la Bucuresti la Constanta ai undeva la 210 km. Daca circuli cu 160 km/h ii faci in ~80 de minute, daca circuli LEGAL cu 130 km/h ii faci in ~100 de minute. Merita alea 20 de minute „economisite” sa iti risti viata? Merita sa risti si viata altora? (ca nimeni nu ma poate asigura ca daca are accident o sa fie singurul care pateste ceva)
    3) nimeni nu tine cont de faptul ca energia cinetica a unei masini depinde de patratul vitezei … deci diferenta aia de +23% la viteza (de la 130 la 160) se traduce in +50% energie cinetica a masinii, deci distanta de franare creste EXTREM de mult. Si din nou intreb, merita sa risti viata ta si a altora?

    • Nu o sa poti merge niciodata! dar NICIODATA! cu o viteza constanta de 160km/h in Romania…timpul ala de 80 de minute e din povesti 🙂

    • simionbaws

      160km/h era viteza maxima cu care se mergea constant, la distanta mare intre masini.
      Cand s-au apropiat masinile in coloana, s-a redus din viteza, evident, pentru ca probabil cineva in fata, depasea si el cum putea.
      Calculele tale n-au nici o relevanta, cand am ajuns pe litoral, aveam viteza medie pe calatorie de 103 km/h.
      Uite si dovada: http://i.imgur.com/M3CnImL.jpg

    • Uite aici un om cu capul pe umeri 😉

  17. Ala e un tembel, dar voi mergeati mult prea aproape unul de altul. Da, au fost cateva situatii in care aveai destul timp sa te repliezi pe b1 si sa revii pe b2 cand urma sa depasesti din nou.
    Genul asta de mers lipit unul de altul e de fapt si un declansator pentru cei care nu mai au rabdare si odata ce s-a declansat hotararea lor sa depaseasca o vor face(de obicei in mod prostesc).
    Am observat asta si la sotia mea cand merge prea incet in unele situatii. Le planteaza dorinta de a depasi celor din spate si pe urma aia fac manevre atat de stupide incat te miri de ce au mai depasit, ca nu mai au nimic de castigat.

    Dar filmul asta e un exemplu clar de ce se intampla accidente in lant. Nu aveai nici macar 1 secunda distanta fata de cel din fata. Asta e ca si cum cersesti accident. Noroc ca masinile mai au acum si sisteme de siguranta si cred ca franeaza ele intr-o situatie de genul, dar oricum e o prostie sa mergeti asa lipiti unul de altul.

  18. mda…cam asa se intampla cand se intalnesc 2 BMW-uri 🙁
    – primul, autorul, nu merge regulamentar ca deh…ii permite masina si care-i faza, imi asum ca mnah, e riscul meu. (gandire de maimuta…mai ales in situatia creata in clip…unde puteau fi destule masini implicate in cazul unui accident petrecut la 160km/h…)
    – al doilea…si mai cocos, le arat eu ce poate caruta mea…nascut „chilot”, pui de Schumi, e doar prost, idiot…IQ maxim 1, dovedit de manevrele facute la viteza aia.

    PS: Faza perfecta pentru un accident in lant, ar trebui predata la scoala de soferi, asa NU! si apoi toti de manuta la Politie, lasati fara permis…ca sa va intreceti linistiti, cu carutele, pe ulita voastra!

  19. Atatea lucruri neinregula aici, in afara de taranul cu bmw. Limita aia legala e pusa cu un scop si nu va mai umflati in pene ca sunt carnetul si banii tai, pentru ca e posibil sa fie viata altcuiva in joc. Poate ca nu reuseai sa franezi destul si trageai un pic de volan dreapta, unde poate era un incepator care ajungea in decor. Dar hei, tu esti smecher si te grabesti la mare, pentru ca ai nevoie de alea 20 de minute in plus ca sa iti mananci ciorba de burta pe terasa.
    Daca tot ‘se mergea in coloana cu 160’ de ce mama masii nu lasati distanta intre voi? Repliere pe banda 1 nici nu mai zic, pentru ca asteptai sa se dea ala din fata ca te grabesti.
    +1 pentru incepatorul, care a adus niste argumente foarte viabile.
    -1 pentru tine, ne-ai aratat mai multi inconstienti intr-un singur video. Sper ca daca o sa ai un accident, sa nu fie nimeni ranit, nici tu nici altii.

  20. AragazCuBuleDeAer

    O fi ajuns la destinatie ? :))

  21. Avand in vedere faptul ca pe B1 circula masini mai lente, nu vad de ce autorul ar trebui sa se replieze pe B1 la fiecare cateva secunde. Ca apoi sa franeze pana la 90-100 si sa astepte o gaura in B2 ca sa poata trece de inca o masina? Sa fim seriosi, desi avea loc si timp sa se replieze pe B1 nu ar fi facut decat niste manevre inutile si care pe final ar fi fost mai periculoase decat circulatul constant cu 150-160 (oricum, o viteza mult prea mare pentru gusturile mele).
    Legat de distanta fata de cel din fata insa sunt total de acord cu antevorbitorii mei. Nici nu e nevoie de o frana brusca, e de ajuns sa piste unul un pic mai tare frana ca gata carambolul, franatul celor din spate devine din ce in ce mai brusc.

  22. Si uite asa reiese vesnicul „spirit de turma al romanului’. Daca coloana merge cu 180 trebuie sa ma tin si eu dupa ea.

    „In completare la ce a zis alex, acu 4 sapt mergeam in coloana pe a2, in spatele a 2 motociclete de politie, care mergeau cu 150, uneori cu 160 km/h, ca sa impuna o limita. Sunt politisti, si au stabilit viteza coloanei la 160km/h. Si celor de pe b1 ce mergeau foarte incet, le facea semn sa mareasca viteza.
    How about that?” – prietene, eu nu vad nici o motocicleta de politie in fata sau vreo masina de politie care sa stea in fata coloanei sa va faca sa mariti viteza. Sau voi schimbati limitele de viteza ca sa „fluidizati” traficul dupa bunul vostru plac?

    Nu o mai dati ca va asumati in cazul in care sunteti opriti de radar. Nu radarul e singurul pericol la viteze mari.
    https://www.trafictube.ro/pastrati-distanta-2/ – nu cred ca are rost sa mai discutam in plus la ce pericole te expui pe tine si pe ceilalati doar pentru 10 minute in plus.

    O gramada de soferi romani sunt redusi mintal, iar in momentul in care mai au si o masina cu mai multi cai sub capota decat la caruta se cred mici piloti de raliu. Chiar nu meritam autostrazi pentru ca habar nu avem sa circulam corespunzator pe ele sau in siguranta.

    • Acelasi rationament stramb prezent peste tot. Daca o parte dintre soferi nu respecta regulile si circula aiurea, trebuie tot restul sa nu beneficieze de infrastructura pentru ca ce? Camioane, TIR-uri, soferi responsabili, de ce ar trebui acestia sa nu beneficieze de siguranta oferita de o autostrada?

      De ce absolut de fiecare data vad „sa se interzica”, „nu meritam” sau alta variatie in loc de „sa educam”?

      Mai mult, circulatul cu viteza in mod responsabil (atentie in oglinzi, pastrat distanta de siguranta, semnalizat samd) prezinta un risc suplimentar simtitor mai mic fata de manevre halucinante ca cea din clip sau mersul la aspiratie (fie si la 90km/h).

    • @StefanSB, da, ai dreptate, tirurile, dubele merita autostrazi. Si soferii responsabili ar merita din plin doar ca sunt pusi in pericol de cei iresponsabili.

      „De ce absolut de fiecare data vad „sa se interzica”, „nu meritam” sau alta variatie in loc de „sa educam”?” – de ce? Pentru ca romanul stie doar de frica? De ca aproape toti sunt „educati” la volan cand trec granita? Si daca nu vrei sa ii numim educati, cel putin nu risca nici pe departe cat risca in tara sa incalce legea. Oare de ce? Frica de amenzi mult prea usturatoare?

    • Un dement pe DN este mult mai periculos decat acelasi dement pe o autostrada. Ca exista inconstenti pe drumuri nu constituie un argument impotriva sporirii sigurantei rutiere (prin constructia de autostrazi), ci un argument in favoarea inaspririi amenzilor si schimbarea politicii celor de la rutiera. Mai mult proactiv si mai putina panda. Si astfel vei avea tot mai multi soferi care se comporta in tara la fel cum s-ar comporta si pe drumurile din afara granitelor.

    • Da, sunt total de acord cu inasprirea amenzilor si cu schimbarea anumitori factori din cadrul politicii celor de la rutiera, dar tot raman la ideea ca la noi in tara, aparitia a mai multor kilometri de autostrada ar trebui insotita de un manual de utilizare al acesteia pentru soferii de la noi.

    • @ Swizzer -de acord.

  23. Trebuia sa mergi cum iti spun cei din comentarii cu 130 pe B1 cu 100 de metri intre tine si masinile din fata care merg cu ~120 si sa intri pe B2, doar sa ii depasesti, intre cei ce merg in coloana cu 170. Faceai o compilatie beton, probabil prindeai si cateva accidente live.

    /irony off
    Mare tembel e kamikazele

  24. Ma si miram sa nu sara profesionistii cu comentarii de genul : e vina autorului.

    Cam aceeasi faza am patit si eu, doar ca mult mai aproape 😀

    https://www.trafictube.ro/tragedie-2/

    Mai am o faza exact ca asta, o sa-mi fac timp sa editez si sa urc pentru ca haterii sa dea vina pe mine ca sunt B2 lover.

    • simionbaws

      Vai, la tine a fost foarte aproape de a te agata. Inconstienti.

      Sincer nu ma asteptam la atatea hatereala, in consitiile in care sunt sigur ca absolut nici unul din ei nu procedeaza dupa cum povestesc. Multa teorie si ipocrizie.

    • Nu e vina autorului… Sau mai precis, vina e a societatii care a crescut, a tolerat si tolereaza soferi inconstienti ca autorul si ca cel care a crosetat. Cu totii mergeau absurd de repede, cu mult peste viteza legala. Daca o tin tot asa, vom vorbi in curand despre ei la trecut.

    • A fost aproape de a-l agăța pentru că a accelerat când l-a văzut că vrea să se bage prin dreapta.
      Chestiile astea nu se fac la vitezele cu care se circulă pe autostradă, acolo nu vorbim doar despre table îndoite.
      Dacă-i reduci spațiul de manevră (care era oricum sub limita distanței de siguranță) pe care l-a văzut înainte să facă depășirea aia neregulamentară, nu îi dai prea multe opțiuni. Ori îl lovește pe cel de pe B1 în spate, ori continuă manevra și se bagă peste tine. În oricare dintre cele două situații sunt șanse destul de mari să fi și tu implicat direct în carambol.

      Dacă instinctul îți spune să accelerezi chiar cu prețul vieții tale și al altora doar pentru a-l „pedepsi”… deja vorbim despre altceva.

    • Atâta timp cât tu ești vădit deranjat că alt conducător auto circulă neregulamentar în timp ce tu circuli neregulamentar, nu vorbim tot despre ipocrizie?

  25. As vrea să-l vad pe ala care intra mereu pe b1 unde merg din 200 in 200 de metri unii cu 90-100 km/h la consum ca mai apoi sa aștepte 2 minute la fiecare depasire sa poată întra în coloana de pe b2.
    Asa se merge pe autostrada in ro când e aglomerat, mai ales ca mulți sunt împinși sa meargă peste limita de siguranța ca în caz de radar, îl ia pe primul din coloana, nu pe ei.

    • Nineni nu e „impins”. Trebuie sa circuli normal, nu cum vrea cel din spate. Sa fie el sanatos, si sa dea flash-uri pana i se termina bateria.

    • Pai circuli cum vrea cea din față pe b1 cu 90 km/h, ca el nu vrea sa consume mai mult. Iar pe b2 nu ai loc sa depășești ca e coloana care nu-ți face loc. Și dacă nu ai căruță sa accelerezi calumea și de la 90 la 140+, faci o rugăciune sa dai peste unul care lasă mai mult de 10 metri în fata sa.

    • Asa si? Stai linistit si astepti sa poti depasi cumva in siguranta. Te fugareste cineva? E atat de greu sa ai putina rabdare? Suntem la raliu, cumva?

    • @Costin Moraru, cei care merg cu 90 km/h iti consuma cumva tie combustibilul de te tot iei de consum? De unde stii tu ca nu vor ei sa mearga mai repede? Asta e concluzia ta de expert? Eu daca vreau imi setez pilotul automat la 90 sau la 130 pe autostrada, care e problema ta si unde e problema pana la urma? Din partea mea depaseste-ma prin aer sau pe sub pamant daca crapi in spatele meu la 90 km/h.

    • Dacă tu poți face asta, bravo. Eu nu o pot face. Îmi iau toate masurile ca să ma simt sigur in cutia mea (distanta suficienta fata de cel din fata, ambele mâini pe volan și atenție la tot ce e în jur) și merg pe b2 cu 140+ sau cu cât merge coloana. E mult mai sigur asa (pentru mine) decât sa ma chinui sa depășesc una câte una căruțele (nu tiruri sau autocare ce sunt limitate) care circula la consum.

    • @Swizzer, ne vaitam ca nu avem autostrăzi, dar acolo unde sunt le folosim ca pe drumuri comunale. Cunosc suficient de multi șoferi care merg pe autostrada cu 90 pentru ca baga cu 10 lei mai putina benzina. Și depășesc cu 100 pe b2 pentru ca mai câștiga încă 5 lei.

    • @Costin Moraru, am spus-o si mai sus si o mai repet: multi dintre soferii romani au nevoie de un manual de utilizare pentru autostrazi.

      Ok, nu te contrazic de faptul ca sunt destui soferi care depasesc cu 100 pe B2 pentru 10 lei in minus la combustibil, dar totusi, sa fim seriosi, care e procentajul lor? Si daca tot e pana acolo, prefer sa astept cateva sute de metri in plus in spatele unuia din acela decat sa vina un mini Schumacher cu 180 si sa inceapa sa croseteze. Care situatie ti se pare mai periculoasa? Cauta in orice statistici vrei tu cate accidente au fost provocate de unul care a mers cu 90 la ora pe autostrada, iar apoi uita-te cate au fost provocate de unul care avea de la 160-170 in sus.

    • Pai ala care croșetează e fix subiectul videoului. Nu autorul.

  26. Minus.
    Cum adica „se mergea in coloana cu 160-170 km/h”? Nu vad nicio „coloana”. Nici pe b1, nici pe b2. Erati doar o mana de tampiti care goneati aiurea pe autostrada mereu pe b2, si a venit un idiot si mai mare ca voi, care v-a crosetat de pe b1 cu 180-190 km/h. Atat.
    Fa-ti un calcul matematic simplu: cate secunde castigi mergand pe autostrada de la Constanta la Bucuresti cu 160 km/h in loc de 139 km/h.
    Stiai ca daca b1 e libera, legea te obliga sa circuli pe acolo, nu pe b2?
    Vitezistii lu’ Peste…

    PS. Masina mea atinge 185 km/h, dar n-am simtit nevoia sa o testez decat o data, in Germania, pe o portiune de autostrada libera. Si aia scurta, pentru ca de fapt in Germania mai peste tot sunt restrictii de viteza.
    Nu va inteleg pe voi cei care mereu mergeti cu viteza excesiva pe drumurile din Romania, care sunt cum sunt. Nu castigati, probabil, decat 2-3 minute la 100 km, dar va riscati inutil viata si, ceea ce e cu adevarat important, viata altora. Merita?

    • „In momentul in care a taiat calea, se mergea in coloana pe banda a doua cu 160-170 km/h, iar eu eram in accelerare.” – autorul accelera, semn ca voia sa decoleze. Cred ca a confundat pista de decolare cu autostrada si tot el acuza de ipocrizie si hatereala.

  27. Bă, de ce nu vă FERIȚ? 🙂 E tare asta cu fereala 🙂

  28. Deci…care limbaj licentios? Care accent de SV? Ai re-editat si ai pus muzica peste? Ca altfel nu inteleg.

    Si consum mediu de 6,7 la o viteza medie 103 km/h e ceva!

    • simionbaws

      Da, am editat pentru ca aveam ceva discutii personale pe-acolo cu sotia (pe langa injutaturi), m-am prins mai tarziu. Rog adminii sa scoata partea cu limbaj licentios. Thanks

    • simionbaws

      Pe drumuri nationale, Bucurest-Suceava de exemplu, mers normal, nici tare nici incet, am scos si 6.1 L, si 5.9 L.
      Apoi, Bucuresti, A1, Valea Oltului, Sibiu, Brasov, Busteni, Iar Bucuresti, mers numai pe sport (pentru sanatatea motorului, si a cutiei, pentru ca erau multe curbe, serpentine, etc), la final de zi, consum 6.4 l.
      Super multumit, o masina de croaziera foarte buna! (F10 520d)
      Nu ca ar conta acum 2-3 litri, dar e oricum impresionant ce au facut baietii.

    • cam departe consumul de ce anuntau ei. eu tin minte ca la motorul asta laudau consumul undeva sub 4.

    • La manuala cred ca poti sa scoti sub 4, dar nu stiu cat de sanatos este pentru motor.

    • mst, nota 4…stai jos! (ce iti scriu intre paranteze e o favoare: mai citeste de 3-4 ori ca sa te prinzi comentariul meu si raspunsurile autorului si vezi si captura facuta de autor din 26.06.2017 de la 11.24)!

    • bvbn, ia medicamentele si relaxeaza-te.
      ma adresam autorului legat de consumul pe care il are raportat la ce laudau cei de la bmw prin 2011 legat de motorul asta.

    • Mst…tu si semnalizezi!

      Bai copile (ma adresez asa ca dupa cum gandesti n-ai cum sa fii absolvent de liceu cu bacul luat)…ce constructor auto comunica un consum la o viteza medie de peste 100 km/h cum a avut autorul cand a ajuns la destinatie? Cine face asa ceva? Nici macar constructorii de supercar-uri.

      Si tocmai ca e de laudat consumul avut la o masina grea, motor de 2 litri, cel putin 2 pers. in masina plus bagaje ca mergeau la mare etc.

      In plus, autorul a mai exemplificat si alta ruta cu masina setata pe modul sport pt a-si proteja cutia si masina in general unde a scos consum foarte bun.

      Ce sa faci? E greu in viata sa nu intelegi prea multe…dar macar nu-i mai enerva si pe altii!

    • simionbaws

      @bvbn corect ce zici. Viteza medie la destinatie a fost destul de mare, si nu s-a mers deloc constant din cauza aglomeratiei. Multe accelerari si franari.
      Luand in calcul cele spuse, consumul este foarte bun, pentru cat de grea este masina, si da, 2 persoane eram, si aveam bagaje.

  29. Nici cu autorul nu mi-e rușine. B2 lover. Ăla care te depășește pe dreapta ți-a arătat că 1. aveai loc să te repliezi și 2. mergea mult mai repede ca tine și nu te încetinea dacă te mutai tu pe B1 până trecea el și apoi te mutai înapoi pe B2. E greu de zis care a greșit mai mult, însă dacă n-ar fi oameni ca tine nu ar exista nici oameni ca el.

    • Aha. Deci daca vine unul tare din spate trebuie sa franez (uneori foarte tare) si sa intru in ritmul celor din b1, nu sa astepte el sa se elibereze b1 ca sa am loc sa schimb banda in ritmul meu. E de incercat, sper sa nu fac mai mult de 5 accidente/100 km.

    • Când stai de ceva timp pe banda 2 fără să depășești nimic, doar așa, așteptând să se elibereze te tragi pe dreapta când vine unul mai tare din spate. Dacă tu chiar depăsești ceva nu cred că se supără nimeni.

      Cum ăla l-a depășit pe dreapta înseamnă că autorul nu depășea nimic în momentul ăla. Stătea acolo doar că „150 la oră” și „seria 5 din 2012”.

    • +
      Comentariul tau e de bun simt. Lasand la o parte vitezele excesive ale tuturor, ideea de baza e aceeasi: vine unul din spate mai tare decat tine? Te repliezi pe b1 si-l lasi sa se duca unde o vedea cu ochii.
      Problema e ca trebuie sa-l vezi din vreme. Ori, idiferent ce zice autorul, eu cred ca el nu s-a uitat in oglinzi. Credea ca daca el merge cu 170 km/h, nu se gaseste nimeni in spate sa mearga cu 190 km/h. De aici si frustrarea 🙂

  30. frankenstein

    Unde-o fi frate politia in tara asta ????

  31. Ce viteza ziceti ca aveati voi? 160-170? La 160 nu facea cel cu bmw manevre de genul…

    • Nu subestima niciodata capacitatea unui idiot de a face manevre idioate 🙂 La orice viteza. Sunt pline cimitirele de „indrazneti” 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!