Daca te dai jos de pe scuter/mobra, o opresti, si treci calea ferata impingand vehicolul, te numesti pieton si nu poti fi sanctionat decat maxim cu amenda. Pe cand daca treci „calare” ramai fara permis si cu o amenda foarte consistenta, intrucat te numesti sofer 🙂
Nou
camera din masina
Trebuia sa te dai jos din masina si sa o impingi :)) . Sa va uitati la trecerile la nivel cu calea ferata din America , S-a pus bariera numeri 10 secunde si te calca trenul cu 120 Km/h 🙂
Nou
MobraCosmica
si pe sosele daca te uiti ,cele mai multe nu se pot numi accidente…ci prostie,ignoranta.(vezi materialul de mai sus)
Foarte tare filmuletul, si nu stiu cum ai reusit sa prinzi si carute si tot tacamul la bariera aia.
Cei m-ai injuram pe aia cu scuterele ca treceau si eu cu motorul stateam la bariera. Nu de alta dar cu el oprit dar calare pe el sa-l tin intre picioare e totul ok, insa pe langa el sa-l tin de ghidon am toate sansele sa-l scap si nici macar nu poate sa-l ridice un singur om decat foarte greu, asa ca mai bine stau la bariera si ma uit la scuteristi cum trec.
la noi in tara este o sincronizare perfecta a trenurilor cu bariera. In mod normal, mai mult de 1-2 minute nu dureaza. Aici RazvanBB a mituit mecanicii sa o lalaie, sa aiba ce filma. 🙂
Nou
Radu-Mihai
Doamne ce bun ar fi un echipaj postat in zona respectiva; sau macar o bariera mai lunga si niste camere.
Nou
Sakura
Radu, mai bine o mică baterie de rachete sol-sol. Cum apare ceva în preajma liniilor, o rachetă să îndepărteze molozul din calea trenului…
Nou
gunnar
cat costa frate o bariera care sa fie lunga cat ambele benzi – se pune, nu mai ai cum trece. asa cand o vezi ca e doar jumate, parca te indeamna sa treci – mai ales la prostia care e in ro – acum un an au murit vreo 13 intr-un microbuz ca soferul se grabea la o bariera. mai tineti minte?
Nou
shuareg
Bariera e pusa doar la un sens pentru a putea sa treci in momentul cand se lasa barierele si te afli intre ele (adica pe calea ferata), pentru ca altfel ai fi prins ca intr-o capcana. Nu e vorba de economie.
Nou
gunnar
@shuareg: daca ai fi iesit din romania ai fi vazut ca in tarile alea care isi zic ca sunt in UE bariera e de doua ori mai lunga decat in romania si acopera ambele sensuri de mers. daca esti prins in capcana inseamna ca esti un bou care a trecut cand semnalul era deja pornit si ai facut-o pe propria raspundere si inconstienta.
Nou
iq
trec zilnic pe acolo. nu exista zi in care cel putin 2-3 masini sa nu treaca printre bariere la fiecare 10 min. politia stie si nu face nimic. o camera amplasata acolo ar lasa fara carnete zeci de soferi zilnic.
Nou
t0m
IQ are mare dreptate. Un echipaj in puncte de-astea strategice ar salta sute de carnete. Dar li se falfaie.
Asa se intampla si in Bucuresti, la intrarea de pe Soseaua Nordului dinspre Pipera). Se fac cozi de 100 de masini pentru ca imbecilii astia n-au avut bani de un pasaj rutier de 10 metri in 20 de ani.
Si sa vedeti cind vin trei trenuri si tine bariera ca aici, doua dintre ele fiind locomotive la manevre (trecerea la nivel fiind in apropierea unei halte sau gari, nu stiu exact ce e acolo.) Sa vedeti 300 de oameni asteptand si intarziind la serviciu pentru patru mecanici de locomotiva. Iti vine sa-ti iei campii…
Nou
Annonimu
cate ore am pierdut acolo… cateodata bariera e degeaba…
Nou
dorin
de ce nu pun o camera de luat vederi acolo….
Nou
Ovi
Ai ales melodia perfecta :)))))
Nou
GBA
Cand vrei sa iesi din Ploiesti pe la gara de Vest si e bariera pusa, mai bine iesi prin alta parte, ca sigur castigi timp. Mai ales daca ai norocul sa ajungi chiar cand se pune bariera, poti sa stai linistit ca mai putin de un sfert de ora nu dureaza 🙂 Mai mult da! Annonimu are dreptate, cateodata stai minute bune, nu trece niciun tren, iar apoi bariera si ridica 🙂
Nou
Leo
Recomand cu caldura iesirea spre Targoviste cu intrare pe centura, dupa Coca-Cola. Am renuntat de mult sa mai ies pe la Gara de Vest. Deh, e greu de facut un amarat de pasaj subteran acolo.
20 de minute e bine eu am prins de cateva ori si 45 de minute de ma lua si somnu asteptand primeam telefoane de la servici si ma intreba mai vii ma…… si eu raspundeam da acuma vin sant aci la bariera si mai revenea dupa 15 min cu un tel si iar aceiasi poveste . de credea ca fac misto la un momendat
22 comentarii
Daca te dai jos de pe scuter/mobra, o opresti, si treci calea ferata impingand vehicolul, te numesti pieton si nu poti fi sanctionat decat maxim cu amenda. Pe cand daca treci „calare” ramai fara permis si cu o amenda foarte consistenta, intrucat te numesti sofer 🙂
Trebuia sa te dai jos din masina si sa o impingi :)) . Sa va uitati la trecerile la nivel cu calea ferata din America , S-a pus bariera numeri 10 secunde si te calca trenul cu 120 Km/h 🙂
si pe sosele daca te uiti ,cele mai multe nu se pot numi accidente…ci prostie,ignoranta.(vezi materialul de mai sus)
Foarte tare filmuletul, si nu stiu cum ai reusit sa prinzi si carute si tot tacamul la bariera aia.
Cei m-ai injuram pe aia cu scuterele ca treceau si eu cu motorul stateam la bariera. Nu de alta dar cu el oprit dar calare pe el sa-l tin intre picioare e totul ok, insa pe langa el sa-l tin de ghidon am toate sansele sa-l scap si nici macar nu poate sa-l ridice un singur om decat foarte greu, asa ca mai bine stau la bariera si ma uit la scuteristi cum trec.
Ala de constanta, inconstient.
Las-o dracului… 20 de minute deja e criminal. Aia nu înseamnă că aprob trecerea când e barieră, dar 20 de minute??
De ce nu ai avut „norocul” sa filmezi cum il ia trenul intre „coarne” pe careva??
genial ala care a trecut printre vagoane :))
la noi in tara este o sincronizare perfecta a trenurilor cu bariera. In mod normal, mai mult de 1-2 minute nu dureaza. Aici RazvanBB a mituit mecanicii sa o lalaie, sa aiba ce filma. 🙂
Doamne ce bun ar fi un echipaj postat in zona respectiva; sau macar o bariera mai lunga si niste camere.
Radu, mai bine o mică baterie de rachete sol-sol. Cum apare ceva în preajma liniilor, o rachetă să îndepărteze molozul din calea trenului…
cat costa frate o bariera care sa fie lunga cat ambele benzi – se pune, nu mai ai cum trece. asa cand o vezi ca e doar jumate, parca te indeamna sa treci – mai ales la prostia care e in ro – acum un an au murit vreo 13 intr-un microbuz ca soferul se grabea la o bariera. mai tineti minte?
Bariera e pusa doar la un sens pentru a putea sa treci in momentul cand se lasa barierele si te afli intre ele (adica pe calea ferata), pentru ca altfel ai fi prins ca intr-o capcana. Nu e vorba de economie.
@shuareg: daca ai fi iesit din romania ai fi vazut ca in tarile alea care isi zic ca sunt in UE bariera e de doua ori mai lunga decat in romania si acopera ambele sensuri de mers. daca esti prins in capcana inseamna ca esti un bou care a trecut cand semnalul era deja pornit si ai facut-o pe propria raspundere si inconstienta.
trec zilnic pe acolo. nu exista zi in care cel putin 2-3 masini sa nu treaca printre bariere la fiecare 10 min. politia stie si nu face nimic. o camera amplasata acolo ar lasa fara carnete zeci de soferi zilnic.
IQ are mare dreptate. Un echipaj in puncte de-astea strategice ar salta sute de carnete. Dar li se falfaie.
Asa se intampla si in Bucuresti, la intrarea de pe Soseaua Nordului dinspre Pipera). Se fac cozi de 100 de masini pentru ca imbecilii astia n-au avut bani de un pasaj rutier de 10 metri in 20 de ani.
Si sa vedeti cind vin trei trenuri si tine bariera ca aici, doua dintre ele fiind locomotive la manevre (trecerea la nivel fiind in apropierea unei halte sau gari, nu stiu exact ce e acolo.) Sa vedeti 300 de oameni asteptand si intarziind la serviciu pentru patru mecanici de locomotiva. Iti vine sa-ti iei campii…
cate ore am pierdut acolo… cateodata bariera e degeaba…
de ce nu pun o camera de luat vederi acolo….
Ai ales melodia perfecta :)))))
Cand vrei sa iesi din Ploiesti pe la gara de Vest si e bariera pusa, mai bine iesi prin alta parte, ca sigur castigi timp. Mai ales daca ai norocul sa ajungi chiar cand se pune bariera, poti sa stai linistit ca mai putin de un sfert de ora nu dureaza 🙂 Mai mult da! Annonimu are dreptate, cateodata stai minute bune, nu trece niciun tren, iar apoi bariera si ridica 🙂
Recomand cu caldura iesirea spre Targoviste cu intrare pe centura, dupa Coca-Cola. Am renuntat de mult sa mai ies pe la Gara de Vest. Deh, e greu de facut un amarat de pasaj subteran acolo.
20 de minute e bine eu am prins de cateva ori si 45 de minute de ma lua si somnu asteptand primeam telefoane de la servici si ma intreba mai vii ma…… si eu raspundeam da acuma vin sant aci la bariera si mai revenea dupa 15 min cu un tel si iar aceiasi poveste . de credea ca fac misto la un momendat