Camera auto DVR 70mai A500S Dash Cam Pro Plus 2.7K 1944p, IPS 2.0", 140 FOV, ADAS, GPS, Night Vision, Wi-Fi

Produs din oferta Xiaomag.ro

459,00 lei

459,00 lei

Vezi detailii

Ce le putem face astora?

Adăugat de piticu
Raportează ca șters! 84

Eu sunt disperat de astia care se baga aiurea. Si nu numai ca se baga aiurea, dar de aia care ii lasa sa se bage.

Ce le putem face astora? Eu am de reparat o bara, un far si daca e ceva serios de schimbat toata partea dreapta. Drept urmare eu nu ii las pe astia sa se bage. Altii da. De ce va e frica? Ca stati in service-uri dupa RCA-ul aluia? 🙂

Pai de asta e bine sa ai CASCO, se ocupa astia de bani si acte.

 

35 comentarii

  1. Eu zic ca e just ce zici tu,si eu fac exact la fel.Dar rautile au si ele o limita nu-i las decat daca au intrat pe partea unde deja e linie continua sau miros nesimtirea de la distanta.+de la mine:)

  2. Cristache, păi tu te plângi pentru așa ceva ? Se întâmplă. Oamenii vor să se mute de pe o banda pe alta. A și dat semnal, nu a forțat intrarea (l-a lăsat cel din fața ta).

    Toți funcționăm așa. În special la orele de vârf (văd ca ești pe la 10 dimineața acolo, deci, oră de vârf), nu te poți încadra întotdeauna pe banda perfectă pentru drumul pe care vrei să-l urmezi.

    Ne-am înrăit toți atât de mult încât nu mai acceptăm nimic.

    Sunt atât de multe alte lucruri grave postat aici pe trafictube.ro.

  3. 1. primul taxi avea linie discontinua, a facut ceva cat se poate de legal, e foarte ok ca a fost lasat.
    2. al doilea cu hyundai-ul e nesimtit, n-ai ce sa-i faci… il eviti pe bou altfel te juleste. l-a impins pe cel cu solenza cu forta.

  4. ce imi place, e ca taximetristul a fost corect!si fermecatul ala nu!
    aici daca nu il lasa era riscul sa il agate si pe ala cu passat-ul, care in fond nu avea nicio vina.

    cine iti face casco la solenza?!
    e am casco, si da, nici eu nu las. Daca deschide geamu’ si ma roaga frumos, imi face semn politicos, il las, dar aia e alta categorie de om. esti de acord?

    „Eu am de reparat o bara, un far si daca e ceva serios de schimbat toata partea dreapta.” explica te rog schimbatul partii drepte ca nu am iteles.

  5. ShadowGreywolf

    EU am avut casco la tiriac. Nota 10 pentru ei si cum se misca. Dar am avut 3 interventie, toate cu regres de pe rca-ul aluia care a intrat in mine. Nici unul pe fortat, ci doar asa : unul a trecut pe rosu, altul la semafor izbit usor in spate ca n-a franat la timp si m-a pupat. Altul a tras de volan aiurea si m-a lovit in stanga. Si desi au fost toate pe regres, de la 1400 ron anul trecut, franciza 0, anul asta am avut oferta : 1780 ron cu franciza obligatorie de 100 Euro. Asa ca nu stiu cat de avantajos e sa nu las un animal din asta si sa ma lovesc de el. De obicei nu-i las. Dar daca vad ca nu am cu cine, prefer sa evit si sa franez, decat sa ma izbesc de prost. Eventual, daca dupa aia dau de el oprit, ii fac morala atunci. Daca am cu cine…daca nu…ii urez un TIR fericit sau un copac vesel si asta e…

  6. @ShadowGreywolf
    asta mi se pare si mie tiganie la Alliantz! iti maresc rata de risc, desi nu a fost vina ta, daca faci regres!!!!
    mie de la 620 euro cu f. 100 euro (masina evaluata la 6800) mi-a crescut la 640 tot cu f 100 euro (cu masina evaluata la 5650). 1.eveniment – am evitat un caine, si am lovit masina dedesupt de o bordura/pietroi mai mare.

    Cel pe care nu l-am lasat, nu a vrut sa-mi dea asigurarea, si cum zgarietura e la limita invizibila si pe lateralul barii de plastic care era deja lovita si mi-o asigurau 50%, asa ca am lasat-o asa, insa daca pot sa nu las porcii sa intre, nu ii las!
    in conditiile in care, repet, de felul meu sunt generos in trafic.

  7. Pai daca trebuia sa schimbe banda acolo, cum voiai s-o faca? Sa stea sa-i blocheze pe toti din spatele lui 20 de minute pina trecea kilometrul de coloana de pe banda pe care te aflai tu?
    Ce s-a intimplat daca l-a lasat? N-a fortat, a dat si semnal, a asteptat sa faca manevra pina cind aceasta a fost posibila, etc. I-a intirziat pe ceilalti 10 secunde pe care oricum le petreceai acolo.

  8. Hmm. Si drept urmare daca semnalizezi trebuie sa te lase cineva sa schimbi banda? unde scrie asta?

  9. @Mituc
    sa stea pe banda pe care era si sa faca rondul! nu e asa complicat.
    ca in giratorii cand gresesti iesirea: mai dai o tura.

    nu a fortat?! wtf? fortat pt tine ce inseamna? sa te impingi in masina si sa ti contra de volan?!

    @piticu
    chiar si pe continua 😛

  10. @piticu la cine te referi aici? Sper ca nu la taxi, care a procedat corect.

  11. @Tommy & @Mituc: Nu sunt cazuri izolate, sa zici ca n-a reusit sa se încadreze în timp util, fac asta special ca sa se bage-n fata, smechereste, asea…
    „+” clar! (si mai restabilim si echilibrul, ca erau cam multe „-„uri nejustificate) 😀

  12. @piticu: Multi cred asta! Pacat ca astia veneau din stânga! 😀

  13. Nu iti acord vot, dar, prietene, aminteste-ti ca esti in Bucuresti! Taximetristul a schimbat banda cat se poate de civilizat data fiind aglomeratia. Mai bea un ceai si ia-o mai usor! 🙂

  14. Pentru faze din astea as vrea sa imi cumpar Dacia 1310 … de preferat una din alea de prin 80′ care au tabla groasa. Sa ii vad eu atunci pe aia care mai taie calea ca Hyundai-ul asta :))) . + pt video.

  15. EU iti dau un plus doar pt faptul ca asculti radio 21. Nu stiu cum sa va zic, dar cand sunt dimineti reci, ploioase, si asculti matinalii, parca iti schimba starea de spirit. In rest la video ma abtin sa comentez. Cum zicea cineva mai sus, suntem in Bucuresti totusi.

  16. Ca sa ajungi pe banda de stanga obligatoriu vii dinspre magazinul Unirea. Asta inseamna cel putin 6-700 metri in care ai tot timpul din lume sa te incadrezi corect. Chiar si intre cele 2 semafoare sunt peste 100 m de linie discontinua unde poti schimba banda. Asta pentru cei care nu cunosc intersectia. Daca din cei care au dat minus 80% procedeaza asa sper sa nu ne intalnim. NU iert marlanii. Si nici amiabila nu fac cu ei.
    Cred ca e prima oara, dar Piticu ia „+” de la mine

  17. taximetristu'

    solenza aia cred ca apartinea lui Dan Diaconescu (DDD)

  18. @Vulpea
    nu despre taximetrist era vorba!

  19. @bogdanb, credeam ca si pe el il pui in lumina :). Cel cu Hyundai, ok, s-a bagat cat se poate de naspa, dar asta pentru ca la 00:31 Dacia era deja prea departe ca sa il impedice.
    P.S. In intersectia asta iti recomanda B2, nu B3, pentru ca pe B3 se intampla exact ce ai evidentiat tu mai sus (sau merg drept de pe banda din stanga si iarasi dai de probleme).

  20. pt faza dintre hyundai si solenza dau plus clipului
    amandoi berbeci:
    la 0:31 se vede clar ca hyundai trecuse de solenza si, cu putina bunavointa din partea acesteia, ar fi incaput amandoi, dar mie mi se pare ca solenza accelereaza

  21. Discordless

    Nu iau apararea nimanui pentru ca-s coleg de trafic si trec si eu prin asa ceva zilnic… DAR!

    Dar la cum sunt semnalizate intersectiile (si nu numai) in Romania e cam greu sa te incadrezi cum trebuie. Sunt atatea locuri numai in Bucuresti unde daca n-ai trecut pe acolo de cateva ori sa-ti ramana pe retina sigur nu te incadrezi cum trebuie.

    Si asta din cauza ca marcajele sunt puse aiurea sau nu sunt puse deloc, plus ca majoritatea dintre noi se simt nedreptatiti desi n-au dreptate.

    1 – Marcaje aiurea
    De obicei marcajul de obligatoriu la stanga/dreapta e pus la cativa metri de intersectie. Daca-i aglomeratie si nici nu stii zona te trezesti cu sageata fix in nas si trebuie sa dai din coate sa intri unde trebuie. Am trecut si eu prin situatii de genul asta. Strada cu 2 benzi, ma trezesc la 2m de intersectie ca banda mea face doar dreapta (desi nu exista prea multa logica). Nu exista semne de pre-semnalizare mai nicaieri.

    2 – Situatia in care te simti nedreptatit
    …de toti aia (sau ala) care tocmai s-au bagat pe banda libera si au inceput sa dea semnal. Sa pornim de la premiza ca nu toti sunt marlani. Bun. Eu m-am trezit de 2 ori in situatia asta, fix cum am zis si mai sus. Nu exista presemnalizare, nu exista nimic.

    Deci sa continuam. Nu exista presemnalizare, nu exista nimic. Ce-i drept sunt si situatii unde nu trebuie sa cunosti locul ca sa te incadrezi corect. Una din aceste situatii e cand vezi ca toata banda e libera iar lumea sta la coada pe alta banda. Evident ca banda aia face dreapta/stanga, dar nu peste tot e la fel. Si cum ramane cu situatiile in care ajungi la semafor primul si instant se face coada, iar tu trebuie sa te arunci iar pe semnalizare si sa speri la cat mai putine puli?

  22. Marius Buz

    De ce n-ai zis bre ca vii pe la mine prin intersectie ? Ca-l puneam pe tizu’ tau sa-l opreasca pe nemernic pe dreapta. Cine cunoaste zona il stie si pe politist.
    Stii care era faza haioasa ? Sa apara un obstacol si vita cu Hyundai sa puna frina iar solenza sa-i infunde spatele bine.

  23. În comentariul meu de mai sus, m-am referit strict la situația cu șoferul de taxi.

    Practic, cam ce spune și Discordless.

  24. @Discordless
    da. presemnalizare lipseste mai mereu, putine sunt cazurile cand exista.

    Ai gresti ai 2 variante:
    1. stai in banda cu semnal, si-i ti pe cei din spate (desi banda aia avea rosu) si vezi daca te lasa cineva (flash, sau alt gest evident)
    2. ramai in banda si ocolesti ceva mai mult, in cazul asta de le universitate , dai roata squar-ului din centru intersectiei

    nu cerezi ca astea sunt singurele 2 variante decente?

    @Vulpea
    adica sa transfoemam noi banda aia in altceva?
    nu mai bine fac astia benzile de stanga ca la iancului, maior coravu, lizeanu, sau dorobanti?
    ||||
    ///
    |||
    cred ca ar rezolva mai multe asa. am fost uimit de inteligenta modificarilor din intersectiile de care ziceam. atat ca marcajele au cam disparut la 2 dintre ele, si pe mijloc e haos rau.

    ––––––––––-
    „Ce le putem face astora?”

    Pana la urma, de multe ori e problema de gandire din partea autoritatilor, ca refuza sa observe traficul, desi e plin de camere de filmat pe stalpi.
    cum am spus, aunt cateva exceptii care m-au uimit, deci ceva ceva se poate schimba.
    In alta ordine de idei vreau sa vad si eu primul proces verbal pt schimbarea benzii fara acordare de prioritate, prima amenda pentru ca nu a semnalizat intentia de mers. (toate astea ne fiind in urma unui accident)

  25. @Marius Buz
    „Stii care era faza haioasa ? Sa apara un obstacol si vita cu Hyundai sa puna frina iar solenza sa-i infunde spatele bine.”
    chiar ca!

  26. vad ca multi spun ca taximetristul a schimbat corect banda. corect, zic si eu. dar daca tot e taximetrist ar fi trebuit sa stie configuratia drumului si a urmatoarei intersectii si sa nu ajunga in situatia aceea, dar precis banda din stanga (excluzand pe cea de obligatoriu stanga) de la Coltea era mai libera si apoi si-a croit drum pe banda de inainte din intersectia de la Universitate, toti ceilalti stand in coloana, mai fraieri, deh! deci si la taximetrist este un pic de smecherie si prioritate de semnal, in asemenea coloane nu patrunzi decat daca esti lasat, deci pica faza cu asigurarea si executarea manevrei in conditii de siguranta .
    despre soferul de hyundai nu-mi vine altceva in cap decat un singur cuvant: nesimtit.

  27. GS Marian

    1. nu le putem face nimic, cu siguranta, cateodata traficu impune acelasi lucru sa facem toti, ca nu exista trafic perfect, unde fiecare sta pe banda lui, sau semalizeaza ca vrea sa schimbe banda exact cu 50 de m inainte de schimbare sensului de mers, plus cum s`a mai zis semnalizare necorespunzatoare, unele puse acolo doar de dragu de a fi.
    2. casco ar fi mai bun in situati critice, nu accidente minore, care puteau fi evitate.

  28. @bogdanb, trebuia sa folosesc mai multe cuvinte.. „sau (ceilalti) merg drept de pe banda de stanga”, a nu se intelege ca eu practic asa ceva.. :). Si da, cea mai buna solutie ar fi marcajele de ghidare in intersectie, cum este si langa Libraria Eminescu de langa Universitate (se mai incalca marcajele, dar parca s-a mai civilizat situatia).
    Pana una alta, pe splai la Casa Poporului tot nu avem marcaje si de fiecare data cand ma intorc acasa de la munca, ma simt ca pe camp.

  29. @ovic
    a fortat putin, dar era discontinua, si a dat si semnal, scurt dar a dat. banda pe care a intrat nu era in miscare. dar nu a fortat pe continua!!!! ceea ce mi se pare mizerabil sa faci!

    @Vulpea
    „iti recomanda B2, nu B3”. M-am gandit doar ca nu e cazul sa ajung sa evit o banda ca fac unii aiureli. incurajez incorectitudinile, daca plec de la pincipiul asta. 😀
    Marcajele exact cum zici ca la Academiei prin toata intersectia ar fi ceva. macar nu mai ai discutii la proces 🙂
    Din vopseaua pentru marcaje se pot face bani buni – spagi etc- ok sa dea si sa ia spagi, dar sa dea odata cu vopseaua aia pe jos! si cat mai multa ca nu ne suparam.

  30. Bai @Piticu, dar ce generos esti tu cu banii altora!
    Ia zi, cu cat ti-a crescut prima la Casco „ca tu nu-i lasi”?
    Daca taranul se suie pe tine ai doua variante
    1 – nu-l lasi si daca te alegi cu masina zgariata pierzi bani si timp cu politia, asigurarile, service-ul.
    2 – il lasi pe idiot si-ti vezi de viata. Fara sa uiti sa-i urezi un cap sau un picior de pod!
    Hai @Piticu – pune un film sa vedem „cum nu-i lasi tu pe nesimtiti”!
    Sau esti viteaz in NFS?

  31. @Piticu -bravo bine le faci nu ii lasa daca ai gresit banda asteapta pana te lasa cineva nu dai semnal si inghesui-sunt rare cazurile cu gresit banda cei mai multi la tupeu si tupeul se schimba cu tupeu nu cu lasal ma.

  32. Cu.pluta.sunt.dus

    Dati in ei, stati cu masina blocata in service, ca vad ca va convine, faceti drumuri peste drumuri. Din cate observ, aveti toti cate 2-3 masini la dispozitie si alta treaba mai buna nu aveti decat sa completati formulare/declaratii la casco, politie etc. Am apelat o singura data la casco si am facut la drumuri la politie de mi-a venit rau. Mai ales pentru nenorocita de anexa 2 ca sa pot baga masina in service. In total, 6 saptamani fara masina (si nu, nu puteam circula cu ea, ca avea plafonul distrus, luneta, portbagajul etc. – a cazut pe masina un cos de fum).
    Drept urmare, fiti voi berbeci, eu prefer sa stiu ca am pierdut 5-10 secunde ca l-am lasat pe unul sa se bage, ii mai amintesc de rude, il intreb daca are frigiderul plin de carne, decat sa pierd zile intregi ca sa fac actele si sa stau fara masina.

    Da, nu e corect, da, nu e ok pentru noi astia mai fraieri care ne incadram cum trebuie, dar chiar va rog, va dau si o lada de bere pentru perioada in care stati fara masina daca pocniti ca lumea pe unul din asta. Eu prefer sa am masina fara tabla indoita/vopsita de enspe mii de ori etc. si sa pot pleca la orice ora din zi si din noapte de acasa atunci cand se impune fara sa-mi fac griji ca nu am cu ce.
    Mergand pe ideea promovata de @piticu, vom ajunge in scurt timp ca soferii din Rusia: privirea inainte, mainile stranse pe volan si buf!

  33. The Missle

    Mda…fortare la unii se pare ca inseamna ….altceva.

  34. @Vulpea – ba pardon, la Eminescu, langa Universitate, e la fel de rau ca inainte. Smecherii continua sa ingonre marcajul si merg tot inainte pe b1, iar neatentii de pe b2 ori nu stiu ori nu pot (de smecherii de dinainte) o tin si ei oblu, taind fata celor de pe b3… Nu e zi sa nu vad pe acolo ori una, ori alta ori amandoua.

    In continuare, pe Elisabeta (fost Kogalniceanu – sic! 🙂 ) marcajul lipseste complet pana la Opera. Partea naspa e ca sunt 3 benzi pe un sens (una rezervata RATB), si o banda (rezervata RATB) pe cealalta. In lipsa marcajelor mare minune ca n-au luat-o inca nimeni pe contrasens. Iar toti merg aproximativ pe unde ar trebui sa fie benzile dar cu abatere de +- 25 % 🙂

  35. Nu prea inteleg unde s-a bagat aiurea taxi-ul, a semnalizat si a asteptat pana a fost lasat sa intre. Poate ma insel, dar asta am vazut. Ok abia acuma av vazut Aveo ala. Mea culpa:))

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.