It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Linii prahovene

Adăugat de Ursul Grizonat
Raportează ca șters! 50

Linia continua de Prahova (LCP). In cele mai multe cazuri semnalizeaza faptul ca vei fi depasit sau ai posibilitatea de a te intalni bot in bot cu unul care depaseste, venind din sens opus. LCP te avertizeaza ca trebuie sa stai geana, sa franezi sa-i permiti cetateanului care efectueaza manevra mai sus mentionata sa intre in fata ta ( in loc sa te scoata in decor).
Biciclistul la capcanare nu e in Prahova. Politistul de la final nu e de la rutiera.
Circulatia in afara localitatilor cu farurile stinse sau cu luminile de stationare (aka poziitiile) e banalitate si nu se mai contorizeaza. Toata nebuneala in doar 50 de km, si astea sunt doar crema.

Da, sunt eu un „stresat”, un „nepriceput”. Dar sunt stresat de toti racerii de sambata de dinaintea Imvierii.  Pefer sa opresc daca e o situatie critica. Dezamagire totala, nu acum mi-a zburat oglinda.  Nu era nimeni in spate, daca asta intereseaza  pe cineva. Incerc sa raspund la toata lumea care a lasat adrese de mail valide. Userii fantoma ajung la trash.

Ce mai caută lumea:
  • pot depasi carute pe linia continua?

42 comentarii

  1. Raman la parerea mea: tu esti de vina in toate situatiile ! Daca stateai acasa, nu trebuiau sa te depaseasca pe linii continue si de-astea.

    On-topic .. „te vad” putin cam stresat la volan .. ai avut vreun eveniment neplacut si iti e putin frica ?! Nu pot aprecia distantele din video, dar cred ca te sperii ceva cam mult si cam usor 🙂 Stiu, conduita preventiva te indeamna sa faci tot posibilul sa diminuezi eventualele efecte, dar imi pare un picut prea exagerat 🙂

    + oricum.

  2. @Ursul Grizonat , pe DN1A prin acele localitati Boldesti ,Lipanesti ,Magurele nu se prea respecta limita de viteza si nici marcajele rutiere, am postat cateva filme din zona , iar politistii nu-s ca si in Valcea la PCT , + pt film

  3. Esti cam „violet” fata de altadata. Cred ca ai avut ceva „frustrari de drum”, de Paste. Incontestabil, sint greseli destule in clip, dar cele „marunte” cu asteptatul dupa caruta sau replierea pe 5-10 metri de linie continua mai trece-le cu vederea. Prin CT sint zeci de kilometri de linie continua, unde sa mai faci stinga prin sate, ca doar nu-i autostrada? Au pus drumarii bidineaua pe asfalt si…bice! +

    Defineste violet ca ma depaseste. A fost filamt inainte de Paste.

  4. Ai franat prea violent la 1:25,ai reactionat exagerat….

  5. De remarcat ca biciclistul de la inceput a traversat pe langa bicicleta. Stie el ceva. Legat de revenirea pe linie continua, multi spun in felul urmator: Si ce? A inceput in zona permisa. Raspuns: Dar daca finalizezi in zona interzisa, ramai fara permis. Am patit-o acum multi ani, langa Apahida. Am depasit si-am revenit cam cu cinci metri (o lungime de masina) INAINTE de linia continua. Politia m-a oprit si-a vrut sa-mi ia permisul sustinand ca am revenit pe linie continua. Dupa o lunga discutie s-au lamurit ca din pozitia in care erau, nu puteau aprecia corect unde incepe linia continua. Daca intr-adevar m-as fi repliat in zona interzisa, imi zburau instantaneu permisul si nu aveam ce sa mai zic.
    +

  6. Exagerezi.

  7. @GeluCJ-intreb din nou:unde este linie continua dublata pe sensul tau de o linie discontinua de numai 8-10 metri si unde nu este drum la stanga,daca pleci in depasire,unde sau cum te repliezi? la urmatoarea linie discontinua?
    exista asa ceva pe la rm.valcea…

    in rest,ursule,esti cam stresat.mergi la un masaj sa te mai relaxezi pt ca ai cam exagerat…altfel,succes si drumuri bune!

  8. @spike10 Pe distante atat de scurte, preferabil sa nu depasesti, pentru ca nu te poti replia decat pe continua. Ideea in general ar fi urmatoarea: daca nu poti incheia inainte de linia continua sau zona de depasire interzisa, nu intri in depasire. In primul rand pentru siguranta personala si apoi pentru permis. Insa asta e opinia mea, exista altii care nu sunt de aceeasi parere si imaginile de pe site confirma aceasta realitate de pe drumuri.

  9. esti un conducator auto de toata groaza. un lucru inteligent ar fi sa mergi la sediul politiei rutiere din orasul tau si sa iti predai acolo permisul. asa ar fi cel mai corect si fata de tine si si fata de ceilalti

  10. Mai omule tu cand franezi asa nu te gandesti si la cei din spatele tau? Poate trebuie sa franeze inca 4-5 masini si halul asta al tau….Pericol pe sosea!!

  11. In ce stil esti :)))))

    Cel mai indicat ar fi cand opresti ca ii vezi pe aia in depasire sa cobori si sa te indepartezi cel putin 3-4m de masina in cea mai mare graba. Dupa ce s-a repliat ala esti liber sa te sui iar la volan in cea mai mare siguranta.

  12. Prin exceptie pe linia continua se pot depasi carute, biciclete, motociclete fara atas. In intersectia dirijata depasirea este permisa, si mai usor cu frana ca ti se ard discurile +

  13. @DeeQ: daca te referi la faza de la 0:50, in ce fel ti se pare dirijata intersectia aia?

  14. Vai in ce hal franezi, cred ca o sa iti gasesti nasul intr-o zi si o sa ti-o dea din spate. Sa nu uiti sa postezi atunci filmarea…

    Tu ai noroc cu masina aia mare cu bixenoane si se feresc meltenii de frica, nu tebuie sa le faci tu loc. Daca erai atent pe site vedeai ca mi-am luat-o din sapte ca sa nu pun jos o popica sinucigasa: http://www.trafictube.ro/save-poc/

  15. Alin Orbut

    Acum sincer…de ce esti asa crispat la volan? Adica sa franezi pana la oprire in situatia aia…..? Cand urmaream filmul in full screen si nu am vazut cine l-a postat ma pregateam sa scriu un comment de genul: „Ieri ti-ai luat permisul si azi ai fost la primul drum lung?” Dar nu cred ca e cazul…. Filmul e de „-„.

  16. @Catalin.c: el circula pe drum national, intersectia respectiva fiind cu unul comunal. Deci cei de pe drumul national au prioritate in cazul acesta(cel putin asa era cand am facut eu permisul). Din punctul asta de vedere poate fi considerata intersectie dirijata…sau gresesc?

    @Alin Orbut: subscriu

  17. Eu sunt din Valenii de Munte si asa se circula de cand ma stiu pe aici! Politistul ala era acolo pentru ca probabil astepta pe cineva si nu era in misiune. Daca te uiti atent dupa el e o masina de politie…. acolo au ei sediul!

    Eu zic sa comentezi mai putin ironic si sa citesti cu atentie descrierea. El executa o „misiune de vizibilitate”.

  18. andrei_vdm

    la maxim 5000 km parcursi cred ca schimbi placutele :))
    in locu lu ala cu mitsubishi ma mai bagam intr-o depasire daca tot te-ai oprit :))
    sincer esti pericol pe drum pt ala din spatele tau (si nu numai)
    mergi la consum? cred ca nu depasesti 50km/h nici pe autostrada…

    Pentru tine special. http://www.trafictube.ro/vine-ploaia/ Daca ai nevoie de T61, spune.

  19. @neamtzu: eu stiu ca intersectia este dirijata prin semnalele politistului, semafor sau indicatoare. intersectia unui DN cu un drum comunal da automat prioritate celui care circula pe DN. dar asta nu o face dirijata.

  20. Ursul Grizonat

    @neamtzu. Incerca sa depasesti in intersectie si vezi cum e cu permisul. Poate ne explici si care este rostul liniei continute de dinainte / dupa intersectie. Care sunt regelemetarile referitoare la depasire si linia continua ?
    @catalin.c Evident ca nici dreptul de a depasi

    Va freaca teribil grija ca am franat , nu de ce am franat. In loc sa-mi urati a me pupe unul din spate, ganditi-va cum e sa vedeti live ca va pupati face 2 face cu un descreierat care isi arata muschii de pilot (ratat)de curse pe drumul public.
    Sa inteleg ca cine sare la minus ( 1 bucata frana la mine) admite cu zambetul pe buze: neacordarea de prioritate la pietoni, depasirile pe linie continua, depasirile la mustata, prezenta carutelor in trafic (hai treaca ca era in orasel), circulatia cu lumini de sationare, sau fara ! .
    Multumesc.

  21. Violet:
    1 – aproape (mai) albastru de suparare
    2 – mai putin violent (aici cu masina)

  22. @Catalin.c: din cate stiu eu, intersectii nedirijate sunt doar cele unde nu exista drum prioritar(si implicit trebuie redusa viteza si acordata prioritate de dreapta). In concluzie daca drumul national are prioritate fata de cel comunal, consider ca acea intersectie este dirijata.

    @Ursul Grizonat: recunosc, m-am lasat purtat un pic de val in discutia despre tipul de intersectie si am neglijat total prezenta liniei continue. Evident ca depasirea era interzisa in cazul acela. Dar repet, nu din cauza intersectiei, depasirea fiind permisa in intersectiile dirijate. True story 🙂
    Altfel, cred ca nu ar trebui sa pui la suflet toate minusurile.

  23. Ursul Grizonat

    Neamtzule, ma distreaza acel mai tare ca sar unii in sus, dar nu sunt in stare sa urce macar 30 secunde (fara intro/end).
    Stii de ce animalele au 2 ochi ? Sa aprecieze corect disantele. Pe camera e un pic altfel. Experiment: in calitate de pasager ia un binoclu si uita-te prin parbriz. Ia sa vezi cum ti se pare viteza… have fun.

  24. ia un calmant ursule

  25. Parerea mea e ca esti un sofer slab, si esti exagerat de precaut. in traficul din romania, tipul tau de sofer e cel care isi ia toata „k-rnea” si care mai mult incurca decat sa fluidizeze circulatia, pt ca in fond si la urma urmei asta ne dorim toti, un trafic fluent in care sa nu stai prins in ambuteiaje si ajungi la timp acasa, sau unde ai treaba. dar din cauza unor soferi de genul tau se poate ajunge la tot felul de situatii periculoase pentru ceilalti participanti la trafic.
    sunt de acord cu tine ca sunt multi care merg la intimidare, cateodata si eu ma numar printre ei, dar asta pentru ca dam peste soferi ca tine, care in loc sa stea frumusel in dreapta, sau acasa, se chinuie sa incurce circulatia.
    no hard feelings, dar asta e parerea mea!

    Stai jos ! Stai jos ca te contrazici ! E usor sa critici din spatele monitorului, dar recunosti ca esti agresiv in trafic!

  26. Ursul Grizonat

    Ma bucura ca apar useri noi. Popularitatea TT creste zi, de zi.
    Nu uitati de http://www.trafictube.ro/reguli/reguli-comentarii/
    Adresa de mail valida e una dintre reguli.

  27. Faci parte pur si simplu din cea mai enervanta categorie de soferi care efectiv incurca traficul si de care se impiedica toata lumea. Intinzi nervii celoralati paticipanti la maxim si creezi situatii periculoase pentru toata lumea, pentru ca la nervi se fac lucruri nesabuite. Crede-ma ca tu iti iei mult mai multe injuraturi si mult mai multa k-rne decat toti cei prezentati de tine in clip. Iar faptul ca urci asemenea filme pe trafictube nu ne arata ca esti un bun sofer, arata doar ca esti un bun editor de filme. Gandeste-te la asta.

  28. haters gonna hate :))

  29. Frana ca ne prapadim! -1

  30. La faza de la 2:15 de ce ai franat ? Pare destul de babana frana…

  31. bre ursule, fara sa-ti dau minusuri sau plusuri, ca nu e stilul meu, mi se pare si mie ca ai exagerat cu precautia, cred ca te uiti prea mult pe trafictube sau ceva 🙂 lasa stilul asta de grizonat ca nu te prinde 🙂

  32. Ursul Grizonat

    @Valy1 . Depasire luunga, revenire din scurt. Nu se vede pe ZX1, se vedea la ochiu liber. Baiatul destept cu renaultul venise cam aproape. Depasire sportiva, cu banii pregatiti de coliva. Genul da-te ba ca vine Io. Se paoet observa eleganta lui pozitie de drum, la faza cu evantaiul. Lipit de line, gata sa tasneasca.
    @m prefer sa exagerez cu precautia, asa cum exagereaza altii cu „sportivitatea”. Stilul a fost adaptat contextului. M-am cam saturat sa fac loc la depasire, dar o fac dupa ce un prieten a stat 12 ore la politie, spital- ecoltae de probe, IML- alta recoltae , etc pentru ca a scos pe camp un jmeker care nu a pastrat distanta corespunzatoare la revenirea din depasire. Respectivul a avut de ales: pupatura frontala cu unul, sau revenre fortata. Pentru ca prietenul a actionat asa cum trebuie si nu place unora, toata lumea e ok, desi unul s-a lecuit de depasiri sportive.

  33. Asta patesti cand incerci sa ai grija de tine: repede sar grabitii, ca ce-i asta, ce mergi asa incet?
    As putea zice si eu ca se doreste fluidizarea traficului prin opriri de genul cat mai putine, dar dupa cum ai precizat in descriere ca nu ai incurcat pe nimeni, atunci ce sar toti desteptii? Plus ca aveau loc sa te si depaseasca daca chiar vroiau. Tu decizi cand vrei sa-ti schimbi placutele, nu fluenta traficului.

  34. Ursul Grizonat

    @ Toru. (computer games) O sa-ti dau niste Valea Oltului, special pentru tine. Si pe la Portile de Fier. Asta ca sa nu mai vorbesti aiurea.

  35. Pe cuvantul meu, esti mai periculos decat toti cei care au facut depasirile alea.

  36. Ursule, faci din tantar armasar, mai ales la faza cu revenirea pe linia continua

  37. Ursul Grizonat

    @Kaa , ia mai documenteaza-te . Daca vrei iti fac o explicativa cu depasirea in siguranta.
    @Evil. Io nu fac nimic, sa-i vezi cum se tanguie cand ii opretse Garcea. Citeste cu atentie taote commenturiel si veri ca sunt uni fripti si pentru 1 m. Unde e lege nu e loc de tocmeala. Tot sectorul e calificat si la 3 radare in 10km. Te pusca radarul la intrarea in Magurele de nu te vezi. Ma deranjeaza teribil revenirile din scurt. Am explicat mai sus de ce.

  38. Poate daca ai merge cu o viteza normala nu ar mai fi ceilalti nevoiti sa faca asemenea depasiri. Daca ti-e frica sa mergi mai bine stai acasa.
    In cazul acelor depasiri „pe care tu le cosideri periculoase”, mai bine iti continui drumul cat se poate de marginea drumului. In primul rand pentru ca cel ce depaseste nu o sa stea la un impact frontal(poate doar daca nu te vede ori depaseste o masina de gabarit), chit ca il impinge lateral pe cel depasit .. iar in al doilea rand daca cel din spate nu este atent te poate proiecta pe contrasens.

  39. @Kaa
    Asta ce a vrut sa faca?
    http://youtu.be/tx0O7bwlGAY
    Scuze, nu am mai gasit linkul de pe TT, dar e de-aici 🙂

  40. Te-ai gandit vreodata ca poate ti-ar fi utile niste scutece? Eviti sa platesti prea mult pentru curatat scaunul. 😉

  41. Ce montaj inedit

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!