Camera auto 70mai Omni 360 Dash Cam, filmare 360⁰, 64GB, detectie AI miscare, GPS&ADAS, control vocal, X200

Produs din oferta Xiaomag.ro

1.099,00 lei

1.099,00 lei

Vezi detailii

Mic poc live

Adăugat de magnnum_carcam
Raportează ca șters! 61

Cine e vinovat si de ce?

Ce mai caută lumea:
  • trafictoube accident

21 comentarii

  1. Art. 42 specifica faptul ca trebuie folosita prima banda, ori de cate ori este posibil. Deci, cel cu remorca, trebuia sa se incadreze pe prima banda, deoarece nu exista marcaje de ghidare. Dar, probabil, nu a vrut sa traga prea mult de volan. Cel cu SUV-ul: incadrare pe B2 si trecut pe B1 cu prima ocazie. Din punctul meu de vedere, cel cu remorca e vinovat, dar as fi curios sa citesc si alte pareri. 🙂

  2. mad4green

    Cred ca cel cu SUV-ul nu a vazut remorca 🙂 L-a claxonat pe celalalt ca i-a luat fata, a vrut sa se bage in spatele lui dar nu a mai vazut remorca.

    Din punctul meu de vedere, cel cu remorca e vinovat, dar e discutabil.

  3. CraiovaTube

    Mie mi se pare ca ala cu remorca era deja incadrat pe B2 in momentul in care ala cu Audi se baga peste el.

  4. Poate ma insel…dar banda de autobuz are verde la dreapta ( 46B), deci cel cu remorca s-a incadrat corect be B2.

    • Pare ca banda de Troleibuz este pentru inainte, nu cred ca facea dreapta. Dar ne poate lamuri cineva din zona :). Audi ul pare sa fi vazut platforma pentru ca franeaza de cateva ori inainte sa se loveasca. Dar mie imi pare ca cel cu Audi ul era incadrat deja pe banda a doua si a venit platforma peste el. Cel putin pana sa se loveasca, platforma aia merge intre B1 si B2.

    • Numarul 46B are traseul spre dreapta (Dorobantilor),dar nu-mi amintesc cum sunt sincroniztate semafoarele lor.

    • Da, asa este. Tot pentru dreapta este si prima banda, daaaaar :))) la secunda 23 pare un semafor rosu, in fata autobuzului. O fi dedicat pentru prima banda?Cred ca mai mult de dat cu parerea nu se poate :)))))))

    • incepatorul

      Numarul 46B vireaza de pe banda aia la dreapta, dar semaforizarea e in 2 timpi:
      1) verde inainte si la dreapta pentru toata lumea (benzile 2-5), mai putin transportul in comun de pe banda 1
      2) verde inainte (benzile 4-5) + verde transport in comun de pe banda 1(care poate merge inainte sau la dreapta)
      Din pacate lipsa marcajelor de ghidare genereaza multe probleme prin Cluj.

  5. Oricum, cel cu remorca era deja pe B2. Acuma daca remorca a intarziat putin:)) ce sa facem.

  6. 2 benzi pentru dreapta, zici?
    Banda pe care se afla troleibuzul era pentru stânga sau cum…?

    Cel cu cașcarabeta albă este vinovat, s-a băgat de pe banda a III-a, pe banda a II-a peste remorcă. 00:30

  7. Cum sunt 3 benzi in dreapta inseamna ca fiecare din cei doi au „drepturi” egale de a se incadra pe B2. Din imagini se vede ca cel cu remorca era inscris pe B2 inaintea SUV-ului, SUV care ar fi putut selecta B3 fara probleme, asa cum cel din fata lui, masinuta albastra, a putut merge bine-merci pe acolo

    • Troleul pare ca are traseu inainte, Aia nu cred ca e banda de dreapta

  8. Ochiul Nevazut

    3 benzi … la dreapta … fiecare isi pastreaza banda. SUV n-avea ce cauta pe B2. Practic a taiat curba schimband benzile ipotetice (nefiind marcaj). Supozitie: n-a vazut remorca (posibil sa gresesc)

    • tu consideri banda de bus B1 ?
      eu consider banda de bus … banda de bus
      cel cu remorca pe B1
      cel cu suv pe B2
      Busul nu are verde concomitent cu ceilalti, el are semafor separat

  9. In teorie, din 2 benzi se fac 3, b2 ocupa b1, b3 ocupa b2. tot in teorie banda pentru ocuparea unei benzi din mijloc b3>b2<b1 b3 este prioritar celui b1, in teorie b1 este bun de plata. Dar tot in teorie de ce nu sunt trasate marcajele corespunzator sa stii care banda a cui este?

  10. dupa parerea mea e cel cu remorca vinovat
    incadrarea corecta consider ca ar fi fost pe B1 din moment ce o plecat de pe B1 si avea semnalizare dreapta
    daca ar fi dorit sa intre pe B2 ar fi fost corect sa semnalizeze stanga dupa intersectie si sa intre cand are ocazia

  11. Din cate vad pe google maps (poza mai veche- era cam asa : b1 obligatoriu dreapta, b2 inainte si dreapta , b3 si b4 inainte, b5 era parcare pt masini) . Din ce se vede pe filmare b1 ar fi banda speciala pentru transportul in comun, troleibuzul merge inainte, deci b2 si b3 raman doar ele pentru circulatie spre dreapta. Daca ar fi sa ma iau dupa legislatie….cel de b2 ar trebui sa se duca pe b1 (daca este libera si este ) si cel de pe b3 ar trebui sa se duca pe b2 . In alta ordine de idei, daca b1 nu ar fi doar pt transportul in comun si acolo s-ar afla o masina …fiecare ar trebui sa ocupe dupa ce fac dreapta banda corespunzatoare celei pe care s-au aflat anterior. Adica cel de pe b3 se duce pe b3, cel de pe b2 se duce pe b2 si cel de pe b1 se duce pe b1 .

  12. Ce simplu, zic unii, Bx se duce in By. Teoria e una iar realitatea e alta.

    Aveti spre exemplu o intersectie din Bucuresti. Sunt doua benzi care fac stanga catre pod unde sunt 9 (NOUA) benzi.
    https://www.google.ro/maps/@44.425821,26.1035366,3a,75y,57.44h,79.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPFauBL0e7W2b9wzEU0bdpg!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

    Cine nu crede ca sunt 9 poate sa le numere: https://www.google.ro/maps/@44.4260774,26.1040773,65m/data=!3m1!1e3?hl=en

    Se mai aplica algoritmul de mai sus ? Evident ca nu. Cazurile ca cel din video sunt generate de lipsa oricarei umbre de inteligenta a celor care „sistematizeaza” traficul rutier dar si a legislatiei schioape care ne este servita. La asa profesori, asa elevi.

  13. Problema este ca tot orasul este marcat prost si inconsistent.
    Marcajele dar mai ales semnele de circulatie amplasate inaintea intersectiilor, adica cele de presemnalizare care lipsesc in aproape tot orasul, au rolul de a informa orice sofer de modul in care se circula pe sectorul de drum in care urmeaza sa ajunga. Aceste marcaje si semne de circulatie trebuie in asa fel sa fie facute incat sa NU existe loc de interpretare. Din pacate aproape tot orasul e prost sau foarte prost semnaliat/presemnalizat si in aproape fiecare itnersectie exista loc de interpretare. Semnalizarea trebuie facuta in asa fel incat daca aduci un om din Constanta sa zicem, sau din Paris, sa se descurce si sa inteleaga conformatia intersectiilor la „prima trecere”. Acest fapt nu este posibil in Cluj-Napoca, sunt soferi care au probleme si la a mia trecere, care circula pe principiul „trec cand ma lasa alalalt” sau „pe aici asa am trecut data trecuta si am facut tot asa, prin urmare asa se face si asa e corect” … prea rar confirm legii. Dar din pacate sunt atatea intersectii unde NU poti respecta legea pentru ca nu ai pe ce sa o aplici. Cand tu ajungi intersectie si abia atunci iti dai seama daca te-ai incadrat bine, inseamna ca este o problema mare de siguranta circulatiei.

    PS: Ce imi place mie e ca toata lumea da vina pe Boc :)))) de parca e responsabilitatea lui sa marcheze corect drumurile. Urmeaza sa il vedem cu bidineaua si galeata de vopsea aplicand marcaje de ghidare, ca doar e expert in legislatie rutiera, nu??? Adica daca esti primar esti expert in toate. In schimb nu am vazut pe nimeni sa ii caute pe aia de la siguranta circulatiei, de la planificare, sau cum ii zice, eventual si la administratorul drumurilor, sa le ceara socoteala. Eu daca o patesc din cauza marcajelor si a semnalizarilor inconsistente ii caut, ca sa am pe concret ce discuta.

    • Ai dreptate. Lipsesc marcajele de presemnalizare. Iar in anumite intersectii marcajele de presemnalizare si cele de ghidare se bat cap in cap!

  14. Pt ca am vazut ca sunt multe discutii:
    -banda de autobuz este atat pt viraj la dreapta cat si pt mers inainte
    -drumul din dreapta are 3 benzi (nici una nu este dedicata transportului in comun)
    -semaforul de autobuz are verde doar cand masinile au verde pt in fata si rosu pt dreapta

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.