It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

[live] Accident E85 – Haret (Focșani – Adjud)

Adăugat de Preluat din media
Raportează ca șters! 117

ATENȚIE: IMAGINI CU IMPACT EMOȚIONAL PUTERNIC!

 

Clip preluat de aici.

Detalii despre accident aici.

Ce mai caută lumea:
  • https://www trafictube ro/live-accident-live-e85-haret-focsani-adjud/
  • accident focsani haret
  • accident haret

57 comentarii

  1. Groaznic!

  2. uite cum mori din cauza unui idiot! Mergi linistit iti vezi de treaba si in 3 secunde esti mort.

  3. BioHazarD

    Pfff….vai de capul meu…
    Dar oare ce l-a facut pe alb sa iasa pe contrasens asa grav?
    Plus, fordul negru mi se pare ca avea o fractiune de secunda sa traga dreapta si n-a facut-o, si a franat mult prea tarziu…

    • Fractiunea de secunda la volan nu e la fel ca fractiunea din fata laptopului. Iar la 100km/h fiecare, timpul de reactie a fost mult prea mic pt a mai fi putut face ceva. Plus ca la volanul masinii albastre am inteles ca era un batran de 70+, deci reactii destul de lente pt o astfel de faza.

    • Din cate am vazut in video, pare ca fordul ce intra pe contrasens „ciupeste” duba de pe acostament, iar apoi pierde controlul si se intampla nenorocirea

    • Mai pune pe langa 100 inca un 20-30… camionul 90, autorul sa zicem 100, diferenta de m/s este de 3 metri pe secunda, camion 15-16 metri lungime, deci i-ar fi trebuit autorului cel putin 5 secunde sa il depaseasca pe cand autorul in 3 secunde deja a depasit camionul… si sa ne uitam la clip, si autorul circula cu miserupism maxim, ai masina din sens opus si tu depasesti camionul cu aproape jumatate de masina pe sens opus… nu mai zic nimic. Bafta!

  4. Pt ca majoritatea soferilor au pretentia ca toata lumea sa mearga pe acostament pt ca ei sa poata depasi razant. Daca toti ar merge normal pe banda de mers, nu s-ar mai depasi continuu si cei care ar merge normal nu ar mai risca sa fie omorati…cum s-a intamplat in cazul asta. Si in multe alte cazuri.

    • Exact la asta ma gandeam si eu. Daca ar fi mers normal cel cu duba poate l-ar fi lovit pe el in spate sau poate tot ar fi tras de volan si ar fi intrat pe contrasens, nu poti sti.

  5. andrei_bv

    Ce d-zeului o fi fost in capul aluia cu Fordul de a facut manevra aia…

  6. Cel mai probabil se uita in telefon si cand a ridicat privirea a vazut ca se indreapta catre ala cu duba, a tras brusc de volan…

  7. Pare ca il atinge si pe ala cu duba si din cauza asta iese pe contrasens…

    • da, asa mi se pare si mie, probabil a fost distras de ceva, a atins dupa, iar apoi a tras de volan / a fost aruncat pe contrasens

  8. Dumnezeule mare, ce oribil.
    Sa-mi bag **** in autoritati (pentru ca de la soferi nu mai am NICIO speranta sa se indrepte de la sine) ca nu fac ceva cu drumul ala. De ce pana mea nu patruleaza zilnic Politia sa-i arde pe cei care nu sunt in stare sa foloseasca un drum cu o banda pe sens + acostament (care NU E BANDA)? De ce nu largesc drumul sau sa desfiinteze acostamentul?

    • Cu parere de rau te anunt ca si politia merge pe acostament. Pusese cineva un raspuns de la nu stiu ce autoritate, care zicea ca vor sa faca acel drum 2+1 benzi alternative, ca in Suedia.

    • BioHazarD

      Stii ca asta se intampla si daca nu exista acostamentul nu? Si era o sg banda pe sens…
      Mai mult, mai era si tirul ala in spatele celui care filmeaza sa fie cu adevarat show…

    • Bai interesant cum si in alte tari astfle de drum exista, exista inclusiv la unguri, dar cine ar mai fi smecher daca nu ar dubla si nu ar calca acceleratia la 120-130 pe dn-euri huh?

    • verdenpom

      Dar sunt la fel de circulate in alte tari?

  9. oskar77adi

    4 morti..! a dat la Tv..Pacat..! asta e

  10. Iar încep comentariile despre cum nu trebuie mers pe acostament, făcute de oameni care nu au mers în viața lor pe acolo.

    Merg pe E85 destul de des. Pe acolo NU POȚI MERGE LEGAL pe banda ta, frumos, liniștit. Ce zic eu, nu poți merge nici măcar cu LEGAL+10 km/h (cam cum merg eu). La fiecare 30 de secunde se găsește un racer care trebuie să meargă cu 130 pe acolo, care se pune în curul tău și da flash-uri.

    Terminați cu ”păi ignoră-l, n-are decât să te depășească”. Vă spun eu, în 20 de minute ești praf psihic, stai numai cu gandul că boul ăla care stă la 20cm de tine te va agăța. Și atunci te dai in p…a mă-sii la o parte și-l lași să treacă, sperând să intre în primul șanț.

    Dacă nu s-ar retrage mulți pe acostament ar fi carnagiu pe drumul ăla, cel puțin dublu la accidente.

    • Acum cateva luni veneam de la Piatra Neamt spre Bucuresti, primul meu drum mai lung pe E85. Si fix asa s-a intmaplat cum zici. Am incercat sa merg regulamentar, ba chiar +20-25. Imi luam flashuri desi banda de pe contrases era libera, puteam fi depasit normal. Pe la Bacau am clacat psihic si am luat-o pe judetene spre Ploiesti.

    • De evitat acest drum !!

    • Culmea e ca fac drumul asta de cel putin 3-4 ori pe an si merg cat se poate de normal, fara a intra pe acostament. Am intrat de cateva ori fortat de retardatii de pe contrasens care depaseau fortat, dar nicidecum pt ca ma depaseau altii de pe sensul meu. Si sunt normal la cap. Sau asa cred 🙂 Solutia ar fi parapeti de beton atat timp cat politia este inexistenta sau are alte treburi.

    • „nu poti merge legal” te doare capu cati prosti cu carnet de sofer in tara asta. nu mai zic de politia romana care desi are efective tot mai mari e tot mai inexistenta pe sosele.

    • attheend păi faza de pe contrasens e probabil ce descriu eu în oglindă 🙂

      Bucsa, dacă era o ironie, nu-i cazul, doar că te saturi să conduci și pentru alții.

      @paltinis, după cum spuneam, vorbim din povești. Bănuiesc că zero evenimente în 27 de ani sunt din cauză că-s probabil prost cu carnet de șofer

      desfid pe oricine să facă Iași-Bacău mergând doar pe bandă cu 105-110km/h și să nu aibă măcar un episod descris de mine.

    • Dacă reusesti sa mergi legal, viteza cu max +10km și pe banda, 30 de minute apăi ești iradiat la cap de flash-urile celor din spate ca medicina normala nu te poate salva. Iar dacă se vor pune separatoare de sens sa vezi cum vor venii meseriașii și te împing jos de pe acostament sa încapă ei .

    • E strict părerea mea personala.
      Nu am vreo problema sa merg pe acostament; dacă am 120 maxim pe drum european si vad ca imi vine unul din spate cu 140, ma dau cu mare drag.
      Unii șoferi trebuie sa știe când si cum sa folosească acostamentul ala.. Nu te duci pe acostament și mergi cu 80-90 si dai sms-uri sau îți cauți prin mașina nu știu ce chestii și mai „aluneci” puțin pe singura banda sau simți ca te duci in șanț.. E si acostamentul ala ceva aparte; trebuie sa știi sa mergi pe el..
      Mergi o seara între 19:00-21:00 Iași-Tg Frumos și sa vezi ce frumos merg unii pe acostament..

    • Sa vezi ce frumos e cand iti da tir-ul flash-uri ca e jumate pe banda ta depasind alt tir.Atunci senzatii tari, sa mai ai si masina in dreapta.

    • Evit pe cat se poate E85. Dar am mers Bucuresti – Buzau – Bucuresti si nu am circulat pe acostament.
      Le facilitez trecerea in sensul ca ma dau cat mai aproape de marcajul din dreapta cand consider eu ca pot depasi, dar nu imi voi pune viata mea si a pasagerilor in pericol pentru niste flashuri. Te lovesti cu unul cand esti pe acostament si mai iesi si ca vinovat, ori si mai rau, iei pe vreunul pe capota.

      Faza este ca, din moment ce majoritatea circula pe acostament, foarte multi au pretentia sa te dai. Nu o vad ca pe o favoare ci considera ca ai fi obligat sa le faci loc. De aceea se si comporta asa.
      Daca nu s-ar mai da lumea nu ar mai fi o asa mare problema daca ai merge legal, pe banda ta.

      Regula mea este ca daca imi distragi atentia si in loc sa fiu atent la drum sunt atent la tine pentru ca ma pui in pericol – adica mers la jumatate de metru in spate, claxoane si flashuri, sun la 112. Am facut-o deja si a functionat. Nu stiu ce le face, probabil nimic, dar cel putin sunt opriti si luati la intrebari.

      Probabil nu va merge de fiecare data, dar va ramane o sesizare pe numarul de inmatriculare, plus ca nu te costa nimic si daca macar unul este oprit si invata ceva, este foarte bine.

  11. Doar cu separatoare de beton mai stergem din faima neagra a acestui drum.

  12. Nu pot sa zic decat ca nenorocitii astia de la guvernare ne omoara cu zile, pur si simplu stiu ca se moare pe capete pe dn2 si nu vor sa faca nimic

    • Au si ei partea lor de vina, dar nu ei sint la volanul autoturismelor tamponate. Daca n-ar fi si soferii idioti, ar fi mult mai bine pentru toti.

  13. ba fix vina astora de la guvernare este, e cea mai circulata sosea care leaga Bucurestiul de Moldova si nu fac nimic, e85 m-a invatat prima data ca 90 kmh in localitate e viteza mica

  14. Păcat de atâtea vieți pierdute. Si mai păcat este că cine ar trebui nu învață nimic din astfel de tragedii. Este o lipsă tot mai acută de oameni responsabili la volan, capabili să înțeleagă că acțiunile lor îi afectează și pe cei nevinovati din jur. Putem da vina pe oricine dorim (pe autoritățile care nu construiesc autostrăzi, pe poliția rutiera care sta impasibilă), atunci când urcăm la volan deciziile pe care le luam ne apartin.

  15. Astfel de evenimente rutiere ar putea fi evitate daca ar exista separatoare de sens. Din păcate pensiile și salariile atrag votanți pe termen scurt și mediu. Autostrăzile au termene de finalizare lungi și cu siguranță meritele ar fi asumate de viitoarele guverne ceea ce este de neadmis pentru partidele care la un moment dat vor fi nepopulare. Anual pe E85 mor sute de persoane, dar Guvernul rămâne orb.

  16. Oare nu cumva ala cu masina alba a vrut sa-l … pedepseasca, sa-l sperie pe ala cu duba pentru ceva si a iesit prost? 🙂

  17. Andrei Ciocan

    Voi NU gândiți deloc. Dacă e șosea cu o bandă / sens + acostament, cum pui separatoarele ? Pe unde mai faci depășirile ? Nici dacă vrei NU intră 2 mașini pe un sens + acostament. Scrieți să vă aflați în treabă.

    • Andrei, separatoarele ar fi bune daca s-ar face ca in Suedia, cum zicea cineva mai sus. 2+1 alternativ, la fiecare 1,2-2,5km. Este un articol pe contributors.ro care explica foarte bine sistemul.

    • Te-ai lamurit cum e cu separatorele?

    • Andrei Ciocan

      Ok, și se întâmplă accidentul / defecțiunea când ești pe o bandă, cum faci ? Încap la nevoe două mașini sau nu ?

    • Citat:
      Cum trece ambulanța sau alt vehicul de urgență pe porțiunile de o bandă pe sens din moment ce separatorul nu le permite intrarea pe contrasens?
      – Porțiunile cu o bandă pe sens sunt late de 5,85m (calea de rulare plus acostamentul și spațiul de protecție de lângă parapetele median), ceea ce permite alăturarea a două vehicule cu viteză mică.

      Dacă rămâne un camion în pană pe porțiunea de o bandă?
      -Chiar și două TIRuri la viteză mică și cu oglinzile rabatate pot trece la nevoie unul pe lângă altul pe porțiunea de o bandă. În plus, conform statisticilor suedeze, este foarte puțin probabil ca un camion să se defecteze brusc fără să mai poată înainta până la porțiunea de două benzi, sau fără să poată fi scos în afara carosabilului.

  18. E85 e dovada clara ca in rromania nu exista oameni responsabili la volan.
    Acum vreo 2 ani mergeam 110, drumul gol… a venit un dobitoc de Neamt din spate, flashuri peste flashuri. L-am ignorat, a mers vreo 30s la aspiratie dupa care m-a depasit pe acostament… am mai mers vreo 2 minute pana a aparut prima masina, pe contrasens. Practic, astia care fac des E85 s-au retardat in asa masura incat ei nu mai concep sa execute o depasire regulamentar, pe stanga, pe discontinua… depasesc pe dreapta, sau au pretentia ca aia care nu merg cu 140+ sa foloseasca acostamentul.

  19. Parerea mea e ca soferul masinii negre putea evita accidentul prin dreapta. A avut aproape doua secunde (exclamatia autorului filmarii este la inceputul secundei 8 iar impactul se produce spre sfarsitul secundei 9). Se vede si faptul ca masina alba a tras dreapta de volan ca sa reintre pe sensul ei, dar cel cu masina neagra nu a schitat niciun gest, a mers drept si a franat (nu stiu cat de energic) exact inainte de impact.
    Nu stiu, o fi varsta de vina, poate ceasul rau (exact in momentul ala sa-si fi aruncat privirea in oglinda pentru a vedea ce e in spate), dar mie mi se pare ca daca lua un pic de volan sau frana energic atunci cand autorul a realizat ce se intampla cu masina alba, scapau.
    PS: Si eu am impresia ca masina alba ori a agatat dubita, ori a vazut-o tarziu (cum dracu’?) si s-a speriat de ea tragand tare de volan.
    PS2: Ironia este ca daca masina neagra circula pe acostament, nu murea nimeni.
    PS3: Am impresia ca sunt multi pe aici care nu circula pe E85 dar isi dau cu parerea. Eu acum circul rar spre foarte rar (inainte mai des dar acum maxim 3-4 drumuri pe an intre Tisita si intersectia cu E583 unde o iau spre Tg Frumos) si doar ziua. Parerea mea, dupa ce am facut de mai multe ori traseul asta pe E85, e ca daca nu ar fi acostamentul ala ar fi si mai multe accidente impingand toate depasirile pe contrasens. Asa, doua masini mici, pot trece una pe langa alta pe acelasi sens. Intotdeauna ma retrag pe acostament cand vad ca vine Schumi din spate, E85 nu e locul in care sa-i inveti pe altii cum se depaseste corect.

    • BioHazarD

      ” PS2: Ironia este ca daca masina neagra circula pe acostament, nu murea nimeni.” Mare adevar, desi mai sunt multi zic huo acostament, mai bine nu exista (de parca 1 banda pe sens era super).
      Am mers si eu pe E85 de m-am saturat si sunt total de acord, chiar daca nu e legal si la fel de mare, se poate folosi ca B1 tocmai pt a reduce accidentele produse de cei care depasesc pe contrasens. Nu spune nimeni se mergi pe acostament tot drumul dar nu iti cad stelele daca te dai la o parte cand vine un grabit din spate, dupa care poti sa revii inapoi pe banda. E mult mai putin periculos, pt toata lumea, daca se foloseste acostamentul la nevoie.

    • si eu am incercat sa merg legal pe e85. e imposibil. am facut anul asta 2 drumuri spre iasi dinspre suceava/piatra-neamt. e groaznic.
      sistemul asta de 2+1 macar de l-ar face din vopsea, ca pana pun astia parapeti vor fi copiii nostri bunici. asa l-au facut intre sebes si sibiu si a fost mult mai bine, macar stiai ca in scurt timp ai banda de depasire.

    • BioHazarD ironia si mai mare e ca voi astia de ii lasati pe smecheri sa va depaseasca comitand o contraventie sunteti de vina pt traficul haotic de pe strazi. Tot voi ii lasati pe smecheri sa se bage in fata voastra cand se merge in coloana. Tot voi sunteti aia care treceti pe rosu sa ii lasati pe smecheri sa faca dreapta pe verde intermitent desi banda arata inainte si la dreapta. E chiar atat de greu sa sunati la 112 sa raportati pe cei care va pun viata in pericol pe E85 si oriunde inalniti specimene d-astea?

    • Cam greu sa te gandesti ca ala o sa traga inapoi dreapta dupa ce 2 benzi a tras stanga ca ultimul prost ca i-a sarit un microbuz din telefon, la fel putea sa o tina tot drept si-l lovea pe cel nevinovat pe acostament. Cel mai bine e sa-ti iei un suv de vreo 3 tone sa dai in ei ca surdu-n clopot. Si daca ar fi sa puna pe mijloc separatoare sau cum s-or numi, sa nu mai poata prostii sa sara peste tine incepe prostimea cu galagia ca de ce asa…

  20. Simpaticu

    Nu e Focsani – Adjud, este Marasesti – Bacau, si se pare ca nici unul din ei nu era atent

  21. Cam dubios. Cel cu duba statea maxim pe dreapta, cred ca aveau loc sa treaca toti 3. Dumnezeu sa ii ierte pe toti!

  22. E85 e noaptea ratiunii in forma actuala.

    Pe langa inconstientii cu flashuri care zboara prea jos, drumul ala e o aberatie periculoasa.

    Ar putea fi transformat f usor intr-un drum cu 3 benzi, doua pe sens la urcare, una pe sens la coborare sau alternare 2+1/1+2… in loc de strutocamila de-acum cu rahaturile alea de acostamente/semi-banda. Pana si-n UKR au drumuri de-astea cu 3 benzi, 2+1.

    Autoritatile trebuie doar sa traga niste linii pe astfalt, altfel decat acu. E mult mai ieftin decat sa largeasca acostamentele pe sute de km. Numai sa vrea.

  23. Uitandu-ma pe harta si streetview am gasit ceva ciudat. La intrarea sudica in Traian, jud. Neamt pe acostament sunt desenate sageti cum ca se termina „banda”: https://www.google.com/maps/@46.9865703,26.9051842,3a,75y,328.83h,80.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSIGMsWg33-AicO20SEd9vg!2e0!7i13312!8i6656

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!