Camera auto Xiaomi Dash Cam 1S

Produs din oferta Xiaomag.ro

319,00 lei

319,00 lei

Vezi detailii

Live: Accident mortal cu biciclist

Adăugat de TimTrafic
Raportează ca șters! 87

Atentie! Imagini care pot afecta emotional!

Imaginile nu imi apartin, dar am acordul pentru a le folosi aici.
S-a intamplat astazi, 29 martie 2016, in Alba-Iulia.
Mai multe detalii aici–>

VIDEO (Imagini șocante): Accident mortal în Alba Iulia surprins ”live”. Un biciclist intră în fața unui TIR

 

Ce mai caută lumea:
  • accident din vina unui biciclist

60 comentarii

  1. Acordul ziarului presupun.

  2. Saracul sofer:(
    Vor zice altii de anticipare…dar asa e cand mergi cu un jah de bicicleta fara frana pe fata. Poti cu spatele frana in cazul ala ca e degeaba. Odihneasca-se in pace:(

  3. Nasol , totusi soferul Tirului de ce nu a mers pe prima banda daca stia ca face dreapta ?
    Biciclistul avea cu cativa metri mai in spate o trecere de pietoni pe care ar fi puut-o folosii sa traverseze perfect legal….pacat….Dumnezeu sa-l ierte.

  4. Biciclistul nu a avut frica nici sa coboare „panta” aia… Daca gandea limpede se dadea jos, orice om intreg la cap nu se pune in calea unui TIR, SAU nu era atent la drum.

  5. Lasand la o parte tragicul accident nu pot sa nu remarc „manevra Alba-Iulia” direct de pe B2 viram la dreapta

    • La aia ma uitam si eu. Trecand peste faptul ca biciclistul mergea pe contrasens si a iesit pe banda aia direct pe contrasens coborand o carare, poate daca cel care filma era deja pe banda 1, poate ca si biciclistul isi dadea seama ca o sa vina ceva pe banda de langa pod si nu mai cobora pe acolo si accidentul nu mai avea loc.

      Practic, macar daca unul dintre ei respecta legea, accidentul putea fi evitat.

    • cristy sb

      De pe B2 are voie spre dreapta, daca se asigura, semnalizeaza din timp si nu calca linia continua. Se pare ca astea-s greselile tiristului. L-a furat peisajul si a prins tarziu breteaua. Ghinionul lui ca a prins un biciclist care pare navetist pe contrasensul ala. Parea ca stie cu ochii inchisi contrasensul ala. 🙁 Va iesi culpa comuna.

    • Totusi vad ca toate autocamioanele fac dreapta de pe banda 2 , ma gandesc ca este jalnica prima banda . Oricum TIR-ul era intrat pe banda cand biciclistul intra pe potecuta aia

    • @eu, nu e praf B1. E ceva mai rea ca B2, și în general strada aia nu are o calitate super, dar se poate circula ok pe ambele. Dar acolo 90% din oameni merg pe B2, din păcate, începând cu ieșirea de pe podul peste Mureș, deși știu că vor face dreapta.

      Oricum, asta nu prea e legat de acest accident. E greu să zici că „dacă… poate…”. Dzeu să îl ierte pe biciclist, iar șoferul din păcate nu va dormi prea bine multă vreme (deși nu a avut nici o vină).

    • kingzaza14

      In weekend am trecut pe acolo, ii praf prima banda. nici o masina nu mergea pe ea. ai sanse sa-ti rupi o roata

    • Soferul-Iadului

      Multi comenteaza, putini stiu….. Banda 1 e praf, si cu masina daca mergi cu 30 kmh ai sanse mari sa-ti distrugi ceva la ea. Uitati-va si mai atenti si veti observa „craterele” ce sunt acolo.
      In plus de asta: cum sa fi asa prost si sa vii cu bicicleta „blana” cand acolo e sens unic ? Dovada suprema ca domnia si prostia se platesc !
      Pacat de soferul de tir, nu cred ca se astepta sa-i vina desteptul direct in el fara nici un instinct de conservare….

  6. Biciclistul a mers pe contrasens pana sa se loveasca de Tir !!!

  7. Sa recapitulam :

    – Tirul care face dreapta dupa banda a doua , posibil nici sa nu fi semnalizat .
    – Biciclistul care merge pe contrasens dupa care „sare” imediat pe acea artera.

    Oare biciclistul ar fi concluzionat ca Tirul va merge inainte si din acest motiv probabil nu s-a mai asigurat temeinic crezand ca nu mai vine nimic pe acea banda si la luat complet prin surpindere !! Dumnezeu stie cert este ca saracul on si-a pierdut viata.

    • De unde face dreapta tirul ?

    • 1-Tirul face dreapta de pe B2 si nu a semnalizat (admitem ca posibil).Dar eu stiu ca semnalizarea intentiei de schimbare a directiei de mers,se face pentru cei care merg in spatele tau si nu pentru cei care merg pe contrasens (pe banda ta).80% dintre toti participantii la trafic,nu semnalizeaza schimbarea directiei de mers si cam jumatate din acesti 80% o fac de pe alta banda decat cea pe care trebuie legal.Exemple sunt cu nemiluita numai pe TT.
      2-Biciclistul cred ca mergea pe contasens cu mult inainte de locul unde incepe sa se vada pe clip=prima greseala.Nu coboara de pe bicicleta in dreptul trecerii de pietoni ca s-o foloseasca la traversare=a doua greseala(daca era asa,soferul il vedea din timp si ar fi oprit,avand viteza,timpul si spatiul suficiente pentru asta).Abordeaza coborarea cararii destul de tare si cum si franele biclei erau shit,nu-i mai dau voie sa se inscrie imediat pe traiectoria ideala(intre linia alba continua din stanga drumului si malul de pamant),fapt care il arunca in fata tirului=a treia greseala.
      Patru greseli (1 sofer+3 biciclist) care au lucrat simultan cu rezultatul regretabil care se stie.Trebuie sa fie cumplit sa realizezi in 2-3 secunde ca vei muri dupa ce se scurge acest timp ! Dumnezeu sa-l odihneasca in pace !

    • Biciclistul nu pare sa fi vazut TIR-ul! Era atent sa abordeze corect cararuia.

    • Tirul ca tirul nu conteaza daca a semnalizat sau nu ca domnul ala pun pariu ca nu se uita. Banda 1 pare plina de gropi imense de aia probabil nici nu a folosit-o. Vina mi se pare a fi a biciclistului, sa nu vezi matahala de tir ca vine spre tine , oricat de atent erai tu acolo la cararea aia , vedere periferica praf. Domnul pare mai in varsta , poate avea probleme cu vederea , ca ochelari nu avea. Am mers cu bicicleta atatia ani in trafic , dar sa nu vezi matahala de tir ca vine inspre tine. What the actual f*ck, de aia ca poate avea probleme cu vederea la distanta…
      Singura „vina” care ar putea sa o aiba soferul e ca a reactionat tarziu. eu ca si sofer de cand am vazut ca biciclistul ala coboara pe cararea aia as fi stat cu ochii pe el si cu piciorul pregatit sa franez. Parerea mea e ca reactia a fost intarziata din partea ambelor parti.

  8. De pe banda 2 pardon nu dupa banda 2.

  9. eu nu inteleg care e faza ca a facut dreapta de pe b2 ?? :))) sunt 2 benzi acolo…o banda pe pod, o banda pe langa pod! corect? a trecut de pe b2 pe b1, ce-i drept cu putin timp inainte de a fi linie continua! omu a schimbat banda ,a trecut de pe b2 pe b1 si a mers mai departe pe b1 ..cu semnal,sau fara , el stie ! ! aaaa dupa unii trebuia sa stea pe b1 mai de vreme…eventual sa mearga milimetric pe langa bordura ,ca sa nu stea 3 sferturi pe b1 si un sfert pe b2! 😉 cu siguranta asa ar fi facut toti de aici

  10. @catalinp poftim ?? trebuia sa-si preselecteze banda cu cel putin 25 de metrii de acel viraj.O parte din vina o are si soferul , ce cauta pe b2 daca efectua viraj la dreapta ?

    • 25 metri*

    • Nu e linie continua acolo, schimba cand vrea. Semnalizarea trebuie facuta inainte cu 50 de metri. De unde ai scos aia 25 de metri?

  11. Intrarea pe centura Alba – Turda , de multe ori banda 1 e ocupata cu masini oprite , probabil de asta era TIR-ul pe banda 2 , oricum un TIR are nevoie de mai mult spatiu pentru intrarea in centura , virajul e destul de strins pentru camioane . Dumnezeu sa-l odihneasca pe biciclist si sa nu fim vreodata in pielea soferului de TIR..

  12. – daca va uitati la sec 9 pe banda 1 este o groapa …. la 2 ore dupa accident a fost reparata si semnalizata
    – si da la vreo 30metri de intrarea aia pe centura e un service auto si de obicei sunt masini pe banda 1 asa ca numai cine nu stie merge pe banda 1 toti circula doar pe banda 2 indiferent unde merg in oras sau pe centura.

  13. si ca sa va dati seama cam cat de grav a fost accidentul … de la semnul de trecere si aproape pana la trecere si acuma se vede sangele …

  14. Copie legalizata dupa acord ?

    Ca venea trecere cu 1 singura banda, presemnalizta s-a zis ?

  15. Stati putin. Dar de cand e legal si sanatos la minte sa mergi cu bicicleta pe contrasens dupa care sa o iei brusc pe un soi de potecuta taind calea masinilor care intra pe bretea? Ce trecere de pietoni? E la 20 m mai incolo, si nici nu vorbim de pietoni. Chestia cu virajul dreapta al TIR-ului de pe b2 mi se pare secundara. Cu atat maiult cu cat b1 acolo e ca si inexistenta.

    Cine pe cine nu a vazut? Doar erau fata in fata. Doar ca un TIR nu poate frana chiar atat de brusc pe cat spera biciclistul.

    • Exact asta vroiam sa zic si eu. Ce naiba iti sare unul dasta in fata desi avea o groaza de timp sa traga de ghidon si sa vada pericolul , tot soferul tirului e vinovat.
      Ghiciti ce, daca nu o lua pe acolo nu se intampla accidentul. Hmm, deci practic vinovat de omor ar fi patronul firmei de transport ca l-a trimis pe acel traseu nu ?

  16. De ce afirmi ca b1 acolo este ca si inexistenta ? la momentul incidentului b1 e libera deci tirul putea foarte bine sa se incadreze pe acea banda.

    • Biciclistul nu avea ce cauta acolo. Cu asta incepem. El a incalcat vreo 3-4 articole de lege si s-a pus singur in pericol. Chiar nu conteaza de pe ce banda intra TIR-ul pe bretea. Biciclistul era deja lansat pe poteca aia si inconstienta lui l-a costat viata. S-a dus ca orbetele, nu s-a uitat nicaieri decat la potecuta. Daca s-ar fi ridicat un gard sau un zid acolo, cu o ora inainte, intra in el, fara indoiala.
      Obisnuinta de a circula legat la ochi pe anumite „scurtaturi” periculoase si ilegale face mai multe victime decat iti inchipui.

    • Da @Kor, ai perfecta dreptate.
      @DAF732 Nu cred ca are vreo relevanta banda, , mai concis, ar fi fost cumva alt deznodamant daca TIR-ul venea pe B1? … ma indoiesc.

  17. Tragica intamplare 🙁 Biciclistul a crezut probabil ca o va scurta pe-acolo. Din pacate si-a scurtat doar viata 🙁
    +

  18. Poate observa careva craterele de pe B1… poate le evita…

  19. Se vede ca si in fata tirului alte doua masini mari procedeaza identic, schimba banda chiar inainte de pod, cred ca e un obicei al locului. Insa am dubii ca chiar daca ar fi circulat pe B1 mai inainte, ar fi schimbat cu ceva deznodamantul. Biciclistul avea 80 ani, fie-i tarana usoara. Slabe sanse de reflexe la varsta asta. Dupa traiectorie, cred ca in capul lui era sa taie strada si sa o ia pe straduta de la dreapta tirului. Dar ar fi trebuit sa faca asta pe jos, nu pe bicicleta; insa probabil ca bicicleta aia nu se opreste decat atunci cand forta de frecare cu solul invinge forta de inertie.
    Soferul de tir, poate ar fi trebuit sa franeze si sa traga dreapta mai din timp, de cand l-a vazut pe biciclist lansandu-se pe cararea aia. Se pare ca ceea ce a facut biciclistul face toata lumea acolo, altfel nu ar fi trebuit sa existe acea carare la 10m de trecerea de pietoni amenajata).

  20. Nu stiu de ce ii dati toti cu tiristul pe B2 de parca ar fi cauza principala a accidentului. in momentul impactului, tir-ul este pe banda lui si batranul ii aluneca in fata. nu cred ca intereseaza pe politisti de unde a venit tir-ul.

    Batranul avea 80 de ani! ce cauti pe bicicleta in trafic la 80 de ani? pe vremea lui probabil se circula asa pe acolo (dupa cum e batatorita cararea multi inca circula asa), dar intre timp s-a facut o trecere de pietoni pe care din lene toti o ignora iar unii platesc pentru asta

  21. Toata lumea evita banda 1 din cauza gropilor. A fost sapat acolo pt canalizare/apa/gaz (nu stiu care din ele) si au asfaltat foarte prost …
    Daca mergi zilnic pe acolo pe B1 …intr-o luna trebuie sa schimbi „toata directia”.

  22. Sunt sigur ca tiristul a omorat si doua-trei babe, a lovit cateva masini parcate in timp de depasea pe linie dubla continua cu 200 km/h in curba fara vizibilitate, toate astea fix inainte sa faca dreapta de pe banda 2 in fata mosului… Ce legatura are una cu alta? Ce importanta are de unde a facut dreapta, daca a semnalizat sau nu? Era intrat pe breteaua aia cu sens unic, si mosul i-a iesit in fata, de pe camp, pe interzis. Ce altceva mai e de discutat? Manevra de schimbare a directiei de mers se termina cand ai trecut de intersectie. La momentul la care biciclistul intra in fata tirului pe carosabil camionul e cu totul pe bretea. Daca se intampla 100 de m mai incolo, dupa trecerea de pietoni, tot dadeati vina pe tirist ca n-a semnalizat(asta presupunand ca n-a semnalizat, vad ca toti statisticienii de aici sunt convinsi de asta)?
    De fiecare data apar discutii de genul asta, ca daca ar fi semnalizat, ca daca ar fi fost pe banda 1, ca daca mergea mai incet, ca daca avea basca…. Pe principiul asta poti da vina p-aia de aia care n-au facut dreapta si au urcat pe pod, ca saracu biciclist care mergea pe pod pe contrasens(poate acostament) s-a speriat ca trec pe langa el si a facut stanga din cauza lor, el neavand in nici un fel intentia s-o taie pe carare.
    E pacat ca a murit un om, dar asta nu inseamna ca trebuie sa-i gasim circumstante atenuante doar ca sa nu cumva sa-l scoatem vinovat, chiar si partial, ca vorba aia, sa nu vorbesti mortii de rau…Opriti-va acum, inainte sa deveniti complet penibili…

    • Esti tu penibil. Daca facea dreapta regulamentar intra cu viteza mica pe bretea, implicit cel cu bicicleta scapa in cel mai rau caz cu cateva zgarieturi.

    • Eu zic să scoatem maneta aceea de semnalizare de pe mașinii că oricum nu (se) folosește la nimic.

  23. @MalcomX: Penibil sau nu, povestea cu viteza sa i-o spui cuiva care n-a condus masini si nici n-a vazut filmul. Te intreb asa, si te rog sa-mi raspunzi tinand cont si de faptul ca este atat de lejer virajul la dreapta incat nu conteaza aproape deloc lungimea masinii:
    1. In care situatie poti efectua virajul cu viteza mai mare? De pe banda 2, ca in clip, sau de pe banda 1? Unde dai mai mult de colac, respectiv reduci mai mult viteza?
    2. Poate nu vad eu corect, caz in care te rog sa ma corectezi, dar camionul incepe sa franeze aproximativ in dreptul semnului de presemnalizare trecere, si se opreste cu cabina pe trecere. Ne poate sigur spune un expert care-i distanta dintre ele, conform normativ. Eu am numarat panourile de gard din dreapta. Sunt 17 sau 18 pe distanta asta, hai sa zicem 20. 20 x 2m = 40m. Sa opresti cateva zeci de tone in 40m iti suna a viteza mare?
    Putea sa mearga mai incet si sa-l evite? Sigur. La fel putea sa stea acasa in ziua aia, sau sa nu-si ia permisul si sa conduca si el, toata viata, numai biciclete.
    @T.C. Lasa semnalizarea unde e, ca are rolul ei. Nu-si au rolul presupunerile privind folosirea(sau nu) a semnalizarii in cazul asta. De fapt nu presupuneri, pentru voi e clar ca ala n-a semnalizat. E la fel de clar si ca biciclistul ala de 80 de ani stie sa interpreteze semnalele luminoase ale masinilor in fata carora se arunca, nu?
    Daca analizam tot ce e aiurea-n clip, sigur gasim si altele. Noi in schimb vorbim despre accident, ca aia e important. In momentul impactului, manevra de schimbare a directiei spre dreapta era terminata. Mentii semnalizarea pana la finalizarea manevrei, nu? Deci nu mai are relevanta daca semnaliza sau nu.

  24. Circul des pe acolo.

    După cum se vede și din video, este o groapă mare chiar în bifurcație, dacă mergi direct pe banda 1. De aceea, TOATĂ lumea face dreapta acolo de pe B2,

  25. Ilie Dumitru Marian

    omul cu bicicleta cred ca s-a uitat in fata sa vada daca vine ceva pe banda 1 . nu venea nimic si s-a concentrat pe potecuta de coborare ! deci el s-a asigurat ! tiristul a facut greseala de a merge pe banda 2 care merge inainte si a virat dreapta surprinzandu-l pe biciclist ! 90 % din greseala o acord soferului pentru schimbare de directie probabil si fara semnalizare , neatentionarea biciclistului prin semnal sonor si conducere nepreventiva in acest caz ! sofer de tir nu inseamna intotdeauna profesionist . aici clar nu e vorba de profesionalism si chiar si un incepator nu ar fi provocat accidentul !

    • „deci el s-a asigurat” 🙂
      Deci daca venea un BMW pe contrasens, cobora smechereste cararea, tot pe contrasens si intra in TIR, tot TIR-ul era de vina? Desigur…pentru ca „el s-a asigurat”.
      Mai lasati-o dracu de aruncatul cu vina.

  26. Trafictube, acest site cu oameni superbi unde autorul este intotdeauna vinovat, intr-un procent calculat cu acuratete de comentatori, pentru ca nu s-a spalat pe dinti.
    Oameni buni, ala cu bicicleta sare direct de pe contrasens in fata camionului si voi spuneti ca e vinovat soferul de TIR 90% pentru ca a schimbat banda tarziu ca sa evite o groapa, pe ce lume traiti?

    • +
      Carcotasii ar fi trebuit sa se inspire de pe TT. Iesea o emisiune mai tare.

    • @papoo
      Prima ta fraza exprima sublim ceea ce-am inteles si eu din TT de atatia ani, nici nu puteai descrie mai bine!

      Iar pentru Razvan, scuze man, n-am nimic cu site-ul tau, e super ideea si laudabila initiativa, de aia continui sa revin, sa postez etc. , dar oamenii care-l populeaza, sincer … jale!

    • Simt B2 lovers prin zona.

      Chiar si Razvan a observat manevra neregulamentara a tiristului.

    • @Arthur
      E si site-ul asta ca si tara noastra: foarte frumoasa, pacat ca-i locuita.

  27. theWizard

    Tataie trage stanga in ultima secundă in care apare… Nu cred ca gândea tocmai clar.

    • ba gandea… la ale lui. La pensie, la paharul de rachiu care-l astepta acasa, cine stie…
      Era probabil la faza aia, „one man, one mission”, el cu bicicleta lui si-atat.
      Daca era cu 50 de ani mai tanar era tot pe aceeasi bicicleta, in aceeasi situatie, doar cu castile-n urechi si smartfone-ul cu muzica la maxim in buzunar.

  28. Vina este la jumatate, degeaba il scuzati pe soferul de tir ca are si el partea lui de vina.
    Daca stam sa o luam ca la carte tiru trebuia sa circule pe b1 pentru a vira la dreapta , se putea incadra mai din timp … indiferent ca e soseaua rupta … cu totii traim in mizeria asta a soselelor distruse , avea totusi si viteza cam mare pentru schimbarea sensului de mers.
    Saracul biciclist (Dumnezeu sa-l ierte) am impresia ca s-a asigurat totusi pana sa coboare potecuta… moment in care tirul venea hotarat pe b2 cu sensul de mers inainte si dupa care era concentrat sa o coboare.
    Tin sa precizez faptul ca multi de aici vor sa fie totul ca la carte dar uita in ce tara traim si lucrurile astea nu dispar asa usor, cu totii ne dorim un trafic decent si regulamentar dar schimbarea trebuie sa vina chiar din noi

    • Ilie Dumitru Marian

      dupa unii de p-aici vina e a biciclistului fiindca tirul avea o groapa pe banda lui !!!! la o adica tirul avea dreptul sa intre si pe contrasens fiindca avea scuza !!! groapa aia dupa cate vad incape foarte lejer intre rotile tirului !

  29. HosmiMubarak

    Accidentul putea fi evitat cu viteza ceva mai mica, atentie mai mare si putina anticipare. De la secunda 5 se vede biciclistul, maresti atentia, reduci viteza si nicidecum nu accelerezi, mai ales daca esti cu tirul.

  30. Biciclist fara casca, vesta reflectorizanta posibil si cu ceva la bord , vine pe contrasens strabate o poteca si vrea sa treaca si drumu la un unghi ce il pune iara pe contrasens fata de tir , intra in tirul care circula regulamentar si voi tot pe soferu tirului il scoateti vinovat . Ce bine ca nu sunteti politisti ca ar fi fost vai de soferii din romania.
    Soferul este om si poate de aici pana aici, are limitele lui , nu este un robot , dar voi tratati situatiile de parca toate drumurile sunt perfecte , toate masinile indifferent de marime franeaza si se manevreaza la fel. Vad ca biciclisti si pietonii nu au nici o responsabilitate dar sunt plin de drepturi. Pietonilor !!! Cand o masina va calca pe trotuar vina este 100% a soferului, dar cand va calca pe drum , chiar si pe trecerea de pieton nu poate sa fie doar vina soferului tu esti pe drum si automat trebuie sa ai si tu o responsabilitate/grija , ca pana la urma este vita ta, asa ca mai uita-te in stanga si in dreapta inainte sa traversezi o strada indifferent ca ai sau nu prioritate ca nici sistemul nu este perfect.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.