It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Live – Tamponare E58

Adăugat de Andr3wRo
Raportează ca șters! 146

Tamponare pe E58 la intrare in localitatea Sarca. S-a intamplat a doua a zi de Paste, se circula aproape bara la bara. Eram oprit deoarece i se facuse rau fiicei mele si din acest motiv am sunetul oprit. In zona, se reduce acostamentul (asa-zisa banda 1) in dreptul unui pod.

Dupa cum se observa, un VW rosu era pe acostament si avea semnalizarea pusa pentru a reveni pe banda, iar cel cu VW Touareg alb reduce un pic mai tare in intentia de a-l lasa (fail). De aici pana la accident a fost doar un pas.
Duster-ul a ramas cu bara spate rau afectata, haion indoit, plus presupun, tabla indoita pe sub bara.
Ford-ul era afectat mult mai tare, a intrat efectiv sub Duster si l-a ”saltat”. Avarii din ce am vazut: capota grav avariata, faruri, bara, radiator, motorul nu a mai pornit, presupun si airbag-uri sarite (nu se vedea prea bine in masina) etc.

Ambii soferi foarte maturi d.p.d.v. al comporamentului, cel cu Duster-ul chiar il ajuta pe cel cu Ford-ul sa scoata masina de pe banda de circulatie. La cateva milisecunde de impact a fost si alta masina, Hyundai (min. 00:16) care reuseste sa depaseaca pe sens opus, altfel ar fi pupat Fiat-ul si iesea mai rau. A franat destul de violent, pe original se aude.

Ce mai caută lumea:
  • ma depasit stalpul
  • aprinderea avariilor in caz de franare brusca vw
  • inversare pozitie scaun dreapta skoda

62 comentarii

  1. Parcă îl şi văd pe Ursul … REGULA CELOR 3 secunde. 🙂

    Întâi am urmărit clipul şi apoi am citit descrierea. Când l-am văzut pe ăla depăşind am fost sigur că în realitate a tras stânga să evite.

  2. guma_turbo

    Eu când ziceam ca trebuie sa aprindem avariile atunci când frânăm mai brusc, eram luat de fraier. Uite ce se întâmplă…

    • Ia auzi la el … ai văzut tu maşină care să facă lucrul acesta automat?

      Am văzut eu un Oltcit care avea avariile legate pe frână. Nu conta dacă frâna brusc sau nu odată cu stopurile începeau avariile.
      Aşa frumos făcea la semafor.

      Pe ăştia nu îi vede puliţia… sau e prea mică amenda?

    • Cum adica sa aprinzi avariile guma? Vrei sa le creasca consumult cu 0.00000001%?

    • doresc sa iti spun ca poti fii mandru de mine. De fiecare data cand merg asa mai in coloana dar rasfirata (adica se mere bine) si se ajunge intr-o situatie de aglomeratie deci trebuie sa franez mai tare aprind avariile. Nu doresc sa fiu pupat din spate 🙂

    • „ai văzut tu maşină care să facă lucrul acesta automat?”

      TC, glumesti, nu? Eu aveam chestia asta la o minune de Laguna fabricata in anul 2001. Pe Fordul actual, cu 6 ani mai tanar, n-am avut inca ocazia sa observ, dar nu m-ar mira sa clipoceasca singur daca… piesa dintre volan si scaun apasa frana mai tare 😐

    • guma_turbo

      Depinde de la mașină la mașină. La mine nu se aprind, dar imediat după ce francez brusc și bag în treapta inferioara, următoarea mișcare este butonul de avarie. La mine butonul de avarie este la indemana și nu trebuie sa ridic mana de pe schimbătorul de viteze. Totul se întâmplă foarte repede.

      Pe mine cred ca m-a salvat acest gest de câteva ori. 🙂

    • Deci oameni buni, luati sfatul de la guma_turbo sa nu se LIPEASCA altii de voi 😀 .

    • Cred ca glumesti.
      Sunt masini(skoda,audi)care la franare brusca cand intra ABS.ul intra automat si avariile, insa luminile clipesc mai repede fata de avariile normale.

    • si meganu meu din ’04 aprinde automat avariile la franarea de urgenta, dupa care le si stinge…

  3. nu sare erbegul la mizilicuri deastea

  4. inca ceva, acolo nu-i E85

  5. Ce low a devenit dusterul dupa impact :)) . RIP suspensie spate

    • Nu cred ca i-a dat dauna la suspensie. Dusterul a fost lovit in timp ce frana, automat masina era lasata pe fata. Doar ti se pare ca l-a facut low 🙂

    • si mie mi se pare ca i`a troznit suspensia, in special cea de pe stanga.. se vede clar ca stanga spate e mai low decat restul masinii imediat dupa impact.. sigur i`a facut ceva praf pe acolo ….

  6. E 58 poate…. Podul Iloaiei – Razboieni ?

  7. Motociclistul a scapat de a fi facut sandwich 🙂

  8. DN-ul cum se numeste? Sau folosesti ca toti ignorantii traseele europene? Pentru ca E85 nu e neaparat DN2, se poate sa fie si Buc-Giurgiu 😉

  9. Ala cu Opelul nu avea cumva lampa centrala un pic arsa ?
    Muma lor de fani Antena 1 cu „mereu aproape” ….

  10. Focus d-asta am si eu si franeaza fantastic de bine! De asemenea stiu ca si fuge repede de tot… a mers prea aproape de duster.
    A… si Ford-ul nu a mai pornit pt ca i-a sarit butonul de taiat alimentarea din cauza pocului. 🙂 Curios ca proprietarul nu a avut curiozitatea sa vada ce face gaura aia din stalpul de la picioarele pasagerului din fata.

    • Ce gaura? M-ai facut curios.

    • Nu spune ce-i cu gaura, sa puna mana sa citeasca manualul 🙂

    • Mai ursule, eu sunt posesor de opal, nu am manual de fuard 😀 .

    • @Amerikanu – chiar daca i-a taiat alimentarea, si nu a mai pornit, e bine ca nu a facut-o pentru ca raditorul era facut varza inclusiv ventilatorul si tot ce e pe acolo, deci parti mobile…

    • @verdenpom
      Pe stalpul din dreapta fata, la picioarele pasagerului, se afla o gaura in stalp si in ea este o parghie.
      Gaura e cam cat degetul mare si in caz de poc, chiar daca nu sar airbag-urile, sare butonul ala si taie alimentarea cu carburant.

      @Andr3wRo
      Daca nu e accident cu victime, poti porni motorul si misca masina cativa metri si trasa pe acostament pentru degajarea traficului chiar si fara antigel in ea.
      La fel, in caz de urgenta (ramas pe calea ferata, etc), lasi masina in treapta 1 si ambreiajul liber si dai la automat. Electromotorul are o forta suficienta cat sa poata misca masina. Dar doar cativa metri maxim pentru ca altfel termini bateria.
      Nu stiu urmarile din cazul prezentat de tine, dar vad prea multe accidente fara victime unde isi lasa masinile in mijlocul drumului, se dau jos si incep sa dea din aripi ca „Tu esti de vina!” „Ba nu, tu esti!” si tot asa. 🙂

    • Da sunt multi care lasă mașinile pur și simplu acolo unde se întâmplă chiar dacă încurcă mult traficul. Aici nu a fost cazul. Sa uitat la ea și a dat-o repede de pe banda de circulație.

    • Cine citeste manualul afla ca anumite motaore pot merge in regim de avarie in 2 pistoane, alimentate alternativ. Racite cat se poate cu aerul de afmisie. Turata e limitat, putere a limitate, bordul pom de Craciun, dar merge. (Focus 2003).

  11. Toate masinile moderne au aprindere automata a avariilor la franarea de urgenta (vedeti in video Mercedesul la care se aprind automat avariile). Duster-ul (si nici o Dacie) din cate stiu nu are functia asta. Ford-ul dpmdv e dauna totala, iar la Duster sunt sanse 50-50.

    • Si la Logan 2 (probabil si la alte Dacii mai recente) se aprind automat avariile la frana brusca de la peste 50-60 km/h.

  12. AragazCuBuleDeAer

    Cu 400 metri inainte denivelari pentru reducerea vitezei(50km/h),apoi curba periculoasa(50km/h), din nou denivelari pentru reducerea vitezei(50km/h), ei nuu…batman, batman,supozitoare fratica ! 🙂

  13. Cel cu Focusul si dormea si mergea prea aproape de cel din fata. Daca mai avea si cauciucuri ‘slick’ de pe la Debica sau Sava, gata accidentul. Bine ca n-a patit nimeni nimic. Asta a fost o lectie scumpa pentru soferul de Focus, sa pastreze distanta corecta.

    Pe pariu ca daca se chinuia putin, mai incapea sa si depaseasca unul in distanta aia pe care o avea Focusul de Duster?…iniante de accident.

    • Care-i faza cu „firmele de cauciuce”? Niste Debica noi…dau ceata oricand la niste Continentale uzate 3-4 ani…ce-i cu preconceptiile astea? Conteaza uzura cauciucului si cati ani are de cand e fabricat…aici e pur si simplu vorba de prostia soferului….

    • @CristiFLT De asta am si scris ca daca sunt si Debica si „slick”, se mareste distanta de franare. Dar intre Debica noi si Continental/Michelin, etc noi, vor fi intotdeauna diferente intre distantele de franare. Diferenta de pret nu e numai de ‘firma’.
      Dar oricum daca stii ca ai cauciucuri mai proaste, pastrezi o distanta mai mare de siguranta. Aviz aici amatorilor de depasiri si bagat in fata omului, ca „doar are destula distanta”. Daca intra in tine dupa ce l-ai depasit si are si camera/martori, s-ar putea sa platesti ambele masini.

    • Fordul nu a franat atat de brusc incat sa spui ca a fost sau nu vina anvelopelor, pur si simplu nu a fost atent, a franat putin si tarziu!

  14. Cum adica Touaregul a franat mai tare ca sa-l lase p-ala cu VW rosu? Pur si simplu au trecut 7 secunde intre faza respectiva si accident. Erau 4 masini intre ei si cei care s-au ciocanit. In fine.

    Doi la mana: cel cu VW rosu era pe acostament si astepta mult si bine sa reintre pe banda, din ce cauza?

    A observat cineva ca el mergea pe acostament de ceva vreme? Probabil impins de la spate de unii ca sa se dea pe fictiva „B1” ca sa treaca ei. Daca l-a mancat in fund sa se dea la o parte, a trebuit sa astepte sa reintre unde avea dreptul sa stea initial, fiind si unul din factorii initiali care au dus la producerea accidentului (ca nu-l poti invinui pe el, ca si pe cel care a vrut sa-l lase).

    Mai mergeti pe acostament deci.

    Trei la mana: accidentul propriu-zis: e doar vina celui cu ford. N-a pastrat distanta corespunzatoare vitezei si conditiilor de drum. Dar macar nota 10 pentru el si soferului Dusterului ca nu s-au apucat sa se certe, si s-au pus sa degajeze drumul. Chiar nota 10+ pentru soferul Dusterului (ca el e pagubitul).

    • Cine a zis ca e altcineva vinovat decat cel cu Fordul??? Eu am prezentat factorii care au dus la aceasta situatie, aglomeratie, nerespectarea distantei de siguranta, apoi daca esti atent pe filmulet, clar cel cu Touaregul franeaza cu motivul sa il lase pe cel cu Golful rosu, sau poate franeaza crezand ca ala se va baga ca melteanul, cert e ca de acolo au inceput sa se stranga distantele intre masini, si fiecare a franat tot mai violent pana la cel cu Fordul care nu a mai reusit, cel mai probabil, un pic de neatentie.
      PS: cel cu Golful il depasisem cu 1-2 localitati mai inainte si tot asa mergea pe acostament, inclusiv cel cu Fordul. Apoi cel cu Golful ma depasit, Fordul nu, eu mergand mai incet ca aveam ceva probleme…

  15. Din pacate nu e asa de simplu si usor, da, trebuie sa fii atent, sa pastrezi distanta, ajuta si avariile, dar si sa te joci cu frana astfel incat sa nu te pupe cel din spate. Eu am ramas intr-o pozitie f naspa, avam si un matiz in spate care parea ca nu se mai opreste si am lungit frana cat am putut de mult (probabil si el o lungea ptr cel din spatele lui). Dar n-a facut nimeni poc si oprire in doua faze de la 110km/h la 0. Brutul la ce postasem dupa Paste: https://youtu.be/D_c7Grs7GY0
    Daca puneam frana brusca ala eram… Asta cu avariile chiar ajuta cand nu vezi capatul la coloana, nu vezi prin luneta celui din fata sau pe langa el etc…

  16. PS: Touaregul e defapt un Tiguan 😀

    • Dacă o fi asa… Oricum tot vw e… Sau ce mai contează! Tot mașină e :-))

  17. Dusteru ala ii defect rau ca prea tare se lasa de spate dupa lovitura…

    • Posibil sa fie atins la puntea spate, arcuri/telescoape… = punte noua

  18. Stiu ca nu are legatura cu nimic de pe aici dar imi poate spune cineva si mie cum aflu ce euro are o masina?multumesc

  19. AragazCuBuleDeAer

    Debica face cauciucuri ?
    Eu din ce-mi amintesc le-am aruncat de noi, sincer asa am procedat,se comportau execrabil pe ploaie, mazga,infernal pe zapada amestecata cu apa, pierdeau aderenta fara sa te avertizeze intr-un fel.
    Citeva review-uri…nu comparam mere cu dude(debica vs etc.).
    http://www.mytyres.co.uk/cgi-bin/rtest.pl?rt_rubrik=ganzjahresreifen&rt_profil=102132103&cart_id=32723.110.9969&language=EN&dsco=110

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!