Adaugă comentariu

32 comentarii
  1. Nou

    Minus de la mine deoarece nu suport masinile tunate.

    • Nou

      Nu te-a pus nimeni sa te uit. Poti sa te inchizi in casa , sa nu le mai vezi deloc.

    • Sau as putea sa ma uit si sa dau minus, ca e dreptul meu sa nu imi placa.
      Si si mai bine ar fi daca politia ar ridica taloane de la rable neconforme.

  2. Imi spui si mie te rog ce pot sa invat din chestia asta? Ce legatura are cu educatia rutiera? Oamenii stau intr-o parcare si isi calaresc masinile (dupa cum fac suspensile alea)…
    sincer chiar nu ii vad rostul aici,ci mai degrabă pe forum…
    no vote

    • Nou

      De cand se pune accentul pe educatia rutiera pe trafictube? Daca ai nevoie de educatie rutiera, exista scoli de soferi care sunt facute pentru asa ceva, nu? Nu vreau sa distrug visele celor care cred ca scopul acestui site este educatia rutiera, corectarea abaterilor de la Codul Rutier, dar asta nu se va intampla datorita faptului ca indivizii care incalca legea nu vor veni aici si-si vor zice dupa:”da, sa stii ca aici am gresit si trebuie sa imi revizuiesc comportamentul in trafic, sa recitesc Codul Rutier si sa incep sa ma duc la biserica”. Si pe langa asta, majoritatea utilizatorilor si nu numai (ma refer si la cei care acceseaza site-ul fara a avea cont) il vad ca o sursa de entertainment din care poti observa prostia omeneasca in toata splendoarea ei, dar tot entertainment ramane. Nu iti place videoclipul, ok, skip, dar nu incerca sa impui utilizatorilor sa posteze doar chestii legate de trafic. Cel putin daca vrei ca acest site sa-si pastreze vizitatorii existenti, putina diversitate nu strica. Mie personal mi-a placut, si mai sunt utilizatori carora le place sa vada asa ceva (vezi +urile). Si daca tot suntem la subiectul asta, https://www.trafictube.ro/venit-primavara/ . Asta ce treaba are cu educatia rutiera (nu incerc sa dau vina pe cineva, pura curiozitate)? Sunt niste tipe care stau/dau din fund etc. Autorul mergea pe strada/statea la semafor, nicio abatere de la codul rutier. Dupa logica prezentata de tine nici acel clip nu avea ce cauta pe site, nu? Anyway, nu ma voi obosi sa citesc raspunsurile pe care le primesc, am lasat asta aici ca un simplu sfat, vrei/vreti sa il bagati in seama si sa incetati cu prostiile, bine, nu, la fel de bine. O zi faina!

    • Ai gresit locul daca cauti sa inveti ceva de pe trafictube.

    • Nou

      @dragan1alex „Si pe langa asta, majoritatea utilizatorilor si nu numai (ma refer si la cei care acceseaza site-ul fara a avea cont) il vad ca o sursa de entertainment din care poti observa prostia omeneasca in toata splendoarea ei, dar tot entertainment ramane. ”

      Ai uitat sa spui ca sunt multi care nici macar nu au buletin dar comenteaza pe aici.

    • Nou

      @BucTrafic Corect. Dar dupa cum bine stii si acei „multi care nu au buletin” contribuie la buna functionare a site-ului prin banutii care vin din ad-sense sau alte ad-uri care sunt promovate pe site. Si in plus, pe internet nu conteaza cine esti in viata reala, poti avea 5 sau 50 de ani, nobody gives a fuck, pe internet suntem toti egali. Deci nu inteleg ce ai vrut sa insinuezi cu acel comentariu. O zi faina iti doresc!

  3. Nou

    fara sa fiu vreun expert, cred ca faceti o confuzie … „tunning” se refera la a pregati un motor de 200cp pentru +300cp, a marii niste timpi pe reprize, scurta niste distante pe franare, etc … 🙂
    In filmulet e vorba de circ, unora le plac clovnii altora nu!
    Oricum, bravo lor, mai bine asa decat la birt. Ala din dreapta putea sa faca ceva cu pragurile ale, ca pe alb se vede urat tabla aia sub masina.

  4. Mie mi se pare de un cocalarism inuman, pasa-mi-te, sa tunezi un logan / dacie din ’80 /oltcit etc … evident gusturile nu se discuta si-i accept si pe ei sa apara prin peisajul de proximitate, la fel ca pe manelisti, homosexuali, au si ei dreptul sa umble printre noi.

    Pe loganul cu jentile albe l-am intalnit in spalatorie la un moment dat, si m-am amuzat copios cand, dupa ce-a terminat procedura, si-a lasat garda la sol la minim si-a plecat, a iesit in trafic.

    Nici eu nu-s mare expert dar stiu ca e dovedit ca distanta de franare o ia razna daca umbli la suspensii. Respectivul logan cu 3cm garda, in trafic e un pericol public.

    • Si ca sa fiu foarte rautacios, cele doua seamana cu 2 grase care incearca sa danseze provocator si sexy, frecandu-si fesele una de alta, ca aici

  5. Nou

    Sigur nu aveau urme de rugina ?

  6. Genul de oameni pe care nu vrei sa ii intalnesti in trafic pentru ca ei chiar au impresia ca au masini ok…

  7. Nou

    Respect mai mult pe cel care isi cumpara un Logan nou cu 6000 euro decat pe cel care isi ia un bemveu seria 5 cu 400.000 km (din care 120.000 km REALI!!!) din 2005…
    Dar totusi, sa iti tunezi Dacia, deja e Kitsch … mai rau decat cocalarii care isi pun M pe bmw-uri sau isi scot tobele ca sa faca zgomot mult pentru nimic.

    Chiar mai rau si decat cei care isi monteaza dracia aia de teava care se bifurca si pare a avea 2 tevi de esapament :)) cum e asta http://www.emag.ro/ornament-toba-automax-cromat-a0956/pd/DMDQ1BBBM/

  8. Nou

    Cum dublezi valoarea unui logan SH :)) . Mai bine puneau niste discuri de frana pe spate si le mareau cele de pe fata . Si asa franeaza cum franeaza … mai umbla si la suspenzie in halul ala . Sa nu mai spunem si ca majoritatea suspensiilor de tip air ride sunt doar pentru OFF-Road/Show si nu sunt omologate pentru strada .

    • Nou

      Din proprie experienta, sa stii ca loganul chiar are sistem de franare ok. Am condus loganul unei rude (fara ABS) si la prima piscare de frana era sa iau covrigul in gura :))

    • Nou

      Look behind … dupa aceea ai mai condus ce , ca sa le compari ? Cum scriam si mai sus mai bn punea discuri pe spate … de ce ? Pentru ca inca are frana pe saboti , opel vectra a din 1991 are si ABS (functional) si discuri spate , e36 2.0 coupe 1992 are si ABS (functional) si discuri spate.Nu mai zic de masini dupa 2000 . Nu-mi zi ca un logan are sistem de franare bun (doar daca compari cu fosta dacie ce o avea taica-miu din ’81 ca nu avea nici macar servofrana) .

    • Nou

      L200 are tot saboti pe spate si e mare pick-up. Iti garantez ca daca arunci niste jante pe 17 pe logan o sa te gandesti de 4 ori inainte sa ii dai mai tare deoarece se strica destul de usor cauciucurile cu balon mic si nu e foarte ieftin unul. Plus ca alea sunt de show, nu de curse sa zici ca aveau motiv sa umble la performante.

  9. Ce carute de masini, un fel de lada tuning la rusi.

  10. Nou

    + de la mine. Fiecare isi cumpara ce masina vrea/isi permite si daca asta e pasiunea lui, o face cum vrea el atat timp cat e si legal. Din filmare, se vede ca sunt intr-un mediu cat de cat organizat, nu pe bld-e aglomerate.

    • @Cătă Gărdă: „atat timp cat e si legal”

      De cand a devenit legal sa umbli la suspensii, sa pui folie neagra ca noaptea, sa pui jante cu dimensiuni mult peste cele din cartea tehnica, etc.?

      Porcariile alea nu au ce cauta in trafic!

  11. educatie rutiera :)))))))))))))))))))))))))))))

  12. – normal…nu are nimic legat de trafic, decat 2 converse romanesti care vor sa fie mai mult decat par

  13. Are legatura cu traficul prin tranzitivitate… pentru ca are legatura cu masini 🙂

    Nu votez ca nu ma atrage… nu pentru ca nu ar avea legatura cu traficul, ca partea a 2-a a fost mentionata in descriere.

    Se pare ca daca filmezi fenomene naturale din masina e OK (auto-reclama)

  14. Cati hateri pe siteu asta, fereasca…
    Daca si loganul DNY e kitsch… Bine ca sunt ingineri care spun ca „au stricat” suspensiile si altii dau exemplu pe cei de la golf club unde majoritatea isi pun ta-technix (ultimele mizerii)
    https://www.youtube.com/watch?v=dTrupjf-QFQ

    • Nou

      Exact, DNY-ul e foarte cu gust facut… Si toti ataca suspensiile pe aer, sa se uite la nemti sau la Worthersee sa vada ca foarte multi au suspensii pe aer dar deh, e mai usor sa critici.

  15. mie masinile low imi aduc aminte de daciile pe vremuri, pline de cartofi, varza, etc, care mergeau la piata, umplute pana la plafon…..